quote:
bitterbal vreet dat wel weg ahahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Kaas en chocola lijkt me geen beste combinatie.
Jawelquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Kaas en chocola lijkt me geen beste combinatie.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
dat je wilde plaatsen:
[..]Net de Lambada gedanst hier door de kamer Geloof dat mijn kind me nu op wil geven voor een gesticht, zo keek ze iig
Ik ben al vergeven aan Medusa ofwel Persephonequote:
Voor een gewoon kaartje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het kost tegenwoordig ruim vier euro om een kaartje te sturen. Dat is negen gulden.
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.quote:
een postzegel is genoeg voor een kaartje, ¤0,91quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het kost tegenwoordig ruim vier euro om een kaartje te sturen. Dat is negen gulden.
O, ik stuur eigenlijk nooit kaartjesquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.
Ik bedoelde ook het kaartje zelf. Als postzegels vier euro gaan kosten kan ik er net zo goed zelf naartoe rijden om het in de brievenbus te frotten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
een postzegel is genoeg voor een kaartje, ¤0,91
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Appje kan ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Een kaartje? Is dat een uitgeprint mailtje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al vergeven aan Medusa ofwel Persephone
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, deze unit die hier nu de windmolens aan het plaatsen isgeef em een zetje, zo plof op z'n zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik wel zo karig, als iemand niet de moeite neemt om een kaartje te sturen met een verjaardag, en dan een appje of een berichtje op Facebook zet. Ik kap ook maar met de echte kaartjes, blijkbaar boeit het niemand.quote:
Alsof iemand nog een reëel besef heeft van de koopkracht van een gulden. Never mind 20 jaar inflatiequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn nu mensen bij he ...quote:
Denk dat ik een paar duizend ton te licht ben daarvoor, dat kleine stukje windmolen dat er naast staat is al iets van 25/30 meter hoogquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
geef em een zetje, zo plof op z'n zijkant
De bezorgvakken van Picnic druppelen ook weer vol zie ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:04 schreef Modus het volgende:
In de Appie waren ineens weer de mandjes weg en winkelwagentjes verplicht. En dan zie je doodleuk groepjes studenten 1 voor 1 een karretje pakken en naar binnen schuifelen. Stond wel een ventje te vertellen dat de mandjes weg waren, maar meer dan 1 tegenhouden, dat dan weer niet.
Dat is dus evenveel als een postzegel hier kost he, en de lonen zijn wel zeker 2x zo hoog..quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, deze unit die hier nu de windmolens aan het plaatsen isWaar gaan ze nou weer van die lelijke dingen dumpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat is dat ding op het industrieterrein trouwens? Volgens mij zit er een Vattenfal-logo op?
met mondkapje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel zo even naar de grote AH. Zal nu wel rustig zijn
Dit jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Al ligt het wel aan de vriendschap trouwens.
7 stuks op het industrieterrein, die Vattenfal meuk zijn de generatoren waar de wieken aan vast komen. Worden dingen met een piekhoogte van 180 meterquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaan ze nou weer van die lelijke dingen dumpen?![]()
En wat is dat ding op het industrieterrein trouwens? Volgens mij zit er een Vattenfal-logo op?
Vanmiddag waren er gewoon normale hoeveelheid mensen. Ook normale hoeveelheid voorraad nog beschikbaar. Wel veel mondkapjes gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel zo even naar de grote AH. Zal nu wel rustig zijn
Bij de AH in het centrum staan heel snel rijen. Daar heb ik een hekel aan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag waren er gewoon normale hoeveelheid mensen. Ook normale hoeveelheid voorraad nog beschikbaar. Wel veel mondkapjes gezien
Flinke dingen. Kunnen ze niet beter alle lege stukken volplempen met zonnepanelen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
7 stuks op het industrieterrein, die Vattenfal meuk zijn de generatoren waar de wieken aan vast komen. Worden dingen met een piekhoogte van 180 meter
Opblazen is ook weer zo extreem, Koenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
IS er nu al een switch om deze onzin uit te zetten?
[ afbeelding ]
Oh dat is nog het grappige, voor de vergunningaanvraag van die dingen hadden ze afgesproken dat ze een heel zonnepark zouden aanleggen om daar de lokale bevolking mee te compenseren (dus gratis stroom hier). Maar nu ze die dingen aan het bouwen zijn is dat zonnepark opeens van tafel omdat dat te moeilijk te realiseren is en ze geen geschikte locatie kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flinke dingen. Kunnen ze niet beter alle lege stukken volplempen met zonnepanelen?
Jezus, wat een volksverlakkerijquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat is nog het grappige, voor de vergunningaanvraag van die dingen hadden ze afgesproken dat ze een heel zonnepark zouden aanleggen om daar de lokale bevolking mee te compenseren (dus gratis stroom hier). Maar nu ze die dingen aan het bouwen zijn is dat zonnepark opeens van tafel omdat dat te moeilijk te realiseren is en ze geen geschikte locatie kunnen vinden![]()
![]()
![]()
j daar ga je al.. komende week geen desktop verbindungquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die settings kun je alleen op desktop doen, maar het werkt vervolgens wel mobiel.
Dit ja. Werkt hier inmiddels primaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die settings kun je alleen op desktop doen, maar het werkt vervolgens wel mobiel.
op mobiel kan je toch ook desktopweergave aanzetten?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
J
[..]
j daar ga je al.. komende week geen desktop verbindung
als er nu iets tussenstond waar ik op zou willen klikken dan zou ik het wel laten staan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opblazen is ook weer zo extreem, Koen![]()
En ja. Onder settings -> advertenties op desktop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |