Die verwarring snap ik niet zo goed, Zwolle is altijd al de hoofdstad van Overijssel.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verwarrend want bij mij staat overal in mijn papieren of op social media dat ik in Zwolle Overijssel woon
Sorryquote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met te twijfelen
Ja precies!!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die verwarring snap ik niet zo goed, Zwolle is altijd al de hoofdstad van Overijssel.
Nooit twijfelenquote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met te twijfelen
Ik snap dat ook totaal niet, waarom zou je iets anders willen drinken...quote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
In de Achterhoek word je met hooivorken de stadsmuren uitgezet als je ander bier durft te schenken dan Grolsch.
Überhaupt schandalig dat ze iets anders durven te verkopen in de supermarkt, maar ja die import moet ook wat drinken.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
In de Achterhoek word je met hooivorken de stadsmuren uitgezet als je ander bier durft te schenken dan Grolsch.
Überhaupt schandalig dat ze iets anders durven te verkopen in de supermarkt, maar ja die import moet ook wat drinken.
Dat doet sir David Attenborough al jaren.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb wel eens iemand van het team bbc planet gehoord en die zij we willen de jeugd laten zien hoe mooi onze planeet is
Die haat ikquote:Op donderdag 24 september 2020 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat doet sir David Attenborough al jaren.
Man, die man heeft zijn leven besteed aan het onderzoeken, in kaart brengen, aankaarten wat er mis is.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik soms bij mensen
ok danquote:Op donderdag 24 september 2020 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man, die man heeft zijn leven besteed aan het onderzoeken, in kaart brengen, aankaarten wat er mis is.
En ons onderwijzen. Die man verdient alle lof die hij kan krijgen.
jij?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben een nep Achterhoeker in onze midden. Pas op!
Huh? Ik woon in Doetinchem, dat is vast geen geheim hier.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben een nep Achterhoeker in onze midden. Pas op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |