Die Franse knoeiers doen het anders op dit moment zo slecht niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoop dat ze met de grote veranderingen in 2020 een nieuwe (Duitse) leverancier kunnen vinden. Terug naar die Franse knoeiers moet je niet willen.
Dan een Red Bull Ferrari?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef VacaLoca het volgende:
Ze hadden nog beter bij Renault kunnen blijven, wiens motor ook echt niet slecht meer is.
Renault wil ze niet meer, Ferrari waarschijnlijk ook niet.. Hebben al twee klantenteams en voelen zich misschien nog beledigd door Max, en Mercedes zal ook niet staan te popelen.
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:21 schreef Lionheaad het volgende:
Als Mercedes lef heeft en omdat het graag competitie wil, moeten ze RedBull nu een motor geven
[..]
Die Franse knoeiers doen het anders op dit moment zo slecht niet.
wat dat betret zijn de Jappanners nu even de knoeiers.
McLaren en Renault staan nu gewoon 3e en 4e in de stand.
Dus zo slecht gaat het daar niet.
Nooit geen = altijd welquote:
Ze zijn WK geworden met die knoeiers....quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoop dat ze met de grote veranderingen in 2020 een nieuwe (Duitse) leverancier kunnen vinden. Terug naar die Franse knoeiers moet je niet willen.
Ondanks* die knoeiers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze zijn WK geworden met die knoeiers....
Wil niemand leveren, verlies je twee teams. Zou ook zonde zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
haha tijd om mijn gelijk te halen. Ik zei al dat je beter bij Renault kunt zitten dan RBR. Het zou me niks verbazen als Mateschitz zijn enthousiasme voor de sport nu helemaal verliest. Hopelijk geeft Renault hun de middelvinger.![]()
Kan niet, verplicht leveren als ze geen andere motorleverancier kan worden gevondenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
haha tijd om mijn gelijk te halen. Ik zei al dat je beter bij Renault kunt zitten dan RBR. Het zou me niks verbazen als Mateschitz zijn enthousiasme voor de sport nu helemaal verliest. Hopelijk geeft Renault hun de middelvinger.![]()
Nog niet. Maar hun interesse in de F1 is toegenomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Aston Martin heeft geen eigen motoren toch?
Laatste keer in 2009. Toen nam Brawn het team over en werd het wereldkampioen. In 2010 nam Mercedes het team weer over en de rest is historyquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef 4-elements het volgende:
Ongelofelijk. Zoveel geïnvesteerd en nu een motor die races wint. En toch stoppen...![]()
En het is niet de eerste keer dat Honda zich weer terugtrekt uit de F1. De vierde keer denk ik?
Ik bedoel voor hun straat auto's. Er zit geen kennis daar.(op motoren ontwikkeling)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nog niet. Maar hun interesse in de F1 is toegenomen.
Voor 2022 was hij sowieso vrij, volgens mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:26 schreef Tinos85 het volgende:
Gaat volgend jaar dus ook niks meer worden helaas.
Clausule in het contract van Verstappen zal ook wel gelden nu.
Misschien geluk voor Kvyat want je hoeft Tsunoda niet perse in de auto te zetten om Honda te pleasen.
Ik denk dat het Red Bull-Ferrari en Alpha Tauri-Renault gaat worden. Volgens mij kun je niet weigeren als je minder dan vier teams levert. Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wil niemand leveren, verlies je twee teams. Zou ook zonde zijn.
Die gaat dan naar Mercedes hoor, Hamilton zit daar ook niet meer voor jaren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor 2022 was hij sowieso vrij, volgens mij.
Sowieso is het de vraag waar Max dan heen moet. Afgezien van Mercedes, zie ik nog niet echt betere mogelijkheden als ze een andere motor krijgen.
Dat staat in de huidige reglementen, maar het is de vraag of dat ook in de reglementen van 2022 staat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan niet, verplicht leveren als ze geen andere motorleverancier kan worden gevonden
Hij zou volgens de geruchten voor nog eens drie jaar bijtekenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat dan naar Mercedes hoor, Hamilton zit daar ook niet meer voor jaren.
En waarom niet? Dit is verplicht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.
RB stapt nog eerder op dan dat ze die Ferrari nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat het Red Bull-Ferrari en Alpha Tauri-Renault gaat worden. Volgens mij kun je niet weigeren als je minder dan vier teams levert. Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.
Zo mooi om te zien dat dit stuitend arrogante team het deksel zo hard op de neus krijgt. Heerlijk.
Ze zijn nu verplicht om dezelfde motor en software te leveren aan klantenteams. Sterker nog, ze moeten volgens de huidige regels ook in dezelfde engine mode rijden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat het Red Bull-Ferrari en Alpha Tauri-Renault gaat worden. Volgens mij kun je niet weigeren als je minder dan vier teams levert. Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.
Zo mooi om te zien dat dit stuitend arrogante team het deksel zo hard op de neus krijgt. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |