Dus idd netjes gewacht tot de landelijke persco klaar wasquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Xqtress het volgende: [..] https://www.at5.nl/media Op dit moment.
Niet zo raar ook met Amsterdam als een van de ergste brandhaarden van Europa.quote:Op maandag 28 september 2020 20:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Femke is erg negatief over de situatie...
Las het ja.quote:Op maandag 28 september 2020 20:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet zo raar ook met Amsterdam als een van de ergste brandhaarden van Europa.
Raar zeg..quote:Op maandag 28 september 2020 20:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Femke is erg negatief over de situatie...
Edit: Elkaar zo min mogelijk zien/opzoeken.
Buitenlanders hebben hele andere ideeën bij locktober.quote:Op maandag 28 september 2020 20:01 schreef Predator40 het volgende:
nieuwe trending hashtag op dit moment #locktober
Verwarrend misschien, maar zo is er tenminste nog ruimte her en der om wat te doen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:05 schreef Freecky28 het volgende:
Buiten niet naar sport kijken , maar wel binnen sporten (sportschool)
??
Sportkantine dicht , cafe gewoon open
Mondkapje wel gewenst , niet verplicht
Hoe lang gaan ze ons nog in de maling nemen met deze verwarrende regels
Is dit de voorpagina van de telegraaf van morgenochtend?quote:
In veiligheidsregio's overal, inclusief winkels een mondkapje ook voor alle contactberoepen omdat er nu landelijke adviesrichtlijnen zijn. Het (water)pijproken zal wel moeilijker verlopen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Xqtress het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/media
Op dit moment.
Hoop dat het postuum uitgegeven wordt dan.quote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schrijf jij het boek dan?
wow dat is wel slimquote:Op maandag 28 september 2020 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
In veiligheidsregio's overal, inclusief winkels een mondkapje ook voor alle contactberoepen omdat er nu landelijke adviesrichtlijnen zijn. Het (water)pijproken zal wel moeilijker verlopen.
Het (water)pijp(rok)en bedoel jequote:Op maandag 28 september 2020 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
In veiligheidsregio's overal, inclysuef winkels een mondkapje ook voor alle contactberoepen omdat er nu landelijke advies richtlijnen zijn. Het (water)pijproken zal wel moeilijker verlopen.
FOK!toberquote:
Het klinkt wel allemaal indrukwekkend he.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Na ‘de dijk die ons moet beschermen tegen het virus’ en de ‘brandjes die moeten worden uitgetrapt’ hebben we nu de ‘mammoettanker’... Wie verzint al die matige metaforen?
Kuipers gebruikte deze vanmiddag ook.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Na ‘de dijk die ons moet beschermen tegen het virus’ en de ‘brandjes die moeten worden uitgetrapt’ hebben we nu de ‘mammoettanker’... Wie verzint al die matige metaforen?
Mijn woning vind ik toch wel een gebouw van groot belangquote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Xqtress het volgende:
Wat zijn nou gebouwen van groot belang? Is daar een duidelijke lijst van?
Mag dom klinken maar ik heb dit begrip niet.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
M.i. is geen metafoor beter dan een slechte metafoor.quote:Op maandag 28 september 2020 20:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kuipers gebruikte deze vanmiddag ook.
Maar wat vindt jouw creatieve brein een goede metafoor dan?
beiden....eerst focktober daarna locktoberquote:
In die contreien zijn vooral dingen die je hier niet wilt.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Longcat. het volgende:
Tjaa.. als we veel eerder een mondkapjesplicht hadden zoals de Aziatische landen was dit niet gebeurd. Waarom is het RIVM zo koppig?
niet echt gelukt die dijk en de brandjes blussen, nu moeten we opeens een mammoettanker gaan tegenhoudenquote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Nou, we zitten sinds het weekeinde al over het miljoen doden. Je hebt nog tot en met woensdag voor de benodigde (bijna!) 29 miljoen doden om de weddenschap te winnen, ik pak er alvast voorzichtig een glas bij, of schat je je kansen nog rooskleurig in?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kom mij belftoen altijd na. Gewoon mij niet bannen. PM volgende maand je rek nr maar. Wacht ik heb tot Oktober.
Kan ook komen doordat aziatische mensen gewoon veel beter luisteren en hun land voor hun ego zetten. Afstand houden, handen wassen, ontsmetten, is voor Zuid-Korean en Japanners bijvoorbeeld al veel normaler.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Longcat. het volgende:
Tjaa.. als we veel eerder een mondkapjesplicht hadden zoals de Aziatische landen was dit niet gebeurd. Waarom is het RIVM zo koppig?
Ze kunnen De Jonge beter van die mammoettanker af gooien.quote:Op maandag 28 september 2020 20:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niet echt gelukt die dijk en de brandjes blussen, nu moeten we opeens een mammoettanker gaan tegenhouden
Dan is het wachten op knoktoberquote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beiden....eerst focktober daarna locktober
quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef quirina het volgende:
Femke geef gewoon eens een eerlijk antwoord
Er werd onlangs ook gezegd dat het virus stiekem onder ons is en wacht op een perfecte kans om weer uit de bosjes te komen zetten. Moet een groot bosje zijn om een onzichtbare mammoettanker te verbergen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Als het zo doorgaat acht ik maatregelen zoals in Madrid mogelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Xqtress het volgende:
Amsterdam heeft een gootprobleem als het zo doorgaat, zegt Femke.
Ja maar erop handhaven in ze niet.quote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Xqtress het volgende:
Loodgieters verenigt Uquote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Xqtress het volgende:
Zo zwart/wit is het niet. Kijk maar naar landen waar ze wel verplicht zijn. Daar gaat het echt zoveel beter.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Longcat. het volgende:
Ik heb een tijdje het nieuws niet gevolgd. Wat was daar aan de hand?quote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat acht ik maatregelen zoals in Madrid mogelijk.
Riolering kapot?quote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Xqtress het volgende:
Waarom stelde ze deze vraag inderdaad net niet aan Mark en Hugoquote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef Tjacka het volgende:
Ze stellen bij AT5 betere vragen dan bij de NOS.
Als het echt zo gevaarlijk is , knal dan gelijk alles dichtquote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Verwarrend misschien, maar zo is er tenminste nog ruimte her en der om wat te doen.
Je kan ook zeggen overal dezelfde regels puur voor eerlijkheid, maar is dat echt beter?
Omdat het in strijd is met de grondwetquote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Longcat. het volgende:
Sommigen wel. Probleem is om te bepalen of dat ligt aan de mondkapjes of aan andere aspecten van de aanpak.quote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zo zwart/wit is het niet. Kijk maar naar landen waar ze wel verplicht zijn. Daar gaat het echt zoveel beter.
Maatregel is dan ook hoofdzakelijk voor de sier imo. Juist binnen de horeca e.d. is er meer controle dan op straat/bij mensen thuis. Vooral mensen motiveren om nog eerder thuis af te gaan spreken, gaat perfect werkenquote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Die 22.00 regel helpt geen moer. Hier in Engeland is die regel er al bijna een week. En zoveel jongeren die dan gewoon de straat op gaan om verder te feesten zonder social distancing
Ja. Maar roepen dat het dé oplossing is daarom wel wat voorbarig.quote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sommigen wel. Probleem is om te bepalen of dat ligt aan de mondkapjes of aan andere aspecten van de aanpak.
Niet was, is.quote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje het nieuws niet gevolgd. Wat was daar aan de hand?
Ja behoorlijk achterlijk. Je kan toch niet achter de deur controleren.quote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maatregel is dan ook hoofdzakelijk voor de sier imo. Juist binnen de horeca e.d. is er meer controle dan op straat/bij mensen thuis. Vooral mensen motiveren om nog eerder thuis af te gaan spreken, gaat perfect werken
Mondkapje opquote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wat zei femke over de sportscholen
Die vraag kwam niet door de ballotage.quote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarom stelde ze deze vraag inderdaad net niet aan Mark en Hugo
Min 40% zou betekenen dat dat naar 200 moet?quote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef quirina het volgende:
Bijna 500 besmettingen per dag he in 020..
Advies over mondkapjes, laten ze aan de sportscholen over.quote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag 250quote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef quirina het volgende:
Bijna 500 besmettingen per dag he in 020..
Iek niet begraipquote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Xqtress het volgende:
Geplaceerd. Begrijpelijke taal voor de gemiddelde Amsterdammer.
Ja, en dat wordt nog wel groter ook.quote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Xqtress het volgende:
Dat is in principe bijna hetzelfde wat we hier hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 20:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Niet was, is.
https://nos.nl/artikel/23(...)deel-van-madrid.html
Welke vraag?quote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarom stelde ze deze vraag inderdaad net niet aan Mark en Hugo
Op die persconferentie mogen ze alleen maar domme vragen stellen en complimenten gevenquote:Op maandag 28 september 2020 20:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die vraag kwam niet door de ballotage.
Nou, ik vind Halsema eerlijk dan Rutte en De Jonge. Zij kan duidelijk niet zo goed draaien, goddank.quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef quirina het volgende:
Femke geef gewoon eens een eerlijk antwoord
Amsterdam had 2 maanden terug al een probleem.quote:Op maandag 28 september 2020 20:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt nog wel groter ook.
In Spanje gaat men (net als in maart) wel wat verder dan hier.quote:Op maandag 28 september 2020 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is in principe bijna hetzelfde wat we hier hebben.
Dringende adviezen.... dus geen maatregelen maar in Amsterdam is dat een verdekte opdracht te doen wat gemeente opdraagt.quote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind haar bijna sympathiek overkomen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik vind Halsema eerlijk dan Rutte en De Jonge. Zij kan duidelijk niet zo goed draaien, goddank.
En de rekening krijgen we gewoon nog gepresenteerd. Linksom of rechtsom. En ik vrees dat dat niet fraai gaat zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 20:18 schreef Ven1972 het volgende:
Nederland moet weer tientallen miljarden euro's lenen van de banken om de bedrijven nog langer steunen... horeca's en andere bedrijven
Of dat het niet de schuld was van de lokale/centrale overheid dat het aantal coronagevallen nu zo oploopt. (ivm testcapaciteit enzo)quote:
Maar in maart zijn we waarschijnlijk gered door de zomer. Dit gaat nog wat worden dus.quote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In Spanje gaat men (net als in maart) wel wat verder dan hier.
Na de migranten-, de huizen- en de klimaatcrisis nu dit ook nog. Worden barre tijden voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef vosss het volgende:
[..]
En de rekening krijgen we gewoon nog gepresenteerd. Linksom of rechtsom. En ik vrees dat dat niet fraai gaat zijn.
Dank je!quote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of dat het niet de schuld was van de lokale/centrale overheid dat het aantal coronagevallen nu zo oploopt. (ivm testcapaciteit enzo)
ik maak me meer zorgen om de miljarden die weer richting het buitenland gaanquote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef vosss het volgende:
[..]
En de rekening krijgen we gewoon nog gepresenteerd. Linksom of rechtsom. En ik vrees dat dat niet fraai gaat zijn.
In GB zijn de maatregelen voor 6 maanden.quote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar in maart zijn we waarschijnlijk gered door de zomer. Dit gaat nog wat worden dus.
Dat werkt toch ook niet joh.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sporten met een mondkapje op, krijg het nu al benauwd
Ik meen "zijn mondkapjes in de sportschool verplicht ?"quote:
Nee. Gebeurde over de hele wereld, ongeacht seizoen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar in maart zijn we waarschijnlijk gered door de zomer. Dit gaat nog wat worden dus.
Kloptquote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik het goed heb begrepen, is er dus geen maatregel gekomen om alle niet-noodzakelijke reizen naar de drie grote steden te verbieden? Die stond wel op het lijstje van vanmiddag, geloof ik.
En als ik het ook goed heb begrepen, is er in plaats hiervan wel een dringende oproep gekomen om niet-noodzakelijke bewegingen te beperken?
Dat hangt volledig van ons gedrag af. Ondanks dat sommigen lijken te denken dat De Jonge en Rutte aan een knopje kunnen draaien.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
In GB zijn de maatregelen voor 6 maanden.Maar ik denk dat dat wel reëel is, eigenlijk.
En anders hangt Femke hoogstpersoonlijk een handgranaat aan de voordeurquote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dringende adviezen.... dus geen maatregelen maar in Amsterdam is dat een verdekte opdracht te doen wat gemeente opdraagt.
Zou bij darters wel een goed idee zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet joh.
Tozo 3 is tot midden juli. Dus in de regering verwachten ze dit stiekem ook wel langer. Aangezien je bij de tozo 3 nog steeds geen sollicitatieverplichting hebquote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
In GB zijn de maatregelen voor 6 maanden.Maar ik denk dat dat wel reëel is, eigenlijk.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat hangt volledig van ons gedrag af. Ondanks dat sommigen lijken te denken dat De Jonge en Rutte aan een knopje kunnen draaien.
Weg is weg het resultaat blijft 0.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik maak me meer zorgen om de miljarden die weer richting het buitenland gaan
Nee. Daarom uitwedstrijden van ajax een reglementaire 0-3 nederlaag wegens niet op komen dagen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef MakkieR het volgende:
Nederlanders mogen niet naar de Amsterdam, maar hoe zit het eigenlijk andersom? Mogen Amsterdammers wel door heel Nederland reizen?
GO GO Gadget Mammoettanker !!quote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er werd onlangs ook gezegd dat het virus stiekem onder ons is en wacht op een perfecte kans om weer uit de bosjes te komen zetten. Moet een groot bosje zijn om een onzichtbare mammoettanker te verbergen.
Echt, die metaforen ja
Mogelijk, he? Maar goed, ga daar maar wel van uit ja en dan is 6 maanden mischien nog optimistisch.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Gevolgd door NOWvember?quote:Op maandag 28 september 2020 20:01 schreef Predator40 het volgende:
nieuwe trending hashtag op dit moment #locktober
Tja wie definieert wat ?quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik het goed heb begrepen, is er dus geen maatregel gekomen om alle niet-noodzakelijke reizen naar de drie grote steden te verbieden? Die stond wel op het lijstje van vanmiddag, geloof ik.
En als ik het ook goed heb begrepen, is er in plaats hiervan wel een dringende oproep gekomen om niet-noodzakelijke bewegingen te beperken?
Straks alle sportscholen weer dicht.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet joh.
Ze evalueren over 3 weken.quote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens wel twijfelachtig dat ze zowel zeggen: de komende tijd zullen de besmettingen en opnames nog toenemen, maar ook dat ze over 10-14 dagen effect hopen te zien van deze maatregelen. Zo rond het weekend van 10 oktober zullen ze moeten gaan evalueren.. dat komt toch allemaal veels te snel?
Tenzij de Russen ons komen redden met HET VACCINquote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogelijk, he? Maar goed, ga daar maar wel van uit ja en dan is 6 maanden mischien nog optimistisch.
De vraag is ook wat het gevolg gaat zijn van zoveel besmettingen in combinatie met een lichte lockdown. De vorige keer trapte we genadeloos op de rem, waardoor het omlaag knalde.quote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens wel twijfelachtig dat ze zowel zeggen: de komende tijd zullen de besmettingen en opnames nog toenemen, maar ook dat ze over 10-14 dagen effect hopen te zien van deze maatregelen. Zo rond het weekend van 10 oktober zullen ze moeten gaan evalueren.. dat komt toch allemaal veels te snel?
Ja, nee, dank je wel. Dat vaccin mogen ze lekker in Rusland houden. Sowieso word dat nooit in Nederland toegelaten zoals dat getest is tot nu toe.quote:Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tenzij de Russen ons komen redden met HET VACCIN
Nee, er komt geen inreisverbod voor Amsterdam.quote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef MakkieR het volgende:
Nederlanders mogen niet naar de Amsterdam, maar hoe zit het eigenlijk andersom? Mogen Amsterdammers wel door heel Nederland reizen?
Ik ben voorstander van duidelijkheid, dit was voor mij weer heel onduidelijk, zeg dan gewoon voor heel Nederland voor iedereen geldt dit. Niet voor een regio.
ik ben klaar met de supermarkt, 95% heeft echt schijt aan de regels......quote:Op maandag 28 september 2020 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Verplicht met een karretje in de supermarkt
Ja, maar ik verwacht het ook echt niet dat na 10-14 dagen besmettingen en opnames nog gaat dalen, na bekendmaking van nieuwe maatregelen. Sterker nog, het wordt wel erger dan de 1ste golf in het voorjaar waar ook IC kan overgespeeld worden met tientallen tot honderden nieuwe coronapatienten. Het zelfde geldt ook voor gewone verpleegafdelingen die als cohort alleen voor coronapatienten is bestemd.quote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer. Gecombineerd met een uitreisverbod had dat wel geholpenquote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, er komt geen inreisverbod voor Amsterdam.
//--//quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Gebeurde over de hele wereld, ongeacht seizoen.
Ja, hoe zou het toch komen dat die besmettingen zo snel toenemen?quote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben klaar met de supermarkt, 95% heeft echt schijt aan de regels......
Een uitreisverbod is beter idee.quote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, er komt geen inreisverbod voor Amsterdam.
Dat lijkt me niet. Als ze over 2 weken geen daling zien in de R waarde, gaan ze in overleg om direct volgend op de 3 weken hardere maatregelen aan te kondigen.quote:
3 personen bij oma Truus op bezoek noem ik geen hele families.quote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef _serial_ het volgende:
Oke,
We sluiten de sportkantines - RIP verenigingen
We sluiten de horeca een paar uur eerder - weg banen en omzet in een sector die het al erg zwaar heeft
Maar ondertussen mag je nog wel volle bak met hele families op bezoek bij Tante Sjaan in het verzorgingstehuis/woonzorgcentrum/bejaardenhuis![]()
Terwijl daar nu juist het zwaartepunt ligt van de overleden personen en mogelijk ook de opnames.
Een soort Hotel California...quote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een uitreisverbod is beter idee.
Hey, er zijn wel grenzen hè met je rare vragenquote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben voorstander van duidelijkheid, dit was voor mij weer heel onduidelijk, zeg dan gewoon voor heel Nederland voor iedereen geldt dit. Niet voor een regio.
Nog steeds hetzelfde, want dat zijn uitzonderingen en hebben momenteel al die anderhalve meter in acht te nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef Mondkapje het volgende:
Want hoe zit het met de al geplande theaters en concerten, musea waarvoor gereserveerd is?
Om 22:05 een biertje drinken is levensgevaarlijk. Een gangbang in de parenclub mag dan weer welquote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef _serial_ het volgende:
Oke,
We sluiten de sportkantines - RIP verenigingen
We sluiten de horeca een paar uur eerder - weg banen en omzet in een sector die het al erg zwaar heeft
Maar ondertussen mag je nog wel volle bak met hele families op bezoek bij Tante Sjaan in het verzorgingstehuis/woonzorgcentrum/bejaardenhuis![]()
Terwijl daar nu juist het zwaartepunt ligt van de overleden personen en mogelijk ook de opnames.
Dan heb je niet geluisterd.quote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef _serial_ het volgende:
ijl daar nu juist het zwaartepunt ligt van de
3 personen tegelijk, dus van 12:00-15:00 familie zoon1, van 16:00-18:00 zoon 2quote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
3 personen bij oma Truus op bezoek noem ik geen hele families.
Locktoberquote:
Met mondkapjequote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om 22:05 een biertje drinken is levensgevaarlijk. Een gangbang in de parenclub mag dan weer wel
op het thuiswerken na zijn dit WEER fopmaatregelen, tevens is het testen/bco nog een zooitje en hebben er veel mensen gewoon schijt aan de basisregels.quote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef Xqtress het volgende:
Ik ben er zelf niet erg van overtuigd dat deze maatregelen op korte termijn een duidelijk effect gaan hebben.
Wel relatief makkelijk te handhaven. Je ziet het in één opslag, minder ruimte voor discussie. Beetje nog over of het goed gedragen wordt, maar soit.quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat ze redeneren dat als een X aantal percentage ze draagt het al helpt. Bij verplichten moet je ook weer handhaving inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |