Achtergrondinfo:quote:![]()
Op
zaterdag 8 augustus 2020 12:43 schreef Oostwoud het volgende:
"We are trained marxists", aldus een van de oprichters van BLM.
BLM.com
"We disrupt the Western-prescribed nuclear family structure requirement by supporting each other as extended families and “villages” that collectively care for one another, especially our children, to the degree that mothers, parents, and children are comfortable."
De marxisten hadden ook al zo'n hekel aan de familie-eenheid:
"Marxists argue that the nuclear family performs ideological functions for Capitalism – the family acts as a unit of consumption and teaches passive acceptance of hierarchy. It is also the institution through which the wealthy pass down their private property to their children, thus reproducing class inequality."
Marx, Engels and the Abolition of the family
Marxism and "the" Family
Want to Dismantle Capitalism? Abolish the Family
Black Lives Matter and the Family
Black Lives Matter Plan to Disrupt the Nuclear Family and ‘Dismantle Cisgender Privilege’ Gains Support in Corporate America
Why Marxist Organizations Like BLM Seek to Dismantle the "Western Nuclear Family"
How Black Lives Matter’s Hatred Of The Family Feeds Its Desire For Revolution
The matter of Marxism: Black Lives Matter is rooted in a soulless ideology
An appeal to Black Lives Matter activists
BLM wil de grote moeite die zwarten hebben om stabiele families in stand te houden terugzien in de gehele maatschappij. Het is de klassieke marxistische riedel: Iedereen gelijk, wat erop neerkomt dat iedereen de dupe is van werkelijke systemische oppressie.
Weet aan welke kant van de geschiedenis je staat als je dit soort groepen steunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------Topic is bedoeld om de demonstraties in de VS te bespreken.
Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.
Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.
Eigenlijk niets anders dan anders dus, maar een (NWS-)ban zal sneller volgen want de maat bij sommige 'usual suspects' is wel vol nu.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Oh dat wordt feestquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:02 schreef Enchanter het volgende:
Live tegendemonstratie in Portland , zal wel gezellig worden
quote:
Ah thx, mooi manquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nog een stream , beetje irritante gast met z'n getekende hoofd er tussen door
Bijna popcorn tijd?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nog een stream , beetje irritante gast met z'n getekende hoofd er tussen door
https://www.axios.com/ore(...)52-0c11aff47d74.htmlquote:Oregon governor declares state of emergency ahead of Portland rally
Oregon Gov. Kate Brown declared a state of emergency on Friday in preparation for a far-right rally in Portland that's expected to draw thousands of attendees this Saturday, the Statesman Journal reports.
Why it matters: Far-right protests in Portland have recently provoked counter-demonstrations, spurring clashes and violent street brawls. One man was fatally shot in August when skirmishes between the groups erupted in the city.
What they're saying: “The First Amendment does not give anyone license to hurt or kill someone because of opposing political views,” Brown said, according to the Statesman Journal. “And when free expression is fueled by hate and coupled with an intent to incite violence, then I need to do everything I can as governor to ensure the safety of Oregonians."
Brown's declaration gives the Oregon State Police and Multnomah County Sheriff’s Office authority to respond to the rally and any counter-demonstrations. Given this “incident command structure,” the Portland Police will follow the lead of those agencies, she said.
Vrede op aarde en in de de mensen een welbehagen...quote:
Dit is natuurlijk gewoon geoorloofd volgens onze BLM vrinden... Of is het Antifa? Oh, het maakt toch geen zak uit...quote:Op zondag 27 september 2020 16:27 schreef Ensiferum het volgende:
Onze linksextremistische vrienden met een workshop in het daadwerkelijk op een menigte inrijden.
Ze zitten wsl allemaal aan het bier omdat POTUS Corona heeft...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Het is hier erg stil ineens. Zijn de rellen voorbij?
En nu GEOTUS alle tijd van de wereld heeft om lekker te twitteren, zal de debiliteit in de twitter-comments de spuigaten uitlopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zitten wsl allemaal aan het bier omdat POTUS Corona heeft...
Dat zou net zo'n puinhoop als Zimbabwe worden...quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef Aquarii het volgende:
Its grandmaster calls for a separatist black nation state.
En dan met bootjes vluchten naar andere staten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zou net zo'n puinhoop als Zimbabwe worden...
Overduidelijk de schuld van de blanken ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Plus deze parel natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt meer op een Fernandez.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die blanke rechtsonder , is dat Thijs Bosma ?
Ik neem aan de politie aandachtig mee kijktquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef Resistor het volgende:
Een hele website om de demonstraties van binnenuit te volgen:
https://woke.net/
Ik verzin die naam ook niet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
wel weer het anti-kraak-antifa tuig wat je verwacht, allemaal opgepakt in portland, dit volk is voor 1 ding.. en dat is universal basic income, omdat ze geen werk hebben maar wel hele dag drugs willen gebruiken
Dat dus, ja. Mijn god.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
Deze reeks was al geen pareltje, maar in dit topic is het niveau wel echt het nulpunt genaderd.
[ afbeelding ]
wel weer het anti-kraak-antifa tuig wat je verwacht, allemaal opgepakt in portland, dit volk is voor 1 ding.. en dat is universal basic income, omdat ze geen werk hebben maar wel hele dag drugs willen gebruiken
Mijn god, wat een koppen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Ensiferum het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik mijzelf in die foto's kan zien
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Ensiferum het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik mijzelf in die foto's kan zien
Seargant butt nakedquote:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.
Moet je nagaan dat dit ook nog een soort van "samenhang" is, dit soort lui maken waarschijnlijk ook nog kinderen tussen de meth en heroine naalden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.
Ze zijn vast opgepakt omdat ze zo lelijk zijn...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
Grappig, ik kreeg de indruk in deze reeks dat dat "antifa-tuig" toch ECHT HEEL GEVAARLIJK!!! is.
Raar hoor.
Er is hier een user die het regelmatig over echokamers had. Ik denk dat hij hiervoor waarschuwdequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Poem_ het volgende:
Dit topic begint wel exemplarisch te worden voor een theekransje in een willekeurig bejaardentehuis waar van die verzuurde negatieve wijven er zonder schaamte op los speculeren om hun tijd te doden.
Het is inmiddels meer een topic geworden om jullie 2 uit te lachen, mijn god zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is hier een user die het regelmatig over echokamers had. Ik denk dat hij hiervoor waarschuwde.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een topic geworden om jullie 2 uit te lachen, mijn god zeg.
De FOK!ers die nu vooraan staan zouden even een foto van hun hoofd moeten posten. Dat zou helemaal hilarisch worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat ze nog een keer na te kijken maar mijn hemel, er zit gewoon niet 1 normaal uitkijkend persoon bij he. Wat een walgelijk tuig is het toch. Twijfelende manvrouwen en een vrouw die denkt dat het een verkrachte kat is, bij elk hoofd valt wel een bijzonder verhaal te bedenken of valt er iets op zoals een enorm voorhoofd.
Bijzonder grappig allemaal.
Het staat je vrij om mugshots van Fokkers te posten...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef Poem_ het volgende:
De FOK!ers die nu vooraan staan zouden even een foto van hun hoofd moeten posten. Dat zou helemaal hilarisch worden.
Daarom kreeg ik ook de indruk dat die foto's aardig bewerkt zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat ze nog een keer na te kijken maar mijn hemel, er zit gewoon niet 1 normaal uitkijkend persoon bij he. Wat een walgelijk tuig is het toch. Twijfelende manvrouwen en een vrouw die denkt dat het een verkrachte kat is, bij elk hoofd valt wel een bijzonder verhaal te bedenken of valt er iets op zoals een enorm voorhoofd.
Bijzonder grappig allemaal.
Een beetje zoals die 2 oude knarren van de muppetshow.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Poem_ het volgende:
Dit topic begint wel exemplarisch te worden voor een theekransje in een willekeurig bejaardentehuis waar van die verzuurde negatieve wijven er zonder schaamte op los speculeren om hun tijd te doden.
Goede oneliner weer Basp1quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een beetje zoals die 2 oude knarren van de muppetshow.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Poem_ het volgende:
Hebben jullie nog een beetje feel good news omtrent BLM/ Antifa? Iets over vreedzame en oprechte demonstraties etc?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
Er is hier een user die het regelmatig over echokamers had. Ik denk dat hij hiervoor waarschuwde.
Eerste keer dat ik in dit topic kom. Deze post heeft me doen besluiten even terug te lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Poem_ het volgende:
Je weet toch? Deugen is fout. Het is tegenwoordig gewenst om je als zo'n groot mogelijke eikel te gedragen.quote:
Een aantal heb ik wel vaker voorbij zien komen zoals dat figuur wat denkt dat haar hoofd een kladblok is...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:52 schreef Hathor het volgende:
Daarom kreeg ik ook de indruk dat die foto's aardig bewerkt zijn.
Ik ben ergens wel benieuwd wat er "deugt" aan rellen, slopen en plunderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:05 schreef kipknots het volgende:
Je weet toch? Deugen is fout. Het is tegenwoordig gewenst om je als zo'n groot mogelijke eikel te gedragen.
Jezus, wat een inteelt-hoofden allemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Komt ook vwb aantal precies overeen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:55 schreef Basp1 het volgende:
Een beetje zoals die 2 oude knarren van de muppetshow.
Wat deugt er aan om mugshots van opgepakte mensen af te zeiken op uiterlijke kenmerken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel benieuwd wat er "deugt" aan rellen, slopen en plunderen.
Dat populisten niet kunnen tellen wisten we allang en hoef je hier natuurlijk niet te etaleren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt ook vwb aantal precies overeen.
Zo ingewikkeld was ie toch niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:20 schreef Basp1 het volgende:
Dat populisten niet kunnen tellen wisten we allang en hoef je hier natuurlijk niet te etaleren.
Behalve als het om mugshots van rechtse figuren gaat, dan kun je het IQ weer van de koppen aflezen...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:19 schreef Basp1 het volgende:
Wat deugt er aan om mugshots van opgepakte mensen af te zeiken op uiterlijke kenmerken?
Voor je het probleem aan kan pakken, moet je erkennen dat er een probleem is. En het overduidelijke probleem is, dat er bij die lui iets niet in orde is in de bovenkamer. Dan rijst de vraag natuurlijk of de mentale problemen het gevolg zijn van het Linkse gedachtegoed, of dat de aanhangers van het Linkse Kerk misbruik maken van mensen met geestelijke problemen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat deugt er aan om mugshots van opgepakte mensen af te zeiken op uiterlijke kenmerken?
Gewoon zorgen dat je niet op een mugshot komt te staan dan kunnen ze ook niks van je vinden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:25 schreef Ensiferum het volgende:
Voor je het probleem aan kan pakken, moet je erkennen dat er een probleem is. En het overduidelijke probleem is, dat er bij die lui iets niet in orde is in de bovenkamer. Dan rijst de vraag natuurlijk of de mentale problemen het gevolg zijn van het Linkse gedachtegoed, of dat de aanhangers van het Linkse Kerk misbruik maken van mensen met geestelijke problemen?
Die mag de zeep wel een keer laten vallenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet op een mugshot komt te staan dan kunnen ze ook niks van je vinden.
Alhoewel, mugshots van types Als Meagan Simmons vind ik dan wel weer prima:
[ afbeelding ]
Oei, dat mag niet he. Je mag mensen niet beschuldigen van het hebben van eigen verantwoordelijkheid. Iedereen is een slachtoffer van huidskleur, socio-economische omstandigheden, de blanke cis-man et cetera. En niemand kan ooit uit die rol ontsnappen, hoe goed ze het ook doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet op een mugshot komt te staan dan kunnen ze ook niks van je vinden.
quote:
En wie zegt dat danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Oei, dat mag niet he. Je mag mensen niet beschuldigen van het hebben van eigen verantwoordelijkheid. Iedereen is een slachtoffer van huidskleur, socio-economische omstandigheden, de blanke cis-man et cetera. En niemand kan ooit uit die rol ontsnappen, hoe goed ze het ook doen.
Het is een karikatuur lieverd. Ik weet het, ik weet het. Aan jouw zijde van het politieke spectrum bestaat satire en humor niet meer. Misschien dat ik in de toekomst wat meer haat in mijn posts stop zodat het wat duidelijker voor je is.quote:
Uiteraard, humor werkt maar 1 kant op.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:12 schreef Ensiferum het volgende:
Waarom is een karikatuur meteen trollen? Is het plaatsen van een spotprent dan ook trollen? Of ligt het er maar net aan welke zijde het doel is?
Het is niet meteen trollen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:12 schreef Ensiferum het volgende:
Waarom is een karikatuur meteen trollen? Is het plaatsen van een spotprent dan ook trollen? Of ligt het er maar net aan welke zijde het doel is?
Dus het is wel meteen trollen omdat ik het doe? Immers, het motief dat jij mij toedicht is het "consequent belachelijk maken van anderen". En wie zijn die anderen? Antifa? Die verdienen het toch wel om consequent belachelijk te worden gemaakt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is niet meteen trollen.
Het is trollen omdat jouw insteek consequent het belachelijk maken van anderen is. Daarom.
Ah, is dit het nieuwe normaal waar we ook maar aan moeten wennen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef AchJa het volgende:
The Associated Press advises suppressing the truth about riots
America’s most influential media stylebook is discouraging the nation’s newspapers from reporting on mass urban violence, on the grounds that writing about what’s happening is “stigmatizing.”
That’s right: The Associated Press Stylebook, whose standards are followed by countless outlets, last week announced new guidelines around reporting on riots.
https://nypost.com/2020/1(...)e-truth-about-riots/
[ twitter ]
![]()
Kijk, daar kan, bijvoorbeeld, de New York Post nog wat van leren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef AchJa het volgende:
America’s most influential media stylebook is discouraging the nation’s newspapers from reporting on mass urban violence, on the grounds that writing about what’s happening is “stigmatizing.”
That’s right: The Associated Press Stylebook, whose standards are followed by countless outlets, last week announced new guidelines around reporting on riots.
[ twitter ]
![]()
Blijkbaar moet voor sommigen hier alles ernstig overdreven worden anders snapt hun brein het niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, daar kan, bijvoorbeeld, de New York Post nog wat van leren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk, daar kan, bijvoorbeeld, de New York Post nog wat van leren.
Het zijn geen rellen en vandalisme. Het is een protest en onbedoelde materiële schadequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
![]()
"Vreedzaam en oprecht"...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Het zijn geen rellen en vandalisme. Het is een protest en onbedoelde materiële schade
Als dat jouw indruk is dan moet je die gekleurde bril van je maar eens afzetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:20 schreef Ensiferum het volgende:
En dan nog, typisch weer dat je het geen probleem lijkt te vinden dat jouw ideologiegenoten de woonwijken in trekken om de boel te terroriseren
Jammer, en typerend(!), dat je niet op de belangrijkste vragen in gaat:quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als dat jouw indruk is dan moet je die gekleurde bril van je maar eens afzetten.
Iets waar je trouwens wel vaker last van hebt. Je lijkt niet verder te komen dan het kopiëren en plakken van het voorgekouwde narratief. Een beetje een humanfakenewscentipede.quote:Definiëren ze het ook? Wanneer in hun ogen iets peaceful is en wanneer niet? En wat is het "acceptabele" percentage?
Ach, 96% van de huizen in die woonwijk hebben geen schade geleden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:43 schreef Ensiferum het volgende:
Het houdt maar niet op. Linksextremisten snappen enkel geweld (alles is immers gebaseerd op "power") en het is hoog tijd dat men de discussie met hen aangaat in de taal die zij begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |