Soury ook nietquote:Op donderdag 24 september 2020 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh. Niet echt de behoefte om een leuke/goede tt te verzinnen
Ja toch wel want daar komt het wel een beetje op neerquote:
Krijg tandjes zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef chufi het volgende:
vette tortilla gemaakt weer..Vet is wel toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik vind je stoeltjes in de OP wel een mooie throw backquote:Op donderdag 24 september 2020 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch wel want daar komt het wel een beetje op neer
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef chufi het volgende:
vette tortilla gemaakt weer..Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind je stoeltjes in de OP wel een mooi throw back
Ik word een beetje sentimenteel als ik dat soort oude dingen zie, echt joh ik begin zo langzamerhand een oud wijf te wordenquote:
Ja het kan zo in chuuf zijn topic we hadden van die langequote:Op donderdag 24 september 2020 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word een beetje sentimenteel als ik dat soort oude dingen zie, echt joh ik begin zo langzamerhand een oud wijf te worden
stretcher?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan zo in chuuf zijn topic we hadden van die lange
Stretchersquote:Op donderdag 24 september 2020 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan zo in chuuf zijn topic we hadden van die lange
Oh ja die ....quote:Op donderdag 24 september 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruzie met deze [ link | afbeelding ]
Ik had de zelfdequote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stretchers
Wij hadden vroeger twee van deze in de tent van mijn zus en mij, echt dezelfde print ook
[ afbeelding ]
Zat daar ook zo'n extra dik dekje op?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de zelfde [ link | afbeelding ]
Dat weet ik niet meer ik was een kind en dat waren niet mijn stoelenquote:Op donderdag 24 september 2020 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zat daar ook zo'n extra dik dekje op?
Dat is hier in de AH al maanden zoquote:Op donderdag 24 september 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
Vanaf 1-1-2021 mogen de sigaretten en andere rookwaar niet meer zichtbaar in de winkels, wat een betutteling weer, alsof mensen daar minder door gaan roken.
Belachelijk, de deurtjes mogen dan ook niet langer dan 5 seconden open staanquote:Op donderdag 24 september 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is hier in de AH al maanden zo
Ik betrap ze er wel op dat het niet zo werktquote:Op donderdag 24 september 2020 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belachelijk, de deurtjes mogen dan ook niet langer dan 5 seconden open staan
Met zo'n ranzige zweetplek in het middenquote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stretchers
Wij hadden vroeger twee van deze in de tent van mijn zus en mij, echt dezelfde print ook
[ afbeelding ]
Ja ja jaquote:Op donderdag 24 september 2020 17:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trap tuinstoelen kapot als ze niet meewerken !!!
Hier in de Vomar ook al een tijdjequote:Op donderdag 24 september 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is hier in de AH al maanden zo
Ja ik ben een stoelquote:
Stoelgang gaat wel verderquote:Op donderdag 24 september 2020 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga lekker eten maken dus zoek het maar uit hier
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe doorzichtig is dit dan? Nu kan het ineens wel![]()
[ afbeelding ]
Er is al vanaf het begin heel veel weerstand dat er een aantekening in het VOG komt hierdoor. Maar er werd steeds gezegd dat het niet anders kon. En nu Grapperhaus zelf een boete krijgt kan het ineens wel. Ik vind het stinken.quote:
Wie gaat daar ook al weer over ? Is dat die Grabberhouse?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe doorzichtig is dit dan? Nu kan het ineens wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie gaat daar ook al weer over ? Is dat die Grabberhouse?
Wie heeft niet onbewust de regels genegeerd. Ik keur het niet goedquote:
Het zou nog meer stinken als er voor Grapperhaus een uitzondering werd gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al vanaf het begin heel veel weerstand dat er een aantekening in het VOG komt hierdoor. Maar er werd steeds gezegd dat het niet anders kon. En nu Grapperhaus zelf een boete krijgt kan het ineens wel. Ik vind het stinken.
Daar gaat het ook niet over. Ik heb me ook niet 100% aan de regels gehouden. Met een beetje pech had ik ook een bekeuring gekregen. Maar dat je er een strafblad door krijgt is buiten proporties. En dat is al vanaf het begin af aan geroepen. Maar die kale hield voet bij stuk. Nu heeft die kale zelf een aantekening op zijn VOG en nu kan het ineens wel verandert worden en wordt het allemaal terug gedraaid.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie heeft niet onbewust de regels genegeerd. Ik keur het niet goed
Ze dramatis is het helemaal nietquote:Op donderdag 24 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet over. Ik heb me ook niet 100% aan de regels gehouden. Met een beetje pech had ik ook een bekeuring gekregen. Maar dat je er een strafblad door krijgt is buiten proporties. En dat is al vanaf het begin af aan geroepen. Maar die kale hield voet bij stuk. Nu heeft die kale zelf een aantekening op zijn VOG en nu kan het ineens wel verandert worden en wordt het allemaal terug gedraaid.
Als je je VOG schoon wilt houden wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze dramatis is het helemaal niet
Eens hoor maak je geen zorgenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je VOG schoon wilt houden wel.
In je neusquote:Op donderdag 24 september 2020 17:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Corrona boete aan me neus !!!
ja ja jaquote:Op donderdag 24 september 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik laat niks aan niemand zien zonder goede reden kunnen die boas of politie hoog of laag springen
Hmz.. zoals je het nu optikt laat je alles aan iedereen zien, maar goed. (niks aan niemand)quote:
..quote:Op donderdag 24 september 2020 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met zo'n ranzige zweetplek in het midden
Of ze moeten met een goed verhaal komen dan werk wel mee nadat ik eerst al hun gegevens hebquote:
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of ze moeten met een goed verhaal komen dan werk wel mee nadat ik eerst al hun gegevens heb
Laat hem zn stoere ding toch doenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz.. zoals je het nu optikt laat je alles aan iedereen zien, maar goed. (niks aan niemand)
Je hebt gewoon een ID plicht iig.
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zn stoere ding toch doen
Met je stoere ding.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of ze moeten met een goed verhaal komen dan werk wel mee nadat ik eerst al hun gegevens heb
Het heeft wel wat schattigsquote:Op donderdag 24 september 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zn stoere ding toch doen
Stel je loopt gewoon op de stoep en zon clown houd je staande en vraagt om je id wat is je eerste reactie ?quote:
Voila hier is mij idquote:Op donderdag 24 september 2020 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Stel je loopt gewoon op de stoep en zon clown houd je staande en vraagt om je id wat is je eerste reactie ?
"Wil je mijn rijbewijs zien of mijn ID?"quote:Op donderdag 24 september 2020 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Stel je loopt gewoon op de stoep en zon clown houd je staande en vraagt om je id wat is je eerste reactie ?
Mijn reactie..?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik niks mis doe dan hoeft dat ook niet. Als ik wel wat steel of ik bega een overtreding dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 24 september 2020 17:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom moet zon pippo dat weten ?
Ik neem aan dat je wel wil meedelen in alle voordelen van onze rechtsstaat?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jullie zijn allemaal gestoord hier zoek het lekker uit
Waarom? Als je niks doet heb je niks te verbergenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Misschien is BNW wat voor jou.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lolquote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja eigenlijk welquote:
Ohhh die UIquote:Op donderdag 24 september 2020 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien is BNW wat voor jou.
blablablaquote:Op donderdag 24 september 2020 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien is BNW wat voor jou.
Nee hoor niks geen bla bla. Dat doe je zelfquote:
stuur ff al je gegevens ff via dmquote:Op donderdag 24 september 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor niks geen bla bla. Dat doe je zelf
Daar jank je al topics overquote:
Komt eraanquote:Op donderdag 24 september 2020 18:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
stuur ff al je gegevens ff via dm
Wen er maar aanquote:
Nou jank dan nietquote:
Ja dakhaasquote:Op donderdag 24 september 2020 18:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind het een principe kwestie en eer
En toen?quote:
Ik hou van spinnenquote:
Is er niets verandert en vind ik die UI van Dom nog steedsquote:
Ok dan. Spinnen zijn coolquote:Op donderdag 24 september 2020 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er niets verandert en vind ik die UI van Dom nog steeds![]()
![]()
Ik zal er zorg voor dragen om het standaard in ieder topic even te benoemen
Ze houden de beestjes weg die ik liever niet in huis wil.quote:
zoals? spinnen?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze houden de beestjes weg die ik liever niet in huis wil.
Je bent wat slimmerquote:
Dat is wel waar. Ik heb ook een paar van die langpootspinnen binnen zitten. Die laat ik met rust en die laten mij met rust. Die dikke zwarte zijn griezels die ineens vlakbij je zijn en dan doen alsof ze over je heen willen lopenquote:Op donderdag 24 september 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze houden de beestjes weg die ik liever niet in huis wil.
Sorry?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
jezelf buitensluiten is niet handig
Heb jij overlast van vis op 3 hoog?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor [ link | afbeelding ]badass baby names
Nou nee wat is dat nou weer voor een vraagquote:Op donderdag 24 september 2020 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij overlast van vis op 3 hoog?
je post toch net zelf een visetende spinquote:Op donderdag 24 september 2020 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee wat is dat nou weer voor een vraag
Jaquote:Op donderdag 24 september 2020 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
je post toch net zelf een visetende spin
Nou dat gaat niet passen hoor, die vis in die spin. Tis geen python.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
je post toch net zelf een visetende spin
beetje bij beetje , morgen weer een hapjequote:Op donderdag 24 september 2020 18:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou dat gaat niet passen hoor, die vis in die spin. Tis geen python.
Hm, dat t maar mag smaken dan..quote:Op donderdag 24 september 2020 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje bij beetje , morgen weer een hapje
De kleintjes eten de grotenquote:Op donderdag 24 september 2020 18:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm, dat t maar mag smaken dan..
Maar s wat vlees in de pan mikken dan.quote:
Zo is datquote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Maar s wat vlees in de pan mikken dan.
Ik wen er wel aan...quote:Op donderdag 24 september 2020 19:29 schreef mazaru het volgende:
Toch kan ik moeilijk wennen aan die wedstrijden zonder publiek. Dat juichende publiek met een doelpunt was juist wat het sfeer gaf.
Is ie veel veranderd?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 20:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Storm verwacht maar enkel aan zee.
Nat dusquote:Op donderdag 24 september 2020 21:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Veel regen in 't Gooreind hihi.
We duimen voor morgenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb geluk met mijn late vakantie. Hele dag droog, veel zon, beetje winderig, maar niks koud.
Inhoud is uitgeprutteld.. en de rest staat al koudquote:Op donderdag 24 september 2020 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop altijd dat de inhoud pruttelt, de pan moet normaal doen.
Pien in de kop bier vinden ze dat hier vaak.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik pak even een Grolsch beugelflesje
Dat heb ik heel lang niet meer gehad...quote:Op donderdag 24 september 2020 21:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik pak even een Grolsch beugelflesje
Vroeger was het juist gewild en zeiden ze dat van Skolquote:Op donderdag 24 september 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Pien in de kop bier vinden ze dat hier vaak.
Ik weet niet waar jouw hier is, maar hier hier is Grolsch gewoon het bier dat iedereen drinkt.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Pien in de kop bier vinden ze dat hier vaak.
Joh probeer het weer eens!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang niet meer gehad...
Mijn hier is Achterhoek. Denk dat ze daar meer duits bier drinken.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw hier is, maar hier hier is Grolsch gewoon het bier dat iedereen drinkt.
Tis nu wel in de aanbieding 2x4 pack voor de prijs van 1 ...quote:
Maar Grolsch komt uit de Achterhoek.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mijn hier is Achterhoek. Denk dat ze daar meer duits bier drinken.
Dan moet je maar net weten wat een peseta waard is.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nu wel in de aanbieding 2x4 pack voor de prijs van 1 ...
Weet nog dat ze het zelfs Spaanse kroegen verkochten voor 300 pesetas het flesje ...
Nee manquote:Op donderdag 24 september 2020 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar Grolsch komt uit de Achterhoek.
Dat ben ik inmiddels vergeten... 5000-6000 was iets van 100 guldenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan moet je maar net weten wat een peseta waard is.
Haha ja. Ik was in Krakau 2 jaar geleden, heerlijk dat die beugelflessen daar gewoon te bestellen warenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nu wel in de aanbieding 2x4 pack voor de prijs van 1 ...
Weet nog dat ze het zelfs Spaanse kroegen verkochten voor 300 pesetas het flesje ...
Het moet niet gekker worden. Zwolle is ook Achterhoek? dat is hier meer dan 50 km vandaanquote:Op donderdag 24 september 2020 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
Groenlo ligt naast Zwolle in de Achterhoek.
Groenlo, Achterhoekquote:De naam Grolsch is het bijvoeglijke naamwoord van Grolle, de oude naam van Groenlo. De brouwerij heet officieel Grolsche Bierbrouwerij.
Ook Auschwitz gezien?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja. Ik was in Krakau 2 jaar geleden, heerlijk dat die beugelflessen daar gewoon te bestellen waren
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jazeker, in de mooiste provincie van Nederland, GELDERLAND!
Zwolle (GLD) ligt in de Achterhoek ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Zwolle is ook Achterhoek? dat is hier meer dan 50 km vandaan
Oja, daar ben ik al eens eerder ingestonken.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zwolle (GLD) ligt in de Achterhoek ja.
[ afbeelding ]
Lekker verwarrend..quote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, gemeente Bronckhorst.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Hengelo in de Achterhoek, staat ook op de kaart.
Ja, daar heb ik een hele dag voor uitgetrokken toen. En dat was niets te veel.quote:
Ja. Dat was de meest confronterende en bedrukkende ervaring die ik ooit gevoeld heb.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een hele dag voor uitgetrokken toen. En dat was niets te veel.
Eigenlijk zou iedereen daar eens moeten gaan kijken. Is te vreselijk voor woorden wat daar gebeurd is. Daar zijn is wel ff iets anders dan alleen er over lezen. Ben jij daar ook geweest?
Verwarrend want bij mij staat overal in mijn papieren of op social media dat ik in Zwolle Overijssel woonquote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat ook opgehelderdquote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verwarrend want bij mij staat overal in mijn papieren of op social media dat ik in Zwolle Overijssel woon
Die verwarring snap ik niet zo goed, Zwolle is altijd al de hoofdstad van Overijssel.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verwarrend want bij mij staat overal in mijn papieren of op social media dat ik in Zwolle Overijssel woon
Sorryquote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met te twijfelen
Ja precies!!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die verwarring snap ik niet zo goed, Zwolle is altijd al de hoofdstad van Overijssel.
Nooit twijfelenquote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met te twijfelen
Ik snap dat ook totaal niet, waarom zou je iets anders willen drinken...quote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
In de Achterhoek word je met hooivorken de stadsmuren uitgezet als je ander bier durft te schenken dan Grolsch.
Überhaupt schandalig dat ze iets anders durven te verkopen in de supermarkt, maar ja die import moet ook wat drinken.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
In de Achterhoek word je met hooivorken de stadsmuren uitgezet als je ander bier durft te schenken dan Grolsch.
Überhaupt schandalig dat ze iets anders durven te verkopen in de supermarkt, maar ja die import moet ook wat drinken.
Dat doet sir David Attenborough al jaren.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb wel eens iemand van het team bbc planet gehoord en die zij we willen de jeugd laten zien hoe mooi onze planeet is
Die haat ikquote:Op donderdag 24 september 2020 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat doet sir David Attenborough al jaren.
Man, die man heeft zijn leven besteed aan het onderzoeken, in kaart brengen, aankaarten wat er mis is.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik soms bij mensen
ok danquote:Op donderdag 24 september 2020 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man, die man heeft zijn leven besteed aan het onderzoeken, in kaart brengen, aankaarten wat er mis is.
En ons onderwijzen. Die man verdient alle lof die hij kan krijgen.
jij?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben een nep Achterhoeker in onze midden. Pas op!
Huh? Ik woon in Doetinchem, dat is vast geen geheim hier.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben een nep Achterhoeker in onze midden. Pas op!
Stad is nog wel de moeite waard... verder zou ik het niet wetenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel een keer naartoe
Ik verder ook niet hoor ..quote:Op donderdag 24 september 2020 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
Stad is de mooiste stad van het land. Ommeland komt wel wat van mijn familie vandaan, kan ik niks slechts over zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga binnenkort de bossen maar weer eens in paar dagen
Valt nog wel mee nu toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
wel koud snachts maar dat moet dan maar
Ik eet nog liever tentharingen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:29 schreef tonja het volgende:
Zin in een harinkie?
https://www.popsci.com/sc(...)d-surstr%C3%B6mming/
Als dat voor jou geen onoverkomelijk obstakel isquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
wel koud snachts maar dat moet dan maar
met een mariniers mummie-slaapzakquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Als dat voor jou geen onoverkomelijk obstakel is
Echt hč.. Dan nog liever cazu marzuquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet nog liever tentharingen.
Een en al ellende man in die bossen rondlopen maar ik vind het leuk een soort zelfkasteinigingquote:
Hm, sla ik ook even over.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt hč.. Dan nog liever cazu marzu
Welke bossen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een en al ellende man in die bossen rondlopen maar ik vind het leuk een soort zelfkasteiniging
quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.![]()
In de bossen rondlopen vind ik leuk, maar 's nachts lijkt me minder.
Neem je toch een lampje meequote:Op vrijdag 25 september 2020 00:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.![]()
In de bossen rondlopen vind ik leuk, maar 's nachts lijkt me minder.
dat is wel handig om te wetenquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben nu nergens meer bang voor
Uurtje eerder weekend dan ook, lijkt mequote:Op vrijdag 25 september 2020 09:09 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was om 6 uur al wakker en zat om 8 uur al op kantoor, carpe diem
Daar was laatst een plaatje van in MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #55: Stil op de stratenquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:13 schreef pullup het volgende:
Ik heb in om hier te fietsen
[ afbeelding ]
Ikben er nu echt vandoor
No Kees today
De pui is er net uitquote:
Dan zijn ze tegen de middag wel klaarquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:02 schreef espri het volgende:
[..]
De pui is er net uit![]()
Op de pckamer is alleen nog afwerken dus dan zijn ze boven klaar, het gaat hard nu.
Qua ramen en zo wel, dan nog wat buitenwerk maar daar komen ze waarschijnlijk dinsdag voor terug.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zijn ze tegen de middag wel klaar
Ook geen idee ... geveldingetjes dan maarquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:06 schreef espri het volgende:
De houten geveldinges, geen idee meer hoe het heet,
Wel vet verlorenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey was gezellig in Tilburg gisteren geloof ik.
OK, dat heet geen geveltje volgens mij ... er is vast iemand anders hier die het wel weetquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:18 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het zijgedeelte was dus helemaal met hout maar dat wordt of vandaag nog of anders dinsdag afgemaakt.
Kijk dat is pas gedrevenheidquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:28 schreef espri het volgende:
Het maakt niet uit wat voor naampje het heeft, het wordt opgeknapt en ben er superblij mee.![]()
Zit nu als een echte fokker boven op zolder te fokken...
D.quote:
Espriiiiiiquote:
Kippiesquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Zojuist midden in de stad:
[ afbeelding ]
awwwwquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Prishquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwww![]()
niet handig midden in de stad...die gaat overreden worden
Vlakbij een park waar er meer zitten. En ja, er wordt er wel eens een overreden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwww![]()
niet handig midden in de stad...die gaat overreden worden
Oh dan valt het meequote:Op vrijdag 25 september 2020 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vlakbij een park waar er meer zitten. En ja, er wordt er wel eens een overreden.
Puzzieeeeebaybeeeeeequote:
Ahhh het is lentequote:Op vrijdag 25 september 2020 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
finsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |