Omturnen tot uitvaartcentrum, 'uw laatste reis'quote:
das wel echt sneuquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:01 schreef Koen66 het volgende:
mevr Koen heeft nauwelijks werk, verveelt zich rot op kantoor. En bij een volgende lockdown zal dat laatste draadje wel doorgeknipt worden
tsja, 30 jaar geleden tot secretaresse opgeleid ook, dat gaat het hem niet meer worden, ze heeft altijd in het reiswezen gewerktquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Snel omscholen dus of misschien heeft ze andere papieren?
Bron- en contactonderzoekerquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, 30 jaar geleden tot secretaresse opgeleid ook, dat gaat het hem niet meer worden, ze heeft altijd in het reiswezen gewerkt
weinig andere keus. Haastig in een ander avontuur stappen op je 51e gaat niet werkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Bron- en contactonderzoeker![]()
Nee joh, gewoon even afwachten hoe en wat
Niet haastig maar alvast voorbereidend, een change zo nu en dan is wel eens goed.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weinig andere keus. Haastig in een ander avontuur stappen op je 51e gaat niet werken
Dat zijn toch geen bullshitbanen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben anders blij met de biermakers en kruidnootjesproducenten
ja, maar in een economische malaise tijd ben je als 51 jarige redelijk kansloos als je instapt in een nieuwe branchequote:Op dinsdag 29 september 2020 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet haastig maar alvast voorbereidend, een change zo nu en dan is wel eens goed.
Ze moet wel tenzij je alleen het inkomen kan dragen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar in een economische malaise tijd ben je als 51 jarige redelijk kansloos als je instapt in een nieuwe branche
klopt, als ze eruit ligt en er is echt niks meer te behalen in de reisbranche dan .quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze moet wel tenzij je alleen het inkomen kan dragen.
altijd welquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me echt kut als je zo je baan verliest
ik zie het met angst en beven tegemoet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me echt kut als je zo je baan verliest
owwww das nog een extra bij komend dingetje jahquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie het met angst en beven tegemoet.
Al is het nu minder onverwacht, maar in 2013 raakte d'r reisbureau failliet (was onderdeel van OAD) en kon ze acuut weer te biecht bij het psychiater/psychologengilde
Ik hoor je ook al maanden over die onzekerheid, dat sloopt ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie het met angst en beven tegemoet.
Al is het nu minder onverwacht, maar in 2013 raakte d'r reisbureau failliet (was onderdeel van OAD) en kon ze acuut weer te biecht bij het psychiater/psychologengilde
yep. Tegenslagen op ieder front triggeren d'r zwakke psychische gesteldheid telkens weer. Gelukkig zit ze nu standaard aan de antidepressiva. Was ze in 2013 net mee gestoptquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
owwww das nog een extra bij komend dingetje jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |