Ik meen "zijn mondkapjes in de sportschool verplicht ?"quote:
Nee. Gebeurde over de hele wereld, ongeacht seizoen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar in maart zijn we waarschijnlijk gered door de zomer. Dit gaat nog wat worden dus.
Kloptquote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik het goed heb begrepen, is er dus geen maatregel gekomen om alle niet-noodzakelijke reizen naar de drie grote steden te verbieden? Die stond wel op het lijstje van vanmiddag, geloof ik.
En als ik het ook goed heb begrepen, is er in plaats hiervan wel een dringende oproep gekomen om niet-noodzakelijke bewegingen te beperken?
Dat hangt volledig van ons gedrag af. Ondanks dat sommigen lijken te denken dat De Jonge en Rutte aan een knopje kunnen draaien.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
In GB zijn de maatregelen voor 6 maanden.Maar ik denk dat dat wel reëel is, eigenlijk.
En anders hangt Femke hoogstpersoonlijk een handgranaat aan de voordeurquote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dringende adviezen.... dus geen maatregelen maar in Amsterdam is dat een verdekte opdracht te doen wat gemeente opdraagt.
Zou bij darters wel een goed idee zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet joh.
Tozo 3 is tot midden juli. Dus in de regering verwachten ze dit stiekem ook wel langer. Aangezien je bij de tozo 3 nog steeds geen sollicitatieverplichting hebquote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
In GB zijn de maatregelen voor 6 maanden.Maar ik denk dat dat wel reëel is, eigenlijk.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat hangt volledig van ons gedrag af. Ondanks dat sommigen lijken te denken dat De Jonge en Rutte aan een knopje kunnen draaien.
Weg is weg het resultaat blijft 0.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik maak me meer zorgen om de miljarden die weer richting het buitenland gaan
Nee. Daarom uitwedstrijden van ajax een reglementaire 0-3 nederlaag wegens niet op komen dagen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef MakkieR het volgende:
Nederlanders mogen niet naar de Amsterdam, maar hoe zit het eigenlijk andersom? Mogen Amsterdammers wel door heel Nederland reizen?
GO GO Gadget Mammoettanker !!quote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er werd onlangs ook gezegd dat het virus stiekem onder ons is en wacht op een perfecte kans om weer uit de bosjes te komen zetten. Moet een groot bosje zijn om een onzichtbare mammoettanker te verbergen.
Echt, die metaforen ja
Mogelijk, he? Maar goed, ga daar maar wel van uit ja en dan is 6 maanden mischien nog optimistisch.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Gevolgd door NOWvember?quote:Op maandag 28 september 2020 20:01 schreef Predator40 het volgende:
nieuwe trending hashtag op dit moment #locktober
Tja wie definieert wat ?quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik het goed heb begrepen, is er dus geen maatregel gekomen om alle niet-noodzakelijke reizen naar de drie grote steden te verbieden? Die stond wel op het lijstje van vanmiddag, geloof ik.
En als ik het ook goed heb begrepen, is er in plaats hiervan wel een dringende oproep gekomen om niet-noodzakelijke bewegingen te beperken?
Straks alle sportscholen weer dicht.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet joh.
Ze evalueren over 3 weken.quote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens wel twijfelachtig dat ze zowel zeggen: de komende tijd zullen de besmettingen en opnames nog toenemen, maar ook dat ze over 10-14 dagen effect hopen te zien van deze maatregelen. Zo rond het weekend van 10 oktober zullen ze moeten gaan evalueren.. dat komt toch allemaal veels te snel?
Tenzij de Russen ons komen redden met HET VACCINquote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogelijk, he? Maar goed, ga daar maar wel van uit ja en dan is 6 maanden mischien nog optimistisch.
De vraag is ook wat het gevolg gaat zijn van zoveel besmettingen in combinatie met een lichte lockdown. De vorige keer trapte we genadeloos op de rem, waardoor het omlaag knalde.quote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens wel twijfelachtig dat ze zowel zeggen: de komende tijd zullen de besmettingen en opnames nog toenemen, maar ook dat ze over 10-14 dagen effect hopen te zien van deze maatregelen. Zo rond het weekend van 10 oktober zullen ze moeten gaan evalueren.. dat komt toch allemaal veels te snel?
Ja, nee, dank je wel. Dat vaccin mogen ze lekker in Rusland houden. Sowieso word dat nooit in Nederland toegelaten zoals dat getest is tot nu toe.quote:Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tenzij de Russen ons komen redden met HET VACCIN
Nee, er komt geen inreisverbod voor Amsterdam.quote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef MakkieR het volgende:
Nederlanders mogen niet naar de Amsterdam, maar hoe zit het eigenlijk andersom? Mogen Amsterdammers wel door heel Nederland reizen?
Ik ben voorstander van duidelijkheid, dit was voor mij weer heel onduidelijk, zeg dan gewoon voor heel Nederland voor iedereen geldt dit. Niet voor een regio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |