Soury ook nietquote:Op donderdag 24 september 2020 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh. Niet echt de behoefte om een leuke/goede tt te verzinnen
Ja toch wel want daar komt het wel een beetje op neerquote:
Krijg tandjes zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef chufi het volgende:
vette tortilla gemaakt weer..Vet is wel toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik vind je stoeltjes in de OP wel een mooie throw backquote:Op donderdag 24 september 2020 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch wel want daar komt het wel een beetje op neer
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef chufi het volgende:
vette tortilla gemaakt weer..Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind je stoeltjes in de OP wel een mooi throw back
Ik word een beetje sentimenteel als ik dat soort oude dingen zie, echt joh ik begin zo langzamerhand een oud wijf te wordenquote:
Ja het kan zo in chuuf zijn topic we hadden van die langequote:Op donderdag 24 september 2020 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word een beetje sentimenteel als ik dat soort oude dingen zie, echt joh ik begin zo langzamerhand een oud wijf te worden
stretcher?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan zo in chuuf zijn topic we hadden van die lange
Stretchersquote:Op donderdag 24 september 2020 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan zo in chuuf zijn topic we hadden van die lange
Oh ja die ....quote:Op donderdag 24 september 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruzie met deze [ link | afbeelding ]
Ik had de zelfdequote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stretchers
Wij hadden vroeger twee van deze in de tent van mijn zus en mij, echt dezelfde print ook
[ afbeelding ]
Zat daar ook zo'n extra dik dekje op?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de zelfde [ link | afbeelding ]
Dat weet ik niet meer ik was een kind en dat waren niet mijn stoelenquote:Op donderdag 24 september 2020 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zat daar ook zo'n extra dik dekje op?
Dat is hier in de AH al maanden zoquote:Op donderdag 24 september 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
Vanaf 1-1-2021 mogen de sigaretten en andere rookwaar niet meer zichtbaar in de winkels, wat een betutteling weer, alsof mensen daar minder door gaan roken.
Belachelijk, de deurtjes mogen dan ook niet langer dan 5 seconden open staanquote:Op donderdag 24 september 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is hier in de AH al maanden zo
Ik betrap ze er wel op dat het niet zo werktquote:Op donderdag 24 september 2020 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belachelijk, de deurtjes mogen dan ook niet langer dan 5 seconden open staan
Met zo'n ranzige zweetplek in het middenquote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stretchers
Wij hadden vroeger twee van deze in de tent van mijn zus en mij, echt dezelfde print ook
[ afbeelding ]
Ja ja jaquote:Op donderdag 24 september 2020 17:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trap tuinstoelen kapot als ze niet meewerken !!!
Hier in de Vomar ook al een tijdjequote:Op donderdag 24 september 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is hier in de AH al maanden zo
Ja ik ben een stoelquote:
Stoelgang gaat wel verderquote:Op donderdag 24 september 2020 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga lekker eten maken dus zoek het maar uit hier
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe doorzichtig is dit dan? Nu kan het ineens wel![]()
[ afbeelding ]
Er is al vanaf het begin heel veel weerstand dat er een aantekening in het VOG komt hierdoor. Maar er werd steeds gezegd dat het niet anders kon. En nu Grapperhaus zelf een boete krijgt kan het ineens wel. Ik vind het stinken.quote:
Wie gaat daar ook al weer over ? Is dat die Grabberhouse?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe doorzichtig is dit dan? Nu kan het ineens wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie gaat daar ook al weer over ? Is dat die Grabberhouse?
Wie heeft niet onbewust de regels genegeerd. Ik keur het niet goedquote:
Het zou nog meer stinken als er voor Grapperhaus een uitzondering werd gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al vanaf het begin heel veel weerstand dat er een aantekening in het VOG komt hierdoor. Maar er werd steeds gezegd dat het niet anders kon. En nu Grapperhaus zelf een boete krijgt kan het ineens wel. Ik vind het stinken.
Daar gaat het ook niet over. Ik heb me ook niet 100% aan de regels gehouden. Met een beetje pech had ik ook een bekeuring gekregen. Maar dat je er een strafblad door krijgt is buiten proporties. En dat is al vanaf het begin af aan geroepen. Maar die kale hield voet bij stuk. Nu heeft die kale zelf een aantekening op zijn VOG en nu kan het ineens wel verandert worden en wordt het allemaal terug gedraaid.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie heeft niet onbewust de regels genegeerd. Ik keur het niet goed
Ze dramatis is het helemaal nietquote:Op donderdag 24 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet over. Ik heb me ook niet 100% aan de regels gehouden. Met een beetje pech had ik ook een bekeuring gekregen. Maar dat je er een strafblad door krijgt is buiten proporties. En dat is al vanaf het begin af aan geroepen. Maar die kale hield voet bij stuk. Nu heeft die kale zelf een aantekening op zijn VOG en nu kan het ineens wel verandert worden en wordt het allemaal terug gedraaid.
Als je je VOG schoon wilt houden wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze dramatis is het helemaal niet
Eens hoor maak je geen zorgenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je VOG schoon wilt houden wel.
In je neusquote:Op donderdag 24 september 2020 17:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Corrona boete aan me neus !!!
ja ja jaquote:Op donderdag 24 september 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik laat niks aan niemand zien zonder goede reden kunnen die boas of politie hoog of laag springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |