abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 18:20:49 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195290841
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij bevreemdt, is dat de ideologie van een SC-rechter blijkbaar doorslaggevend kan zijn. Naar ik begrijp kan de benoeming van deze katholieke dame een streep zetten door abortuswetgeving en de Affordable Care Act.

Maar dat slaat toch nergens op? Een wet deugt wel of niet; de ideologie van de rechters die zich erover buigen zou geen rol mogen spelen, laat staan een bepalende factor zijn.

Ben ik nou gek, of is er iets flink mis met het Amerikaanse bestel?
Kom je daar nu pas achter, Koos? ;)

Ja, het bestel is compleet gepolariseerd en gepolitiseerd en de minderheid regeert. De checks en balances werken totaal niet en er is op zijn minst een partij die dat allemaal prima vind.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 18:24:27 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195290895
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, er is iets flink mis. Met name: als de (grond)wet onduidelijk is, gaan niet de politici die wet duidelijker opschrijven en er nogmaals over stemmen, maar dan gaan rechters de wet interpreteren. Een grondwetsartikel van meer dan 100 jaar oud is niet altijd geschikt voor gebruik nu, maar toch gaan ze dan niet het artikel aanpassen, maar laten ze het aan de rechters over om te verzinnen wat mensen van 100 jaar geleden bedoeld hebben. Maar iemand van 100 jaar geleden kan niks bedoeld hebben over een heleboel zaken die nu spelen, omdat die toen helemaal niet mogelijk waren. Ja, en dan gaat dus de eigen mening de overhand nemen in plaats van de wet.
Dat is ook de luiheid en afwentelen wat Congress en de Senaat doet, natuurlijk, want dan kun je altijd blijven klagen over activistische rechters in plaats van zelf verantwoording te nemen want dat laatste kan stemmen kosten. Er is geen pragmatisme meer, lijkt het, alleen nog ideologie.

Hoe kun je in godsnaam nog iemand als Cruz serieus nemen die een paar jaar terug vrolijk mee ging in het lulverhaal dat Obama een staatsgreep zou plegen in Texas tijdens een grote militaire oefening? Dit verhaal dus:

https://en.wikipedia.org/wiki/Jade_Helm_15_conspiracy_theories
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 27 september 2020 @ 18:26:04 #253
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195290932
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kom je daar nu pas achter, Koos? ;)

Ja, het bestel is compleet gepolariseerd en gepolitiseerd en de minderheid regeert.
Het wonderlijk is dat het hooggerechtshof eigenlijk meer een wettenmaker dan een wettenuitvoerder is geworden.
pi_195290967
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het wonderlijk is dat het hooggerechtshof eigenlijk meer een wettenmaker dan een wettenuitvoerder is geworden.
Het Hooggerechtshof is ook helemaal geen "wettenuitvoerder".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 18:28:34 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195290986
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het wonderlijk is dat het hooggerechtshof eigenlijk meer een wettenmaker dan een wettenuitvoerder is geworden.
Ja, omdat Congress en Senaat dat wel prima vinden, dan hoeven zij geen verantwoording te nemen voor moeilijke politieke besluiten. Dat ligt uiteraard niet alleen aan de Republikeinen, natuurlijk.

Nog mooier is het feit dat Staten en het Congress meermaals wetten hebben aangenomen waarvan iedereen op voorhand al wist dat het strijdig was met de Grondwet maar toch doen omdat je dan rechters de schuld kan geven ipv toegeven dat je dondersgoed wist dat wat je goedkeurde illegaal was.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195291196
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij bevreemdt, is dat de ideologie van een SC-rechter blijkbaar doorslaggevend kan zijn. Naar ik begrijp kan de benoeming van deze katholieke dame een streep zetten door abortuswetgeving en de Affordable Care Act.

Maar dat slaat toch nergens op? Een wet deugt wel of niet; de ideologie van de rechters die zich erover buigen zou geen rol mogen spelen, laat staan een bepalende factor zijn.

Ben ik nou gek, of is er iets flink mis met het Amerikaanse bestel?
Achja als de democraten mochten kiezen dan was het allemaal de dood normaalste zaak geweest en is het zo al eeuwen zo vastgelegd. Dus waar maken we ons druk om? Er gebeurde bijna hetzelfde destijds in 2016 en toen koos Obama ook nog snel iemand voordat Trump aan de macht kwam.

Er werd toen zelfs een Twitter campagne ingezet zodat de stemming toch werd uitgevoerd. #DoYourJob



En nu huilen als Trump hetzelfde doet. :Z
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195291199
Hoe lang is dit systeem nog houdbaar? Stel nou dat het Hooggerechtshof abortus straks daadwerkelijk aan banden legt en een duidelijke conservatieve koers gaat varen. Heeft een progressieve staat als Californië dan nog wel zin om naar de pijpen te dansen van de theocraten in D.C.?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195291240
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Achja als de democraten mochten kiezen dan was het allemaal de dood normaalste zaak geweest en is het zo al eeuwen zo vastgelegd. Dus waar maken we ons druk om? Er gebeurde bijna hetzelfde destijds in 2016 en toen koos Obama ook nog snel iemand voordat Trump aan de macht kwam.

Er werd toen zelfs een Twitter campagne ingezet zodat de stemming toch werd uitgevoerd. #DoYourJob

[ afbeelding ]

En nu huilen als Trump hetzelfde doet. :Z
Ik heb het nou eens een keer niet over Democraten versus Republikeinen, maar over het systeem an sich.

Voor alle duidelijkheid: van mij mogen Trump en de Republikeinen een nieuwe SC-rechter benoemen. Het zal mij een rotzorg zijn; ik woon immers niet in dat land. Dus als abortus aan banden wordt gelegd, dan moeten de Amerikanen dat helemaal zelf weten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 september 2020 @ 18:52:18 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_195291409
Over 860,000 Americans Have Already Voted, Compared to Fewer Than 10,000 by This Point in 2016

quote:
At least 866,734 people have voted in this year's election as of September 26, according to the U.S. Elections Project, which is run by University of Florida political science professor Michael McDonald. The number is based on 25 states whose early voting data is available, meaning it does not convey the entire picture.

"These states are those where I have current data on mail ballot activity," McDonald wrote in a blog post Saturday morning. "More states will be added as state reports become available."

...

While it is important to note that this number is only an estimate and could've been higher depending on whether McDonald had access to more states' data, the difference of more than 850,000 votes from this time in 2016 is astonishing.

As McDonald acknowledged in a blog post written at the time, the pace of early voting will naturally increase as Election Day draws nearer and more people finalize their choices. Just one week later—on October 2, 2016—at least 78,836 people had cast their ballot early in the reporting states, McDonald found. By October 16, 2016, that number had increased even further to be around 1.4 million voters.

https://www.newsweek.com/(...)s-point-2016-1534452

Blauwe tsunami komt aan land.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 27 september 2020 @ 18:57:50 #260
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195291510
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Achja als de democraten mochten kiezen dan was het allemaal de dood normaalste zaak geweest en is het zo al eeuwen zo vastgelegd. Dus waar maken we ons druk om? Er gebeurde bijna hetzelfde destijds in 2016 en toen koos Obama ook nog snel iemand voordat Trump aan de macht kwam.

Nog even snel is 200 dagen voor de overdracht :') niemand is zo dom om hier in te trappen.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 18:58:54 #261
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195291532
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe lang is dit systeem nog houdbaar? Stel nou dat het Hooggerechtshof abortus straks daadwerkelijk aan banden legt en een duidelijke conservatieve koers gaat varen. Heeft een progressieve staat als Californië dan nog wel zin om naar de pijpen te dansen van de theocraten in D.C.?
Tja. Da's een goede vraag. Laten we vooropstellen dat er geen mechanisme bestaat om uit de Unie te treden dus dat is geen optie. Er was een list bedacht nog niet zo lang geleden om Californie in 3 staten op te splitsen die dan alle 3 twee Senatoren hadden gekregen. Dat is een voorbeeld van een theoretische oplossing, natuurlijk.

De minderheid regeert in vrijwel ieder aspect behalve het Congress, als je naar de Senaatszetels kijkt dan hebben Democraten 15 miljoen stemmen meer gekregen maar de Republikeinen hebben de meerderheid. De meerderheid van de bevolking koos Clinton, er is een meerderheid voor abortus of liever gezegd, voor vrije keuze maar het SC is straks 6-3 tegen.

Vroeg of laat gaat dat fout. De vraag zal zijn hoe. Ik geloof niet in verhalen van een burgeroorlog maar dit is geen houdbare situatie meer, mischien is het gewoon een kwestie van tijd, de jongere generaties hebben andere ideeen, de demografie van de VS veranderd ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 18:59:49 #262
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195291556
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Achja als de democraten mochten kiezen dan was het allemaal de dood normaalste zaak geweest en is het zo al eeuwen zo vastgelegd. Dus waar maken we ons druk om? Er gebeurde bijna hetzelfde destijds in 2016 en toen koos Obama ook nog snel iemand voordat Trump aan de macht kwam.

Er werd toen zelfs een Twitter campagne ingezet zodat de stemming toch werd uitgevoerd. #DoYourJob

[ afbeelding ]

En nu huilen als Trump hetzelfde doet. :Z
Ja, en ze deden hun job niet. En dat was niet net voor de verkiezingen, Scalia ging dood in Maart.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195291606
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 18:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Achja als de democraten mochten kiezen dan was het allemaal de dood normaalste zaak geweest en is het zo al eeuwen zo vastgelegd. Dus waar maken we ons druk om? Er gebeurde bijna hetzelfde destijds in 2016 en toen koos Obama ook nog snel iemand voordat Trump aan de macht kwam.

Er werd toen zelfs een Twitter campagne ingezet zodat de stemming toch werd uitgevoerd. #DoYourJob

[ afbeelding ]

En nu huilen als Trump hetzelfde doet. :Z
Zie je werkelijk het verschil niet of ben je weer gewoon dom aan het trollen?
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:03:51 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195291638
twitter


Het nieuwe plan voor de gezondheidszorg.

Dit lijkt me weer eens een misser van Trump zo vlak voor de verkiezingen. De ACA is steeds populairder geworden. En nu roepen dat je het gaat afschaffen zonder met iets concreets ter vervanging aan te komen lijkt me politiek gezien onhandig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 19:07:05 #265
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195291715
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het nieuwe plan voor de gezondheidszorg.

Dit lijkt me weer eens een misser van Trump zo vlak voor de verkiezingen. De ACA is steeds populairder geworden. En nu roepen dat je het gaat afschaffen zonder met iets concreets ter vervanging aan te komen lijkt me politiek gezien onhandig.
Prima toch, laat maar roepen, en het ACA besluit zou dan voor de verkiezingen in het SC genomen worden dus als Trump dan geen vervanging heeft dan moet hij dat uit gaan leggen. En sowieso, al had hij een plan dan moet het Congress en de Senaat dat goedkeuren en dat gaat nooit gebeuren zonder enorme concessies.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195291756
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het nieuwe plan voor de gezondheidszorg.

Dit lijkt me weer eens een misser van Trump zo vlak voor de verkiezingen. De ACA is steeds populairder geworden. En nu roepen dat je het gaat afschaffen zonder met iets concreets ter vervanging aan te komen lijkt me politiek gezien onhandig.
Dit roept hij toch al vier jaar?
pi_195291786
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het nieuwe plan voor de gezondheidszorg.

Dit lijkt me weer eens een misser van Trump zo vlak voor de verkiezingen. De ACA is steeds populairder geworden. En nu roepen dat je het gaat afschaffen zonder met iets concreets ter vervanging aan te komen lijkt me politiek gezien onhandig.
Oh ja, dat veel betere en goedkopere plan dat over 2 weken komt. Dat plan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 27 september 2020 @ 19:12:48 #268
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195291825
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Prima toch, laat maar roepen, en het ACA besluit zou dan voor de verkiezingen in het SC genomen worden dus als Trump dan geen vervanging heeft dan moet hij dat uit gaan leggen.
Ik denk dat dit qua tijdlijn niet gaat passen.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:12:54 #269
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195291828
Ik denk dat Biden bij de debatten het plan-Trump wel ter sprake brengt. Laat hem maar komen met details.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 19:14:23 #270
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195291859
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik denk dat dit qua tijdlijn niet gaat passen.
Hm, ik dacht dat het SC zich over de ACA zou buigen voor de verkiezingen? Ik kan het uiteraard verkeerd begrepen hebben :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:15:07 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195291874
Verdere tekenen van paniek en wanhoop bij Trump:


twitter


Trump geeft alvast een reden voor zijn afgang in de debatten aan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 27 september 2020 @ 19:18:42 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195291957
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het nieuwe plan voor de gezondheidszorg.

Dit lijkt me weer eens een misser van Trump zo vlak voor de verkiezingen. De ACA is steeds populairder geworden. En nu roepen dat je het gaat afschaffen zonder met iets concreets ter vervanging aan te komen lijkt me politiek gezien onhandig.
Waar zie jij een plan dan?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:19:13 #273
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195291968
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm, ik dacht dat het SC zich over de ACA zou buigen voor de verkiezingen? Ik kan het uiteraard verkeerd begrepen hebben :)
Er na. Maar Trump geeft toe dat die kandidaat voor het SC moet gaan zorgen dat de ACA wordt afgeschaft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 27 september 2020 @ 19:19:32 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195291975
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:15 schreef Ulx het volgende:
Verdere tekenen van paniek en wanhoop bij Trump:


[ twitter ]

Trump geeft alvast een reden voor zijn afgang in de debatten aan.
Is al gepost. Post #230
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:19:47 #275
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195291981
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar zie jij een plan dan?
Gewoon twee weken wachten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 19:20:18 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195291994
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Er na. Maar Trump geeft toe dat die kandidaat voor het SC moet gaan zorgen dat de ACA wordt afgeschaft.
Ok, my bad dan :)

Lijkt mij een stemmenmagneet in COVID tijd, toch? Ik was de man die ervoor zorgde dat je gezondheidszorg verzekering verdwenen is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:27:36 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195292125
Het argument tegen ACA was geloof ik dat Trump/GOP de boeteclausule hadden afgeschaft waardoor de hele wet ongeldig zou moeten worden verklaard.
Als een Biden/Dems regering die weer invoeren en verankeren in de wet, kan het SC er dan nog wel wat over zeggen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 27 september 2020 @ 19:32:51 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195292201
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 19:27 schreef Ulx het volgende:
Het argument tegen ACA was geloof ik dat Trump/GOP de boeteclausule hadden afgeschaft waardoor de hele wet ongeldig zou moeten worden verklaard.
Als een Biden/Dems regering die weer invoeren en verankeren in de wet, kan het SC er dan nog wel wat over zeggen?
Wacht ff. Ze schaffen zelf met opzet iets kennelijk cruciaals af, en als beloning zouden ze helemaal hun zin krijgen?
Dat is bezopen _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:34:06 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195292225
twitter


Verstandig antwoord. Biden geeft niets weg terwijl hij uitbreiding/hervorming van het SC niet uitsluit. Trump kan hier niks mee.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 september 2020 @ 19:49:16 #280
862 Arcee
Look closer
pi_195292475
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het nieuwe plan voor de gezondheidszorg.

Dit lijkt me weer eens een misser van Trump zo vlak voor de verkiezingen. De ACA is steeds populairder geworden. En nu roepen dat je het gaat afschaffen zonder met iets concreets ter vervanging aan te komen lijkt me politiek gezien onhandig.
Trump’s History of Promising a Health Plan That Never Comes

Uitgebreid overzicht van vorige maand.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 19:56:25 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195292549
Valt als Trump opdracht geeft tot fraude dat onder federal of state law?

Kortom: Kan hij pardons uitdelen of gaan zijn mensen de nor in?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 20:03:55 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195292641
twitter


Zo doe je dat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195293046
quote:
di 29 sep. 2020 – do 22 okt. 2020

Snap er geen bal van hoeveel debatten zijn er dan tussen die 2?
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:15 schreef Ulx het volgende:
Verdere tekenen van paniek en wanhoop bij Trump:

[ twitter ]

Trump geeft alvast een reden voor zijn afgang in de debatten aan.
:') haters gonna... Wat is er mis mee? Die Biden is een seniele stotteraar snap niet waar DJT bang voor is.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 20:33:51 #284
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195293159
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 20:28 schreef Beursaap het volgende:

[..]

di 29 sep. 2020 – do 22 okt. 2020

Snap er geen bal van hoeveel debatten zijn er dan tussen die 2?
[..]

:') haters gonna... Wat is er mis mee? Die Biden is een seniele stotteraar snap niet waar DJT bang voor is.
Zoals Monolith al opmerkte, is er iets mis met jouw Google? Heb je Google gebroken of zo?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 20:35:45 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195293195
Het "Biden is seniel!" verhaaltje heeft niet gewerkt. Vandaar de draai naar "Biden gebruikt drugs!".
Als dat niet werkt gaat Trump wel met andere poep gooien.

Maar hoe dichter we bij 3 november komen hoe meer mensen gaat kijken wat Trump nou heeft gedaan de afgelopen vier jaar. En de meeste stemmers zijn er niet heel erg van onder de indruk. Dus dom Biden uitschelden gaat niemand overtuigen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195293225
Zoals iemand opmerkte: als er een drug is wat je doet overkomen als een volwassen, competente man die weet waar hij het over heeft, waarom heeft Deranged Donny dat dan nog niet genomen?
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 20:43:47 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195293352
Trump zit aardig aan de pep. Gevolgd door slome dagen waarin de downers inkicken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 21:06:57 #288
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195293802
twitter


OMG. Donald, gast.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 21:07:36 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195293814
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 21:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

OMG. Donald, gast.....
Oh, kijk nou, een Oompa Loompa! _O-

Het is bijna blackface, hij kan zo mee als Zwarte Piet in Nederland >:)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195293878
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 20:28 schreef Beursaap het volgende:

[..]

di 29 sep. 2020 – do 22 okt. 2020

Snap er geen bal van hoeveel debatten zijn er dan tussen die 2?
[..]

:') haters gonna... Wat is er mis mee? Die Biden is een seniele stotteraar snap niet waar DJT bang voor is.
Kolere zeg, je bent zelf ook niet bepaald het scherpste stukje gereedschap in de schuur. Het eerste fucking linkje van de BBC geeft je netjes de data voor de debatten met wat uitleg. Zo moeilijk is het internet toch niet?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195293891
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 20:28 schreef Beursaap het volgende:

[..]

di 29 sep. 2020 – do 22 okt. 2020

Snap er geen bal van hoeveel debatten zijn er dan tussen die 2?
[..]

:') haters gonna... Wat is er mis mee? Die Biden is een seniele stotteraar snap niet waar DJT bang voor is.
Trump is bang voor z'n eigen schaduw joh :')

Dat hele 'Biden is seniel'-gehuil begint wel erg oud te worden nu.

Wat is goed/verkeerd aan de plannen van Biden? Wat is goed/verkeerd aan de plannen van Trump?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 21:11:35 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195293907
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kolere zeg, je bent zelf ook niet bepaald het scherpste stukje gereedschap in de schuur. Het eerste fucking linkje van de BBC geeft je netjes de data voor de debatten met wat uitleg. Zo moeilijk is het internet toch niet?
* Tijger_m moest hardop lachen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 27 september 2020 @ 21:23:09 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195294163
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kolere zeg, je bent zelf ook niet bepaald het scherpste stukje gereedschap in de schuur. Het eerste fucking linkje van de BBC geeft je netjes de data voor de debatten met wat uitleg. Zo moeilijk is het internet toch niet?
_O-

Overigens zie ik een Wikipediapagina als eerste. En staan de 3 data gewoon genoemd in de preview...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195294556
- BNW geneuzel -

[ Bericht 50% gewijzigd door Tijger_m op 27-09-2020 21:45:35 ]
pi_195294580
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 19:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dit roept hij toch al vier jaar?
Maak daar maar minstens acht van.
  Overall beste user 2022 zondag 27 september 2020 @ 22:27:49 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195295478
twitter


Aardig stuk. Men merkt op dat Biden gewoon zichzelf kan zijn, dat dat voor de punten kan zorgen. Dat denk ik ook. Als hij zich als een working-class staalarbeider uit Ohio opstelt kan het verwende miljonairszoontje Trump hem weinig maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195295516
Overigens lijkt corona in Wisconsin nu weer flink op te laaien met mogelijk consequenties voor het hele Midwesten:
http://on.theatln.tc/4g5yyq1
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 22:39:27 #298
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195295675
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 22:30 schreef Monolith het volgende:
Overigens lijkt corona in Wisconsin nu weer flink op te laaien met mogelijk consequenties voor het hele Midwesten:
http://on.theatln.tc/4g5yyq1
Wat een totale verassing. Het Repubikeinse covid beleid werkt niet.

De curve in de VS stijgt gewoon weer heel hard, het is echt ongelofelijk hoe men totaal faalt daar op dit gebied.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195295786
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 22:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat een totale verassing. Het Repubikeinse covid beleid werkt niet.

Ze zullen het ongetwijfeld echt goed willen aanpakken, maar de realiteit is nu eenmaal dat er op dit moment belangrijker zaken spelen dan een pandemie. Er zal toch eerst echt zo snel mogelijk een zo conservatief mogelijke opperrechter moeten worden aangesteld. Pas daarna is er weer tijd voor randzaken als corona en gezondheidszorg.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 22:45:52 #300
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195295795
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 22:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ze zullen het ongetwijfeld echt goed willen aanpakken, maar de realiteit is nu eenmaal dat er op dit moment belangrijker zaken spelen dan een pandemie. Er zal toch eerst echt zo snel mogelijk een zo conservatief mogelijke opperrechter moeten worden aangesteld. Pas daarna is er weer tijd voor randzaken als corona en gezondheidszorg.
Ja, ongetwijfeld, dat hebben we de afgelopen 9 maanden gezien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')