Ik heb m'n familie al sinds februari niet meer gezien.quote:Op zondag 27 september 2020 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo kijk jij irritante tantes bij uitvaarten aan?
Corona komt jou goed uit?quote:Op zondag 27 september 2020 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n familie al sinds februari niet meer gezien.
Nee helemaal niet, daar kennen ze me te goed voorquote:Op zondag 27 september 2020 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Word jij inmiddels ook al op zo'n manier aangekeken, van "Wordt het voor jou ook niet eens tijd?"
Bij jou is ooit andersom? Wat? Jij? Een kind?quote:Op zondag 27 september 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, daar kennen ze me te goed voor![]()
Zonder partner wel, ja.quote:Op zondag 27 september 2020 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou is ooit andersom? Wat? Jij? Een kind?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een bepaald deel van m'n familie nou niet echt mis.quote:
Dat laatste, dingen na bouwen heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op zondag 27 september 2020 20:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag het! Bouw je het dan na, of is het eigen creativiteit?
Ok, omdat ik Valverde langs zag komen, en een piscine met naam.quote:Op zondag 27 september 2020 20:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat laatste, dingen na bouwen heb ik nooit leuk gevonden.
Ik gooi van alles in Google Translate, en dan komen er leuke Franse namen uit.quote:Op zondag 27 september 2020 20:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ok, omdat ik Valverde langs zag komen, en een piscine met naam.
Ik trapte erin in ieder geval.quote:Op zondag 27 september 2020 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gooi van alles in Google Translate, en dan komen er leuke Franse namen uit.
quote:Gordon is positief getest op het coronavirus. Dat bevestigt Talpa aan NU.nl, na berichtgeving van Shownieuws. De zanger heeft geen heftige klachten, maar uit voorzorg zijn de opnames van het tv-programma 100 Jaar Jong voorlopig stilgelegd.
Dat is leuk. Onze thuiswedstrijden beginnen altijd pas om 16.30quote:Op zondag 27 september 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Sportkantines gaan straks om 16.00 uur dicht.
Maar een flesje van thuis meenemen dan!quote:Op zondag 27 september 2020 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is leuk. Onze thuiswedstrijden beginnen altijd pas om 16.30![]()
"sorry scheidsrechter, we kunnen geen drinken voor je halen, want de kantine is al dicht"
Ik weet niet wanneer je speelt, maar dit is geloof ik alleen in het weekendquote:Op zondag 27 september 2020 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is leuk. Onze thuiswedstrijden beginnen altijd pas om 16.30![]()
"sorry scheidsrechter, we kunnen geen drinken voor je halen, want de kantine is al dicht"
Ja, dat hebben we eerder ook gedaan. Dan had je iets van 10 verschillende flesjes voor de scheidsrechters, zodat ze keuze hadden en niet konden klagen.quote:Op zondag 27 september 2020 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar een flesje van thuis meenemen dan!
Welke sport speel je?
De kantine wordt gedeeld met andere sporten. Die zijn er altijd van vrijdag t/m zondag, dus dat wordt nu maar een kratje bier in de auto meenemen oidquote:Op zondag 27 september 2020 21:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je speelt, maar dit is geloof ik alleen in het weekend
16 uur valt wel midden in de actie bij heel veel sporten.quote:Op zondag 27 september 2020 21:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je speelt, maar dit is geloof ik alleen in het weekend
Televaag cringe titelsquote:Op zondag 27 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is een premium artikel op de Telegraaf, dus meer weet ik niet.
Het wordt tijd voor een intervention Dave, met dat Telegraaf-lezen van jou.quote:Op zondag 27 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is een premium artikel op de Telegraaf, dus meer weet ik niet.
Je wil toch weten of de broer van de buurman van de materiaalman van Ajax een lekke fietsband had.quote:Op zondag 27 september 2020 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een intervention Dave, met dat Telegraaf-lezen van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |