Hmz.. zoals je het nu optikt laat je alles aan iedereen zien, maar goed. (niks aan niemand)quote:
..quote:Op donderdag 24 september 2020 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met zo'n ranzige zweetplek in het midden
Of ze moeten met een goed verhaal komen dan werk wel mee nadat ik eerst al hun gegevens hebquote:
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of ze moeten met een goed verhaal komen dan werk wel mee nadat ik eerst al hun gegevens heb
Laat hem zn stoere ding toch doenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz.. zoals je het nu optikt laat je alles aan iedereen zien, maar goed. (niks aan niemand)
Je hebt gewoon een ID plicht iig.
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zn stoere ding toch doen
Met je stoere ding.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of ze moeten met een goed verhaal komen dan werk wel mee nadat ik eerst al hun gegevens heb
Het heeft wel wat schattigsquote:Op donderdag 24 september 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zn stoere ding toch doen
Stel je loopt gewoon op de stoep en zon clown houd je staande en vraagt om je id wat is je eerste reactie ?quote:
Voila hier is mij idquote:Op donderdag 24 september 2020 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Stel je loopt gewoon op de stoep en zon clown houd je staande en vraagt om je id wat is je eerste reactie ?
"Wil je mijn rijbewijs zien of mijn ID?"quote:Op donderdag 24 september 2020 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Stel je loopt gewoon op de stoep en zon clown houd je staande en vraagt om je id wat is je eerste reactie ?
Mijn reactie..?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik niks mis doe dan hoeft dat ook niet. Als ik wel wat steel of ik bega een overtreding dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 24 september 2020 17:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom moet zon pippo dat weten ?
Ik neem aan dat je wel wil meedelen in alle voordelen van onze rechtsstaat?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jullie zijn allemaal gestoord hier zoek het lekker uit
Waarom? Als je niks doet heb je niks te verbergenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Misschien is BNW wat voor jou.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lolquote:Op donderdag 24 september 2020 17:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja eigenlijk welquote:
Ohhh die UIquote:Op donderdag 24 september 2020 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien is BNW wat voor jou.
blablablaquote:Op donderdag 24 september 2020 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien is BNW wat voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |