Dat zou net zo'n puinhoop als Zimbabwe worden...quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef Aquarii het volgende:
Its grandmaster calls for a separatist black nation state.
En dan met bootjes vluchten naar andere staten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zou net zo'n puinhoop als Zimbabwe worden...
Overduidelijk de schuld van de blanken ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Plus deze parel natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt meer op een Fernandez.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die blanke rechtsonder , is dat Thijs Bosma ?
Ik neem aan de politie aandachtig mee kijktquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef Resistor het volgende:
Een hele website om de demonstraties van binnenuit te volgen:
https://woke.net/
Ik verzin die naam ook niet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
wel weer het anti-kraak-antifa tuig wat je verwacht, allemaal opgepakt in portland, dit volk is voor 1 ding.. en dat is universal basic income, omdat ze geen werk hebben maar wel hele dag drugs willen gebruiken
Dat dus, ja. Mijn god.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
Deze reeks was al geen pareltje, maar in dit topic is het niveau wel echt het nulpunt genaderd.
[ afbeelding ]
wel weer het anti-kraak-antifa tuig wat je verwacht, allemaal opgepakt in portland, dit volk is voor 1 ding.. en dat is universal basic income, omdat ze geen werk hebben maar wel hele dag drugs willen gebruiken
Mijn god, wat een koppen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Ensiferum het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik mijzelf in die foto's kan zien
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Ensiferum het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik mijzelf in die foto's kan zien
Seargant butt nakedquote:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |