abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:01:38 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195318057
En weer verder





en .. wat vreemd, ze zien er allemaal heel normaal uit.



[ Bericht 50% gewijzigd door controlaltdelete op 29-09-2020 00:10:58 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:04:54 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195318081
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:01 schreef controlaltdelete het volgende:
En weer verder

[ afbeelding ]
Houd jij je aan verkeersregels?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 01:12:42 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195318531
Vanmiddag om 15.40 getest, vanavond om 00.14 de uitslag (negatief, zoals verwacht): dat is toch een vrij prima score.
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 02:01:13 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195318660
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Houd jij je aan verkeersregels?
In Nederland vallen jaarlijks 500 verkeersslachtoffers te betreuren, ondanks dat vrijwel iedereen zich aan de regels houd..
Maar die regels belemmeren wel onze vrijheid om te doen en laten op straat.
Plus zo'n emmer op je hoofd bij brommer/motor/fiets ziet er toch ook niet uit..

Dus ik stel voor afschaffen die handel..
Want niet alleen doen we dat voor onze eigen en ander mans veiligheid.

Het is wel een belemmering van onze vrijheden om te doen en laten wat we willen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 02:16:09 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195318701
Mondkapjes, niemand heeft ooit drama lopen maken als je tandarts er een op heeft of een arts in het ziekenhuis iemand in hetslachthuis, en ga maar even door.. laat staan dat je ze mondluiers noemt.
Nu er verscheiden landen dit ingevoerd hebben maken mensen er drama over..
Heb dan ook het lef om de volgende keer de tandarts te zeggen opboken met dat ding en kappen met handen wassen, handschoenen aan ben je niet wijs of zo!
Stop die smerige drek poten maar in mijn muil..
Lang leve de vrijheid!

In de grote steden wordt het advies gegeven om in de detailhandel mondkapjes te dragen. De winkeliers hebben het recht om klanten zonder mondkapje de toegang te weigeren

Er zijn wat strakkere regels maar vooralsnog is het nog steeds een heel stuk soepeler dan heel veel andere landen om ons heen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195319945
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Houd jij je aan verkeersregels?
Als je straks met je vinger in je reet moet lopen omdat het 'cojona voorkomt', doe je dat dan ook?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195319950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 02:16 schreef theguyver het volgende:
Mondkapjes, niemand heeft ooit drama lopen maken als je tandarts er een op heeft of een arts in het ziekenhuis iemand in hetslachthuis, en ga maar even door.. laat staan dat je ze mondluiers noemt.
Nu er verscheiden landen dit ingevoerd hebben maken mensen er drama over..
Heb dan ook het lef om de volgende keer de tandarts te zeggen opboken met dat ding en kappen met handen wassen, handschoenen aan ben je niet wijs of zo!
Stop die smerige drek poten maar in mijn muil..
Lang leve de vrijheid!

In de grote steden wordt het advies gegeven om in de detailhandel mondkapjes te dragen. De winkeliers hebben het recht om klanten zonder mondkapje de toegang te weigeren

Er zijn wat strakkere regels maar vooralsnog is het nog steeds een heel stuk soepeler dan heel veel andere landen om ons heen.
Ik ga het niet doen, de tyfus voor ze. Wat mij betreft wordt het tijd voor een opstand. De voorzitters vd veiligheidsregio's geven nb toe dat ze niet weten of het werkt maar dat het 'de urgentie aantoont'. :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195320033
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2020 01:12 schreef Isdatzo het volgende:
Vanmiddag om 15.40 getest, vanavond om 00.14 de uitslag (negatief, zoals verwacht): dat is toch een vrij prima score.
Had je wel symptomen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:21:06 #9
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195320468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als je straks met je vinger in je reet moet lopen omdat het 'cojona voorkomt', doe je dat dan ook?
Ik ben bang van wel want elke maatregel word goedgepraat met behulp van fantasie het is altijd "je moet je voorstellen dat "
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195320630
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Maar de consequentie daarvan kan dan zijn dat jij op bepaalde plekken niet meer welkom bent.
Onderdrukking dus.
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Jouw persoonlijke vrijheid houdt op daar waar die (mogelijk) het welzijn van anderen schaadt
Als dat zo is, dan zou je bij een normale griep ook dit soort draconische maatregelingen treffen.

Het hele idee is om de toestroom naar de IC bedden te minimalizeren. We hebben heel wat geleerd van de eerste uitbraak over hoe we het beste met de symptomen om kunnen gaan, de patienten verblijven minder lang op IC of worden al dusdanig behandeld dat ze daar niet eens terecht komen. Het zou dan ook heel raar moeten lopen om aan dezelfde hoeveelheden patienten te komen als eerder dit jaar.

De cijfers van ziekenhuisopnames waren naar beneden gegaan zogenaamd door de desbetreffende maatregels. Waarom komen er nu dit soort vage maatregels erbij?
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:56:05 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195321044
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als je straks met je vinger in je reet moet lopen omdat het 'cojona voorkomt', doe je dat dan ook?
Veel regels die worden gesteld is meer een aanrader dan daadwerkelijk moeten hé.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:57:15 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195321067
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik ga het niet doen, de tyfus voor ze. Wat mij betreft wordt het tijd voor een opstand. De voorzitters vd veiligheidsregio's geven nb toe dat ze niet weten of het werkt maar dat het 'de urgentie aantoont'. :')
Prima start een initiatief..
Lang geleden dat ik bushokjes heb gesloopt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195321264
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Veel regels die worden gesteld is meer een aanrader dan daadwerkelijk moeten hé.
Totdat het is genormaliseerd... Zelfde als dat mondkapje in de winkels. De winkels worden aangeraden om de klanten een mondkapje te laten dragen. In het begin zullen er maar een paar winkels zijn die dat hanteren, maar steeds meer zullen volgen totdat het de nieuwe norm is en dan kan er worden beboet. Het trieste is... Jouw rechten worden beetje bij beetje afgepakt, zonder dat je het realiseert.
pi_195321944
En nog een land dat geen covid maatregelen hebben getroffen. Zullen ze ten onder gaan?

https://libya360.wordpres(...)the-covid-blue-pill/
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:48:03 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195322730
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:53 schreef Sponsje88 het volgende:
En nog een land dat geen covid maatregelen hebben getroffen. Zullen ze ten onder gaan?

https://libya360.wordpres(...)the-covid-blue-pill/
Nicaragua is dan ook wel een goed voorbeeld van een land waar de zaakjes doorgaans prima op orde zijn ja. Dat er zo'n 20 regeringsfunctionarissen overleden zijn aan corona zegt ook al iets natuurlijk :') .

[ Bericht 10% gewijzigd door Isdatzo op 29-09-2020 11:57:17 ]
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:50:34 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195322776
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Onderdrukking dus.
Onderdrukking van wat?
quote:
[..]

Als dat zo is, dan zou je bij een normale griep ook dit soort draconische maatregelingen treffen.

Het hele idee is om de toestroom naar de IC bedden te minimalizeren. We hebben heel wat geleerd van de eerste uitbraak over hoe we het beste met de symptomen om kunnen gaan, de patienten verblijven minder lang op IC of worden al dusdanig behandeld dat ze daar niet eens terecht komen. Het zou dan ook heel raar moeten lopen om aan dezelfde hoeveelheden patienten te komen als eerder dit jaar.

De cijfers van ziekenhuisopnames waren naar beneden gegaan zogenaamd door de desbetreffende maatregels. Waarom komen er nu dit soort vage maatregels erbij?
Waarom laat je onderstaand stuk van mijn post weg in jouw citaat?

Nu kan je over het nut van mondkapjes discussiëren (ik zeg ook niet dat ik per definitie vóór ben), evenals dat je kan discussiëren over het nut en de hoogte van een maximumsnelheid in het verkeer. Je leeft samen met andere mensen, nogal wiedes dat jouw vrijheden beperkt worden (binnen de kaders van het redelijke).

Dat is precies de essentie, want nu ga je dus discussiëren over het nut / de noodzaak van mondkapjes. Het ging toch over die vermeende draconische inperking van jouw vrijheden? Welnu: als je zo over mondkapjes denkt, waarom dan niet over andere afspraken die we met elkaar hebben in dit land?
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:51:21 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195322792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:53 schreef Sponsje88 het volgende:
En nog een land dat geen covid maatregelen hebben getroffen. Zullen ze ten onder gaan?

https://libya360.wordpres(...)the-covid-blue-pill/
Grappig dat ze het covid blue pill noemen :s)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:53:42 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195322850
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Had je wel symptomen?
Ja, maar niet heel heftig hoor. In een normale wereld had ik er geen aandacht aan besteed.
Huilen dan.
pi_195322941
https://www.telegraaf.nl/(...)dklok-achter-de-hand

:')

Wie nu nog denkt dat het om dat virusje gaat is gewoon oerstom.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:59:40 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195322955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)dklok-achter-de-hand

:')

Wie nu nog denkt dat het om dat virusje gaat is gewoon oerstom.
Waar gaat het dan wel om?
Huilen dan.
pi_195322989
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar gaat het dan wel om?
Massa-hysterie en controle.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195322998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Massa-hysterie en controle.
Wat wint de overheid er dan bij, een avondklok.
pi_195323011
Weetje, ik vind het allemaal wel prima dat reguliere zorg op een normale voet moet kunnen opereren.
Echter vind ik niet prima dat de totale economie wordt gesloopt zonder dat de baten van dat beleid erg duidelijk zijn.

Of dat goedkopere opties om het probleem te verhelpen niet worden genomen etc.

De IC capaciteit die wij hebben is te klein, de zorg is een sector waar we meer mensen nodig gaan hebben komende jaren en waar nu al tekorten zijn.

In de zomer maanden was er weinig besmetting omdat we elkaar veel buiten opzochten, nu zullen er wel weer wat meer besmettingen komen, totaal naar verwachting eigenlijk.

Corona lijkt minder heftig, misschien hebben mensen toch al min of meer een besmetting meegemaakt en is het lichaam wat beter voorbereid op het virus? Ook zijn de behandelingen beter in het ziekenhuis...

Tjah.

Zorg niet overspoelen blijft een okay principe, maar dat principe wordt selectief aangehaald om mensen achter de maatregelen te scharen. En er zijn wel meer side effects die slecht in overweging worden genomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195323035
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat wint de overheid er dan bij, een avondklok.
Hun hysterische gedrag goed te praten en de angst dat de bevolking in opstand komt in te dammen.

Waarom denk je dat avondklokken vaak gebruikt zijn in de geschiedenis?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:03:19 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195323046
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nicaragua is dan ook wel een goed voorbeeld van een land waar de zaakjes doorgaans prima op orde zijn ja. Dat er zo'n 20 regeringsfunctionarissen overleden zijn aan corona zegt ook al iets natuurlijk :') .
Toevoeging: Ortega en z'n faalbeleid kunnen dan ook op bijzonder weinig steun rekenen. Zie bijvoorbeeld: https://confidencial.com.(...)-crisis-de-covid-19/
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:03:57 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195323063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hun hysterische gedrag goed te praten en de angst dat de bevolking in opstand komt in te dammen.

Waarom denk je dat avondklokken vaak gebruikt zijn in de geschiedenis?
Vaag geneuzel. Maak het eens concreet.
Huilen dan.
pi_195323064
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef ludovico het volgende:
Weetje, ik vind het allemaal wel prima dat reguliere zorg op een normale voet moet kunnen opereren.
Echter vind ik niet prima dat de totale economie wordt gesloopt zonder dat de baten van dat beleid erg duidelijk zijn.

Of dat goedkopere opties om het probleem te verhelpen niet worden genomen etc.

De IC capaciteit die wij hebben is te klein, de zorg is een sector waar we meer mensen nodig gaan hebben komende jaren en waar nu al tekorten zijn.

In de zomer maanden was er weinig besmetting omdat we elkaar veel buiten opzochten, nu zullen er wel weer wat meer besmettingen komen, totaal naar verwachting eigenlijk.

Corona lijkt minder heftig, misschien hebben mensen toch al min of meer een besmetting meegemaakt en is het lichaam wat beter voorbereid op het virus? Ook zijn de behandelingen beter in het ziekenhuis...

Tjah.

Zorg niet overspoelen blijft een okay principe, maar dat principe wordt selectief aangehaald om mensen achter de maatregelen te scharen. En er zijn wel meer side effects die slecht in overweging worden genomen.
Buiten dat. Waarom richten ze niet 1 of 2 ziekenhuizen in als alleen maar corona? Dan hoef je alleen die locaties te quarantaine en kan de normale zorg elders door.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195323091
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Buiten dat. Waarom richten ze niet 1 of 2 ziekenhuizen in als alleen maar corona? Dan hoef je alleen die locaties te quarantaine en kan de normale zorg elders door.
Er zijn niet heel lang geleden allerlei ziekenhuizen failliet verklaard die staan er praktisch nog, geen idee joh.. Vind het maar raar inderdaad. Misschien zijn ze bang dat ze veel met ambulances moeten gaan slepen ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:06:01 #29
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195323099
Precies, als het echt zo erg was hadden er al lang noodhospitalen moeten zijn.
Pure wereldwijde fear-mongering.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195323166
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef Izzy73 het volgende:
Precies, als het echt zo erg was hadden er al lang noodhospitalen moeten zijn.
Pure wereldwijde fear-mongering.
Damn, er zijn over de hele wereld duizenden noodhospitalen ingericht.

En noodhospitalen hebben alleen zin als je de uitrusting hebt om ze in te richten he...
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:10:34 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195323182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef ludovico het volgende:
Weetje, ik vind het allemaal wel prima dat reguliere zorg op een normale voet moet kunnen opereren.
Echter vind ik niet prima dat de totale economie wordt gesloopt zonder dat de baten van dat beleid erg duidelijk zijn.

Of dat goedkopere opties om het probleem te verhelpen niet worden genomen etc.

De IC capaciteit die wij hebben is te klein, de zorg is een sector waar we meer mensen nodig gaan hebben komende jaren en waar nu al tekorten zijn.
Dat is natuurlijk vrij exemplarisch voor het huidige (economische) systeem: alles 'just in time'.
quote:
In de zomer maanden was er weinig besmetting omdat we elkaar veel buiten opzochten, nu zullen er wel weer wat meer besmettingen komen, totaal naar verwachting eigenlijk.

Corona lijkt minder heftig, misschien hebben mensen toch al min of meer een besmetting meegemaakt en is het lichaam wat beter voorbereid op het virus? Ook zijn de behandelingen beter in het ziekenhuis...
Ik denk dat het vooral de demografie is: er zijn nu veel meer (bekende) besmettingen onder jongere mensen. Daarnaast zal het ook wel meespelen dat we nu wat meer ervaring hebben met verschillende behandelingen, en dat mensen daardoor minder vaak op de IC belanden en überhaupt minder lang in het ziekenhuis verblijven.
quote:
Tjah.

Zorg niet overspoelen blijft een okay principe, maar dat principe wordt selectief aangehaald om mensen achter de maatregelen te scharen. En er zijn wel meer side effects die slecht in overweging worden genomen.
Eens. Maar het zijn dan ook allemaal heel lastige afwegingen.
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:11:00 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195323191
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef Izzy73 het volgende:
Precies, als het echt zo erg was hadden er al lang noodhospitalen moeten zijn.
Pure wereldwijde fear-mongering.
Of begrafenisondernemers, begraven en crematies booming business nu voor deze branche of valt het allemaal wel mee? Afgelopen week 33 overleden zie ik, op dit moment nog geen lopende band werk dus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:12:51 #33
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195323226
Dat cruiseschip in Feb, zaten +/- 4.000 mensen op. Allemaal blootgesteld aan elkaar. Uiteindelijk zijn er 7 mensen van overleden. 6 waren er in de 70 en 1 in de 80. Allemaal met onderliggend lijden die ook een normale griep niet zouden overleven. Kortom maatregelen zijn bull shit. 99,9% overleeft corona net als met ieder ander virus.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:15:54 #34
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195323255
Ow ja en 45% van onze cellen bestaan uit viruscellen, dat hoort bij de natuur.
We overleven al miljoenen jaren op aarde, als je bang bent voor een virus ben je eigenlijk bang voor jezelf.

[ Bericht 4% gewijzigd door Izzy73 op 29-09-2020 12:24:32 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195323283
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Damn, er zijn over de hele wereld duizenden noodhospitalen ingericht.

En noodhospitalen hebben alleen zin als je de uitrusting hebt om ze in te richten he...
In Nederland ook. En nooit gebruikt geweest:

https://www.trouw.nl/nieu(...)et-betalen~b80284ac/
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195323287
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat wint de overheid er dan bij, een avondklok.
Door de angst krijgt de regering meer steun omdat men denkt dat men het volk wil beschermen.
Intussen gaan alle bedrijven naar de kloten en dito banen.
Dan komt de regering uit de hoek met plannen voor een vaccinpaspoort (niet gedwongen maar in korte tijd heb je geen keus want je kan niet reizen niet in musea etc etc)
Daarna komt de regering met de oplossing voor een basis inkomen
En dan ben je totaal onder controle want ze kunnen heel simpel je credit afnemen en je volgen etc etc.

Dit is gewoon een agenda die al jaren geleden bekend was en er zijn mensen die op basis daarvan precies hebben voorspeld wan wat er nu gebeurt.

Een ong 5 jaar oud youtube filmpje (kon m niet snel vinden de laatste keer) waar healthranger het precies voorspelt.
En nou zouden er ook nog cijfer moeten zijn van prof Bob de Wit al heb ik ze niet gezien nog.
En dat was gebasseerd op meerjarig sterfte cijfers van nederland en daar kwam uit dat alle groepen onder 80 een ondersterfte hadden dit jaar en boven de 80 was andere jaren een groot deel verdeeld in bij griep,longproblemen etc en had griep een aandeel van 25 procent en dit jaar was dat 100 procent corona als meerdere oorzaken waren gemeten.
Overigens zouden er 3000 doden in de verzorginshuizen zijn geweest.

Zo heb ik het tenminste vernomen maar moet het nog checken als ik de kans krijg, maar loop achter met mn andere speurwerk :)
pi_195323293
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ow ja en 45% van het lichaam bestaat uit viruscellen
:D :D :D

Volgens mij meen je het ook nog.
pi_195323296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of begrafenisondernemers, begraven en crematies booming business nu voor deze branche of valt het allemaal wel mee? Afgelopen week 33 overleden zie ik, op dit moment nog geen lopende band werk dus.
Sterker nog: de begrafenisbranche heeft massaal noodsteun gekregen!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195323329
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Damn, er zijn over de hele wereld duizenden noodhospitalen ingericht.

En noodhospitalen hebben alleen zin als je de uitrusting hebt om ze in te richten he...
Er zijn ook behoorlijk wat noodhospitalen die in de zogenaamde eerste golf niet of amper gebruikt zijn zoals in new york bv.
En veel zorgpersoneel was eruit gegooid omdat ze geen werk hadden voor ze.
En maar geen beter loon geven
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 12:32:07 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_195323517
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ow ja en 45% van onze cellen bestaan uit viruscellen
_O- _O-

Wel goede stof voor een dystopische roman
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:42:42 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195323739
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ow ja en 45% van onze cellen bestaan uit viruscellen,
1) een virus is geen cel.
2) waar haal je die 45% vandaan?
3) _O-

quote:
dat hoort bij de natuur.
We overleven al miljoenen jaren op aarde, als je bang bent voor een virus ben je eigenlijk bang voor jezelf.
Bedankt voor deze wijsheid, hier kunnen we wat mee!
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:44:08 #42
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195323765
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ow ja en 45% van onze cellen bestaan uit viruscellen, dat hoort bij de natuur.
We overleven al miljoenen jaren op aarde, als je bang bent voor een virus ben je eigenlijk bang voor jezelf.
Dat klopt inderdaad niet, ik bedoel dat 45% van de genetische informatie in ons DNA virale informatie is. Kortom we zijn gemaakt om om te kunnen gaan met allerlei virussen, dat is de natuur.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195323837
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:44 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad niet, ik bedoel dat 45% van de genetische informatie in ons DNA virale informatie is. Kortom we zijn gemaakt om om te kunnen gaan met allerlei virussen, dat is de natuur.
Stop maar, je maakt het alleen maar erger. :D
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:51:08 #44
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195323906
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Stop maar, je maakt het alleen maar erger. :D
Onzin, maar ga jij maar lekker een vaccin in laten spuiten als je niet weet hoe je lichaam werkt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195323916
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onzin, maar ga jij maar lekker een vaccin in laten spuiten als je niet weet hoe je lichaam werkt.
Onzin inderdaad. :Y
pi_195323924
De shit die hier af en toe gepost wordt, just fucking wow. :')
pi_195323927
quote:
Wat micro-organismen missen in omvang, maken ze goed in aantallen. Zonder dat je je ervan bewust bent, zit jouw lichaam vol microben. Op en in jouw lichaam leven ruim 100 duizend miljard microben. Dat is tien keer meer dan dat je cellen in je lichaam hebt en 14.000 keer het aantal mensen op aarde.

Op de hele aardbol bestaat ruim 60% van de biomassa, het levende en dode organisch materiaal, uit micro-organismen. Mensen, dieren, planten, bomen en insecten vallen hierbij in het niet. Op de hele wereld leven er een nonillion bacteriën (dat is een 1 met 30 nullen), veel meer dan het aantal sterren in het universum. Het aantal virussen is echter nog veel groter dan het aantal bacteriën. In een druppel zeewater zitten bijvoorbeeld al meer dan één miljoen bacteriën en tien miljoen virussen. Virussen zijn daarmee de meest voorkomende biologische entiteiten op aarde.
https://www.micropia.nl/dossiercontent/microworld/nl/2/?ph=1
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:52:51 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195323938
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Stop maar, je maakt het alleen maar erger. :D
https://medium.com/medica(...)viruses-c18ba52ac195
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:53:32 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195323948
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onzin, maar ga jij maar lekker een vaccin in laten spuiten als je niet weet hoe je lichaam werkt.
Jij laat anders ook niet blijken er veel kaas van te hebben gegeten.
Huilen dan.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 12:56:26 #50
319979 Fok-it
All is well
pi_195323985
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
De shit die hier af en toe gepost wordt, just fucking wow. :')
Ook getrd
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
De shit die hier af en toe gepost wordt, just fucking wow. :')
En dan daarna een persoonlijke sneer alsof wij de achterlijken zijn :') krankzinnig forum
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195324751
200511_1_dailypics_13052020_17.jpg
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195325037
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
Onderdrukking van wat?
Je mag straks geen boodschappen halen als je geen mondkapje draagt... Ik zie dat als een vorm van onderdrukking.

quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
Nu kan je over het nut van mondkapjes discussiëren (ik zeg ook niet dat ik per definitie vóór ben), evenals dat je kan discussiëren over het nut en de hoogte van een maximumsnelheid in het verkeer. Je leeft samen met andere mensen, nogal wiedes dat jouw vrijheden beperkt worden (binnen de kaders van het redelijke).
Dit zijn maatregelen voor inperking van jouw vrijheid, dus een betere vergelijking zou zijn dat je opeens maar 20 mag rijden op een snelweg om files te bestrijden. Die maatregelen zijn zinloos. Ze gaan steeds verder.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is precies de essentie, want nu ga je dus discussiëren over het nut / de noodzaak van mondkapjes. Het ging toch over die vermeende draconische inperking van jouw vrijheden? Welnu: als je zo over mondkapjes denkt, waarom dan niet over andere afspraken die we met elkaar hebben in dit land?
Ik laat daarmee zien dat het niet meer om de ziekenhuisopnames gaat en dat er mogelijk wat meer achter zit.

Die afspraken die we hebben gemaakt worden op deze manier geschonden.
pi_195325356
Ik ga lekker bij AH.nl bestellen, of Picnic ofzo. En in Spanje moet ik toch al een mondkapje op, kan ik niet omheen. Shit happens, daarnaast kleven er zakelijk wel weer voordelen aan dus ik vind het opzich wel prima.
pi_195326424
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
De shit die hier af en toe gepost wordt, just fucking wow. :')
Echt hè. We hoeven ons geen zorgen te maken om virussen, omdat 45% van ons DNA virale informatie bevat, maar vaccins zijn gevaarlijk en eng. Terwijl een vaccin tegen een virus juist een ‘dood’ of verzwakte variant van het virus is. Dus nog steeds een virus, maar minder gevaarlijk.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 september 2020 @ 15:28:17 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195326541
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je mag straks geen boodschappen halen als je geen mondkapje draagt... Ik zie dat als een vorm van onderdrukking.
Ja, dat zei je al. Maar wat wordt er dan onderdrukt?
quote:
[..]

Dit zijn maatregelen voor inperking van jouw vrijheid, dus een betere vergelijking zou zijn dat je opeens maar 20 mag rijden op een snelweg om files te bestrijden. Die maatregelen zijn zinloos. Ze gaan steeds verder.
Je hebt me nog steeds niet kunnen uitleggen hoe dit fundamenteel verschilt van alle andere inperkingen van je absolute vrijheid waar je mee te maken hebt in een samenleving.

quote:
[..]

Ik laat daarmee zien dat het niet meer om de ziekenhuisopnames gaat en dat er mogelijk wat meer achter zit.

Die afspraken die we hebben gemaakt worden op deze manier geschonden.
Dat laat je helemaal niet zien.
Huilen dan.
pi_195326811
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat zei je al. Maar wat wordt er dan onderdrukt?

Helemaal niks natuurlijk :)
Behalve je vrijheid ..oa om vrij te kunnen ademen.
Maar jij laat jezelf met alle plezier (letterlijk)monddood maken...

Een soort proefkonijn ben jij,want ze geven zelf toe dat het schijnveiligheid is.. een gedrag experiment
pi_195327025
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat zei je al. Maar wat wordt er dan onderdrukt?
Het recht op het uitoefenen van mijn vrijheid. Iemand anders bepaald dus wat er op mijn hoofd komt te zitten.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
Je hebt me nog steeds niet kunnen uitleggen hoe dit fundamenteel verschilt van alle andere inperkingen van je absolute vrijheid waar je mee te maken hebt in een samenleving.

Je hebt gelijk dat er steeds meer regels zijn die onze vrijheden beperken. Het verschil zit hem in het feit dat het nu wel versneld gaat onder het mom van de virus. Als dit doorgaat heb je dus straks de keuze of mondkapje overal op of vaccinatie. Maar het is toch maar een advies...
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
Dat laat je helemaal niet zien.
Nou, wat laat het wel zien?
  dinsdag 29 september 2020 @ 16:23:46 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195327354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het recht op het uitoefenen van mijn vrijheid.
Dat gebeurt continu in een samenleving. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nu precies onderdrukt wordt.
quote:
Iemand anders bepaald dus wat er op mijn hoofd komt te zitten.
Ook dit is op zich weinig bijzonder:
- Met een helm of masker op kom je op veel plekken niet binnen.
- Werkgevers die eisen stellen aan jouw kleding, of je verplichten bedrijfskleding te dragen.
- Je bent niet vrij om met je blote lul rond te lopen.
- Et cetera.
quote:
[..]

Je hebt gelijk dat er steeds meer regels zijn die onze vrijheden beperken. Het verschil zit hem in het feit dat het nu wel versneld gaat onder het mom van de virus. Als dit doorgaat heb je dus straks de keuze of mondkapje overal op of vaccinatie. Maar het is toch maar een advies...
Is het heel bijzonder dat nieuwe situaties om nieuwe regels vragen?
quote:
[..]

Nou, wat laat het wel zien?
Jij claimt dat je iets laat zien.
Huilen dan.
pi_195328097
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Dat gebeurt continu in een samenleving. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nu precies onderdrukt wordt.
Nu is het een mondkapje, straks is het een vaccin en daarna is het een chip. Wat zou voor jou het moment zijn dat we een stap te ver gaan?
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ook dit is op zich weinig bijzonder:
- Met een helm of masker op kom je op veel plekken niet binnen.
- Werkgevers die eisen stellen aan jouw kleding, of je verplichten bedrijfskleding te dragen.
- Je bent niet vrij om met je blote lul rond te lopen.
- Et cetera.
Dat vind ik nou niet hetzelfde. Jij bepaald of je motor gaat rijden of dat je ergens gaat werken met bepaalde outfit. Nu bepalen zij dat.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Is het heel bijzonder dat nieuwe situaties om nieuwe regels vragen?
Als er valide redenen voor zijn wel, maar zoals ik eerder al probeerde uit te leggen, zie ik de noodzaak hiervan niet en voelt het als onderdrukking.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Jij claimt dat je iets laat zien.
Wat klopt er niet aan dan? Die 2e golf zal nooit zo streng verlopen als de 1e golf, waarom dan die extra maatregelen?
pi_195328232
https://m.nieuwsblad.be/c(...)cXiiU-1jan5UeJsdZb_g

_O_

BRUSSEL - De Belgische Vereniging van Artsensyndicaten (BVAS) eist het ontslag van Interministerieel Commissaris Influenza, viroloog Marc Van Ranst. Dat bericht de krant Le Soir donderdag. De BVAS zegt dat Van Ranst "zijn fouten en zijn chaotische beheer aan het maskeren is".
De voorzitter van de BVAS, dokter Roland Lemye, vraagt zich af of de Interministerieel Commissaris niet "zijn fouten en zijn chaotische beheer aan het maskeren is, door de fout af te schuiven op de dokters, die bericht en tegenbericht krijgen, foute uitleg, of zelfs regelrechte leugens".

De voorzitter van de BVAS vindt dat de houding van Van Ranst "twijfel opwekt over zijn capaciteiten om de gebeurtenissen in goede banen te leiden en het vertrouwen wegneemt dat het medische korps in hem kon hebben".

Door llc

Die van Ranst is echt een complete extreem linkse - die iedereen permanent opgesloten wilt _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 29-09-2020 17:28:08 ]
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:03:14 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195329160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 17:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nu is het een mondkapje, straks is het een vaccin en daarna is het een chip. Wat zou voor jou het moment zijn dat we een stap te ver gaan?
Dat hangt van de situatie af, maar ik ben over het algemeen niet zo'n voorstander van dingen verbieden of verplichten.

quote:
[..]

Dat vind ik nou niet hetzelfde. Jij bepaald of je motor gaat rijden of dat je ergens gaat werken met bepaalde outfit. Nu bepalen zij dat.
Welnee. Jij kan er evengoed niet voor kiezen om met het OV te reizen of een bepaalde winkel te (willen) bezoeken.
quote:
[..]

Als er valide redenen voor zijn wel, maar zoals ik eerder al probeerde uit te leggen, zie ik de noodzaak hiervan niet en voelt het als onderdrukking.
Maar je kan niet uitleggen wat er dan onderdrukt wordt. Daarnaast kan je ook discussiëren over de noodzaak van, bijvoorbeeld, (sommige) verkeersregels. Vind je dat dan ook een onderdrukking?

quote:
[..]

Wat klopt er niet aan dan? Die 2e golf zal nooit zo streng verlopen als de 1e golf, waarom dan die extra maatregelen?
1) Dat het minder heftig is/wordt, dat is een aanname.
2) De maatregelen zijn minder ingrijpend dan in maart.
3) Jij stelde:

Ik laat daarmee zien dat het niet meer om de ziekenhuisopnames gaat en dat er mogelijk wat meer achter zit.

En dat laat je in het geheel niet zien.
Huilen dan.
pi_195329965
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Maar je kan niet uitleggen wat er dan onderdrukt wordt.
Lijkt me niet zo moeilijk. De vrijheid om je gezicht in het openbaar te tonen wordt je afgenomen. Dat is nogal wat. Je herkent mensen amper meer met die krengen op. Zou je gerust mensonterend kunnen noemen.
pi_195330148
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Dat hangt van de situatie af, maar ik ben over het algemeen niet zo'n voorstander van dingen verbieden of verplichten.
Waarom ben je geen voorstander van dingen verbieden/verplichten?
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Welnee. Jij kan er evengoed niet voor kiezen om met het OV te reizen of een bepaalde winkel te (willen) bezoeken.
OV vermijd ik nu al een tijdje, maar supermarkt kan je moeilijk ontwijken.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Vind je dat dan ook een onderdrukking?
Nee, maar dat staat compleet los van elkaar.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
1) Dat het minder heftig is/wordt, dat is een aanname.
2) De maatregelen zijn minder ingrijpend dan in maart.
3) Jij stelde:

Ik laat daarmee zien dat het niet meer om de ziekenhuisopnames gaat en dat er mogelijk wat meer achter zit.

En dat laat je in het geheel niet zien.
1. We hebben beter behandelmethodes waardoor IC minder belast wordt. Volgens de statistieken vallen er nauwelijks doden.
2. Avondklok, mondkapjes en max 3 personen op bezoek zijn nieuw voor mij.
3. Als de statistieken juist zijn en je vergelijkt dat met eerder dit jaar, dan is er vrijwel niks aan de hand. Maar dat gaan we wel zien de komende week/weken of we een exponentiele groei krijgen.
pi_195330485
Er is geen avondklok, mondkapjes zijn niet verplicht bij wet en max. 3 personen op bezoek is ook niet nieuw, in maart mochten er maar 2 op bezoek.
pi_195331329
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:29 schreef illusions het volgende:
Er is geen avondklok, mondkapjes zijn niet verplicht bij wet en max. 3 personen op bezoek is ook niet nieuw, in maart mochten er maar 2 op bezoek.
Ze overwegen een avondklok en als je kijkt naar de horeca tijden die ze hebben aangepast, dan zal dit er ook wel komen. Mondkapjes zijn als advies en dat gaat alsvolgt: Eerst zullen er een aantal AH's een mondkapje verplichting hebben... Vervolgens zie je steeds meer supermarkten/winkels waarbij dat verplicht wordt. Tegen die tijd is het genormaliseerd en heb je dmv een niet verplichte regel iets verplicht gemaakt.
  Beste debater 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 20:19:27 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195331487
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:12 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ze overwegen een avondklok en als je kijkt naar de horeca tijden die ze hebben aangepast, dan zal dit er ook wel komen. Mondkapjes zijn als advies en dat gaat alsvolgt: Eerst zullen er een aantal AH's een mondkapje verplichting hebben... Vervolgens zie je steeds meer supermarkten/winkels waarbij dat verplicht wordt. Tegen die tijd is het genormaliseerd en heb je dmv een niet verplichte regel iets verplicht gemaakt.
Goh, een mondkapje.

Noord-Korea is er niks bij.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195331490
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:12 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ze overwegen een avondklok en als je kijkt naar de horeca tijden die ze hebben aangepast, dan zal dit er ook wel komen. Mondkapjes zijn als advies en dat gaat alsvolgt: Eerst zullen er een aantal AH's een mondkapje verplichting hebben... Vervolgens zie je steeds meer supermarkten/winkels waarbij dat verplicht wordt. Tegen die tijd is het genormaliseerd en heb je dmv een niet verplichte regel iets verplicht gemaakt.
Ik was de 1e die dat zei van AH als je had opgelet, maar jij wou toch naar de buurtsuper? Persoonlijk vind ik het niet zo'n heel groot punt, ben er i.v.m. woonachtig zijn in Spanje al aan gewend. Wel vrij irritant, en weiger ook om 'm ergens anders op te zetten, maarja ga liever niet verhongeren.

Of naja, weigeren, voor de rest is het van de auto naar het restaurant of de kroeg lopen, dus dan laat ik het even zitten.

Verder is iets overwegen nog geen wet hè? Er is nergens ter wereld een avondklok en je denkt dat dat in Nederland ingevoerd gaat worden, het op na 1 soepelste land qua Corona-wetgeving? Die noodwet is er ook nog steeds niet. Horeca vroeg sluiten betekent niet dat je niet meer over straat mag na een bepaald tijdstip, dat is iets heel anders.
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:20:24 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195331505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:01 schreef Sponsje88 het volgende:

Nee, maar dat staat compleet los van elkaar.
Opmerkelijk.
quote:
1. We hebben beter behandelmethodes waardoor IC minder belast wordt. Volgens de statistieken vallen er nauwelijks doden.
Dat maakt het niet minder een aanname. Heb jij een glazen bol? Ik niet.
quote:
2. Avondklok, mondkapjes en max 3 personen op bezoek zijn nieuw voor mij.
Welke avondklok? En wat bezoek betreft: in maart was het strenger.
quote:
3. Als de statistieken juist zijn en je vergelijkt dat met eerder dit jaar, dan is er vrijwel niks aan de hand. Maar dat gaan we wel zien de komende week/weken of we een exponentiele groei krijgen.
Je laat nog steeds niet zien dat het niet om de ziekenhuisopnames gaat, laat staan dat (wat?) er dan 'mogelijk wat meer achter zit'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 29-09-2020 20:25:25 ]
Huilen dan.
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:27:15 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195331661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Goh, een mondkapje.

Noord-Korea is er niks bij.

[ afbeelding ]
Echt hè. Ik zou me drukker maken om wetten die het parlement min of meer buitenspel zetten, maar goed. Alhoewel dat feest ook niet door lijkt te gaan.
Huilen dan.
pi_195332011
twitter

Ziek


Goh,het is maar een mondkapje

Goh,kinderen vinden het niet erg om zonder ouders af te zwemmen ,of te sporten

Goh,een avondklok ,wat maakt het uit ?

Goh,handhaving achter de deur .. heb toch niks te verbergen


Als we alles blijven accepteren is dit nog maar het begin
  Beste debater 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 20:51:16 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195332076
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:47 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ziek

Goh,het is maar een mondkapje

Goh,kinderen vinden het niet erg om zonder ouders af te zwemmen ,of te sporten

Goh,een avondklok ,wat maakt het uit ?

Goh,handhaving achter de deur .. heb toch niks te verbergen

Als we alles blijven accepteren is dit nog maar het begin
en hoofddoekjes bij dames?

Gemengd sporten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:55:18 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195332165
Ik ben vooral benieuwd naar waar @PSVCL het ziet eindigen.
Huilen dan.
pi_195332210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en hoofddoekjes bij dames?

Gemengd sporten?
Dat heeft niks met de corona maatregelen te maken
  Beste debater 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 20:58:03 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195332211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat heeft niks met de corona maatregelen te maken
Oh, dwang is niet altijd dwang.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195332216
quote:
88s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar waar @:PSVCL het ziet eindigen.
Geen idee :) het gaat iig niet de goede kant op
pi_195332245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh, dwang is niet altijd dwang.
Er is geen dwang in de Islam... of zie jij dagelijks Moslimas gestenigd worden die weigeren een hoofddoek te dragen? mijn zusje leeft iig gewoon nog

Maar nu weer ontopic sharonekke
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 21:10:33 #78
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195332435
Ontopic.
A child is born with no state of mind.
pi_195332511
:)
pi_195332518
Zo apart dat er hier van die mensen zijn zoals ik gister een opmerking zag maken in de trant van "nou bedankt, omdat jullie alles accepteren blijven er maar regels ingevoerd worden" en nu weer.

Aan die mensen de vraag:

Wat de fuck hebben jullie zelf er tegen gedaan behalve memes posten? :')
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:15:25 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195332524
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Er is geen dwang in de Islam... of zie jij dagelijks Moslimas gestenigd worden die weigeren een hoofddoek te dragen? mijn zusje leeft iig gewoon nog

Maar nu weer ontopic sharonekke
En zie jij dagelijks mensen gestenigd worden die weigeren een mondkapje te dragen?
Huilen dan.
  Beste debater 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 21:16:45 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195332549
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:10 schreef SuperHartje het volgende:
Ontopic.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195332825
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En zie jij dagelijks mensen gestenigd worden die weigeren een mondkapje te dragen?
Nee ,maar wel geweigerd worden in bepaalde winkels en wie weet straks ook een boete..
Ook wat filmpjes voorbij zien komen van agressieve handhavers en treinconducteurs die begonnen te dreigen met geweld.. omdat iemand effe zn kapje afdoet om te kunnen eten
  dinsdag 29 september 2020 @ 22:23:14 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195333834
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Helemaal niks natuurlijk :)
Behalve je vrijheid ..oa om vrij te kunnen ademen.
Maar jij laat jezelf met alle plezier (letterlijk)monddood maken...

Een soort proefkonijn ben jij,want ze geven zelf toe dat het schijnveiligheid is.. een gedrag experiment
Ooit mondkapje op gehad?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 22:29:40 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195333981
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:10 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Totdat het is genormaliseerd... Zelfde als dat mondkapje in de winkels. De winkels worden aangeraden om de klanten een mondkapje te laten dragen. In het begin zullen er maar een paar winkels zijn die dat hanteren, maar steeds meer zullen volgen totdat het de nieuwe norm is en dan kan er worden beboet. Het trieste is... Jouw rechten worden beetje bij beetje afgepakt, zonder dat je het realiseert.
Kudt man..
Ik heb paar dagen bij de Joma gewerkt.. je weet wel salades.
Het was verschrikkelijk.. mondkapje haar netje handschoenen.

Ik kon niet praten, mijn haar wat ik niet heb zat in de war, en ik moest handen wassen en zo...
Het was verschrikkelijk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2020 @ 22:30:36 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195334001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee ,maar wel geweigerd worden in bepaalde winkels en wie weet straks ook een boete..
Ook wat filmpjes voorbij zien komen van agressieve handhavers en treinconducteurs die begonnen te dreigen met geweld.. omdat iemand effe zn kapje afdoet om te kunnen eten
Kudt man word maar bestellen en bezorgen.

Ik denk dat thuisbezorgd een vinger in de pap heeft bij de Nederlandse regering.
De prijzen zijn omhoog gegaan, en je ziet ontzettend veel bezorgers op straat..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195334471
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ooit mondkapje op gehad?
Een half uur in de bus ,maar had em alleen beetje over mn mond ,niet op de “juiste” manier
pi_195334826
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een half uur in de bus ,maar had em alleen beetje over mn mond ,niet op de “juiste” manier
Vet stoer, jij rebel jij. Wow.
pi_195335250
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Vet stoer, jij rebel jij. Wow.
Dank je :)
  woensdag 30 september 2020 @ 00:06:04 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195335484
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2020 01:12 schreef Isdatzo het volgende:
Vanmiddag om 15.40 getest, vanavond om 00.14 de uitslag (negatief, zoals verwacht): dat is toch een vrij prima score.
Aannames:
- 5% van de mensen in amsterdam is besmet (ongeveer de helft van het aantal positieve testen)
- specificiteit van de PCR-test is 0.95 (niet besmet, negatief resultaat)
- sensitiviteit is 0.70 (wel besmet, positief resultaat)
- mensen laten zich willekeurig testen, niet afhankelijk van klachten (dit is natuurlijk een aanname die niet klopt)

Bij deze aannames:
- Kom ik uit op een kans van ongeveer 1.6% ik dan besmet ben bij een negatieve testuitslag En andersom,
- bij een positieve uitslag is de kans zo'n 42% dat je besmet bent.

Als je er rekening mee houdt dat alleen mensen met klachten zich laten testen dan gaan beide percentages vanzelfsprekend omhoog, als er een kleinere fractie van de bevolking besmet is dan gaan beide percentages omlaag.
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 00:56:56 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195335809
Hoe ik daar nou bij kom? In het kader van transparantie:

P(D) = de kans dat je besmet bent = 0.05 (5%)

SPOILER: voorwaardelijke kans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specificiteit van de test = 0.95 (niet besmet, negatief resultaat)
Sensitiviteit van de test = 0.70 (wel besmet, positief resultaat)

De kans dat je positief test, P(T) = P(T|D) * P(D) + P(T|Dc) * P(Dc) = 0.70 * 0.05 + 0.05 * 0.95 = 33/400
De kans dat je negatief test, P(Tc) = P(Tc|D) * P(D) + P(Tc|Dc) * P(Dc) = 0.30 * 0.05 + 0.95 * 0.95 = 367/400

De kans dat je besmet bent gegeven een positieve testuitslag: P(D|T) = (P(T|D) * P(D)) / P(T) = (0.70 * 0.05) / (33/400) = 14/33 = +- 42%

De kans dat je besmet bent gegeven een negatieve testuitslag: P(D|Tc) = (P(Tc|D) * P(D)) / P(Tc) = (0.30 * 0.05) / (367/400) = 6/367 = +- 1.6%
Huilen dan.
pi_195336034
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:56 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe ik daar nou bij kom? In het kader van transparantie:

P(D) = de kans dat je besmet bent = 0.05 (5%)

SPOILER: voorwaardelijke kans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specificiteit van de test = 0.95 (niet besmet, negatief resultaat)
Sensitiviteit van de test = 0.70 (wel besmet, positief resultaat)

De kans dat je positief test, P(T) = P(T|D) * P(D) + P(T|Dc) * P(Dc) = 0.70 * 0.05 + 0.05 * 0.95 = 33/400
De kans dat je negatief test, P(Tc) = P(Tc|D) * P(D) + P(Tc|Dc) * P(Dc) = 0.30 * 0.05 + 0.95 * 0.95 = 367/400

De kans dat je besmet bent gegeven een positieve testuitslag: P(D|T) = (P(T|D) * P(D)) / P(T) = (0.70 * 0.05) / (33/400) = 14/33 = +- 42%

De kans dat je besmet bent gegeven een negatieve testuitslag: P(D|Tc) = (P(Tc|D) * P(D)) / P(Tc) = (0.30 * 0.05) / (367/400) = 6/367 = +- 1.6%
Ik heb hier weinig verstand van en snap niet welk punt je hier precies wilt maken, maar houd er rekening mee dat er ook rekening wordt gehouden met zaken als Ct-waardes er dat er op meerdere targets wordt getest. Zie hier:
https://twitter.com/bslagter/status/1304514550964912128
https://www.ntvg.nl/artik(...)testuitslag/volledig
pi_195339055
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
- bij een positieve uitslag is de kans zo'n 42% dat je besmet bent.
Haha daar mag ik nog geen trapleuning van een halve hoog mee uitrekenen met zo'n zekerheidspercentage. Maar wel een heel land (en wereld) mee naar de klote helpen, burgerrechten vertrappen en mensen opsluiten. Dan wel :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 10:16:25 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195339436
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 01:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik heb hier weinig verstand van en snap niet welk punt je hier precies wilt maken,
Dat het bij een lage prevalentie op zich niet gek is dat er mogelijk een flink aantal vals-positieven zijn, ook bij een nauwkeurige test.

quote:
maar houd er rekening mee dat er ook rekening wordt gehouden met zaken als Ct-waardes er dat er op meerdere targets wordt getest. Zie hier:
https://twitter.com/bslagter/status/1304514550964912128
https://www.ntvg.nl/artik(...)testuitslag/volledig
Interessant, dat zijn dus manieren om de sensitiviteit en specificiteit te verhogen. Ook op meerdere targets testen verhoogt de nauwkeurigheid.

Zal straks eens kijken of ik de boel met betere cijfers een beetje kan doorrekenen.
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:20:31 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195339499
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Haha daar mag ik nog geen trapleuning van een halve hoog mee uitrekenen met zo'n zekerheidspercentage. Maar wel een heel land (en wereld) mee naar de klote helpen, burgerrechten vertrappen en mensen opsluiten. Dan wel :')
Wat een onzin weer. Ondanks dat een individuele uitslag geen 100% uitsluitsel biedt kan je natuurlijk prima beleid maken op basis van de waargenomen trends.
Huilen dan.
pi_195339542
dE SpOEdWeT koMt eR tOCh NoOit doOr, aldus jullie hier

Deal in Tweede Kamer over coronawet binnen handbereik, boete naar 99 euro

https://www.rtlnieuws.nl/(...)6Z9ybVcvr2ytno0OTMss
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195339555
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat een onzin weer. Ondanks dat een individuele uitslag geen 100% uitsluitsel biedt kan je natuurlijk prima beleid maken op basis van de waargenomen trends.
Bij simpele niet bijster gevaarlijke constructies wordt een dergelijke onzekerheidsmarge direct de prullenbak in gesmeten. En je krijgt nog een klap op je bek ook dat je dit überhaupt in durfde te leveren als een serieuze optie.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 10:26:06 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195339579
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
dE SpOEdWeT koMt eR tOCh NoOit doOr, aldus jullie hier

Deal in Tweede Kamer over coronawet binnen handbereik, boete naar 99 euro

https://www.rtlnieuws.nl/(...)6Z9ybVcvr2ytno0OTMss
Natuurlijk gaat die er komen. Het gaat om de vorm waarin 'ie er gaat komen.
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:29:32 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195339621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Bij simpele niet bijster gevaarlijke constructies wordt een dergelijke onzekerheidsmarge direct de prullenbak in gesmeten. En je krijgt nog een klap op je bek ook dat je dit überhaupt in durfde te leveren als een serieuze optie.
Welkom in de realiteit. Een heel simpel rekenvoorbeeld:
- Prevalentie 1%.
- Nauwkeurigheid van 95%

De kans dat je besmet bent gegeven een positieve uitslag is dan maar 16%, terwijl de test prima is.

En als je van die 95% nou eens 99% maakt, dan kom je uit op 50% kans besmet te zijn gegeven een positieve uitslag.

Nogmaals: de waarde van dit soort testen zit hem niet in de waarde van individuele uitslagen.
Huilen dan.
pi_195339743
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:16 schreef Isdatzo het volgende:

Interessant, dat zijn dus manieren om de sensitiviteit en specificiteit te verhogen. Ook op meerdere targets testen verhoogt de nauwkeurigheid.

Zal straks eens kijken of ik de boel met betere cijfers een beetje kan doorrekenen.
Inderdaad, zie het twitterdraadje van Bert Slagter, op basis van de info van Marion Koopmans (die met 2 targets werkt) kom je dan op 0,85% foutpositief. Mark Bonten werkt met 3 targets en dan kom je op 0,01%.
Beiden met 98,5% specificiteit per target en prevalentie van 3%.

Zie ook dit interessante gesprek tussen Diederik Jekel en Bert Slagter. Vanaf minuut 52 gaat het over de PCR-test.

  woensdag 30 september 2020 @ 10:55:51 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195339990
‘Everybody dies’: Musk says neither he nor his family will take Covid-19 vaccine, blasts Bill Gates as ‘knucklehead’

SpaceX and Tesla founder Elon Musk has said that neither he nor his family will likely take future coronavirus vaccines even when they are readily available, saying the pandemic has “diminished [his] faith in humanity.”

Speaking during a podcast interview with Kara Swisher, 49-year-old Musk stated that neither he nor his children are at risk for Covid-19 and therefore would be unlikely to need the vaccine.


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:00:41 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195340066
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
‘Everybody dies’: Musk says neither he nor his family will take Covid-19 vaccine, blasts Bill Gates as ‘knucklehead’

SpaceX and Tesla founder Elon Musk has said that neither he nor his family will likely take future coronavirus vaccines even when they are readily available, saying the pandemic has “diminished [his] faith in humanity.”

Speaking during a podcast interview with Kara Swisher, 49-year-old Musk stated that neither he nor his children are at risk for Covid-19 and therefore would be unlikely to need the vaccine.


:{
Burgemeester van London _O- Dat mensen er nog in trappen

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195340162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Burgemeester van London _O- Dat mensen er nog in trappen

[ afbeelding ]
Er waren toch een hele hoop van dat soort foto's met zogenaamde beroemdheden die nep geprikt werden? _O-
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195340171
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
‘Everybody dies’: Musk says neither he nor his family will take Covid-19 vaccine, blasts Bill Gates as ‘knucklehead’

SpaceX and Tesla founder Elon Musk has said that neither he nor his family will likely take future coronavirus vaccines even when they are readily available, saying the pandemic has “diminished [his] faith in humanity.”

Speaking during a podcast interview with Kara Swisher, 49-year-old Musk stated that neither he nor his children are at risk for Covid-19 and therefore would be unlikely to need the vaccine.


:{
Juistem. Vooral dit: this whole thing… The irrationality of people in general,” Musk said.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195340639
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 11:38:40 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195340786
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Houd jij je aan verkeersregels?
Die vergelijking kan ABSOLUUT niet gemaakt worden.

Mondkapjes dragen betekent gewoon letterlijk zelfmoord.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195340852
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die vergelijking kan ABSOLUUT niet gemaakt worden.

Mondkapjes dragen betekent gewoon letterlijk zelfmoord.
Onzin.

Mondkapjes houden op geen enkele manier zuurstof of CO2 tegen, je kan gewoon vrij ademen.

Als jij gelooft dat een O2 of CO2 molecuul tegengehouden kan worden door een stukje stof dan begrijp je er niets van.

Onmogelijk en fake news.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:42:06 #108
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195340855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er waren toch een hele hoop van dat soort foto's met zogenaamde beroemdheden die nep geprikt werden? _O-
Voor een vaccin dat niet bestaat?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 11:43:02 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195340875
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er waren toch een hele hoop van dat soort foto's met zogenaamde beroemdheden die nep geprikt werden? _O-
Ongetwijfeld wie betaald bepaald de waarheid :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195340924
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die vergelijking kan ABSOLUUT niet gemaakt worden.

Mondkapjes dragen betekent gewoon letterlijk zelfmoord.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 11:45:50 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195340940
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar gaat het dan wel om?
Oorlog en concentratiekampen. Uitmoorden bejaarden en het totaal zombificeren (lubach heeft mooi laten zien hoe fucking triest onderwijs is - gelukkig bungelt de Nederland onderaan van begrijpend lezen/nadenken) van de kinderen (met chipimplantaten wat Jeugdjournaal promoot).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:47:59 #113
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195340991
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat wint de overheid er dan bij, een avondklok.
Een reality check van hyper gehoorzaamheid.

Ziet dan niemand dat we in een '1938' zitten. Een vooravond van een oorlog. De parallellen zijn glashelder.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195341040
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Burgemeester van London _O- Dat mensen er nog in trappen

[ afbeelding ]
Weet je zeker dat dit geen fotosjop is? Want zoeken op die foto, of delen ervan, levert echt 0,0 resultaat op.
EDIT: Ah, al gevonden, ging maar om de griep.

[ Bericht 2% gewijzigd door xpompompomx op 30-09-2020 12:04:33 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 11:51:25 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341074
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die vergelijking kan ABSOLUUT niet gemaakt worden.

Mondkapjes dragen betekent gewoon letterlijk zelfmoord.
Wat een ontzettende bullshit weer. Laten we het even bij de feiten houden:
- Afzonderlijke coronavirusdeeltjes zijn zo'n 120 nanometer.
- Zuurstofmoleculen 0.120 nanometer.
- Kooldioxidemoleculen 0.232 nanometer.
- Poriën in N95-maskers 100 tot 300 nanometer.
- De meeste mondkapjes hebben grotere poriën.

Resumerend: mondkapjes hinderen je niet in het in- en uitademen.
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:52:49 #116
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195341106
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oorlog
Waarover gaat die oorlog?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 11:53:12 #117
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195341112
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:01 schreef ludovico het volgende:
Weetje, ik vind het allemaal wel prima dat reguliere zorg op een normale voet moet kunnen opereren.
Echter vind ik niet prima dat de totale economie wordt gesloopt zonder dat de baten van dat beleid erg duidelijk zijn.

Of dat goedkopere opties om het probleem te verhelpen niet worden genomen etc.

De IC capaciteit die wij hebben is te klein, de zorg is een sector waar we meer mensen nodig gaan hebben komende jaren en waar nu al tekorten zijn.
Je weet dat het de afgelopen 5 jaar bewust is gehalveerd.

quote:
In de zomer maanden was er weinig besmetting omdat we elkaar veel buiten opzochten, nu zullen er wel weer wat meer besmettingen komen, totaal naar verwachting eigenlijk.
Besmetting kan helemaal niet.

quote:
Corona lijkt minder heftig, misschien hebben mensen toch al min of meer een besmetting meegemaakt en is het lichaam wat beter voorbereid op het virus? Ook zijn de behandelingen beter in het ziekenhuis...

Tjah.

Zorg niet overspoelen blijft een okay principe, maar dat principe wordt selectief aangehaald om mensen achter de maatregelen te scharen. En er zijn wel meer side effects die slecht in overweging worden genomen.
Waarom al deze maatregelen voor een verkoudheidje. Ultramild griepje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:53:43 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341130
Misschien dat mondkapjes dodelijk zijn wanneer je ze over je ogen draagt en daardoor onder de bus komt.
Huilen dan.
pi_195341134
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Onzin.

Mondkapjes houden op geen enkele manier zuurstof of CO2 tegen, je kan gewoon vrij ademen.

Als jij gelooft dat een O2 of CO2 molecuul tegengehouden kan worden door een stukje stof dan begrijp je er niets van.

Onmogelijk en fake news.
Maar het gaat er vooral om dat je je eigen rotzooi weer in doet ademen. en hoe kan het anders zijn dat met een test (al is dat niet betrouwbaar is het wel een hele goede indicatie dat je het opnieuw in ademt) je levels gevaarlijk worden?

In feite zeg je dat je geen zuurstof of wat dan ook tegen houd en als je dan bedenkt dat ook de viruscellen veel kleiner zijn dan gaatjes en dat de kleine spetters blijkbaar veel gevaarlijker zijn dan heeft een masker geen zin.
Buiten dat het telkens vervangen moet worden wat niemand doet en continue aangeraakt wordt en in weer en wind.

En ja zon zuurstofmeter aan je vinger heb je weinig aan omdat je lichaam nog vol zit met zuurstof en die reserves eerst op worden gemaakt.

Het is onmogelijk dat je niet je eigen gassen wederom inademt en mocht je dat niet eens zijn , dan ga lekker achter een uitlaat liggen en adem een uurtje op 2 meter afstand al kijkend naar het gaatje.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:54:17 #120
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195341138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:52 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarover gaat die oorlog?
Big Reset. Total Enslavement. One World Government. Technocratic smartgrid.
'boek'verbranding en Informatie destructie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195341155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Maar het gaat er vooral om dat je je eigen rotzooi weer in doet ademen. en hoe kan het anders zijn dat met een test (al is dat niet betrouwbaar is het wel een hele goede indicatie dat je het opnieuw in ademt) je levels gevaarlijk worden?

In feite zeg je dat je geen zuurstof of wat dan ook tegen houd en als je dan bedenkt dat ook de viruscellen veel kleiner zijn dan gaatjes en dat de kleine spetters blijkbaar veel gevaarlijker zijn dan heeft een masker geen zin.
Buiten dat het telkens vervangen moet worden wat niemand doet en continue aangeraakt wordt en in weer en wind.

En ja zon zuurstofmeter aan je vinger heb je weinig aan omdat je lichaam nog vol zit met zuurstof en die reserves eerst op worden gemaakt.

Het is onmogelijk dat je niet je eigen gassen wederom inademt en mocht je dat niet eens zijn , dan ga lekker achter een uitlaat liggen en adem een uurtje op 2 meter afstand al kijkend naar het gaatje.
Hhahaha, toch nog gelachen op deze ochtend. Wat een ontzettend achterlijke reactie. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 11:55:10 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341165
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oorlog en concentratiekampen.
Welke oorlog?
quote:
Uitmoorden bejaarden
Dan kan je beter het virus de vrije loop laten, denk je niet?
quote:
en het totaal zombificeren (lubach heeft mooi laten zien hoe fucking triest onderwijs is - gelukkig bungelt de Nederland onderaan van begrijpend lezen/nadenken) van de kinderen (met chipimplantaten wat Jeugdjournaal promoot).
Wat :? .
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:55:20 #123
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195341166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef zomerindebol het volgende:

Het is onmogelijk dat je niet je eigen gassen wederom inademt en mocht je dat niet eens zijn , dan ga lekker achter een uitlaat liggen en adem een uurtje op 2 meter afstand al kijkend naar het gaatje.
Zijn dit vergelijkbare gassen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 11:56:41 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Maar het gaat er vooral om dat je je eigen rotzooi weer in doet ademen. en hoe kan het anders zijn dat met een test (al is dat niet betrouwbaar is het wel een hele goede indicatie dat je het opnieuw in ademt) je levels gevaarlijk worden?

In feite zeg je dat je geen zuurstof of wat dan ook tegen houd en als je dan bedenkt dat ook de viruscellen veel kleiner zijn dan gaatjes en dat de kleine spetters blijkbaar veel gevaarlijker zijn dan heeft een masker geen zin.
Buiten dat het telkens vervangen moet worden wat niemand doet en continue aangeraakt wordt en in weer en wind.

En ja zon zuurstofmeter aan je vinger heb je weinig aan omdat je lichaam nog vol zit met zuurstof en die reserves eerst op worden gemaakt.

Het is onmogelijk dat je niet je eigen gassen wederom inademt en mocht je dat niet eens zijn , dan ga lekker achter een uitlaat liggen en adem een uurtje op 2 meter afstand al kijkend naar het gaatje.
Wat staat hier :? .
Huilen dan.
pi_195341190
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Voor een vaccin dat niet bestaat?
Ging om een griepvaccin

https://www.abc.net.au/mediawatch/episodes/jab/12213184
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341200
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Big Reset. Total Enslavement. One World Government. Technocratic smartgrid.
'boek'verbranding en Informatie destructie.
wat
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195341213
quote:
83s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat een ontzettende bullshit weer. Laten we het even bij de feiten houden:
- Afzonderlijke coronavirusdeeltjes zijn zo'n 120 nanometer.
- Zuurstofmoleculen 0.120 nanometer.
- Kooldioxidemoleculen 0.232 nanometer.
- Poriën in N95-maskers 100 tot 300 nanometer.
- De meeste mondkapjes hebben grotere poriën.

Resumerend: mondkapjes hinderen je niet in het in- en uitademen.
Resume: coronavirusdeeltjes passen met gemak door vrijwel alle niet-medische mondmaskers en zelfs door sommige N95 maskers.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Maar het gaat er vooral om dat je je eigen rotzooi weer in doet ademen. en hoe kan het anders zijn dat met een test (al is dat niet betrouwbaar is het wel een hele goede indicatie dat je het opnieuw in ademt) je levels gevaarlijk worden?
Je ademt niet je eigen "rotzooi" weer in. Het is zuurstof in, CO2 uit. De moleculen zijn zo belachelijk klein dat ze onmogelijk tegengehouden kunnen worden door een stukje stof waar je gewoon vrij doorheen kan ademen. Denk je dat je een ballon kan maken van mondkapjes en dat je die kan opblazen? Nope.

Er worden geen levels "gevaarlijk".

Die metingen heb ik ook gezien. Als je uitgeademde lucht gaat meten dan zit er minder zuurstof en meer CO2 in maar dat is exact hetzelfde zonder mondkapje.

quote:
In feite zeg je dat je geen zuurstof of wat dan ook tegen houd en als je dan bedenkt dat ook de viruscellen veel kleiner zijn dan gaatjes en dat de kleine spetters blijkbaar veel gevaarlijker zijn dan heeft een masker geen zin.
Buiten dat het telkens vervangen moet worden wat niemand doet en continue aangeraakt wordt en in weer en wind.
Maskers hebben 2 doelen:

- zorgen dat je eigen "spetters" bij praten of hoesten niet te ver weg kunnen vliegen (dat kan tot 8 meter)
- zorgen dat spetters van anderen je mond en neus niet halen

Dat werkt niet 100% maar als iedereen ze draagt verminder je het risico op besmetting met zo'n 50 tot 70%

quote:
En ja zon zuurstofmeter aan je vinger heb je weinig aan omdat je lichaam nog vol zit met zuurstof en die reserves eerst op worden gemaakt.

Het is onmogelijk dat je niet je eigen gassen wederom inademt en mocht je dat niet eens zijn , dan ga lekker achter een uitlaat liggen en adem een uurtje op 2 meter afstand al kijkend naar het gaatje.
CO2 en CO inademen uit een uitlaat lijkt me niet heel gezond, nog los van de NOx en andere stoffen :P
  woensdag 30 september 2020 @ 11:59:12 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195341234
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef Izzy73 het volgende:
Precies, als het echt zo erg was hadden er al lang noodhospitalen moeten zijn.
Pure wereldwijde fear-mongering.
Mee gekregen van de week ..dat telegraaf verkondigd dat ziekenhuizen weer vollopen. Vervolgens mensen hun ziekenhuis bellen en dat het dus ABSOLUUT niet het geval is. Kortom Telegraaf doet aan bewust fearmongering.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:59:29 #130
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195341242
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:55 schreef Isdatzo het volgende:

Wat :? .
Nou, de bejaarden worden uitgemoord (waarom mag Joost weten), en de jeugd wordt geknecht.

Dat de cijfers waarop de sketch van Lubach gebaseerd is, laten zien dat de leesvaardigheid in Nederland gekelderd is ten opzichte van andere landen in de EU en dat dit feit dus niet kan dienen om het bestaan van een mondiaal complot te staven, dat moet je maar even vergeten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 12:01:23 #131
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195341283
quote:
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

wat
Je weet wel: omdat er in alle kranten staat dat een deel van de jeugd laaggeletterd dreigt te raken, worden we de slavernij ingerommeld.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 12:02:33 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195341310
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:12 schreef Izzy73 het volgende:
Dat cruiseschip in Feb, zaten +/- 4.000 mensen op. Allemaal blootgesteld aan elkaar. Uiteindelijk zijn er 7 mensen van overleden. 6 waren er in de 70 en 1 in de 80. Allemaal met onderliggend lijden die ook een normale griep niet zouden overleven. Kortom maatregelen zijn bull shit. 99,9% overleeft corona net als met ieder ander virus.
virus is dan dus ook feitelijk een exosoom. Als reactie van het immuum op een toxische ínvasie.

Het is bewust verkeerd gelabeld zodat er geld verdient kan worden aan een functionerend immuumsysteem.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195341324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Resume: coronavirusdeeltjes passen met gemak door vrijwel alle niet-medische mondmaskers en zelfs door sommige N95 maskers.
Als het vrij zwevende onzichtbare virusdeeltjes waren zouden ze met gemak door een masker gaan.
Het gaat echter om zichtbare vochtdruppels waar het virus op meelift.

  woensdag 30 september 2020 @ 12:03:25 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Maar het gaat er vooral om dat je je eigen rotzooi weer in doet ademen. en hoe kan het anders zijn dat met een test (al is dat niet betrouwbaar is het wel een hele goede indicatie dat je het opnieuw in ademt) je levels gevaarlijk worden?
Welke rotzooi?
Welke levels?
quote:
In feite zeg je dat je geen zuurstof of wat dan ook tegen houd en als je dan bedenkt dat ook de viruscellen veel kleiner zijn dan gaatjes en dat de kleine spetters blijkbaar veel gevaarlijker zijn dan heeft een masker geen zin.
Virusdeeltjes zijn vele malen groter dan moleculen, en de druppeltjes waarmee die virusdeeltjes verspreid worden al helemaal.
quote:
Buiten dat het telkens vervangen moet worden wat niemand doet en continue aangeraakt wordt en in weer en wind.
Mondkapjes houden niks tegen toch? Dan maakt dat ook niet uit :Y) .
quote:
En ja zon zuurstofmeter aan je vinger heb je weinig aan omdat je lichaam nog vol zit met zuurstof en die reserves eerst op worden gemaakt.
Ga jij eens 10 minuten je adem inhouden om te kijken hoeveel zuurstofreserves je hebt. Deel je je bevindingen?


quote:
Het is onmogelijk dat je niet je eigen gassen wederom inademt
Niet meer of minder dan je zonder mondkapje doet.
quote:
en mocht je dat niet eens zijn ,
Dit is geen mening, dit zijn feiten. Daar kan je het niet mee eens of oneens zijn.
quote:
dan ga lekker achter een uitlaat liggen en adem een uurtje op 2 meter afstand al kijkend naar het gaatje.
En wat zou dat moeten aantonen?
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 12:05:12 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als het vrij zwevende onzichtbare virusdeeltjes waren zouden ze met gemak door een masker gaan.
Het gaat echter om zichtbare vochtdruppels waar het virus op meelift.

[ afbeelding ]
Exact.
Huilen dan.
pi_195341380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als het vrij zwevende onzichtbare virusdeeltjes waren zouden ze met gemak door een masker gaan.
Het gaat echter om zichtbare vochtdruppels waar het virus op meelift.

[ afbeelding ]
Je weet best dat ook die door vrijwel alle niet-medische mondmaskers passen..

God waarom ga ik voor de duizendste keer dit Asperger-gesprek weer aan? :|W Ik lijk wel gek. Laat maar. w/
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
Je weet dat het de afgelopen 5 jaar bewust is gehalveerd.

Dus goedkopere optie = meer capaciteit ziekenhuis / IC.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195341442
Wat gaan jullie doen als de mondkapjes verplicht worden?
Definitely not CIA
pi_195341465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je weet best dat ook die door vrijwel alle niet-medische mondmaskers passen..

God waarom ga ik voor de duizendste keer dit Asperger-gesprek weer aan? :|W Ik lijk wel gek. Laat maar. w/
Medische maskers zijn uiteraard optimaal maar ook niet perfect.

Ik herhaal nogmaals: als iedereen mondmaskers draagt hou je nog steeds besmettingen. Je voorkomt zo'n 50 tot 70%.

Degene die hoest met een mondkapje verspreidt minder en minder ver.
Degene die "ontvanger" is met een mondkapje, heeft minder kans om het in te ademen.

Verder vind ik het jammer dat je nu in ieder topic (want dit is al het 2e topic vandaag) me aanvalt op mijn autisme. Ik verzoek je om daar mee te stoppen.
  woensdag 30 september 2020 @ 12:08:44 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341470
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef capricia het volgende:
Wat gaan jullie doen als de mondkapjes verplicht worden?
BOOS :( :( !!! Op FOK! posten, wat dacht jij?
Huilen dan.
pi_195341508
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef capricia het volgende:
Wat gaan jullie doen als de mondkapjes verplicht worden?
Alles online bestellen en alles ontwijken waar het moet.
En als die avondklok er komt ga ik molotovs maken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 12:11:27 #143
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195341534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:10 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Alles online bestellen en alles ontwijken waar het moet.
En als die avondklok er komt ga ik molotovs maken.
Lekker, cocktails.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195341539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Medische maskers zijn uiteraard optimaal maar ook niet perfect.

Ik herhaal nogmaals: als iedereen mondmaskers draagt hou je nog steeds besmettingen. Je voorkomt zo'n 50 tot 70%.

Degene die hoest met een mondkapje verspreidt minder en minder ver.
Degene die "ontvanger" is met een mondkapje, heeft minder kans om het in te ademen.

Verder vind ik het jammer dat je nu in ieder topic (want dit is al het 2e topic vandaag) me aanvalt op mijn autisme. Ik verzoek je om daar mee te stoppen.
Het verklaart alles. En ik zei het al tig keer. Het laat ook zien dat jij niet in staat bent het grotere plaatje in dit geheel te zien. Maar ik willig je verzoek in, want vanwege dat heeft het geen enkel nut met jou het hierover te hebben, zoals ik al weken geleden een aantal maal tegen je zei trouwens.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:10 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Alles online bestellen en alles ontwijken waar het moet.
Prima toch? Dat is het doel juist om besmettingen te voorkomen, zo min mogelijk onnodig contact.

quote:
En als die avondklok er komt ga ik molotovs maken.
Dat ontsmet wel, vooral als ze op alcoholbasis zijn.
pi_195341559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Prima toch? Dat is het doel juist om besmettingen te voorkomen, zo min mogelijk onnodig contact.
[..]
Ik zal iig veel feestjes langsgaan en geven waar we lekker om elkaars nek gaan hangen, hoop wijven zoenen en zo. Dat is dan tegenwoordig illegaal, dat deden ze zelfs in 1940-45 niet :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 12:12:55 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341565
quote:
Niemand zegt dat mondkapjes dragen De Ultieme Oplossing is. Maar als we dan toch met YouTube-linkjes gaan strooien:

Huilen dan.
pi_195341566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het verklaart alles. En ik zei het al tig keer. Het laat ook zien dat jij niet in staat bent het grotere plaatje in dit geheel te zien. Maar ik willig je verzoek in, want vanwege dat heeft het geen enkel nut met jou het hierover te hebben, zoals ik al weken geleden een aantal maal tegen je zei trouwens.
Je kan er niet over praten omdat je er geen enkel wetenschappelijk bewijs kan vinden.
pi_195341577
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:10 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Alles online bestellen en alles ontwijken waar het moet.
En als die avondklok er komt ga ik molotovs maken.
Net als toen je langs zou gaan bij Volkert?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195341597
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niemand zegt dat mondkapjes De Ultieme Oplossing is. Maar als we dan toch met YouTube-linkjes gaan strooien:

Het is ene non-oplossing en De Jonge, Rutte en Van Dissel zo het maanden lang zien afkraken en nu misschien 180 graden het tegenovergestelde is echt lachwekkend en volledig ongeloofwaardig. Maar zelfs die basale logica is aan jullie niet meer besteed zie ik.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341605
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Net als toen je langs zou gaan bij Volkert?
Kon hem niet vinden man.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341610
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:12 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik zal iig veel feestjes langsgaan en geven waar we lekker om elkaars nek gaan hangen, hoop wijven zoenen en zo. Dat is dan tegenwoordig illegaal, dat deden ze zelfs in 1940-45 niet :')
Oh zeker wel, er waren regelmatig avondklokken, grote bijeenkomsten waren verboden en je moest ramen blinderen om te voorkomen dat de geallieerden konden navigeren aan de hand van zichtbare lichten op de grond (herkennen van steden op de vliegroute).

Of mijn oma heeft me voorgelogen.
pi_195341618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Prima toch? Dat is het doel juist om besmettingen te voorkomen, zo min mogelijk onnodig contact.
Lekker alle winkels failliet behalve Bol, Amazon en co. Fantastisch.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 12:15:19 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:14 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is ene non-oplossing en De Jonge, Rutte en Van Dissel zo het maanden lang zien afkraken en nu misschien 180 graden het tegenovergestelde is echt lachwekkend en volledig ongeloofwaardig. Maar zelfs die basale logica is aan jullie niet meer besteed zie ik.
Welke basale logica?
Huilen dan.
pi_195341632
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh zeker wel, er waren regelmatig avondklokken, grote bijeenkomsten waren verboden en je moest ramen blinderen om te voorkomen dat de geallieerden konden navigeren aan de hand van zichtbare lichten op de grond (herkennen van steden op de vliegroute).

Of mijn oma heeft me voorgelogen.
Maar feestjes mochten meestal wel!

Aan de andere kant, blij dat je toegeeft dat dit beleid op dat van de Nationaal-Socialistische bezetter lijkt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:15 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Lekker alle winkels failliet behalve Bol, Amazon en co. Fantastisch.
Die gaan vast niet failliet omdat jij geen mondkapje wil dragen.

Maar eerlijk gezegd gaat het toch al niet zo heel best met de detailhandel sinds online shoppen is opgekomen.
Dat is nu eenmaal een trend die je niet meer keert.
pi_195341639
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke basale logica?
:|W Mijn god.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341663
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:15 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maar feestjes mochten meestal wel!

Aan de andere kant, blij dat je toegeeft dat dit beleid op dat van de Nationaal-Socialistische bezetter lijkt.
De maatregelen zijn proportioneel, dit soort virussen bestrijd je nu eenmaal door contact te beperken en maskers te dragen.

Als corona het sterftecijfer van ebola had dan zouden de maatregelen veel zwaarder zijn maar ik denk dat je dan ook wel iets minder luidruchtig was in dit topic.
pi_195341768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De maatregelen zijn proportioneel.
Nee. Totaal niet en als die avondklok er komt zijn de maatregelen definitief erger dan de kwaal.
quote:
Als corona het sterftecijfer van ebola had dan zouden de maatregelen veel zwaarder zijn maar ik denk dat je dan ook wel iets minder luid was in dit topic.
Als corona het sterftecijfer van Ebola had (+- 50% dus 333 keer hoger!!!) dan had ik vooraan gestaan met binnen blijven, avondklokken en mondkappen etc.
Voor dit milde virus is het echter volledig buitenproportioneel.

Hier nog eens de Duitse sterfgevallen vd afgelopen maanden:

:')

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Medische maskers zijn uiteraard optimaal maar ook niet perfect.

Ik herhaal nogmaals: als iedereen mondmaskers draagt hou je nog steeds besmettingen. Je voorkomt zo'n 50 tot 70%.

Degene die hoest met een mondkapje verspreidt minder en minder ver.
Degene die "ontvanger" is met een mondkapje, heeft minder kans om het in te ademen.

Verder vind ik het jammer dat je nu in ieder topic (want dit is al het 2e topic vandaag) me aanvalt op mijn autisme. Ik verzoek je om daar mee te stoppen.
Als je de onderzoeken bekijkt en in feite ook wat de regering zegt is dat het weinig uit maakt en dat mondkapjes een klein voordel hebben , maar volgens onderzoeken blijkt dat het wel weer negatief wordt als je kijkt nar weersomstandigheden en slecht gebruik en niet vervangen e.d. van de maskers.

In praktijk is het voorbeeld van maurice de hond wel goed dat er een verzorgingshuis een deel een probleem had met verntilatie en dat in dat deel heel veel mensen besmet waren en dat het niet uit maakte of men een mondkapje op had of niet.
IN andere afdelingen waar de ventilatie wel goed was , waren geen besmettingen.

Weetje wat ook goed helpt iedereen 1 maand totaal isoleren:)
Een virus laat zich niet opsluiten of stoppen , je kan het maximaal een beetje afremmen , maar door de zaken die je daarvoor op moet geven heb je veel meer schade .

Maar ja lekker blijven doorgaan intussen worden meer en meer mensen gelukkig wakker.
  woensdag 30 september 2020 @ 12:26:50 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:15 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:|W Mijn god.
Jonge, het gaat toch over de effectiviteit van mondkapjes en niet over hoe de Jonge en van Dissel daarin staan en hoe ze erin stonden.
Huilen dan.
pi_195341849
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hhahaha, toch nog gelachen op deze ochtend. Wat een ontzettend achterlijke reactie. _O-
och och we gaan weer op de man spelen.
Je kan ook proberen een discussie aan te gaan, maar je bent blijkbaar meer een trolletje
pi_195341872
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jonge, het gaat toch over de effectiviteit van mondkapjes en niet over hoe de Jonge en van Dissel daarin staan en hoe ze erin stonden.
Mondkapjes zijn niet effectief althans het voordeel is erg klein, en de schade is uiteindelijk veel groter.
Dus waarom iets doen als het je effectief niet helpt.
Tenminste als je niet ziek bent uiteraard
pi_195341913
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jonge, het gaat toch over de effectiviteit van mondkapjes en niet over hoe de Jonge en van Dissel daarin staan en hoe ze erin stonden.
Van Dissel is toch de facto degene die bepaalt of we ze moeten dragen in NL of niet? Zijn mening (en die van het hele OMT) over de effectiviteit is toch leidend of niet?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195341969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee. Totaal niet en als die avondklok er komt zijn de maatregelen definitief erger dan de kwaal.
[..]

Als corona het sterftecijfer van Ebola had (+- 50% dus 333 keer hoger!!!) dan had ik vooraan gestaan met binnen blijven, avondklokken en mondkappen etc.
Voor dit milde virus is het echter volledig buitenproportioneel.

Hier nog eens de Duitse sterfgevallen vd afgelopen maanden:

:')

[ afbeelding ]
Het is natuurlijk vreselijk raar dat sigaretten nog vrij verkrijgbaar zijn en suikerhoudende producten de supermarkt bevolken (en goedkoper zijn dan gezonde producten) terwijl daardoor talloze mensen jaarlijks vroegtijdig overlijden. Het enige verschil is dat je met ongezond eten en roken doorgaans geen anderen kunt besmetten, maar door meeroken komen jaarlijks in NL ook nog enkele duizenden mensen om het leven.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 30 september 2020 @ 12:35:32 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195341975
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:30 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Mondkapjes zijn niet effectief althans het voordeel is erg klein,
Een klein voordeel kan een groot effect hebben op de verspreiding.

Zie bijvoorbeeld:
quote:
en de schade is uiteindelijk veel groter.
Dus waarom iets doen als het je effectief niet helpt.
Tenminste als je niet ziek bent uiteraard
Welke schade?
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 12:38:57 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342046
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Van Dissel is toch de facto degene die bepaalt of we ze moeten dragen in NL of niet? Zijn mening (en die van het hele OMT) over de effectiviteit is toch leidend of niet?
Maar daar ging het helemaal niet over. Hoe effectief die dingen zijn staat los van hoe van Dissel erover denkt.

Dat het beleid en de communicatie erover niet geweldig zijn, en dat er weinig transparantie is, daar zijn we het over eens
Huilen dan.
pi_195342079
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar daar ging het helemaal niet over. Hoe effectief die dingen zijn staat los van hoe van Dissel erover denkt.
|:( MAANDENLANG zeggen zowel regering als RIVM dat het onzin is en nu is het opeens WEL nodig.

En dat vindt je niet, ahum, een BEETJE tegenstrijdig en ongeloofwaardig?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 12:40:46 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342085
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:40 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

|:( MAANDENLANG zeggen zowel regering als RIVM dat het onzin is en nu is het opeens WEL nodig.

En dat vindt je niet, ahum, een BEETJE tegenstrijdig en ongeloofwaardig?
Ja.
Huilen dan.
pi_195342087
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:35 schreef Isdatzo het volgende:

Welke schade?
Kom op. Weer 100 x naar de bekende weg vragen? Ben je FreshPrince z'n broertje of zo?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195342113
Voor alle 'teken voor geen IC bed als je corona krijgt deze:

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195342135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Kom op. Weer 100 x naar de bekende weg vragen? Ben je FreshPrince z'n broertje of zo?
Welke schade ontstaat er door het dragen van een mondkapje?
pi_195342150
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een klein voordeel kan een groot effect hebben op de verspreiding.

Zie bijvoorbeeld: [..]
Nee daarom zag je ook dat mensen met een masker ook ziek werden. veel belanrijker is ventilatie en vitamine D.
OVerigens zie je nu meer en meer onderzoeken die opeens andere conclusies hebben maar je weet dat je onderzoeken zo kan buigen dat het in het voordeel valt van de betaler .

Een perfect voorbeeld is de HCQ kwestie die totaal gefraudeeerd is en men dus een belangrijk medicijn hebben weg genomen

Welke schade?
  woensdag 30 september 2020 @ 12:44:56 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342151
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Kom op. Weer 100 x naar de bekende weg vragen? Ben je FreshPrince z'n broertje of zo?
Geef gewoon antwoord dan.
Huilen dan.
pi_195342213
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Welke schade ontstaat er door het dragen van een mondkapje?
Artikel 1
1. Het is verboden om in het openbaar vervoer en in gebouwen en
bijbehorende erven van onderwijsinstellingen, overheidsinstellingen en
zorginstellingen kleding te dragen die het gezicht geheel bedekt of
zodanig bedekt dat alleen de ogen onbedekt zijn, dan wel onherkenbaar
maakt.
Artikel 2
1. Degene die handelt in strijd met artikel 1, eerste lid, wordt gestraft
met een geldboete van de eerste categorie.
2. Het in het eerste lid strafbaar gestelde feit is een overtreding.
Artikel 3
Deze wet treedt in werking op een bij koninklijk besluit te bepalen
tijdstip.
Artikel 4
Deze wet wordt aangehaald als: Wet gedeeltelijk verbod gezichtsbedekkende kleding.
Lasten en bevelen dat deze in het Staatsblad zal worden geplaatst en
dat alle ministeries, autoriteiten, colleges en ambtenaren die zulks
aangaat, aan de nauwkeurige uitvoering de hand zullen houden.
Gegeven te Wassenaar, 27 juni 2018
Willem-Alexander
De Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties,
K.H. Ollongren
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 12:49:44 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342245
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:48 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Artikel 1
1. Het is verboden om in het openbaar vervoer en in gebouwen en
bijbehorende erven van onderwijsinstellingen, overheidsinstellingen en
zorginstellingen kleding te dragen die het gezicht geheel bedekt of
zodanig bedekt dat alleen de ogen onbedekt zijn, dan wel onherkenbaar
maakt.
Artikel 2
1. Degene die handelt in strijd met artikel 1, eerste lid, wordt gestraft
met een geldboete van de eerste categorie.
2. Het in het eerste lid strafbaar gestelde feit is een overtreding.
Artikel 3
Deze wet treedt in werking op een bij koninklijk besluit te bepalen
tijdstip.
Artikel 4
Deze wet wordt aangehaald als: Wet gedeeltelijk verbod gezichtsbedekkende kleding.
Lasten en bevelen dat deze in het Staatsblad zal worden geplaatst en
dat alle ministeries, autoriteiten, colleges en ambtenaren die zulks
aangaat, aan de nauwkeurige uitvoering de hand zullen houden.
Gegeven te Wassenaar, 27 juni 2018
Willem-Alexander
De Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties,
K.H. Ollongren
Welke schade?
Huilen dan.
pi_195342262
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geef gewoon antwoord dan.
De enorme schade die al deze maatregelen veroorzaken zoals 100 miljard en counting begrotingstekort, faillissementen, eenzaamheid, leerproblemen etc etc etc zijn al 100 keer verteld en dat ga ik na dit echt niet weer nog een keer doen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195342276
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke schade?
Is er ook geen schade van een nachtklok volgens jouw?
Is er ook geen schade als je 24/7 middels een enkelband wordt gevolgd etc?

Ben wel klaar weer met dit autistische gelul.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 12:52:01 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De enorme schade die al deze maatregelen veroorzaken zoals 100 miljard en counting begrotingstekort, faillissementen, eenzaamheid, leerproblemen etc etc etc zijn al 100 keer verteld en dat ga ik na dit echt niet weer nog een keer doen.
Schade voortvloeiend uit het gebruik van MOND-KAP-JES.
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 12:53:11 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Is er ook geen schade van een nachtklok volgens jouw?
Is er ook geen schade als je 24/7 middels een enkelband wordt gevolgd etc?
Nee, die is er wel.
quote:
Ben wel klaar weer met dit autistische gelul.
Doei.
Huilen dan.
pi_195342353
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Doei.
Veel plezier met die smerige lap voor je bek. Lekker gedwee en ontmenselijkt.

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195342366
quote:
83s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Schade voortvloeiend uit het gebruik van MOND-KAP-JES.
Mentale schade? De hele dag naar mensen kijken met mondkapje op is deprimerend.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:00:05 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:55 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mentale schade? De hele dag naar mensen kijken met mondkapje op is deprimerend.
Sneeuwvlokjes :') .
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:00:54 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195342444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:55 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Veel plezier met die smerige lap voor je bek. Lekker gedwee en ontmenselijkt.
Doet me weinig.
quote:
Goede serie.
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:18:42 #185
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195342730
Zodra een viruscel in aanraking komt met het minste UV licht is het meteen dood.
Dus heel die aerosol verhalen, handjes ontsmetten en mondluiers is allemaal lariekoek.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:18:52 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195342738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je mag straks geen boodschappen halen als je geen mondkapje draagt... Ik zie dat als een vorm van onderdrukking.
[..]
Je mag nu dus nog maar 2 vrienden uitnodigen. ... Het samenkomen. Het verenigen. Of het supporten van je eigen kind is verboden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:22:47 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195342809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:29 schreef illusions het volgende:
Er is geen avondklok, mondkapjes zijn niet verplicht bij wet en max. 3 personen op bezoek is ook niet nieuw, in maart mochten er maar 2 op bezoek.
Voorheen was het tot 6 extra personen.
Nu met de vernieuwde fascismeregels is het max 4 inclusief jezelf. (exclusief kinderen tot 12 jaar).

Er wordt nu serieus gedreigd met avondklok. En de totale verplichting van mondkapjes wordt nu as we speak besprokken behandeld door Hugo de Clown.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:24:33 #188
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195342838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en hoofddoekjes bij dames?

Gemengd sporten?
Eerder verplicht cameratoezicht op damesdouche en toilet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:26:50 #189
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195342887
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En zie jij dagelijks mensen gestenigd worden die weigeren een mondkapje te dragen?

Dit gaat hier ook gebeuren. Die imbeciele BOA-agent draagt zelf niet eens goed de het mondkapje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:30:43 #190
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195342956
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ooit mondkapje op gehad?
10 minuten omdat ik met fijnstof bezig was. Maar je merkt per direct dat ademen niet is wat het zou moeten zijn.

Dus met de dagelijkse handelingen is het totale waanzin.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:33:46 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195342996
quote:
Wat dus per definitie niet werkt ( en kan werken)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:34:46 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195343013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]


Dit gaat hier ook gebeuren. Die imbeciele BOA-agent draagt zelf niet eens goed de het mondkapje.
Murica!!! Fuck yeah!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 september 2020 @ 13:35:15 #193
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Eerder verplicht cameratoezicht op damesdouche en toilet.
En alweer sijpelen de fantasieën van de doemdenkers door in hun voorspellingen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 13:35:43 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195343026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

10 minuten omdat ik met fijnstof bezig was. Maar je merkt per direct dat ademen niet is wat het zou moeten zijn.

Dus met de dagelijkse handelingen is het totale waanzin.
Beter de fijnstof inademen nietwaar.
Het went wel🙃
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 september 2020 @ 13:35:57 #195
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343031
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef capricia het volgende:
Wat gaan jullie doen als de mondkapjes verplicht worden?
hopen dat dit waar is : https://benjaminfulford.net/2020/09/28/satanic-dutch-royal-family-executed-pentagon-sources/

Vandaar dat Mark de boel niet zo goed op orde heeft ... het is een substitute. :o
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:36:01 #196
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195343033
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
Voor alle 'teken voor geen IC bed als je corona krijgt deze:

[ afbeelding ]
Goeie ^O^ Het is zogenaamd altijd een hellend vlak als je afwijkt van the msm narrative
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195343045
Ik merk als ik naar het debat luister dat ik het toch eerder eens ben met Hiddema (FvD) en Haga dan met anderen. Wat op langere (en zelfs korte) termijn zijn deze maatregelen gewoon niet meer haalbaar. Iedereen kan zelf een risicoafweging maken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195343057
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf wel wat ik op mijn hoofd zet. Het zelfde geldt ook voor wat er in mijn lichaam komt. Daarnaast is ook geen gezicht en moet ik kotsen als ik iemand met een mondkapje tegen kom.
Dan ga je een zware tijd tegemoet. Ga je straks nog wel naar buiten?
Een winkel in?
Definitely not CIA
  woensdag 30 september 2020 @ 13:40:38 #199
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:55 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mentale schade? De hele dag naar mensen kijken met mondkapje op is deprimerend.
De-individualisering. Een algehele zombificatie.

90% wordt met lichaamstaal gezegd ... dat wordt nu dus bewust geblocked.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:40:45 #200
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343115
Waarom zou iemand die een broertje dood heeft aan het Christendom, een hekel hebben aan satanisme? (Behalve dan dat satanisme zoals dit normaal begrepen wordt, iets is voor pubers.)
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 13:41:55 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195343134
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hopen dat dit waar is : https://benjaminfulford.net/2020/09/28/satanic-dutch-royal-family-executed-pentagon-sources/

Vandaar dat Mark de boel niet zo goed op orde heeft ... het is een substitute. :o

The Nazi Dutch Royal Family and Dutch Prime Minister Mark Rutte may have been executed, according to Pentagon sources. This information has not been independently verified at the time this report went live. However, the sources have been reliable in the past. This was the message we received:

“The Dutch pedo cabal led by Queen Beatrix, the Royals, and PM Mark Rutte may have already been terminated by U.S. troops.”


Hou op _O- . Dit geloof je toch niet?
Huilen dan.
pi_195343139
Gaat het weer over Satanisme ja? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 13:42:17 #203
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De-individualisering. Een algehele zombificatie.

90% wordt met lichaamstaal gezegd ... dat wordt nu dus bewust geblocked.
Als iemand zijn mond en neus bedekt, kun je niets meer aan zijn lichaamshouding aflezen, begrijp ik.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195343155
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 13:43:19 #205
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343162
Fantastisch, die Amerikaanse doodseskadrons die overal ter wereld het vuile werk opknappen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195343169
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die bron! 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Geen MSM, dús het is waar. :P
  woensdag 30 september 2020 @ 13:43:33 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195343170
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hopen dat dit waar is : https://benjaminfulford.net/2020/09/28/satanic-dutch-royal-family-executed-pentagon-sources/

Vandaar dat Mark de boel niet zo goed op orde heeft ... het is een substitute. :o

zucht moet ik dus echt de persconferentie gaan kijken :r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 30 september 2020 @ 13:44:27 #208
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343182
Een Holocaustontkenner die anderen voor Nazi uitmaakt: het blijft frappant.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195343190
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hopen dat dit waar is : https://benjaminfulford.net/2020/09/28/satanic-dutch-royal-family-executed-pentagon-sources/

Vandaar dat Mark de boel niet zo goed op orde heeft ... het is een substitute. :o

Dus als ik vraag of jij een mondkapje gaat dragen straks, kom je met een bericht over het vermoorden van Rutte? :{
Wouw.
Definitely not CIA
  woensdag 30 september 2020 @ 13:45:23 #210
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343201
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus als ik vraag of jij een mondkapje gaat dragen straks, kom je met een bericht over het vermoorden van Rutte? :{
Wouw.
Dat is het nieuwe normaal.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195343217
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:43 schreef Summers het volgende:

[..]

zucht moet ik dus echt de persconferentie gaan kijken :r
Zou ik wel doen. Ik hoorde dat de substitute al wat Q-drops heeft verwerkt in de perconferenties. Degenen die wakker zijn was dat al opgevallen.
pi_195343288
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus als ik vraag of jij een mondkapje gaat dragen straks, kom je met een bericht over het vermoorden van Rutte? :{
Wouw.
Welkom in BNW, waarin je ten alle tijde alles en iedereen, zonder ook maar een korreltje bewijs te hebben, mag beschuldigen van pedofielie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195343309
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welkom in BNW, waarin je ten alle tijde alles en iedereen, zonder ook maar een korreltje bewijs te hebben, mag beschuldigen van pedofielie.
Mja.
Daarom lees ik af en toe mee.
Want reacties waarin gehoopt wordt dat Rutte inmiddels vermoord is, kan ik weinig mee.

Vanwege een mondkapje. :')
Definitely not CIA
  woensdag 30 september 2020 @ 13:58:29 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:59 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nou, de bejaarden worden uitgemoord (waarom mag Joost weten), en de jeugd wordt geknecht.
De useless eater (en dat concept is niet nieuw) . Neem Logans Run of In Time

quote:
Dat de cijfers waarop de sketch van Lubach gebaseerd is, laten zien dat de leesvaardigheid in Nederland gekelderd is ten opzichte van andere landen in de EU en dat dit feit dus niet kan dienen om het bestaan van een mondiaal complot te staven, dat moet je maar even vergeten.
Het geeft dus aan dat Nederland niet bezig is met zelfnadenkde af te leveren. Onderwijs is een examenfabriek. Met nutteloze feiten waarmee je helemaal niets kunt (afgezien van wat losse flarden) in het dagelijks leven.

Dat vervolgens een hoogleraar nederlands niet foutloos een vmbo-examen kan maken. Dat er schriftvervalsing wordt toegepast in examens doet er ook zeker niet toe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:00:44 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343425
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

The Nazi Dutch Royal Family and Dutch Prime Minister Mark Rutte may have been executed, according to Pentagon sources. This information has not been independently verified at the time this report went live. However, the sources have been reliable in the past. This was the message we received:

“The Dutch pedo cabal led by Queen Beatrix, the Royals, and PM Mark Rutte may have already been terminated by U.S. troops.”


Hou op _O- . Dit geloof je toch niet?
wat zeg ik nu ... Hopen dat het waar is :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:01:48 #216
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:43 schreef Summers het volgende:

[..]

zucht moet ik dus echt de persconferentie gaan kijken :r
... ik heb met verbijstering gekeken naar de tegenstrijdigheden en gestuntel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:02:31 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195343454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat zeg ik nu ... Hopen dat het waar is :)
Besef je wel wat je zegt?
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:02:46 #218
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:43 schreef TitusPullo het volgende:
Fantastisch, die Amerikaanse doodseskadrons die overal ter wereld het vuile werk opknappen.
... zo zou klootzak Obama ook al geruimd zijn...

Echter ik geloof het niet. zo.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:03:37 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195343472
https://www.telegraaf.nl/(...)=IwAR0ii47YoLwlYUWsy

coronapatient krijgt enkelband . 8)7 De achterlijke ideeen groeien als paddestoelen uit de hoge hoed
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 30 september 2020 @ 14:04:13 #220
37248 BertV
Handgemaakt
pi_195343480
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... zo zou klootzak Obama ook al geruimd zijn...

Echter ik geloof het niet. zo.
Jawel, die heeft een respectvol zeemansgraf gekregen... logisch.

quote:
Amerikaanse functionarissen meldden eerder dat het lichaam van bin Laden ritueel is gewassen en dat islamitische gebeden zijn uitgesproken. Het stoffelijk overschot is vervolgens in het noorden van de Arabische Zee gegooid, vanaf een Amerikaans marineschip.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:05:29 #221
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343506
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus als ik vraag of jij een mondkapje gaat dragen straks, kom je met een bericht over het vermoorden van Rutte? :{
Wouw.
Het volk mag wel eens op zn strepen gaan staan. Niet per se dood ... wel dat ie achter tralies in een kerker beland.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:06:43 #222
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343528
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:04 schreef BertV het volgende:

[..]

Jawel, die heeft een respectvol zeemansgraf gekregen... logisch.
[..]

uhhh ... Obama is niet een en dezelfde als Osama.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:07:17 #223
37248 BertV
Handgemaakt
pi_195343538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhhh ... Obama is niet een dezelfde als Osama.
_O- ok, ik was weer wat snel opstandig.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:07:31 #224
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De useless eater (en dat concept is niet nieuw) . Neem Logans Run of In Time
[..]
Diefstal is ook geen nieuw concept: toch is niet iedereen een dief.
Waarom willen ze zich ontdoen van de bejaarden?


quote:
Het geeft dus aan dat Nederland niet bezig is met zelfnadenkde af te leveren. Onderwijs is een examenfabriek. Met nutteloze feiten waarmee je helemaal niets kunt (afgezien van wat losse flarden) in het dagelijks leven.
Als ik jouw logica volg, is Nederland helemaal geen examenfabriek: de leesvaardigheid gaat immers achteruit. In een land waarin de leerlingen iedere week drie klassieke romans moeten lezen, zou zoiets niet gebeuren. Sterker nog: iedereen die slecht leert lezen, valt af voor de universiteit en is daarmee bevrijd van de hersenspoeling waarover jij altijd klaagt. Is dat niet mooi?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195343549
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Besef je wel wat je zegt?
Deze user is ook holocaustontkenner, dus echt vreemd sta ik niet te kijken van zijn vreemde geradicaliseerde praat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 14:08:30 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343558
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Besef je wel wat je zegt?
Dat het volk wel eens op zn strepen mag gaan staan. En dat we het niet langer tolereren die abjecte nonsens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:10:15 #227
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343588
Het gaat trouwens alleen over de leesvaardigheid van 15jarige scholieren.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 14:10:30 #228
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343592
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik merk als ik naar het debat luister dat ik het toch eerder eens ben met Hiddema (FvD) en Haga dan met anderen. Wat op langere (en zelfs korte) termijn zijn deze maatregelen gewoon niet meer haalbaar. Iedereen kan zelf een risicoafweging maken.
Die tijd is geweest. Bill Gates bepaalt nu.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:11:27 #229
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343608
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:10 schreef TitusPullo het volgende:
Het gaat trouwens alleen over de leesvaardigheid van 15jarige scholieren.
en die 15 jarige blijven natuurlijk rest van hun leven 15.
En die gaan ook allen op een later moment naar de avondschool. Not
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:15:56 #230
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en die 15 jarige blijven natuurlijk rest van hun leven 15.
En die gaan ook allen op een later moment naar de avondschool. Not
Nee. Sterker nog: ze zijn ooit jonger dan 14 geweest. En kinderen in die leeftijdscategorie krijgen steeds meer tijd om vrij te lezen:

https://www.leesmonitor.nu/nl/lezen-op-school

Waarom hebben we deze discussie eigenlijk? Er is een organisatie die waakt over de leesvaardigheid, en jij ziet dit als een teken dat de kinderen dom worden gehouden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195343701
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan ga je een zware tijd tegemoet. Ga je straks nog wel naar buiten?
Naar buiten ja, heel veel zelfs (buitensport is m'n favo bezigheid).
quote:
Een winkel in?
Nope. Dan maar alles on-line. Doei middenklasse. Bedank de paniekvogels maar.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 14:17:38 #232
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh zeker wel, er waren regelmatig avondklokken, grote bijeenkomsten waren verboden en je moest ramen blinderen om te voorkomen dat de geallieerden konden navigeren aan de hand van zichtbare lichten op de grond (herkennen van steden op de vliegroute).

Of mijn oma heeft me voorgelogen.
Maar toen kon kon je nog gewoon iemand omhelzen. Toen kon je opgepakt worden voor het onderdak bieden aan een onbekende Anne. Nu wordt je opgepakt (en afgetuigd) omdat je een bekende lief hebt.

Nu moet je de gordijnen dicht hebben om niet verklikt te worden door je neo nsbuurman. of dat een boa-imbeciel je huis binnenstormt.

Gister dus al een bruiloft verstoord door politieterreur in Bergen. Het nieuwe normaal is een bruiloft verzieken. En dat is de hoogste prio taak van de politie. Aftuigen van mensen die een verjaardag, feestje of bruiloft hebben. Kortom opstap naar Equilibrium. Doodstraf voor emoties.

Dus het plaatje van Summers met het nieuwe extremisme is ''Picknicken met je gezin".
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195343766
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het geeft dus aan dat Nederland niet bezig is met zelfnadenkde af te leveren. Onderwijs is een examenfabriek. Met nutteloze feiten waarmee je helemaal niets kunt (afgezien van wat losse flarden) in het dagelijks leven.
Mja. Die 'nuttige feiten' voor het dagelijks leven is dan ook aan de ouders om de kinderen te leren. 'Opvoeding' heet dat. Het is niet de taak van het onderwijs om kinderen op te voeden. Dat is aan de ouders.

De feiten die het onderwijs een kind leert, hebben dan ook alleen zin wanner de ouders hun kind goed hebben opgevoed. Hebben de ouders hun kind niet goed opgevoed, dan zijn die feiten van het onderwijs inderdaad 'nutteloze feiten'. Want het kind kan er niks mee.

Het geeft dus aan dat de Nederlandse ouders niet bezig zijn met zelfnadenkende kinderen af te leveren...

Well, er is natuurlijk wel een groep Nederlandse ouders die dat doet. En hun kinderen worden dan ook doktoren, politici, specialisten, experts, etc.

Maar die groep is zo klein, dat het weinig zoden aan de dijk zet, en het gros van de Nederlanders dus niet zelfnadenkend zijn.

En dat geldt voor alle Nederlanders. Je kan niet of afkomst discrimineren in dit geval, omdat ook vele honderdduizenden ouders van autochtone afkomst hun kinderen verpesten door hun kind niet te leren hoe mensen met elkaar om zouden moeten gaan. Die kinderen moeten dan zelf maar zien te leren hoe mensen met elkaar omgaan. En als ze dat van de verkeerde leren, dan is de schade al snel onherstelbaar.
pi_195343777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Naar buiten ja, heel veel zelfs (buitensport is m'n favo bezigheid).
[..]

Nope. Dan maar alles on-line. Doei middenklasse. Bedank de paniekvogels maar.
En als je dan je rijbewijs moet verlengen of voor een andere reden een semi-overheidsgebouw (bieb of postkantoor whatever) binnen moet?
Definitely not CIA
  woensdag 30 september 2020 @ 14:22:39 #235
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343813
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee. Sterker nog: ze zijn ooit jonger dan 14 geweest. En kinderen in die leeftijdscategorie krijgen steeds meer tijd om vrij te lezen:

https://www.leesmonitor.nu/nl/lezen-op-school

Waarom hebben we deze discussie eigenlijk? Er is een organisatie die waakt over de leesvaardigheid, en jij ziet dit als een teken dat de kinderen dom worden gehouden.
dom gemaakt door inferrieure zesjes niet-zelf-kunnen-denkende docenten
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:22:58 #236
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar toen kon kon je nog gewoon iemand omhelzen. Toen kon je opgepakt worden voor het onderdak bieden aan een onbekende Anne. Nu wordt je opgepakt (en afgetuigd) omdat je een bekende lief hebt.

Nu moet je de gordijnen dicht hebben om niet verklikt te worden door je neo nsbuurman. of dat een boa-imbeciel je huis binnenstormt.

Gister dus al een bruiloft verstoord door politieterreur in Bergen. Het nieuwe normaal is een bruiloft verzieken. En dat is de hoogste prio taak van de politie. Aftuigen van mensen die een verjaardag, feestje of bruiloft hebben. Kortom opstap naar Equilibrium. Doodstraf voor emoties.

Dus het plaatje van Summers met het nieuwe extremisme is ''Picknicken met je gezin".
Houd eens op met dwepen met Anne Frank zolang je ontkent dat één van haar huisgenoten vergast is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 14:23:43 #237
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:22 schreef Lambiekje het volgende:
inferrieure zesjes niet-zelf-kunnen-denkende docenten
Hoeveel genadezesjes heb jij zelf gekregen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195343911
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef capricia het volgende:

[..]

En als je dan je rijbewijs moet verlengen of voor een andere reden een semi-overheidsgebouw (bieb of postkantoor whatever) binnen moet?
Even kijken.... rijbewijs nog tot 2027 en paspoort 2026 geldig. ^O^

Bieb en dan soort shit heb ik niet nodig, ik trek me dan gewoon zoveel mogelijk terug uit dat openbare leven. Meer de natuur in, meer met vrienden afspreken (OH NEE WAT ERG DAT IS ILLEGAAL NU). Horeca/bios/winkels kom ik dan niet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195343918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hopen dat dit waar is : https://benjaminfulford.net/2020/09/28/satanic-dutch-royal-family-executed-pentagon-sources/

Vandaar dat Mark de boel niet zo goed op orde heeft ... het is een substitute. :o

Wat is deze?

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 14:31:22 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195343961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:20 schreef RetepV het volgende:

[..]

Mja. Die 'nuttige feiten' voor het dagelijks leven is dan ook aan de ouders om de kinderen te leren. 'Opvoeding' heet dat. Het is niet de taak van het onderwijs om kinderen op te voeden. Dat is aan de ouders.
dat was aan de ouders.

Daarom moet je kind non-stop naar school vanaf het moment dat het kan praten en lopen.
En pas klaar is met school als het puber-af is

Huiswerk is bedacht zodat ook de tijd na een schooldag en juist het weekend met lesstof beziggehouden wordt.

Dus nee. Middels school (links terreur) word je kind opgevoed door de staat.

En elders in Europa is het al zo als jij je niet aan het mondkapjes fascisme houdt dan wordt je kind afgepakt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:33:40 #241
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195343994
Linkse fascisten en comminazi's, wat ik je brom. Die willen dat je denkt dat de slag bij Nieuwpoort in 1600 gestreden werd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195344019
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:23 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Hoeveel genadezesjes heb jij zelf gekregen?
Aan de Universiteit van het Leven doen ze toch niet aan rapporten?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 14:36:14 #243
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195344043
quote:
5s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Aan de Universiteit van het Leven doen ze toch niet aan rapporten?
Daar heb je me tuk. Het is zelfevaluatie wat de klok slaat.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 14:39:37 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195344107
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Houd eens op met dwepen met Anne Frank zolang je ontkent dat één van haar huisgenoten vergast is.
.. Wat ik zeg is .. het ontfermen over een jood was strafbaar.
nu is het strafbaar/omwenselijk dat je een bekende liefhebt.

Wil je stoppen met uitlokking.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:42:43 #245
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195344171
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Wat ik zeg is .. het ontfermen over een jood was strafbaar.
nu is het strafbaar/omwenselijk dat je een bekende liefhebt.

Wil je stoppen met uitlokking.
Ik lok niets uit. Iemand die de Holocaust ontkent en dan anderen voor Nazi uitmaakt, is net zo bespottelijk als iemand die de misdaden van Stalin ontkent en dan anderen uitmaakt voor bolsjewiek. Het is geen uitlokking om iemand te wijzen op het feit dat hij goochelt met begrippen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195345132
Gaat snel nu ,mondkapjes,avondklok,enkelbandjes..
Op basis van niks _O-
pi_195345197
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
Voorheen was het tot 6 extra personen.
Dat is je reinste onzin, ik ken namelijk genoeg mensen die hiervoor op hun vingers waren getikt.
pi_195345339
Spaarne Gasthuis 24 september: Het is dweilen met de kraan open.

https://www.telegraaf.nl/(...)nst-en-ik-stop-ermee

Spaarne gasthuis 23 september:

twitter


:') :') :') :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195345442


:')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195346271
Landelijk dringend advies om een mondkapje te dragen. Winkels/theater/museum/etc... |:(
pi_195346326
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:23 schreef Sponsje88 het volgende:
Landelijk dringend advies om een mondkapje te dragen. Winkels/theater/museum/etc... |:(
Tja. Als het een advies is draag ik het niet. En als het moet, kom ik er niet.

Net even in zowel de slagerij als supermarkt in Den Haag geweest. Hing een bordje op de deur bij de slagerij, niet bij de AH. Vroeg of het moest, antwoord was nee, niet gedragen. Niemand trouwens, alleen 3 Chinezen die ervoor stonden wel. Personeel helaas wel. En kankeren dat ze op die dingen deden, heb gewoon medelijden met ze. Ze zei: net even achter af gedaan en ik kwam gelijk weer bij. :N
Albert Heijn stond niets, vrijwel niemand droeg ze behalve een paar kneuzen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195346340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja. Als het een advies is draag ik het niet. En als het moet, kom ik er niet.

.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:31:20 #253
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195346430
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Gaat snel nu ,mondkapjes,avondklok,enkelbandjes..
Op basis van niks _O-
reguliere verkoudheid.

Eigenlijk op basis van de volstrekt onnakeurige tests. Waarbij het nimmer de setup was van integriteit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:33:59 #254
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195346465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:23 schreef Sponsje88 het volgende:
Landelijk dringend advies om een mondkapje te dragen. Winkels/theater/museum/etc... |:(
Het wordt met dag geschifter in Nederland.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:45:14 #255
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195346707
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:46:46 #256
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195346745
quote:

Arts is het zat: ‘Hele coronaverhaal is een aantoonbare, doortrapte leugen’


Ik durf naar eer en geweten, oprecht en zonder eigenbelang te beweren dat het hele coronaverhaal […] een wereldwijd, strak geregisseerd complot is

https://www.ninefornews.n(...)e-doortrapte-leugen/
Meer en meer (nu dus ook gestaag NL-artsen) beginnen de corona-onzin zat te worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:48:15 #257
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195346775
quote:
Drie wetenschappers: de coronatest is onbetrouwbaar en het testbeleid faalt
Het huidige coronatestbeleid faalt. Door minder en beter te testen wordt onnodige schade aan het welzijn en de economie voorkomen, schrijven dr. ir. Carla Peeters, prof. dr. Wim Vanden Berghe en prof. dr. Mattias Desmet in dit artikel.

https://www.hpdetijd.nl/2(...)et-testbeleid-faalt/
Een MSM kanaal die nu dus ook zegt dat het testen falikante bullshit is.
--------------------------

Ex Pfizer medewerker zegt ook dat het allemaal gefabriceerde bullshit is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:50:38 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195346829
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
Spaarne Gasthuis 24 september: Het is dweilen met de kraan open.

https://www.telegraaf.nl/(...)nst-en-ik-stop-ermee

Spaarne gasthuis 23 september:

[ twitter ]

:') :') :') :')
Oh nee de dansjes zijn weer terug, zie ze gaan de treurnis... op gepaste afstand ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:50:59 #259
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195346835
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een MSM kanaal die nu dus ook zegt dat het testen falikante bullshit is.
"Door minder en beter te testen wordt onnodige schade aan het welzijn en de economie voorkomen."

De leugens van Trump zijn nog subtieler dan die van jou.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195346867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Meer en meer (nu dus ook gestaag NL-artsen) beginnen de corona-onzin zat te worden.
Die “arts” is altijd al overal tegen, zie de historie van Matthijs Schoemacher...
pi_195346928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh nee de dansjes zijn weer terug, zie ze gaan de treurnis... op gepaste afstand ;(
Als ik in een mega-crisis situatie zit die we niet aankunnen en ik m'n cliënten bijna niet meer kan bedienen ga ik ook altijd met 30 man een dans oefenen en opnemen (ongetwijfeld meerdere takes), editen en uploaden. :Y
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 16:56:46 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195346948
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja. Als het een advies is draag ik het niet. En als het moet, kom ik er niet.

Net even in zowel de slagerij als supermarkt in Den Haag geweest. Hing een bordje op de deur bij de slagerij, niet bij de AH. Vroeg of het moest, antwoord was nee, niet gedragen. Niemand trouwens, alleen 3 Chinezen die ervoor stonden wel. Personeel helaas wel. En kankeren dat ze op die dingen deden, heb gewoon medelijden met ze. Ze zei: net even achter af gedaan en ik kwam gelijk weer bij. :N
Albert Heijn stond niets, vrijwel niemand droeg ze behalve een paar kneuzen.
Heftig maat. Blij dat je deze beproeving heelhuids doorstaan hebt!
Huilen dan.
pi_195346986
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heftig maat. Blij dat je deze beproeving heelhuids doorstaan hebt!
Ben juist wel blij dat de normale Hagenees niet zo'n kneus is en niet meedoet. :Y

Jij zou je er vast helemaal niet thuis voelen en bang zijn. Draag je je masker al?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 17:00:55 #264
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195347039
Daarom dus dat ziekelijke getest. DNA diefstal.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:01:38 #265
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195347053
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:55 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als ik in een mega-crisis situatie zit die we niet aankunnen en ik m'n cliënten bijna niet meer kan bedienen ga ik ook altijd met 30 man een dans oefenen en opnemen (ongetwijfeld meerdere takes), editen en uploaden. :Y
Corona de Musical 2.0


^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:16:10 #266
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195347242
quote:
Corona beleid scheurt families en vrienden uit elkaar, precies zoals in DDR werd gedaan
Posted on 26/09/2020

Stasi gevangenis in Berlijn. Mensen met ‘dissidente’ meningen kwamen daar meestal terecht omdat ze door hun eigen vrienden, familie en zelfs kinderen waren verraden. Zullen ‘complotdenkers’ de komende jaren hetzelfde lot moeten ondergaan? (Afbeelding: (4)).

—————————————————————————————————————————————-

Kleine groep nuchter gebleven mensen moet het opnemen tegen een doodsbang gemaakte, steeds redelozer wordende meerderheid – Blinde, gehersenspoelde jonge generatie wil communistisch ‘Utopia’, maar zal harde lessen moeten leren

—————————————————————————————————————————————–

Al veel mensen hebben in hun eigen omgeving moeten ervaren hoe de onophoudelijke angstpropaganda over het coronavirus gezinnen, families, vrienden en collega’s tegen elkaar heeft opgezet. Mensen die het vaak jarenlang prima met elkaar konden vinden, kunnen plotseling niet meer door één deur. Zelfs als je enkel wat kritische vraagtekens plaatst bij de officiële verklaringen, wordt je op zijn minst achterdochtig aangekeken als ‘complotdenker’, en soms zelfs een ‘bejaardenmoordenaar’ genoemd. Een tot op heden (te) kleine groep nuchter gebleven mensen moet het opnemen tegen een doodsbang gemaakte, en steeds redelozer wordende meerderheid.

De overheidsslogan ‘Alleen samen krijgen we corona onder controle’ (= als je niet volledig gehoorzaam bent en meedoet, ben jij eraan schuldig dat mensen ziek worden en dood gaan) kreeg een tegenreactie met ‘Alleen samen krijgen we de overheid onder controle’ (= als we dit laten gebeuren, raken we al onze vrijheden en burgerrechten kwijt, en zal de schade aan economie, volksgezondheid en de samenleving onherstelbaar zijn).

80-plussers mogen niet meer doodgaan met een virus

De eerste, nog altijd veruit grootste groep heeft besloten dat 70- en 80-plussers die al meerdere, vaak ernstige aandoeningen lijden, plotseling niet meer dood mogen gaan met een virus onder de leden (zoals ook massaal gebeurde in 2014 en 2018, maar toen draaide de samenleving gewoon door). Dat de sterftecijfers overeenkomen met een gemiddeld griepjaar maakt voor deze groep niets uit, noch dat griep- en coronavirussen sinds mensenheugenis tot de grootste ‘triggers’ behoren waardoor de verzwakte gezondheid van ouderen en zieken het uiteindelijk begeeft.

Niet voor niets worden bejaarden ieder jaar weer opgeroepen om hun – overigens nooit bewezen werkende – griepvaccinatie te halen. Dat is op zich al een vrij bizarre gedachtegang, want het idee achter een vaccin is dat dit het afweersysteem stimuleert. Probleem is dat bejaarden door hun ouderdom geen goed werkende afweer meer hebben om gestimuleerd te worden. Je gaat dus een motor proberen te smeren waarvan de tandwielen reeds versleten zijn.

Niet het virus, maar de extreme reactie erop is bijzonder

Daarom constateert de tweede, veel kleinere groep in het licht van alle feiten, statistieken, cijfers en historische ervaringen dat het enige bijzondere aan het huidige coronavirus de extreme reactie erop is. Nog nooit eerder werd een vrijwel compleet gezonde bevolking onderworpen aan strenge, vrijheidsbeperkende social distancing, quarantaine en lockdown maatregelen, enkel om een klein kwetsbaar percentage te ‘beschermen’. En zelfs dat werd aanvankelijk niet gedaan. Integendeel, in het begin waren de gewraakte mondkapjes – die enkel tijdelijk zouden kunnen werken als ze zeer incidenteel en kortdurend worden gebruikt – in verpleeghuizen zelfs verboden.

Nog nooit eerder vond men het een goed idee om hele bedrijfstakken weg te vagen en honderden miljoenen mensen werkloos te maken, een pandemie van depressies te veroorzaken, en ziekte, armoede en honger in de wereld te laten exploderen, enkel vanwege een virus dat in de verste verte niet zo infectueus en dodelijk bleek als werd beweerd. Het wereldwijde officiële aantal coronadoden staat weliswaar op 1 miljoen, maar tal van wetenschappers, medici en andere experts hebben er al vaak op gewezen dat het leeuwendeel van de slachtoffers (80%-90%) niet aan, maar met corona is overleden – precies zoals het al eeuwen gaat met griep- en andere virussen.

De doelbewuste, angst- en wantrouwen zaaiende ‘verdeel en heers’ strategie van de huidige politiek en mainstream media lijkt naadloos gekopieerd van de DDR, waar men mensen tegen elkaar, en vooral kinderen tegen hun eigen ouders probeerde op te zetten. Scholen zijn namelijk bij uitstek geschikt om kinderen te hersenspoelen met de door de staat goedgekeurde denkbeelden. Dat wordt ook al jaren gedaan in het Nederlandse onderwijs, vooral ten aanzien van onderwerpen zoals het klimaat, immigratie, de EU, ‘diversiteit’, en nu dus ook corona en vaccinaties.

Blinde, gehersenspoelde generatie wil communistisch Utopia

De Amerikaanse econoom Martin Armstrong schrijft dat dit ‘Covid-19 complot’ een goed georganiseerde agenda is, die hij vergelijkt met de communistische revolutie van 1848, en daarna die van 1917-1918. Veel mensen weten nog wel iets over de Weimar Republiek, maar niet dat de Duitse regering in 1918 door een revolutie omver werd geworpen. Links vroeg daarna zelfs aan Rusland om Duitsland in te lijven in hun communistische ‘Utopia’.

Dat veroorzaakte een enorme welvaarts- en kapitaalvlucht, waardoor ook ‘de idealistische, gehersenspoelde idioten arm achterbleven… Degenen met een beetje rijkdom, de ouderen, begrepen wat er op het spel stond, en bereidden zich voor. De jongeren geloofden in Utopia, en werden getroffen door hyperinflatie.’

Zo dreigt het nu weer te gaan, want ‘de jongeren zijn blind’. Aan beide kanten van de oceaan zijn ze gaan geloven dat het (Marxistische) socialisme de oplossing is, en dat een communistische VN wereldregering helemaal niet zo’n gek idee is. ‘Het enige prettige is om te zien hoe Gates, Zuckerberg en Bloomberg, en de anderen op de lange lijst die deze tirannie steunen, zelf het doelwit zullen worden en van hun rijkdom zullen worden beroofd. Dat gebeurt tijdens de laatste fase (van de huidige wereldwijde staatsgreep), namelijk zodra bedrijven worden genationaliseerd.’

Nationalisering bedrijven ‘laatste nagel aan de doodskist van Europa’

In Nederland worden MKB en boeren op slinkse wijze onteigend door hen of afhankelijk te maken van staatssteun (de NOW regelingen, waardoor deze bedrijven later simpel kunnen worden genationaliseerd of opgeheven), of om hen onder het mom van allerlei fictieve klimaatproblemen het werken en voortbestaan onmogelijk te maken. In Duitsland hebben de minister van Economische Zaken Peter Altmaier en de minister van Milieu Svenja Schulze in een gezamenlijke verklaring al letterlijk de nationalisering van het bedrijfsleven aangekondigd. Communistischer kan het bijna niet.

‘Dit zal de laatste nagel aan de doodskist van Europa zijn,’ aldus Armstrong (2). Geen enkele internationale investeerder zal namelijk nog risico’s willen nemen in de EU als de overheid daar alles in beslag kan nemen. ‘Links zal ALTIJD de industrie nationaliseren. De miljardairs zullen daarom hun verdiende loon krijgen.’

‘Hierom zal China steeds sterker worden – niet omdat ze het zo fantastisch doen, maar omdat het Westen stapsgewijs economische zelfmoord pleegt. De enorme coronavirus angsttactieken worden zo vaak herhaald, dat mensen bereid zijn al hun rechten op te geven als hen wordt verteld dat dit voor hun eigen bestwil is.’ (2)

Splijting samenleving dreigt onomkeerbaar te worden

Hij is somber over de kansen van de kleine groep nuchter gebleven mensen om het tij nog te keren. ‘Er is niets wat u kunt doen. Ze zijn gehersenspoeld, en dat is amper te verdragen. Maar we moeten simpelweg begrijpen dat zij deze nieuwe wereld aan het maken zijn, en ALLEEN door ervaring zullen leren. Wij kunnen hen niet beschermen. Om te leren lopen zullen ze vaak moeten vallen.’

‘Dit kan onomkeerbaar worden,’ waarschuwt hij. ‘Tenzij ze hun foute koers snel inzien, kan de splijting (van de samenleving) wel eens permanent worden. Want hoe meer (feiten en bewijs) je laat zien, hoe meer ze niet willen luisteren. Daarom is het zo belangrijk op te letten wat hen op school wordt aangeleerd.’ (1) ‘Ik hoop echt dat docenten stoppen met brainwashen, en hun eigen ogen openen voor de agenda die om schandelijke redenen aan de jeugd wordt opgedrongen.’ (3)
https://www.xandernieuws.(...)-in-ddr-werd-gedaan/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:24:15 #267
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195347377
Marxistisch socialisme van de superrijken - nondeju!

quote:
Veel mensen weten nog wel iets over de Weimar Republiek, maar niet dat de Duitse regering in 1918 door een revolutie omver werd geworpen. Links vroeg daarna zelfs aan Rusland om Duitsland in te lijven in hun communistische ‘Utopia’.

Dat veroorzaakte een enorme welvaarts- en kapitaalvlucht, waardoor ook ‘de idealistische, gehersenspoelde idioten arm achterbleven… Degenen met een beetje rijkdom, de ouderen, begrepen wat er op het spel stond, en bereidden zich voor. De jongeren geloofden in Utopia, en werden getroffen door hyperinflatie.’
Wat is dit voor onzin? De sociaaldemocraten zetten het Freikorps in tegen de communisten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195347437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:50 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

"Door minder en beter te testen wordt onnodige schade aan het welzijn en de economie voorkomen."

De leugens van Trump zijn nog subtieler dan die van jou.
Kwalitatief beter testen met veel lagere foutmarges is slechter dan kwantitatief testen met veel hogere foutmarges?
En Trump moet er ook nog even bij uiteraard?

Goh.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 17:28:41 #269
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195347449
quote:
Goed stuk. ^O^
Echt niet te geloven hoe makkelijk het is om 95% van de wereldbevolking te manipuleren met propaganda.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:30:02 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195347477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die vergelijking kan ABSOLUUT niet gemaakt worden.

Mondkapjes dragen betekent gewoon letterlijk zelfmoord.
Toch bijzonder dat al die miljoenen mensen die voor hun werk al jarenlang mondmaskers dragen nog niet dood zijn dan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195347533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:24 schreef TitusPullo het volgende:
Marxistisch socialisme van de superrijken - nondeju!
[..]

Wat is dit voor onzin? De sociaaldemocraten zetten het Freikorps in tegen de communisten.
Lekkere halve waarheid weer.
quote:
the Freikorps largely despised the Republic and were involved in assassinations of its supporters
Was puur opportunisme, ze haten zowel de Weimar-republiek als de communisten.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 17:33:08 #272
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195347547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Kwalitatief beter testen met veel lagere foutmarges is slechter dan kwantitatief testen met veel hogere foutmarges?
En Trump moet er ook nog even bij uiteraard?

Goh.
Het zou gaan om het testen in het algemeen, wat gewoon niet klopt.

Uiteraard had ik Trump niet mogen noemen, want dan ben je een deugmens.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195347619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het zou gaan om het testen in het algemeen, wat gewoon niet klopt.
Nee, dat is niet waar je op reageerde. Overduidelijk dat je het artikel niet gelezen hebt.
quote:
Uiteraard had ik Trump niet mogen noemen, want dan ben je een deugmens.
Je bent gek op Hillary Clinton, dat is duidelijk. Heeft er net zoveel mee te maken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 30 september 2020 @ 17:36:33 #274
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195347623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Lekkere halve waarheid weer.
[..]

Was puur opportunisme, ze haten zowel de Weimar-republiek als de communisten.
Dan begrijp je niet wat een halve waarheid is. Ik deed niet alsof ze geestverwanten waren. Het is alleen onzin om te doen alsof er maar één vorm van links was in Duitsland.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 17:37:18 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195347637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat al die miljoenen mensen die voor hun werk al jarenlang mondmaskers dragen nog niet dood zijn dan.
Nja artsen werden in verleden door Lambiekje als moordenaars bestempeld.
Zelfmoord is ook moord.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 september 2020 @ 17:38:00 #276
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195347652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:36 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar je op reageerde. Overduidelijk dat je het artikel niet gelezen hebt.
[..]

Je bent gek op Hillary Clinton, dat is duidelijk. Heeft er net zoveel mee te maken.
Daar reageerde ik wel op. De kop van het artikel spreekt Lambiekje z'n bewering al tegen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2020 @ 17:42:20 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195347735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die vergelijking kan ABSOLUUT niet gemaakt worden.

Mondkapjes dragen betekent gewoon letterlijk zelfmoord.
Van jou niet...
Omdat jij niet in virus gelooft..

Wetenschap heeft bewezen dat verkeers regels gordels etc werken.

Wetenschap is onzin heb je vaak verkondigd .

Dus ja dan mag die vergelijking wel degelijk gemaakt worden.

Of.. ga je nu jezelf tegenspreken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 september 2020 @ 18:02:24 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195348084
Ook kabinet: dringend advies om mondkapje te dragen in binnenruimtes

Het kabinet komt voor heel Nederland met het advies om in winkels en andere voor het publiek toegankelijke binnenruimten vanaf nu een mondkapje te dragen. Premier Rutte zei in een coronadebat in de Tweede Kamer dat op die manier zoveel mogelijk één lijn wordt getrokken.

Dat van de man die ook adviseert om de handen stuk te wassen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195349247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook kabinet: dringend advies om mondkapje te dragen in binnenruimtes

Het kabinet komt voor heel Nederland met het advies om in winkels en andere voor het publiek toegankelijke binnenruimten vanaf nu een mondkapje te dragen. Premier Rutte zei in een coronadebat in de Tweede Kamer dat op die manier zoveel mogelijk één lijn wordt getrokken.

Dat van de man die ook adviseert om de handen stuk te wassen.
Rutte was toch dood? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 30 september 2020 @ 19:15:18 #280
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195349442
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Rutte was toch dood? :o
Kloonhologram.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195349468
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kloonhologram.
Ah, logisch.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195349982
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Rutte was toch dood? :o
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 30 september 2020 @ 19:48:59 #283
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195350206
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 30 september 2020 @ 19:56:51 #284
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195350433
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:48 schreef Izzy73 het volgende:
De insiders weten natuurlijk wel waar 33 voor staat. ^^
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195350828
quote:
_O_ Max Verstappen _O_
pi_195350893
quote:
Waar staat nummer 33 voor dan?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 30 september 2020 @ 20:17:59 #287
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195350962
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:14 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Waar staat nummer 33 voor dan?
Het is de hoogste graad binnen de Vrijmetselarij, of toch bij één van de tientallen kletsloges.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195351206
Blijkbaar mag ik niet meer posten in het Covid topic. Ik had een bericht van Wybren van Haga gepost over de PCR-test dat 90% van de uitslagen niet betrouwbaar is. Maar nee, de propaganda moet ook hier op Fok door sijpelen.
pi_195351830
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef mir1986 het volgende:
Blijkbaar mag ik niet meer posten in het Covid topic. Ik had een bericht van Wybren van Haga gepost over de PCR-test dat 90% van de uitslagen niet betrouwbaar is. Maar nee, de propaganda moet ook hier op Fok door sijpelen.
Wat betekent dat volgens jou, dat 90% van de uitslagen niet betrouwbaar is? Hoe moet ik dat zien?

Is 90% dan "false positive"? Of "false negative"? Of gemengd?

En sinds wanneer is Wybren van Haga deskundige op dit vlak?
  Beste debater 2022 woensdag 30 september 2020 @ 21:37:24 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195352486
quote:
Tuurlijk, en omdat het zo'n geheime code is, gebruiken ze die zoveel en zo openbaar dat zelfs een fokker er weet van heeft...

Zucht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 30 september 2020 @ 21:51:33 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195352785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef mir1986 het volgende:
Blijkbaar mag ik niet meer posten in het Covid topic. Ik had een bericht van Wybren van Haga gepost over de PCR-test dat 90% van de uitslagen niet betrouwbaar is. Maar nee, de propaganda moet ook hier op Fok door sijpelen.
Eenvoudig te weerleggen onzin, dus logisch dat dit soort berichten geen podium krijgen.
Huilen dan.
  woensdag 30 september 2020 @ 21:51:50 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195352792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook kabinet: dringend advies om mondkapje te dragen in binnenruimtes

Het kabinet komt voor heel Nederland met het advies om in winkels en andere voor het publiek toegankelijke binnenruimten vanaf nu een mondkapje te dragen. Premier Rutte zei in een coronadebat in de Tweede Kamer dat op die manier zoveel mogelijk één lijn wordt getrokken.

Dat van de man die ook adviseert om de handen stuk te wassen.
Deze imbecielen dragen 't zelf niet maar wel andere verplichten. De hypocrisie

Een persconferentie geven over mondkapjes en zelf niet dragen... Tssk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195353193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tuurlijk, en omdat het zo'n geheime code is, gebruiken ze die zoveel en zo openbaar dat zelfs een fokker er weet van heeft...

Zucht.
Ze maken al hun plannen gewoon openbaar door middel van oa numerologie ,rituelen en occultisme
pi_195353407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze maken al hun plannen gewoon openbaar door middel van oa numerologie ,rituelen en occultisme
Nee, dat wil de massamedia van jou je doen geloven zodat je lekker door blijft klikken en sharen.
Conscience do cost.
  woensdag 30 september 2020 @ 22:23:29 #295
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195353592
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze maken al hun plannen gewoon openbaar door middel van oa numerologie ,rituelen en occultisme
Hoe kun je een plan openbaar maken met behulp van procedures waarvan bijna niemand de betekenis kent?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 1 oktober 2020 @ 08:06:12 #296
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195358797
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef mir1986 het volgende:
Blijkbaar mag ik niet meer posten in het Covid topic. Ik had een bericht van Wybren van Haga gepost over de PCR-test dat 90% van de uitslagen niet betrouwbaar is. Maar nee, de propaganda moet ook hier op Fok door sijpelen.
Daar is het nog treuriger dan hier. Hier krijg je ook (de msm) bloedhonden achter je aan zoals je inmiddels al gemerkt hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195359345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef mir1986 het volgende:
Blijkbaar mag ik niet meer posten in het Covid topic. Ik had een bericht van Wybren van Haga gepost over de PCR-test dat 90% van de uitslagen niet betrouwbaar is. Maar nee, de propaganda moet ook hier op Fok door sijpelen.
Klopt je moet meedoen met de hysterie anders is het wiebelen geblazen :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195359881
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195359921
quote:
Pssst, die moet je in het andere topic plaatsen ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:41:56 #300
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195359925
Knap hoe hij, in een wereld vol vuige onzin en smerige baarden, zowel de meest vuige onzin als de meest smerige baard heeft.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')