Was het dat maar! Het hele onderzoek is een groot zooitje. Wat denk je van vervuilde dna sporen?? Of een zakdoekje met sperma wat onbelangerijk wordt geacht.quote:Op maandag 28 september 2020 12:11 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat geblunder met de autopsies op het lichaam van Nicky helpt ook niet.
Wacht! Er was toch geen sperma aangetroffen? Waar is dit zakdoekje aangetroffen en wiens DNA was dit?quote:Op maandag 28 september 2020 12:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Was het dat maar! Het hele onderzoek is een groot zooitje. Wat denk je van vervuilde dna sporen?? Of een zakdoekje met sperma wat onbelangerijk wordt geacht.
Flopsjow.quote:Op maandag 28 september 2020 12:14 schreef Harvest89 het volgende:
20 jaar later even precies aanwijzen waar hij heeft geplast.
Succes.
Er is op het licham geen sperma aangetroffen klopt. Het zakdoekje met sperma is 100% niet van brech.quote:Op maandag 28 september 2020 12:15 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wacht! Er was toch geen sperma aangetroffen? Waar is dit zakdoekje aangetroffen en wiens DNA was dit?
Ja.quote:Op maandag 28 september 2020 12:17 schreef monkyyy het volgende:
Dus hij is aan het plassen, hij ziet een dood kind, hij gaat erheen, even recht leggen, dan denkt hij 'oh shit, wegwezen hier'. Vat ik het zo goed samen?
Hij zag een kind liggen die hij gedraaid heeft en gekeken of hij kon helpen, toen vaststelde dat hij dood was, en toen vanwege zijn verleden in paniek geraakt dat hij met een dood kind in aanraking is gekomen.quote:Op maandag 28 september 2020 12:17 schreef monkyyy het volgende:
Dus hij is aan het plassen, hij ziet een dood kind, hij gaat erheen, even recht leggen, dan denkt hij 'oh shit, wegwezen hier'. Vat ik het zo goed samen?
Ik vrees dat die duidelijkheid nooit zal komen ookquote:Op maandag 28 september 2020 12:22 schreef Harvest89 het volgende:
Erg voor de ouders.
Weten nog steeds niet wat er precies met dat jongetje is gebeurd.
Bestond dat toen al??quote:Op maandag 28 september 2020 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Als ik iemand was met “een verleden” zou ik me denk ik ook gauw uit de voeten maken als ik zoiets aantref. Daarna misschien wel even anoniem tippen.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vreemde keuze van Fok! maar OK.... ik ga er dan maar in mee
JOS TILL WE DIE OH JOS TILL WE DIE
Goeie post.quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vreemde keuze van Fok! maar OK.... ik ga er dan maar in mee
JOS TILL WE DIE OH JOS TILL WE DIE
Dan had de politie daar 2 jaar op kunnen doorvragen en proberen te weerleggen. Nu moet het OM last minute de aanvalsstrategie aanpassen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef vencodark het volgende:
Dus hier heeft hij zolang over gezwegen? Waarom dit niet eerder verteld toen hij opgepakt was?![]()
mooi dan is er nog een DNA spoor dusquote:Op maandag 28 september 2020 11:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een daarvan heeft sperma achtergelaten in een zakdoekje.
Autopsie werd pas 3 dagen nadat hij gevonden was gedaan. Vanwege vakantie was er eerder geen patholoog-anatoom beschikbaar. Het lichaam was al deels in ontbinding, het scheen erg warm te zijn die dag dat hij is overledenquote:Op maandag 28 september 2020 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is allemaal heel goed uitgekiend ja... Zal lastig zijn bewijzen te vinden. Heb er wel een naar gevoel bij, bij die man.
Hoe kan het dat de autopsie op Nicky nooit een doodsoorzaak heeft kunnen uitwijzen?
Omdat de technieken toen nog niet zo ver waren?
Kan dat er iemand anders het DNA van Jos daar neergelegd heeftquote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef vencodark het volgende:
Toeval bestaat niet in zulke zaken, hoor je weleens.
Maar zou het, in theorie, kunnen? Want toeval maakt het niet geheel onmogelijk.
Wie kent de zaak zo gauw wat beter?
Tuurlijk, hij moest met een verklaring komen anders maakt de rechter die verklaring voor hemquote:Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Allemaal ingefluisterd door die slang van een advocaat.
Zedendelinquent treft een dood kind aan. Fatsoeneert hem, komt dag later terug om de politie te helpen, zwijgt vervolgens 20 jaar tegen alles en iedereen en ook na zijn arrestatie.
Zwaar lulverhaal. Hij heeft hem gewoon meegenomen, langdurig intensief verkracht en vermoord.
Wie weet wat hij nog meer op zijn kerfstok heeft sindsdien.
Nooit meer vrijlaten.
De vraag is of bewezen kan worden dat dit verhaal niet klopt.quote:Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Allemaal ingefluisterd door die slang van een advocaat.
Zedendelinquent treft een dood kind aan. Fatsoeneert hem, komt dag later terug om de politie te helpen, zwijgt vervolgens 20 jaar tegen alles en iedereen en ook na zijn arrestatie.
Zwaar lulverhaal. Hij heeft hem gewoon meegenomen, langdurig intensief verkracht en vermoord.
Nooit meer vrijlaten.
Knap dat je dat allemaal zo zeker weet. Misschien kun je als helderziende bij het OM gaan werken.quote:Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Op basis van "dat klinkt als een lulverhaal" iemand veroordelen lijkt me een bijzonder slecht plan.quote:
Jeetje wat slecht.quote:Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Autopsie werd pas 3 dagen nadat hij gevonden was gedaan. Vanwege vakantie was er eerder geen patholoog-anatoom beschikbaar. Het lichaam was al deels in ontbinding, het scheen erg warm te zijn die dag dat hij is overleden
Ja die heeft de politie daar 3 dagen laten liggen , express gedaan om onze Jos te problemen te makenquote:Op maandag 28 september 2020 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jeetje wat slecht.
Maar gaat zo’n lichaam niet in een koeling na de vondst? Dat laten ze toch niet drie dagen nog liggen in de volle zon.
Ja maar zo moet je op heterdaad betrapt zijn en gefilmd bij wijze van anders kan je altijd een lulverhaal ophangen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De vraag is of bewezen kan worden dat dit verhaal niet klopt.
Hoe komt zijn (schaam)haar in de onderbroek? Dat krijg je niet als je iemand anders legt.quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef vencodark het volgende:
Toeval bestaat niet in zulke zaken, hoor je weleens.
Maar zou het, in theorie, kunnen? Want toeval maakt het niet geheel onmogelijk.
Wie kent de zaak zo gauw wat beter?
Het is toch ook onzin.quote:Op maandag 28 september 2020 13:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Op basis van "dat klinkt als een lulverhaal" iemand veroordelen lijkt me een bijzonder slecht plan.
Zat nog aan zijn hand nadat hij net was geen plassen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe komt zijn (schaam)haar in de onderbroek? Dat krijg je niet als je iemand anders legt.
Dat is niet meer zo duidelijk ongeloofwaardig.quote:Op maandag 28 september 2020 13:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja maar zo moet je op heterdaad betrapt zijn en gefilmd bij wijze van anders kan je altijd een lulverhaal ophangen.
Als het duidelijk ongeloofwaardig is hoe zijn dna daar komt moet je hem gewoon veroordelen.
Dan moet het OM dat maar aantonen. Tot nu toe is het verhaal dat hij ophangt niet volstrekt ongeloofwaardig. Bovendien: welk strafbaar feit heeft hij dan wél gepleegd?quote:
Dat lijkt me één van de belangrijkste fundamenten van een rechtsstaat.quote:Het is zelfs belachelijk dat mensen hem.uüberhaupt verdedigen vind ik.
Zo ongeloofwaardig is het niet, zeker niet omdat er nog 4 dna-sporen zijn gevonden waarvan niet bekend is van wie het is.quote:Op maandag 28 september 2020 13:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja maar zo moet je op heterdaad betrapt zijn en gefilmd bij wijze van anders kan je altijd een lulverhaal ophangen.
Vrouw wordt gevonden met 6 messteken. Man in herzelfde huis met het mes in bebloede handen "ja zo vond ik haar, wilde haar reanimeren en in paniek het mes weggelegd"
Dronken alcomobilist na ravage: "ja ik verloor de macht over het stuur, daarna dronk ik deze fles pas vanwege de zenuwen"
Als het duidelijk ongeloofwaardig is hoe zijn dna daar komt moet je hem gewoon veroordelen.
Is dit een feit?quote:Op maandag 28 september 2020 13:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe komt zijn (schaam)haar in de onderbroek? Dat krijg je niet als je iemand anders legt.
Neequote:
En waarom zijn die andere 4 DNA sporen nog steeds onbekend?quote:Op maandag 28 september 2020 13:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zo ongeloofwaardig is het niet, zeker niet omdat er nog 4 dna-sporen zijn gevonden waarvan niet bekend is van wie het is.
Bij het verhaal over die messteken heb je in ieder geval nog een doodsoorzaak, een moordwapen, etc. Meerdere bewijsstukken die direct naar diegene wijzen.
Hier heb je alleen het DNA dat iemand koppelt aan Nicky. Verder geen bewijs. Samen met nog 4 onbekende DNA sporen die blijkbaar ook contact hebben gehad met Nicky, dus waarom is specifiek dit spoor de dader? Geen doodsoorzaak. Geen moordwapen.
Vervolgens verteld diegene een verhaal dat gewoon zou kunnen kloppen met het bewijs dat is gevonden.
Tja, dat vind ik geen overtuigend bewijs.
Er is nooit een match gevonden...quote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En waarom zijn die andere 4 DNA sporen nog steeds onbekend?
Waarom springt dat van Jos er bovenuit?
Omdat ze alleen een match op 1 spoor naar Jos gevonden hebben?quote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En waarom zijn die andere 4 DNA sporen nog steeds onbekend?
Waarom springt dat van Jos er bovenuit?
Ah met de reactie van Peturquote:Op maandag 28 september 2020 13:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://twitter.com/NielsKlaassen?ref_src=twsrc%5Etfw
Nog een twitteraar
Onzin.quote:Op maandag 28 september 2020 13:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 28 september 2020 13:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan moet het OM dat maar aantonen. Tot nu toe is het verhaal dat hij ophangt niet volstrekt ongeloofwaardig. Bovendien: welk strafbaar feit heeft hij dan wél gepleegd?
[..]
Dat lijkt me één van de belangrijkste fundamenten van een rechtsstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |