Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.quote:
wow, serieus, hoe doe je dat nu weerquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.
gewoon op elke nieuwssite?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Koen66 het volgende:
waar vindt je tegenwoordig nog de dagbesmettingen terug?
Auw..quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zwager ging dit weekend ook weer klussen en heeft met een hamer al zijn voortanden eruit geslagen.
Niet schroeven?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:39 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde een drempel vastzetten. Helaas, zal eerst nieuwe kit moeten kopen
Ja best sneu, normaal hielp ik hun altijd maar nou “moest” hij eens proberen alles zelf te doen. De schuur isoleren en gipsen. En tja gewoon 2 linkerhanden.quote:
is meer een metalen afdekking die is losgeschoten (zat met dubbelzijdige tape vast....)quote:
ik haat klussen dus laat het graag anderen doenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja best sneu, normaal hielp ik hun altijd maar nou “moest” hij eens proberen alles zelf te doen. De schuur isoleren en gipsen. En tja gewoon 2 linkerhanden.![]()
Ben jij er ook zo een?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haat klussen dus laat het graag anderen doen
Maar is nieuwe dubbelzijdige tape dan niet handiger? Gezien spanningsbelasting en materiaal?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is meer een metalen afdekking die is losgeschoten (zat met dubbelzijdige tape vast....)
waarom zou ik percee zelf willen doen wat ik niet leuk vind en ook niet goed in ben?quote:
ja wellicht dat ik dat beter kan kopen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar is nieuwe dubbelzijdige tape dan niet handiger? Gezien spanningsbelasting en materiaal?
Eckte spul werkt als een malle hiervoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja wellicht dat ik dat beter kan kopen.
Heb alleen hobby dubbelzijdige meuk dus dat blijft geheid niet vastzitten
Och, ben je er zo een?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou ik percee zelf willen doen wat ik niet leuk vind en ook niet goed in ben?
Anderen laten doen bevredigt me veel meer
Corona is jouw oplossing.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een paar weken nul taken of werk om handen en lekker van alles klussen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |