Ga je die wijsheid ook met ons delen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb nu wel een sterk vermoeden van de 3 finalisten. Zal te laat zijn voor de prono (winst), maar als ik komende week de juiste samenstelling zou weten dan kan ik wel een eervolle notering behalen.
Overigens begon ik de uitzending met mijn punten op Tygo en......Horace.
quote:
Maar Peggy deed een luik open die de toekijkers niet konden zien..quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja degenen die toekeken moeten toch zien dat er luiken weer dicht gingen of de verkeerde open..
Ik zet het altijd wel op, maar veel wijzer word ik er niet van. Wat een hoop zooi komt daar altijd voorbijquote:
Ja. Toch altijd nog even een snelle terugblik. En Marlijn en Rop zijn nog wel te harden.quote:
Ja ik heb 't meer op de achtergrond maar sowieso een stuk beter te behappenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Toch altijd nog even een snelle terugblik. En Marlijn en Rop zijn nog wel te harden.
sherlock holmes roept altijd dit soort onzinnigheden en deelt er niks vanquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:46 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ga je die wijsheid ook met ons delen?
Truequote:Op zaterdag 19 september 2020 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sherlock holmes roept altijd dit soort onzinnigheden en deelt er niks van
Ik denk dat die luiken opdracht heel interessant is om terug te kijken. En die sloten opdracht ook wel. Die laatste kun je doorspoelen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:51 schreef Moira het volgende:
Maar ik moet echt ff de afleveringen terugkijken en mezelf herpakken
Watson moet altijd de meubelen redden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sherlock holmes roept altijd dit soort onzinnigheden en deelt er niks van
Volgende week zaterdag rond 20.15 uurquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:46 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ga je die wijsheid ook met ons delen?
Ik ga ook nog even wat dingen goed op een rijtje zetten. Ik denk sowieso dat we de mol moeten zoeken in het groepje dat vorige week stenen miste, waarvan Tygo, Jeroen, Nikkie en Peggy nog over zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:51 schreef Moira het volgende:
Maar ik moet echt ff de afleveringen terugkijken en mezelf herpakken
Zonder terugkijken zou ik daarvan dan nu Tygo of Nikkie zeggen, maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook nog even wat dingen goed op een rijtje zetten. Ik denk sowieso dat we de mol moeten zoeken in het groepje dat vorige week stenen miste, waarvan Tygo, Jeroen, Nikkie en Peggy nog over zijn.
Haha ja ditquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:50 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik zet het altijd wel op, maar veel wijzer word ik er niet van. Wat een hoop zooi komt daar altijd voorbij
Marlijn en Rop zijn wel een verbetering op Margriet en Chris, dat sowiesoquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Toch altijd nog even een snelle terugblik. En Marlijn en Rop zijn nog wel te harden.
Ik had eerder deze aflevering dat ik haar eigenlijk niet echt verdacht. Maar naarmate de aflevering vorderde had ik wel zoets van, wat heeft ze nou aan geld in de pot gebracht? En vorige week ook er mede voor gezorgd dat er met de stenen heel weinig geld in de pot kwam.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:09 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zit inmiddels zooooooo diep in de Peggytunnel dat ik daar never nooit meer uitkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |