Haha ja. Ik was in Krakau 2 jaar geleden, heerlijk dat die beugelflessen daar gewoon te bestellen warenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nu wel in de aanbieding 2x4 pack voor de prijs van 1 ...
Weet nog dat ze het zelfs Spaanse kroegen verkochten voor 300 pesetas het flesje ...
Het moet niet gekker worden. Zwolle is ook Achterhoek? dat is hier meer dan 50 km vandaanquote:Op donderdag 24 september 2020 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
Groenlo ligt naast Zwolle in de Achterhoek.
Groenlo, Achterhoekquote:De naam Grolsch is het bijvoeglijke naamwoord van Grolle, de oude naam van Groenlo. De brouwerij heet officieel Grolsche Bierbrouwerij.
Ook Auschwitz gezien?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja. Ik was in Krakau 2 jaar geleden, heerlijk dat die beugelflessen daar gewoon te bestellen waren
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jazeker, in de mooiste provincie van Nederland, GELDERLAND!
Zwolle (GLD) ligt in de Achterhoek ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Zwolle is ook Achterhoek? dat is hier meer dan 50 km vandaan
Oja, daar ben ik al eens eerder ingestonken.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zwolle (GLD) ligt in de Achterhoek ja.
[ afbeelding ]
Lekker verwarrend..quote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, gemeente Bronckhorst.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Hengelo in de Achterhoek, staat ook op de kaart.
Ja, daar heb ik een hele dag voor uitgetrokken toen. En dat was niets te veel.quote:
Ja. Dat was de meest confronterende en bedrukkende ervaring die ik ooit gevoeld heb.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een hele dag voor uitgetrokken toen. En dat was niets te veel.
Eigenlijk zou iedereen daar eens moeten gaan kijken. Is te vreselijk voor woorden wat daar gebeurd is. Daar zijn is wel ff iets anders dan alleen er over lezen. Ben jij daar ook geweest?
Verwarrend want bij mij staat overal in mijn papieren of op social media dat ik in Zwolle Overijssel woonquote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat ook opgehelderdquote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verwarrend want bij mij staat overal in mijn papieren of op social media dat ik in Zwolle Overijssel woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |