Kerk is dicht, deal with it.quote:
willen is nog steeds niet kunnen en doen natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep ik nou goed dat Rutte wil gaan handhaven achter de voordeur op basis van het niet mogen veroorzaken van overlast? Of wil hij dat doen als er daadwerkelijk overlast is?
Hij zich niet versproken, zij heeft het niet goed begrepen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hij zal zich vast versproken hebben anders gaat er echt een probleem beginnen.
Grote zakken hebben ze daar dan. Maar nogmaals, probeer eens een steekhoudend argument of zo?quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
NOS, RIVM allemaal in de zak van onze regering
BNW unitequote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we zijn gewoon niet minder dan een bananenrepubliek .......net zo corrupt alleen wat minder opzichtig
Hij heeft dat helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
willen is nog steeds niet kunnen en doen natuurlijk
fop uitspraak dit
mondkapjes gate bijvoorbeeld....quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grote zakken hebben ze daar dan. Maar nogmaals, probeer eens een steekhoudend argument of zo?
Dat denk ik niet. Hij stopte er namelijk heel veel bijzinnen in die afleidden van de inhoud. Dan weet ik wel dat het foute boel is.quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hij zal zich vast versproken hebben anders gaat er echt een probleem beginnen.
Hoe is dat corruptie dan? Nog steeds roep je one liners zonder substantiequote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mondkapjes gate bijvoorbeeld....
Volgens mij mogen die gewoon open blijven hoor?quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kerk is dicht, deal with it.
Die hele app wordt helemaal niks meer hier.quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Gretzl het volgende:
Is Nederland een derdewereldland ofzo? Dat het 8 maanden duurt om een app werkend te krijgen
Voor priesters en dominee's, niet meer voor het plebs.quote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die gewoon open blijven hoor?
Waarschijnlijk wachtte die netjes tot landelijke persco klaar wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |