Plus deze parel natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zou net zo'n puinhoop als Zimbabwe worden...
Lijkt meer op een Fernandez.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die blanke rechtsonder , is dat Thijs Bosma ?
Ik neem aan de politie aandachtig mee kijktquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef Resistor het volgende:
Een hele website om de demonstraties van binnenuit te volgen:
https://woke.net/
Ik verzin die naam ook niet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
wel weer het anti-kraak-antifa tuig wat je verwacht, allemaal opgepakt in portland, dit volk is voor 1 ding.. en dat is universal basic income, omdat ze geen werk hebben maar wel hele dag drugs willen gebruiken
Dat dus, ja. Mijn god.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
Deze reeks was al geen pareltje, maar in dit topic is het niveau wel echt het nulpunt genaderd.
[ afbeelding ]
wel weer het anti-kraak-antifa tuig wat je verwacht, allemaal opgepakt in portland, dit volk is voor 1 ding.. en dat is universal basic income, omdat ze geen werk hebben maar wel hele dag drugs willen gebruiken
Mijn god, wat een koppen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Ensiferum het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik mijzelf in die foto's kan zien
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Ensiferum het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik mijzelf in die foto's kan zien
Seargant butt nakedquote:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.
Moet je nagaan dat dit ook nog een soort van "samenhang" is, dit soort lui maken waarschijnlijk ook nog kinderen tussen de meth en heroine naalden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij een te groot aantal heb ik de twijfel of het een man vrouw of alien is.
Ze zijn vast opgepakt omdat ze zo lelijk zijn...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
Grappig, ik kreeg de indruk in deze reeks dat dat "antifa-tuig" toch ECHT HEEL GEVAARLIJK!!! is.
Raar hoor.
Er is hier een user die het regelmatig over echokamers had. Ik denk dat hij hiervoor waarschuwdequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Poem_ het volgende:
Dit topic begint wel exemplarisch te worden voor een theekransje in een willekeurig bejaardentehuis waar van die verzuurde negatieve wijven er zonder schaamte op los speculeren om hun tijd te doden.
Het is inmiddels meer een topic geworden om jullie 2 uit te lachen, mijn god zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is hier een user die het regelmatig over echokamers had. Ik denk dat hij hiervoor waarschuwde.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een topic geworden om jullie 2 uit te lachen, mijn god zeg.
De FOK!ers die nu vooraan staan zouden even een foto van hun hoofd moeten posten. Dat zou helemaal hilarisch worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat ze nog een keer na te kijken maar mijn hemel, er zit gewoon niet 1 normaal uitkijkend persoon bij he. Wat een walgelijk tuig is het toch. Twijfelende manvrouwen en een vrouw die denkt dat het een verkrachte kat is, bij elk hoofd valt wel een bijzonder verhaal te bedenken of valt er iets op zoals een enorm voorhoofd.
Bijzonder grappig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |