Twee jaar al.quote:Op maandag 28 september 2020 11:32 schreef Gorraay het volgende:
Hij houdt een jaar lang onschuldig zijn mond, met als gevolg dat hij een jaar lang onschuldig opgesloten zit.
Ja hoor...
Er zijn geen sperma en bloed gevonden!!quote:Op maandag 28 september 2020 11:32 schreef JohnDDD het volgende:
Hij zou hem natuurlijk ook na zijn dood kunnen hebben misbruikt, maar dat lijkt ook onwaarschijnlijk.
Ja hoe langer hij zit hoe meer hij kan cashen bij vrijspraakquote:Op maandag 28 september 2020 11:32 schreef Gorraay het volgende:
Hij houdt een jaar lang onschuldig zijn mond, met als gevolg dat hij een jaar lang onschuldig opgesloten zit.
Ja hoor...
Lijkt me ook sterk. Tenzij hij iets van felle kleur kleding aan heeft gehad.quote:Op maandag 28 september 2020 11:42 schreef Spectator19 het volgende:
Ok Jos fietst daar of loopt daar over dat laantje.
Zie je dan daar 30 of 100 meter verderop iets liggen ?
Volgens mij is dat onmogelijk
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij hebt gezien, maar die 2 mensen achter de moeder knikten allen vol ongeloof nee, met andere woorden, ze geloven er niets van.quote:Op maandag 28 september 2020 11:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist gezien, en ik vond de reactie van moeders veel betekenend, die werd niet boos, maar zuchtte allen maar en keek naar Peter, dus die gelooft iig voor een gedeelte in zijn verhaal
Hij is neem ik aan een stukje het gras ingelopen naar die bomen toe daar? Misschien heb je daar een betere zichtlijn. Het is echt niet te zeggen adhv deze foto’s.quote:Op maandag 28 september 2020 11:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Tenzij hij iets van felle kleur kleding aan heeft gehad.
Rode pyjama-broek. Ontbloot bovenlichaam. Zegt Jos.quote:Op maandag 28 september 2020 11:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Tenzij hij iets van felle kleur kleding aan heeft gehad.
Klopt - totaal onmogelijk.....quote:Op maandag 28 september 2020 11:42 schreef Spectator19 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is even onwaarschijnlijk als de aanwezigheid van DNA op de onderbroek omdat hij voelde of het hart nog klopte, of omdat hij het lichaam heeft omgedraaid.quote:Op maandag 28 september 2020 11:42 schreef Spectator19 het volgende:
Maar bewijst het ook liegen?quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het is even onwaarschijnlijk als de aanwezigheid van DNA op de onderbroek omdat hij voelde of het hart nog klopte, of omdat hij het lichaam heeft omgedraaid.
De ene onwaarschijnlijkheid op de andere gestapeld wijst op.... liegen.
Kijk dit maakt het verwarrend.quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Landgeld het volgende:
Wat een laffaard . Dit is natuurlijk de verklaring waarvan je wist waarvan die zou komen. "Ja, ik heb hem door gevonden, en ben er heen gegaan".
Ah ok. Hoe kwam dat sperma dan op zijn onderbroekje, Jos? Hoe kwamen je haren, op zijn onderbroekje?
Daar komen weer geen antwoorden op.
Nog los van het feit dat het bijna niet aannemelijk is dat je in het donker iemand op 30 meter ziet liggen:
Wat een schijnvertoning van Jos B. De misbruiker. De verkrachter.
Sperma?quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Landgeld het volgende:
Wat een laffaard . Dit is natuurlijk de verklaring waarvan je wist waarvan die zou komen. "Ja, ik heb hem door gevonden, en ben er heen gegaan".
Ah ok. Hoe kwam dat sperma dan op zijn onderbroekje, Jos? Hoe kwamen je haren, op zijn onderbroekje?
Daar komen weer geen antwoorden op.
Nog los van het feit dat het bijna niet aannemelijk is dat je in het donker iemand op 30 meter ziet liggen:
De vraag is hoe zat de onderbroek/pyama tijdens de vondst en hoe zat deze tijdens het onderzoek.quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het is even onwaarschijnlijk als de aanwezigheid van DNA op de onderbroek omdat hij voelde of het hart nog klopte, of omdat hij het lichaam heeft omgedraaid.
De ene onwaarschijnlijkheid op de andere gestapeld wijst op.... liegen.
Sperma? Dat is niet aangetroffen. Hou het wel een beetje bij de feiten aub.quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Landgeld het volgende:
Wat een laffaard .
Dit is natuurlijk de verklaring waarvan je wist waarvan die zou komen. "Ja, ik heb hem door gevonden, en ben er heen gegaan".
Ah ok.
Maar Jos: Hoe kwam dat sperma dan op zijn onderbroekje, Jos? Hoe kwamen je haren, op zijn onderbroekje?
Daar komen geen antwoorden op.
ER IS GEEN SPERMA GEVONDEN. Het zou om huidschilfers gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Landgeld het volgende:
Wat een laffaard .
Dit is natuurlijk de verklaring waarvan je wist waarvan die zou komen. "Ja, ik heb hem door gevonden, en ben er heen gegaan".
Ah ok.
Maar Jos: Hoe kwam dat sperma dan op zijn onderbroekje, Jos? Hoe kwamen je haren, op zijn onderbroekje?
Daar komen geen antwoorden op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |