Kan ook. Vind het lastig uit te leggen ik doe niets liever dan reizen, beetje alsof ik tegen jou zou zeggen gewoon jaartje niet blowen. Tuurlijk kan je dat maar liever niet toch?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of gewoon jaartje in NL blijven?
Nat ding met gat.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook. Vind het lastig uit te leggen ik doe niets liever dan reizen, beetje alsof ik tegen jou zou zeggen gewoon jaartje niet blowen. Tuurlijk kan je dat maar liever niet toch?
Doet me denken aan The Boys, zo’n vrouwtje neemt een soort superdrugs gaat facezitten op de huurbaas, met de uitspraak lik mijn kont. Waarna het hoofd van de beste man uit elkaar spat door de druk.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Boys, zo’n vrouwtje neemt een soort superdrugs gaat facezitten op de huurbaas, met de uitspraak lik mijn kont. Waarna het hoofd van de beste man uit elkaar spat door de druk.
Beetje lastig uit te leggen maar ik kan andere weken extra werken om weer gelijk te komen te staan, daardoor heb ik vrij veel verlof en als ik tijdens schoolweken reis kost het me minder verlofquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met werk eigenlijk Liesje? Zoveel rondreizen?
je gaat wel steeds meer op UT lijken hequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Boys, zo’n vrouwtje neemt een soort superdrugs gaat facezitten op de huurbaas, met de uitspraak lik mijn kont. Waarna het hoofd van de beste man uit elkaar spat door de druk.
Proberen ze vaak wel jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]zo snel mogelijk dronken voeren die hap
Je bent juffrouw?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje lastig uit te leggen maar ik kan andere weken extra werken om weer gelijk te komen te staan, daardoor heb ik vrij veel verlof en als ik tijdens schoolweken reis kost het me minder verlof
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
En iemand moet toch kaartjes voor je scoren Amaranta dan offer ik me wel op 😀
Het is gewoon een stomme TT.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb kaas criossants, moet ik dan ook weg? #durfttevragen
Compound Vquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ow, etto heeft hem gemaakt. Dan zijn ze altijd stomquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gewoon een stomme TT.
Kaas.
Tip van Molo en Ijsdraakjequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je gaat wel steeds meer op UT lijken he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |