En nog steeds geen plicht voor de zorg.quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Verder: wat een bullshitverhaal. Ze zijn niet te laat maar erg vroeg, vinden ze zelf. En ze hebben geen goed verhaal over het gewijzigde advies ten aanzien van mondkapjes. Ik zat me op te winden.
Over 3 weken is het een feit, en dan gaan ze doen wat ik daarstraks riep; alles weer op slottiequote:Op maandag 28 september 2020 19:50 schreef quirina het volgende:
Ze lopen bijna achter het virus aan zei Hugo ..
Maar ja..
Wie is zij?quote:Op maandag 28 september 2020 19:48 schreef Gretzl het volgende:
"Meneer Rutte als u straks boodschappen gaat doen, zet u dan een mondkapje op?"![]()
![]()
Scherpquote:Op maandag 28 september 2020 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
loop niet met een geweer over straat
Dat eerste zei hij niet, dat tweede vind ik wel meevallen al ben ik het er niet persé mee eens.quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Verder: wat een bullshitverhaal. Ze zijn niet te laat maar erg vroeg, vinden ze zelf. En ze hebben geen goed verhaal over het gewijzigde advies ten aanzien van mondkapjes. Ik zat me op te winden.
Doen ze nuquote:Op maandag 28 september 2020 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het verhaal was eerst: R boven 1 is foute boel, dan moeten we ingrijpen. Vervolgens is R al een tijdje boven de 1 en gebeurt er niks noemenswaardigs. Vraag dáár dan naar!
Dat is echt bezopenquote:
Ja, is helaas al vanaf maart het geval. Als de grote media half zo kritisch waren geweest als Nieuwsuur en De Groene was het kabinet met dit prutswerk allang niet meer weggekomen. Dan hadden Rutte en De Jonge waarschijnlijk niet eens meer op hun post gezeten.quote:Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Confetti het volgende:
Alleen Nieuwsuur is enigszsins kritisch. Ik verbaas me over de onderdanigheid van die 'journalisten' daar.
De reden dat ik bijna geneigd ben hem met mijn overheidssores lastig te vallen. De dokter zal dat overigens niet adviseren en zich voorts nergens mee bemoeien.quote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan zegt de huisarts "Hey, je komt de praktijk niet binnen zonder mondkapje" en daarna "Blijf dan maar gewoon thuis"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
we zijn gewoon niet minder dan een bananenrepubliek .......net zo corrupt alleen wat minder opzichtigquote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, is helaas al vanaf maart het geval. Als de grote media half zo kritisch waren geweest als Nieuwsuur en De Groene was het kabinet met dit prutswerk allang niet meer weggekomen. Dan hadden Rutte en De Jonge waarschijnlijk niet eens meer op hun post gezeten.
Hij bedoelt ongetwijfeld Halsema.quote:
Hoezo nou weer corrupt, krijg Rutte geld om Nederland in lockdown te zetten? Blijf even bij de realiteit.quote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we zijn gewoon niet minder dan een bananenrepubliek .......net zo corrupt alleen wat minder opzichtig
de meest incompetente burgemeester ooit, leuk joh links aan de machtquote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij bedoelt ongetwijfeld Halsema.
Hij zal zich vast versproken hebben anders gaat er echt een probleem beginnen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep ik nou goed dat Rutte wil gaan handhaven achter de voordeur op basis van het niet mogen veroorzaken van overlast? Of wil hij dat doen als er daadwerkelijk overlast is?
NOS, RIVM allemaal in de zak van onze regeringquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo nou weer corrupt, krijg Rutte geld om Nederland in lockdown te zetten? Blijf even bij de realiteit.
In maart speelde dan nog mee dat het acute crisis was en dat het niet de tijd was om 'af te gaan rekenen' met de politiek verantwoordelijken. Maar nu mag het allemaal zo zoetjes aan wel een stuk scherper ja. Het kabinet heeft het zich allemaal door de vingers laten glippen gewoon.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, is helaas al vanaf maart het geval. Als de grote media half zo kritisch waren geweest als Nieuwsuur en De Groene was het kabinet met dit prutswerk allang niet meer weggekomen. Dan hadden Rutte en De Jonge waarschijnlijk niet eens meer op hun post gezeten.
Kerk is dicht, deal with it.quote:
willen is nog steeds niet kunnen en doen natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep ik nou goed dat Rutte wil gaan handhaven achter de voordeur op basis van het niet mogen veroorzaken van overlast? Of wil hij dat doen als er daadwerkelijk overlast is?
Hij zich niet versproken, zij heeft het niet goed begrepen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hij zal zich vast versproken hebben anders gaat er echt een probleem beginnen.
Grote zakken hebben ze daar dan. Maar nogmaals, probeer eens een steekhoudend argument of zo?quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
NOS, RIVM allemaal in de zak van onze regering
BNW unitequote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we zijn gewoon niet minder dan een bananenrepubliek .......net zo corrupt alleen wat minder opzichtig
Hij heeft dat helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
willen is nog steeds niet kunnen en doen natuurlijk
fop uitspraak dit
mondkapjes gate bijvoorbeeld....quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grote zakken hebben ze daar dan. Maar nogmaals, probeer eens een steekhoudend argument of zo?
Dat denk ik niet. Hij stopte er namelijk heel veel bijzinnen in die afleidden van de inhoud. Dan weet ik wel dat het foute boel is.quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hij zal zich vast versproken hebben anders gaat er echt een probleem beginnen.
Hoe is dat corruptie dan? Nog steeds roep je one liners zonder substantiequote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mondkapjes gate bijvoorbeeld....
Volgens mij mogen die gewoon open blijven hoor?quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kerk is dicht, deal with it.
Die hele app wordt helemaal niks meer hier.quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Gretzl het volgende:
Is Nederland een derdewereldland ofzo? Dat het 8 maanden duurt om een app werkend te krijgen
Voor priesters en dominee's, niet meer voor het plebs.quote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die gewoon open blijven hoor?
Waarschijnlijk wachtte die netjes tot landelijke persco klaar wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |