Het is precies hetzelfde wat hij gisteren heeft verklaard.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
dit is toch wel een stukje bekentenis.
Jos B is zelf homo met een voorkeur voor kleine jongetjes. HIj kan sex gehad hebben met een man op die dag.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:44 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan is hij eerst bij de homo ontmoetingsplaats gaan vragen of hij wat sperma mocht?
Alleen een bekentenis dat hij hem heeft aangeraakt om hem om te draaien en kijken of hij nog leefde toch?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
dit is toch wel een stukje bekentenis.
Okay.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alleen een bekentenis dat hij hem heeft aangeraakt om hem om te draaien en kijken of hij nog leefde toch?
Volgens mij is dit niet bedoeld als aanraken in de seksuele zin.
kloptquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alleen een bekentenis dat hij hem heeft aangeraakt om hem om te draaien en kijken of hij nog leefde toch?
Volgens mij is dit niet bedoeld als aanraken in de seksuele zin.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het NFI brengt in 2008 een rapport uit dat
Ik zou er een boek over schrijven in plaats van waanideeën op het forum neer te gooien.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:41 schreef fantasyboy het volgende:
Ander scenario
Jos B was op dat kamp aanwezig.
Duikt s nacht de tent in voor sexuele handelingen met het slachtoffer.
Slachtoffer herkent hem op 1 of andere manier. Jos B raakt in paniek en vermoord het jongetje. Het was in principe niet zijn bedoeling om het jongetje te vermoorden maar nu hij herkent is. Vervolgens brengt hij het jongetje naar de locatie.
Andere mogelijkheid
Jos en het slachtoffer zijn vrienden geworden op dat kamp. Jos B weet het jongetje mee te lokken op zijn fiets met een smoes midden in de nacht. vervolgens volgt de rest
Er waren toch getuigen die een fietser hebben gezien met een jongen?
Wat is daar fout aan dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:48 schreef blackmirror het volgende:
[..]Ik zal nu stoppen met jou te wijzen op jouw grammaticale fouten maar het is wel duidelijk wie van ons gebrekkig Nederlands schrijft. Oke?
ons tweeën.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:48 schreef blackmirror het volgende:
[..]Ik zal nu stoppen met jou te wijzen op jouw grammaticale fouten maar het is wel duidelijk wie van ons 2 gebrekkig Nederlands schrijft. Oke?
Laat die gozer, hij staat sinds gisteren op de foes lijst. maar dat heeft hij nog niet door.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan dan?
Taalnazi spelen is kinderachtig, maar ga dan niet mensen onterecht verbeteren.
Dat zijn scenario's, geen waanideeën. Stop met trollen, oke?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zou er een boek over schrijven in plaats van waanideeën op het forum neer te gooien.
Waanideeen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zou er een boek over schrijven in plaats van waanideeën op het forum neer te gooien.
Was wel te verwachten na gister eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:52 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe zin van Jos vandaag: geen commentaar
Wie bedoel je dan met ‘ze’?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:53 schreef deedeetee het volgende: Ik vrees toch dat de man veroordeeld gaat worden, gewoon omdat ze iemand de schuld moeten/willen geven.
Het was niet midden in de nacht.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:53 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Waanideeen?
Er moet gewoon een analyse gemaakt worden hoe dat jongetje midden in de nacht zomaar kon verdwijnen uit dat kamp.
De ouders, het OM en alle mensen die graag iemand zien hangen voor de dood van het kind.quote:
Er "moet"?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:53 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Waanideeen?
Er moet gewoon een analyse gemaakt worden hoe dat jongetje midden in de nacht zomaar kon verdwijnen uit dat kamp.
Gelukkig hebben zij geen stem in de uitspraak. Er is geen juryrechtspraak.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De ouders, het OM en alle mensen die graag iemand zien hangen voor de dood van het kind.
Maar die bepalen niet of Jos veroordeeld wordtquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De ouders, het OM en alle mensen die graag iemand zien hangen voor de dood van het kind.
Kinderachtig is het zeker, meneer schreef gisteren dat ik in onvolgbare zinnen schrijf, ernstige grammaticale fouten maak en onzin schrijf. Ik heb hem meerdere keren betrapt op fouten. Hij gebruikt nergens hoofdletters voor namen of plaatsnamen, schrijft jouw ipv jou, en nu in tegenwoordige tijd schrijven terwijl het over 2008 gaat en dat is goed volgens jou?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan dan?
Taalnazi spelen is kinderachtig, maar ga dan niet mensen onterecht verbeteren.
Er wordt overal gesproken van nacht. Avond zou ook kunnen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was niet midden in de nacht.
Thanks!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:26 schreef blackmirror het volgende:
@:vosss lees deze 2 even door, dan ben je weer helemaal bij: https://nos.nl/artikel/23(...)oen-ik-hem-vond.html en https://nos.nl/artikel/23(...)indelijk-praten.html
Ja, want dat is gewoon een stijlmiddel dat je toe kan passen. Praesens historicum. Zie ook: https://onzetaal.nl/taaladvies/tegenwoordige-tijd-verleden-tijdquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Kinderachtig is het zeker, meneer schreef gisteren dat ik in onvolgbare zinnen schrijf, ernstige grammaticale fouten maak en onzin schrijf. Ik heb hem meerdere keren betrapt op fouten. Hij gebruikt nergens hoofdletters voor namen of plaatsnamen, schrijft jouw ipv jou, en nu in tegenwoordige tijd schrijven terwijl het over 2008 gaat en dat is goed volgens jou?
Laat die knakker toch. ik zie zijn posts niet meer en daarmee is het afgedaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, want dat is gewoon een stijlmiddel dat je toe kan passen. Praesens historicum. Zie ook: https://onzetaal.nl/taaladvies/tegenwoordige-tijd-verleden-tijd
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:57 schreef Harvest89 het volgende:
Jos B is trouwens weer dichtgeklapt na een vragenvuur.
[ twitter ]
Zijn tentgenootjes hebben hem smorgens rond half zes nog gezien. In de tent.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:59 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Er wordt overal gesproken van nacht. Avond zou ook kunnen?
Het is eigenlijk ook helemaal niet relevant. Hoe kon dat jongetje ongezien het terrein verlaten zonder gezien te worden.
Ah kijk, dan had ik het deze keer fout. In tegenstelling tot de heer Wester kan ik mijn fouten wel toegeven en hoef ik niemand te blokkeren om iets niet toe te hoeven geven.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, want dat is gewoon een stijlmiddel dat je toe kan passen. Praesens historicum. Zie ook: https://onzetaal.nl/taaladvies/tegenwoordige-tijd-verleden-tijd
Dat is het dus vooral. Sommige rechters (het zijn namelijk mensen) worden beïnvloed door groepsdruk. Het komt wel eens voor dat een persoon, op basis van discustabel bewijs, wordt veroordeeld. Men verwacht dat hij veroordeeld gaat worden. Als je puur naar de feiten kijkt, lijkt dat op dit moment nog helemaal niet zeker te zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:05 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar is de uitdaging voor de rechter dan zo groot?
Er is geen bewijs van moord of verkrachting, laat staan dat de verdachte de dader is.
Het DNA van de verdachte op het slachtoffer maakt hem verdacht maar niet meer dan dat.
Dan staat hij dus voor de keuze tussen vrijspraak wegens gebrek aan bewijs of toegeven aan boze mensen die iemand willen zien boeten.
Zo, kan het nu klaar zijn? Je hebt je punt gemaakt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Kinderachtig is het zeker, meneer schreef gisteren dat ik in onvolgbare zinnen schrijf, ernstige grammaticale fouten maak en onzin schrijf. Ik heb hem meerdere keren betrapt op fouten. Hij gebruikt nergens hoofdletters voor namen of plaatsnamen, schrijft jouw ipv jou, en nu in tegenwoordige tijd schrijven terwijl het over 2008 gaat en dat is goed volgens jou?
Ja hoor. Ontopic maar weer dan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo, kan het nu klaar zijn? Je hebt je punt gemaakt.
Bedankt
Kijk dit bedoel ik nou.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:59 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook helemaal niet relevant. Hoe kon dat jongetje ongezien het terrein verlaten zonder gezien te worden.
Weten die kleine jongetjes dat wel zeker? Misschien hebben ze dat wel verbeeld. Er worden in misdrijven altijd zoveel fouten gemaakt in de tijdsbepalingen. De vraag blijft natuurlijk hoe kwam hij uiteindelijk van het terrein af.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn tentgenootjes hebben hem smorgens rond half zes nog gezien. In de tent.
Zou je deze 2 urls willen lezen? Dan kan je misschien wat beter meeposten. https://nos.nl/artikel/23(...)oen-ik-hem-vond.html en https://nos.nl/artikel/23(...)indelijk-praten.htmlquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:59 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
https://twitter.com/SaskiaBelleman/status/1310869284147679232quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:52 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe zin van Jos vandaag: geen commentaar
Ik weet alles van deze zaak.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou.
Je bent hier vanaf gisteren allemaal fantasieverhaaltjes neer aan het zetten terwijl je helemaal niet op de hoogte bent van de zaak. Hou daar alsjeblieft mee op.
Niet weten dat deze rechter een puppet van Demmink isquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/SaskiaBelleman/status/1310869284147679232
Nee dat weet ik. Maar dit wil nog niet zeggen dat een rechter daar doof en blind voor is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar die bepalen niet of Jos veroordeeld wordt
Ik voel altijd een zekere medelijden met Saskia als ze weer eens te maken krijgt met complotwuppies of "ophangun aan zu balluh!"-schreeuwtokkies.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij bent de dader? Of helderziend? Of hoe verklaar je dat je alle feiten kent?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:11 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik weet alles van deze zaak.
Bovendien niemand kent de echte feiten. Het is allemaal giswerk wat er op die sites staat.
Niemand weet hoe die verdwenen is
op welk tijdstip en hoe
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar dit wil nog niet zeggen dat een rechter daar doof en blind voor is.
Zou ze zich nu af en toe eens ergens terug trekken om eens flink te schelden en tieren op al deze domme tweets om dan weer helemaal rustig in de rechtszaal te verschijnen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom moet hij dus ook niets verklaren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:20 schreef AToontje87 het volgende:
Wow, opmerkelijk antwoord van Brech.
Rechter: sinds wanneer wil u dan 'niks met de zaak te maken hebben?'
Brech: 'Dat besloot ik niet lang nadat ik de jongen gevonden had op De Heikop in 1998'.
(Maar Nicky lag niet op de Heikop, het was 1 kilometer verderop)
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:20 schreef AToontje87 het volgende:
Brech: 'Dat besloot ik niet lang nadat ik de jongen gevonden had op De Heikop in 1998'.
Hij liegt toch ook? Heb hem nog niets zinnigs horen zegggen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Daarom moet hij dus ook niets verklaren.
Alles wordt opgetekend en zodra hij zich een keer verspreekt roept de aanklager "Aha! Je liegt!".
Waaruit blijkt dat hij liegt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij liegt toch ook? Heb hem nog niets zinnigs horen zegggen.
OvJ wil ook nog even weten: zei Brech nu werkelijk dat hij Nicky gevonden had 'op de Heikop'? (Dat verstonden collega's hier wel namelijk)quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:20 schreef AToontje87 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jij bent de dader? Of helderziend? Of hoe verklaar je dat je alle feiten kent?
Dat ga ik jouw niet vertellen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jij bent de dader? Of helderziend? Of hoe verklaar je dat je alle feiten kent?
Je weet toch alles?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:28 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
[..]
Dat ga ik jouw niet vertellen.
Wat ik me afvraag of 1 van die vele DNA sporen van Jos gevonden zijn op de geslachtsdelen van het slachtoffer.....
Ik analiseer alleen de mogelijke feiten. Feiten kunnen uit gissingen bestaan en gissingen kunnen weer bestaan uit vermoedens. Vanuit daaruit kan ik een wetenschap formuleren.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:32 schreef Harvest89 het volgende:
3D visualisatie van het DNA op de onderbroek.
[ twitter ]
Nog even over uitspraak Brech dat hij Nicky vond op 'De Heikop'. Erg saillant.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:28 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
OvJ wil ook nog even weten: zei Brech nu werkelijk dat hij Nicky gevonden had 'op de Heikop'? (Dat verstonden collega's hier wel namelijk)
Brech zelf weet het niet meer.
Rechtbankgriffier zegt dat Brech 'de heide' zei.
We checken nog even de beelden.
Succes. Vertel het OM ook even je bevindingen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:33 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik analiseer alleen de mogelijke feiten. Feiten kunnen uit gissingen bestaan en gissingen kunnen weer bestaan uit vermoedens. Vanuit daaruit kan ik een wetenschap formuleren.
De gek, zegt die ook eens wat, zegt die dit....quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:33 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Nog even over uitspraak Brech dat hij Nicky vond op 'De Heikop'. Erg saillant.
We hebben de beelden teruggekeken en Brech zegt inderdaad 'De Heikop' als vindplek.
(De griffier had 'heide' genoteerd trouwens. Lijkt me de moeite van de aanpassing waard)
Omdat de politie en het NFI onzorgvuldig met het bewijsmateriaal zijn omgegaan en zo e.e.a. gecontamineerd hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:37 schreef fantasyboy het volgende:
Waarpom moet er uitgerekend een hoop dna van Jos op de onderbroek zitten?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk gewoon omdat Jos B. de onderbroek aangeraakt heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:39 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Omdat de politie en het NFI onzorgvuldig met het bewijsmateriaal zijn omgegaan en zo e.e.a. gecontamineerd hebben.
Misschien, misschien, omdat het helemaal niet makkelijk was om Nicky dood te vinden in dat perceel? De neef van de vader van Nicky moest goed over een omheining kijken voor hij wat zag.quote:
Zit er verschil tussen het aantal DNA sporen bij NN2, NN2 2008 en NN2 2016?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:42 schreef fantasyboy het volgende:
Vraag je af: je vind een klein kind.....het enige wat je lijkt te doen is zijn onderbroek vol gooien met je DNA....
[ afbeelding ]
Dat hij zich meer dan 20 jaar later niet meer exact tot in alle details kan herinneren waar hij wat deed wil nog niet zeggen dat hij liegt over de moord of het misbruik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien, misschien, omdat het helemaal niet makkelijk was om Nicky dood te vinden in dat perceel? De neef van de vader van Nicky moest goed over een omheining kijken voor hij wat zag.
Ook precies de reden waarom een advocaat in principe niet wil dat je verklaart over een gebeurtenis 20 jaar geleden. Zelfs al ben je onschuldig.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat hij zich meer dan 20 jaar later niet meer exact tot in alle details kan herinneren waar hij wat deed wil nog niet zeggen dat hij liegt over de moord of het misbruik.
Hij lijkt gewoon "Hei" te zeggen?quote:
Dat zeg ik dan ook niet. Het is een feit dat dat niet onomstotelijk bewezen kan worden.quote:Op maandag 28 september 2020 22:12 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat bepaalt zij niet maar de rechter.
Ik hei-k...quote:
Nee, hij heeft hem ook nog een soort van mond op mond beademing gegeven, zei die vanmorgen...quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:42 schreef fantasyboy het volgende:
Vraag je af: je vind een klein kind.....het enige wat je lijkt te doen is zijn onderbroek vol gooien met je DNA....
[ afbeelding ]
Er is wel iets van een kkk te horen, maar dat kan net zo goed zijn dat iemand zn kopje koffie neerzet en een microfoontje verschuift.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |