Precies ja, vorige 2 afleveringen heeft ze geen moer bijgedragen aan de pot maar vermoedelijk wel veel lopen saboteren. En deze aflevering waren de opdrachten wat mij betreft veel te makkelijk. Volgens mij wilde de regie dat er wat geld in de pot zou komen omdat er binnenkort een opdracht komt waarbij er weer een bak geld uit de pot gaat. Dus des te meer opvallend dat Peggy haar best leek te doen deze afleveringquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had eerder deze aflevering dat ik haar eigenlijk niet echt verdacht. Maar naarmate de aflevering vorderde had ik wel zoets van, wat heeft ze nou aan geld in de pot gebracht? En vorige week ook er mede voor gezorgd dat er met de stenen heel weinig geld in de pot kwam.
Plus dat ze vorige week heel veel vragen goede wilde hebben met het vragenvuur. Alleen de 'black-out' van Tygo zat wat in de weg. De mol wilde bij die opdracht natuurlijk winnen, omdat je dan nog een beetje invloed had op de keuze van Patrick.
Dat vermoed ik ook. Wat ik elders net zei:quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:29 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Precies ja, vorige 2 afleveringen heeft ze geen moer bijgedragen aan de pot maar vermoedelijk wel veel lopen saboteren. En deze aflevering waren de opdrachten wat mij betreft veel te makkelijk. Volgens mij wilde de regie dat er wat geld in de pot zou komen omdat er binnenkort een opdracht komt waarbij er weer een bak geld uit de pot gaat. Dus des te meer opvallend dat Peggy haar best leek te doen deze aflevering
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ook al komt die terug, de Mol krijgt nooit een rood scherm.
SPOILER: Der MaulwurffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILER: Der MaulwurffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jawel Horace is ook uit de app gehaald. Hij is ook te lezen op de website in dagboek van de afvaller en morgen zit hij in de afvallerspodcast van Annemieke. Ze laten niks zien omdat er iets komt met die 3 wegen scheiden. Maar we weten niet wat dus dat bouwt de spanning beetje opquote:Op zondag 20 september 2020 01:36 schreef spapaars het volgende:
Opvallend is dat ze geen fragment van de volgende week lieten zien, wat ze normaal altijd doen.
Die Horace is er gewoon niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |