abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195149777
.
pi_195149811
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195149838
Ik had net weer een keer een Gü toetje, wat blijven die toch eigenlijk goddelijk. :9
pi_195149963
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wanneer krijgen we een proeverij?
Wanneer meeten niet meer eng is ;)
pi_195149981
Felies met de tweede plek *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:22:57 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_195150137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee joh, van Ranst doet nog volop mee...
Ik had uit de nieuwsberichten. En de manier waarop hij commentaar op het beleid heeft, begrepen dat hij niet meer in het crisis/beleidsteam zit. Enkel nog voor advies.

Edit gevonden wat ik zocht.
Viroloog Marc Van Ranst, voormalig lid van Celeval, trekt op Twitter van leer tegen Annemans.
https://www.gva.be/cnt/dm(...)-annemans-in-twijfel

En het Celeval is een praatgroepje (overlegorgaan) geworden ipv een adviesorgaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door z80 op 19-09-2020 19:59:19 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195150266
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik had net weer een keer een Gü toetje, wat blijven die toch eigenlijk goddelijk. :9
Ik hou van hun lemon 'cheese'cake ! O+ :9
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:30:55 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_195150282
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben inmiddels eigenlijk wel benieuwd naar de besmettelijkheid van de gewone verkoudheidsvirussen. Zoveel mensen, waarvan een deel ook echt heel voorzichtig wbt corona, die verkouden zijn. Je zou denken dat handen wassen, afstand houden, geen handen schudden, mondkapjes ook tegen die virussen helpt 8)7 Het was wel een reden waarom we zo weinig griepdoden hadden dit voorjaar, las ik ergens.
2019 Had ook weinig oversterfte in de griepperiode als je kijkt bij momo.
https://www.euromomo.eu/
pi_195150362
Lekker bezig Sarabi! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195150449
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou van hun lemon 'cheese'cake ! O+ :9
Die wilde ik ook halen, maar mijn Appie had die helaas niet.
pi_195150464
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef z80 het volgende:
2019 Had ook weinig oversterfte in de griepperiode als je kijkt bij momo.
https://www.euromomo.eu/
Ja, ik weet het :Y Vooral ook omdat ik me erger aan de mensen die de hele tijd onze griepdodenpiek van 2017-2018 aanhalen om aan te tonen dat er 'ook heel veel mensen jaarlijks aan de griep dood gaan'. Ja, je gebruikt daarvoor een extreem getal :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195150573
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die wilde ik ook halen, maar mijn Appie had die helaas niet.
Ahw, hier was ie laatst ook uitverkocht. (Er stond nog wel een variant met rabarber).
Wel mierzoet, maar af en toe hou ik daar wel van :D .
pi_195150851
Mijn schoonmoeder gaat volgende week haar verjaardag vieren. Met 12 man in een piepklein huis. Drie van hen zijn 70+, diabeet, hoge bloeddruk, tha works.
Spoilers!
pi_195151148
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat volgende week haar verjaardag vieren. Met 12 man in een piepklein huis. Drie van hen zijn 70+, diabeet, hoge bloeddruk, tha works.
Ai, jullie horen ook bij de 12 of gaan jullie een andere keer om ruimte te maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_195151175
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
-O- hoe verzin je het
Gaan jullie ook?

Wij missen op dit moment ook een verjaardag, kwamen 20+ mensen dus laat maar.
pi_195151185
Zow, Uitgeklust voor vandaag. Ik kan geen Rockwool en PIR-plaat meer zien vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 19 september 2020 @ 19:31:54 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_195151232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:28 schreef fietsie het volgende:
Zow, Uitgeklust voor vandaag. Ik kan geen Rockwool en PIR-plaat meer zien vandaag.
IPV zien wordt het voelen vannacht.
pi_195151238
Lange mouwen, kapje en hoofddeksel gedragen tijdens monteren, denk dat het gaat meevallen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195151343
Wij zouden morgen kleinschalig mijn oma haar verjaardag vieren. Maar ze is vanavond gevallen en heeft waarschijnlijk haar heup gebroken. (Ze zijn nu met de ambu onderweg naar het ziekenhuis)

:{
pi_195151418
Ow jakkes Candaasje. Was oma al wat gewend op haar nieuwe plek?

Wat doen jullie Lucky? Dagje eerder gaan?
Dag erna is hoger risico...
pi_195151538
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O- hoe verzin je het
Gaan jullie ook?

Wij missen op dit moment ook een verjaardag, kwamen 20+ mensen dus laat maar.
Ik ga zeker niet. J wel geloof ik. Hij gaat in theorie wel tegen zijn moeder zeggen dat hij het onverstandig vindt.
Spoilers!
pi_195151598
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Wij zouden morgen kleinschalig mijn oma haar verjaardag vieren. Maar ze is vanavond gevallen en heeft waarschijnlijk haar heup gebroken. (Ze zijn nu met de ambu onderweg naar het ziekenhuis)

Ach nee -O- Ik hoop dat het meevalt.
Spoilers!
pi_195151734
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga zeker niet. J wel geloof ik. Hij gaat in theorie wel tegen zijn moeder zeggen dat hij het onverstandig vindt.
Nu ik dit lees....
Ik vind het soms moeilijk als ik iets wel oke vind maar mijn man niet en andersom.
Want als er 1 gaat kan je zo'n beetje net zo goed samen gaan toch?
Meestal kiezen we er nu dan maar voor om beiden niet te gaan.
pi_195151742
quote:

-O-
Hopelijk valt het mee
pi_195151782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu ik dit lees....
Ik vind het soms moeilijk als ik iets wel oke vind maar mijn man niet en andersom.
Want als er 1 gaat kan je zo'n beetje net zo goed samen gaan toch?
Meestal kiezen we er nu dan maar voor om beiden niet te gaan.
Ik vind dit ook moeilijk en ben best teleurgesteld. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.
Spoilers!
pi_195151822
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind dit ook moeilijk en ben best teleurgesteld. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.
Snap ik -O- het is ook allemaal moeilijk en stom
pi_195151859
Ik had lekker een avondje alleen thuis. Pizzaatje, filmpje, het goede leven. Tot m'n werk vroeg of ik kon werken en nu zit ik alweer twee uur te werken. Het was leuk zolang het duurde. :')
pi_195151874
quote:

Meh. Hopelijk valt het toch nog mee.
pi_195151884
Het zal allemaal wel bijdraaien uiteindelijk. Maar soms verwacht je gewoon beter van mensen.
Spoilers!
pi_195151936
@Candaasje, @cat-atrophe, en iedereen die verstand van katten heeft:
Mijn kat heeft een enorm dikke wang, ik denk een abces. Hij heeft er niet veel last van, z'n oog is open, kan gewoon ademen en slikken en eten. Ik wil er wel maandag mee naar de dierenarts (als het er dan nog is, ik verwacht het wel, en als hij nog in de buurt is - ik kan 'm niet opsluiten).
Of is zoiets gevaarlijk en spoed?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195151963
quote:

Oh! Wat naar. Hopelijk valt het mee :{
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195151979
Ik vind dat zo stom he. Ik heb 4 mensen uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren. Beseffen die lui echt niet dat alle dingen die we doen rondom corona is om elkaar te beschermen en zeker de mensen met een zwakkere gezondheid in onze maatschappij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_195151980
Fietstocht met 55 mensen, Lonaa voorop met hesje en vlaggetje. :D Prachtig weer, toffe acts (foto is van Stevie Ann die inmiddels haar Nederlandse naam gebruikt en in het Nederlands zingt), 40 km in de benen in totaal en nu helemaal gesloopt.

Morgen weer, maar dan de andere route. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195151997
Oh Candaasje ik duim dat het mee gaat vallen. Een heup breuk is wel echt heel naar. :{ :'(
pi_195152011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat zo stom he. Ik heb 4 mensen uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren. Beseffen die lui echt niet dat alle dingen die we doen rondom corona is om elkaar te beschermen en zeker de mensen met een zwakkere gezondheid in onze maatschappij?
Ik zie helaas heel veel egoïsme om mij heen....
Je moet toch gewoon een feestje kunnen vieren, ze zijn toch gezond (niet perse jong).
pi_195152036
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lastig. Alle beslissingen met risico van gewenste afstand versus gewenste nabijheid zijn lastig in tijden van enge ziektes. Ik hoop dat jullie eruit komen zonder teveel afstand tussen jullie te krijgen.
pi_195152131
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zie helaas heel veel egoïsme om mij heen....
Je moet toch gewoon een feestje kunnen vieren, ze zijn toch gezond (niet perse jong).
Ik kan dus eigenlijk niemand zien omdat ik gewoon naar mn werk moet. Van de week was het raak. Niet bij mij. Tenminste in theorie zou het nog kunnen. Al die mensen zien gewoon mensen. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat de vraag is wanneer ik het krijg. Mn ouders zijn oudish en beginnen gammmel te worden, 2 goede vriendinnen zijn zwanger, andere vrienden zijn juist weer zelf zo relaxed dat ze in zichzelf een risico vormen.

Ik zie dit zonder veel strengere regels en veel strengere handhaving niet snel goed komen.

Bovenstaande speelt ook wel weer mee in mn banenstruggle :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195152166
Ik heb nu wel een beetje coviddepressie. Ik ben echt geschrokken hoe snel de besmetting is gegaan bij "nagenoeg geen klachten/symptomen".
pi_195152167
quote:

Arm omaatje -O- Hopelijk knapt ze snel op.
pi_195152181
Candaasje wat een narigheid! Sterkte!
pi_195152201
Vandaag twee woorden gezien voor woord van het jaar: coronabeu en snotneusbesluit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195152208
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De mensen die het beseffen hebben de extra maatregelen niet nodig. De mensen die het onzin vinden... gaan zich er vast niet aan houden. Waardoor de horeca het weer allemaal op haar bord krijgt.

En daarna de zorg. De ontwikkelingen zijn écht niet goed. Enige zegen is dat we nu iets meer weten over het virus en in de zorgwereld wat beter zijn voorbereid, en kwetsbare mensen daardoor minder bruut hoeven af te sluiten van de buitenwereld. Voorlopig.
pi_195152210
quote:

Ach shit zeg -O-

quote:
2s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Fietstocht met 55 mensen, Lonaa voorop met hesje en vlaggetje. :D Prachtig weer, toffe acts (foto is van Stevie Ann die inmiddels haar Nederlandse naam gebruikt en in het Nederlands zingt), 40 km in de benen in totaal en nu helemaal gesloopt.

[ afbeelding ]

Superdag, je ligt heerlijk te genieten :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu wel een beetje coviddepressie. Ik ben echt geschrokken hoe snel de besmetting is gegaan bij "nagenoeg geen klachten/symptomen".
Hopelijk meer mensen mét jou.

En ik heb vandaag met open mond zitten kijken naar de idiotie rondom de verdeling van de covidbonus voor zorgpersoneel. :N
pi_195152214
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kan dus eigenlijk niemand zien omdat ik gewoon naar mn werk moet. Van de week was het raak. Niet bij mij. Tenminste in theorie zou het nog kunnen. Al die mensen zien gewoon mensen. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat de vraag is wanneer ik het krijg. Mn ouders zijn oudish en beginnen gammmel te worden, 2 goede vriendinnen zijn zwanger, andere vrienden zijn juist weer zelf zo relaxed dat ze in zichzelf een risico vormen.

Ik zie dit zonder veel strengere regels en veel strengere handhaving niet snel goed komen.

Bovenstaande speelt ook wel weer mee in mn banenstruggle :')
Ik zie het ook niet snel goed komen. Want verwacht niet dat ze veel strenger durven te zijn.

Lastig van je banenstruggle. Dat probleem heb ik natuurlijk niet en mijn man kan gewoon fulltime thuis werken, weet ook wel dat we daarin erg geluk hebben.
pi_195152241
quote:
5 Man om je heen is ook wel veel ineens. Vooral als ze nog jong zijn.
Spoilers!
pi_195152250
quote:

[ afbeelding ]

Wat leuk O+

Ik ga morgen naar een cultureel lint. Normaal diverse voorstellingen in de stad waar je in- en uit kunt lopen.
Nu vooraf gratis kaartjes gereserveerd. Fijn dat zulke dingen wel door kunnen gaan. En hier in de stad zijn ze over het algemeen verstandig en geeft men elkaar ruimte.
pi_195152257
Collega's en onze eigen artsen + de kinderen van coll en artsen worden nu ook steeds meer getest, zijn meer ziek.
Gelukkig vaker negatief dan positief, maar toch.
Het komt steeds 'dichterbij' ook.
Echt mensen, weest voorzichtig en spread the word. En niet het virus.
pi_195152267
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Superdag, je ligt heerlijk te genieten :D

Ja. Hier had ik even een momentje. Was de een-na-laatste stop.

Overigens was dit evenement coronaproof. :7
pi_195152304
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:08 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, @:cat-atrophe, en iedereen die verstand van katten heeft:
Mijn kat heeft een enorm dikke wang, ik denk een abces. Hij heeft er niet veel last van, z'n oog is open, kan gewoon ademen en slikken en eten. Ik wil er wel maandag mee naar de dierenarts (als het er dan nog is, ik verwacht het wel, en als hij nog in de buurt is - ik kan 'm niet opsluiten).
Of is zoiets gevaarlijk en spoed?
Je hebt in ieder geval op de goede dingen gelet. Maar je kunt altijd even bellen naar de spoedlijn (heb ik net ook gedaan voor mijn pechnest :') ) om advies te krijgen. Want wang is wel in de buurt van oor en hersenen.
Zelf zou ik het vanavond iig wel durven afwachten, als de rest van de functies van de Cat-unit normaal zijn. En morgen kijken hoe het dan is.

Wel onhandig dat hij geen binnenkat is. Als hij wel last krijgt dan heb je hem dus niet zomaar te pakken, denk ik?
pi_195152306
Dank :* de ambulance was net nog onderweg, mijn ouders zijn al in het ziekenhuis.

@sigme : het klinkt niet gelijk als bloedspoed, maar hou wel even sterk in de gaten of de zwelling niet toeneemt. Is het acuut ontstaan? Dan zou je ook nog kunnen denken aan een wespensteek oid.

Ziet er uit als een fijne dag Lonaa!

Vervelend Lucky, het is ook vaak best lastig familie/ vrienden écht aan te spreken op dit soort beslissingen.

Over COVID gesproken, de Keuringsdienst van Waarde had best een aardige aflevering afgelopen week. :)
pi_195152337
quote:
Bizar he? Veel of weinig symptomen zegt zo ontzettend weinig.
pi_195152338
Oh en wat Cat zegt sigme ;)
pi_195152356
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:27 schreef Candaasje het volgende:
Oh en wat Cat zegt sigme ;)
*boks*
pi_195152357
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat leuk O+

Ik ga morgen naar een cultureel lint. Normaal diverse voorstellingen in de stad waar je in- en uit kunt lopen.
Nu vooraf gratis kaartjes gereserveerd. Fijn dat zulke dingen wel door kunnen gaan. En hier in de stad zijn ze over het algemeen verstandig en geeft men elkaar ruimte.
Dit is wel een terugkerend evenement al een paar jaar. Dit jaar wel wat aanpassingen. Ik vind het een supergaaf evenement. Afwisselende acts (theatershow, moderne dans, singer-songwriter en improv gezien vandaag), op mooie, gekke locaties, mooi fietsroute buiten af. wb afstand houden best goed te doen. Dit jaar iets gestroomlijnder/wat minder vrijblijvend met fietsbegeleiders. Normaal zijn er ook 3 startmomenten maar dan is er wat meer 'inloop' op de locaties, zeg maar, nu kwamen we echt als groep aan.

En inderdaad wel blij dat we weer wat kunnen. Heb het wel gemist. O+
pi_195152402
Lucky_strike de laatste woorden zijn er niet over gezegd voel ik al wel ;)
Wordt J mss onder druk gezet door fam om toch te komen?
pi_195152409
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is wel een terugkerend evenement al een paar jaar. Dit jaar wel wat aanpassingen. Ik vind het een supergaaf evenement. Afwisselende acts (theatershow, moderne dans, singer-songwriter en improv gezien vandaag), op mooie, gekke locaties, mooi fietsroute buiten af. wb afstand houden best goed te doen. Dit jaar iets gestroomlijnder/wat minder vrijblijvend met fietsbegeleiders. Normaal zijn er ook 3 startmomenten maar dan is er wat meer 'inloop' op de locaties, zeg maar, nu kwamen we echt als groep aan.

En inderdaad wel blij dat we weer wat kunnen. Heb het wel gemist. O+
Zo’n fietsroute hebben we ook :Y Routes door de hele provincie, in diverse weekenden.
Wel eens meegefietst, ook erg leuk. Geen idee eigenlijk of dat dit jaar is doorgegaan.
pi_195152465
Ik zag nog even dat @Lucky_Strike in een matig parket zit waarvoor :* en de oma van Candaasje krijgt ook een :*
pi_195152524
@Lucky_Strike overheen gelezen :D Lastig zeg, als je als koppel niet op één lijn zit.
En als hij gaat (en iets mee thuis brengt, dan zou je in theorie net zo goed zelf ook kunnen gaan :@ ) Maar ik snap dat je dat niet doet.
pi_195152537
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval op de goede dingen gelet. Maar je kunt altijd even bellen naar de spoedlijn (heb ik net ook gedaan voor mijn pechnest :') ) om advies te krijgen. Want wang is wel in de buurt van oor en hersenen.
Zelf zou ik het vanavond iig wel durven afwachten, als de rest van de functies van de Cat-unit normaal zijn. En morgen kijken hoe het dan is.

Wel onhandig dat hij geen binnenkat is. Als hij wel last krijgt dan heb je hem dus niet zomaar te pakken, denk ik?
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:25 schreef Candaasje het volgende:

@:sigme : het klinkt niet gelijk als bloedspoed, maar hou wel even sterk in de gaten of de zwelling niet toeneemt. Is het acuut ontstaan? Dan zou je ook nog kunnen denken aan een wespensteek oid.
Dank voor het meedenken (en geruststellen).
Het is vast geen wespensteek, dat voelt anders. Foto maken van een zwelling in een zwarte kat valt niet mee, maar hier toch een aardige illustratie:

Het is echt een enorme hamsterwang. Zo voelt het ook een beetje, wat gorrelig.

Het is een buitenkat, maar dit was een half jaartje geleden ook de puspoes; de katten ontlopen me niet snel, ook niet bij kwalen.
pi_195152568
Woah, da's n beste.
pi_195152636
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Dank voor het meedenken (en geruststellen).
Het is vast geen wespensteek, dat voelt anders. Foto maken van een zwelling in een zwarte kat valt niet mee, maar hier toch een aardige illustratie:
[ afbeelding ]
Het is echt een enorme hamsterwang. Zo voelt het ook een beetje, wat gorrelig.

Het is een buitenkat, maar dit was een half jaartje geleden ook de puspoes; de katten ontlopen me niet snel, ook niet bij kwalen.
Dat is een beste hamster. Compliment voor de ‘hand for scale’ :P

Maja, als poes geen last toont dan zou ik het afwachten. Maar misschien toch morgen gaan voor evt open maken en/of antibiotica, zodat de zwelling er sneller uit is. En het exit gat niet op een onhandige plek belandt als het spontaan zou barsten.
pi_195152781
Och jeetje poeske!
pi_195152929
Woah da’s een flinke bult, verder wat de anderen zeggen.

Arme @Candaasje oma, hopelijk valt het mee met haar.

Lastig dat, Lucky, kunnen jullie niet een dag ervoor gaan?

Ben blij dat hier niemand eigenlijk dingen viert. Ik had donderdag wel eetclub, maar dat heb ik afgezegd, was de hele dag aan het niezen, en dat leek me voor de anderen ook niet fijn. En vanavond stond er een ethiopisch feestje gepland, maar al lang afgezegd want binnen. Nu gaat het toch door in het park omdat het mooi weer is

Wat een leuke dag zo @Lonaa, nu de billen rust geven.

En de enorme versnelling van de besmettingen vind ik ook doodeng, blijf vrolijk mensen ontlopen. Maar ik kan me voorstellen dat de mensen in de zorg dit ook met angst en beven bekijken.
Zag vandaag een staatje hoe het in Ierland zit met de inperkingen, da’s best pittig, en delen van Madrid en UK gaan ook weer dicht.
pi_195153188
Oeh dat is inderdaad een best abces/bult.
Als het een vecht-abces is kunnen ze er wel flink ziek van worden (de bacteriën onder katten nagels zijn bah), maar meestal zijn ze er dan ook wel erg pijnlijk op.

(Zo kreeg ik ooit een schat van een kat in mijn armen gedrukt van de dierenarts. Ik wist niet dat ze een abces bij dr staart had... tot 30 sec. Ze ontplofte :') )

Anyway, goed in de gaten houden en bij twijfel kun je altijd even overleggen met de spoeddienst.
pi_195153206
Heup is gebroken, zojuist bevestigd door de arts. Moet geopereerd worden. -O-
pi_195153242
quote:

[ afbeelding ]

Wat lig je te genieten! Muziek en zon.
Wat vervelend in het weekeind met de kat, sigme.
Toch wel prettig dat je hier ook even kunt informeren...
pi_195153254
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:06 schreef Candaasje het volgende:
Och hemeltje. Hoe oud is oma?
pi_195153309
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

Och hemeltje. Hoe oud is oma?
87 jaar.

Ze komt nu voor morgen op de spoedOK lijst, komt een pen in. Als ze niets doen kan ze niet meer lopen.

Oma is wel een enorm taaie hoor, maar ik hoop dat het de Alzheimer niet teveel laat oplaaien. Ze weet thuis al vaak niet waar ze precies is (vooral s avonds) ;(
pi_195153386
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

87 jaar.

Ze komt nu voor morgen op de spoedOK lijst, komt een pen in. Als ze niets doen kan ze niet meer lopen.

Oma is wel een enorm taaie hoor, maar ik hoop dat het de Alzheimer niet teveel laat oplaaien. Ze weet thuis al vaak niet waar ze precies is (vooral s avonds) ;(
Arm omaatje. Grotere kans op delier idd, door leeftijd en narcose en veranderingen. Woonde ze nog zelfstandig?
pi_195153397
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:05 schreef Candaasje het volgende:
Oeh dat is inderdaad een best abces/bult.
Als het een vecht-abces is kunnen ze er wel flink ziek van worden (de bacteriën onder katten nagels zijn bah), maar meestal zijn ze er dan ook wel erg pijnlijk op.

(Zo kreeg ik ooit een schat van een kat in mijn armen gedrukt van de dierenarts. Ik wist niet dat ze een abces bij dr staart had... tot 30 sec. Ze ontplofte :') )

Anyway, goed in de gaten houden en bij twijfel kun je altijd even overleggen met de spoeddienst.
Ontplofte.. als in KLAUWKLAUW of *splet* /durftevragen
pi_195153585
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Arm omaatje. Grotere kans op delier idd, door leeftijd en narcose en veranderingen. Woonde ze nog zelfstandig?
Nee, sinds kort gelukkig in een fijn huis. Dat is een geluk.
Maar ze heeft daarvoor door o.a. ondervoeding wel al eerder echt dagen gehad dat ze compleet de weg kwijt was.

Ik vind het, naast super zielig voor oma, ook zo sneu voor mijn moeder. Die krijgt de laatste tijd echt alle zorgen op dr bordje.

(Ze is ook zelf al tijden aan het worstelen met een netvlies ontsteking, ook geopereerd pas, en stress helpt het allemaal niet genezen...)
pi_195153608
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ontplofte.. als in KLAUWKLAUW of *splet* /durftevragen
Dat eerste :D

Kat vloog ongeveer tegen het plafond. Woest!!
pi_195153670
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat eerste :D

Kat vloog ongeveer tegen het plafond. Woest!!
Auwa :X

En sterkte voor je omaatje, je moeder en jou.
Wat een stom einde van je vakantie.
pi_195153768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:30 schreef Blues het volgende:
Lucky_strike de laatste woorden zijn er niet over gezegd voel ik al wel ;)
Wordt J mss onder druk gezet door fam om toch te komen?
Nee, totaal geen druk. J gaat er altijd van uit dat mensen oud en wijs genoeg zijn om zelf hun beslissingen te nemen en accepteert op die manier heel veel van de mensen om hem heen. Hij neemt makkelijk dingen aan voor wat ze zijn, zonder discussie. Vaak een goede eigenschap. Niet altijd ;)
Spoilers!
pi_195153809
Ach, toch de heup gebroken -O-

Tof evenement @Lonaa Ik wilde nog vragen wat je aan het organiseren was maar het kwam er niet van. Nu weet ik het. Cool.
Spoilers!
pi_195154079
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

87 jaar.

Ach ach...sneu hoor. Als oma maar pijnvrij kan zitten later.
Dat heet trouwens Sundown syndroom.

Nu ook een corona dilemma: mn.X wil uiteten morgenmiddag met de andere twee - met wie hij nu 5 dagen een huishouden vormde - en ik zei: leuk idee en ik doe niet mee. X 5.
Jammer, jammer, nu komtie ‘gewoon’ naar huis.

@DancingPhoebe begrijp ik nou goed, dat je 5 mensen/ collega’s met corona om je heen hebt?
pi_195154225
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:40 schreef AnneX het volgende:

Nu ook een corona dilemma: mn.X wil uiteten morgenmiddag met de andere twee - met wie hij nu 5 dagen een huishouden vormde - en ik zei: leuk idee en ik doe niet mee. X 5.

Kan je nagaan hoe belangrijk je voor hem bent.
Ik was natuurlijk gewoon wel uit eten gegaan met die andere twee. >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195154526
quote:
81s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe belangrijk je voor hem bent.
Ik was natuurlijk gewoon wel uit eten gegaan met die andere twee. >:)
Gister aten zij uit met een ander stel, met tafel op afstand.
Uit het verhaal begrijp ik, dat het iets minder afstand werd.
Deze mensen hebben een studentenzoon in stud.huis in Rotterdam, die zich gaat laten testen. In Vianen 8)7
De mensen met wie mnX het hh deelde de afgelopen dagen hebben ook 2 jongens, die zelfstandig wonen en 1 x week bij hun ouders eten.
De vader is strikt vanwege risico en het verbaast mij van het eet voorstel.
Als het niet buiten kan, is het een benauwde zaak binnen, namelijk.
Nou ja, jij had het gedaan!?
pi_195154590
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Deze mensen hebben een studentenzoon in stud.huis in Rotterdam, die zich gaat laten testen. In Vianen 8)7
De mensen met wie mnX het hh deelde de afgelopen dagen hebben ook 2 jongens, die zelfstandig wonen en 1 x week bij hun ouders eten.
Ignore him :)

Hier thuis chinees gegeten ipv uiteten met oma in dr eentje aan een andere tafel.
pi_195155032
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ignore him :)

Hier thuis chinees gegeten ipv uiteten met oma in dr eentje aan een andere tafel.
Goeie oplossing. En huiselijk. :Y)
pi_195155224
De film Mona Lisa Smile met Julia Roberts is best om aan te zien. w/
pi_195155895
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goeie oplossing. En huiselijk. :Y)
Gekke is wel dat mijn lief dus wel met een team uitje (van 30 man) uiteten kan.
Blijft toch een beetje apart.
pi_195155958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gekke is wel dat mijn lief dus wel met een team uitje (van 30 man) uiteten kan.
Blijft toch een beetje apart.
Zou bij ons geen seconde over nagedacht worden: mag gewoon niet.

Afscheid van twee collega's (20 jaar +) is binnenkort ook helemaal virtueel
pi_195156076
Bij ons is komende zondag ook een soort teamuitje, 6 personen maar wel 2 tafels gaf het restaurant aan. Vooraf gaan ze wandelen. Maar verder doen ze niets
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 23:13:26 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195156130
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou bij ons geen seconde over nagedacht worden: mag gewoon niet.
Jup, zijn ze bij m'n ma op het werk (betaald vanuit gemeente) ook heel makkelijk in. Een meeting met redelijk wat mensen (40 ofzo, met de maatregelen) werd zelf vanuit hogerhand teruggefloten.

quote:
Afscheid van twee collega's (20 jaar +) is binnenkort ook helemaal virtueel
Daar doen ze d'r tenminste nog iets aan...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 23:20:59 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195156289
Zeg, hoe gaan ze bij jullie in de regio/stad om met speciaal VO/leerlingen met leerproblemen, dyslexie, ADHD,pdd-nos en dat soort dingen?

Zijn daar speciale scholen voor met veel ervaring daarin, waar je PDD-nossers bij elkaar kunt zetten en dyslecten ook en ze op die manier maatwerk kunt geven in kleine klassen of zegt elke school zelf een zorgteam te hebben en rommelen ze wat aan? Want ja, hoewel het eigenlijk kut leerlingen zijn, leveren ze veel centjes op...

Ja ik vraag dit met een reden, maar die kan ik denk ik niet zo op het forum pleuren.
pi_195156362
quote:

[..]

@:DancingPhoebe begrijp ik nou goed, dat je 5 mensen/ collega’s met corona om je heen hebt?
Om me heen, niet meer fysiek, maar collega's ja.
pi_195156365
Voor middelbaar onderwijs is hier in de buurt het briant college, en er zijn diverse scholen waar jongere kinderen naar school gaan.
pi_195156389
quote:

[..]

@:DancingPhoebe begrijp ik nou goed, dat je 5 mensen/ collega’s met corona om je heen hebt?
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja het kutte met die testlocaties in het systeem is dat het niet superhandig in elkaar steekt, het is veel refreshen om geen uur in de auto te hoeven zitten. Ik kon geen plek in Rotterdam zelf vinden, toch geen kleine stad :')
pi_195156413
:( tiefusquote :(
pi_195156817
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:06 schreef Candaasje het volgende:
-O-
pi_195156901
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Zeg, hoe gaan ze bij jullie in de regio/stad om met speciaal VO/leerlingen met leerproblemen, dyslexie, ADHD,pdd-nos en dat soort dingen?

Zijn daar speciale scholen voor met veel ervaring daarin, waar je PDD-nossers bij elkaar kunt zetten en dyslecten ook en ze op die manier maatwerk kunt geven in kleine klassen of zegt elke school zelf een zorgteam te hebben en rommelen ze wat aan? Want ja, hoewel het eigenlijk kut leerlingen zijn, leveren ze veel centjes op...

Ja ik vraag dit met een reden, maar die kan ik denk ik niet zo op het forum pleuren.
Er zijn hier scholen volledig gericht op speciaal onderwijs, maar ook veel middelbare scholen die er extra aandacht aan besteden en/of aparte leertrajecten hebben. E.a. zal ook zeker afhangen van de ernst/ indicatie / individu .
pi_195157039
Tip voor iedereen die van snorkelen houdt of octopussen op waarde weet te schatten (nee niet in de pan of op het bord): My octopus teacher, Netflix.

Ik zat echt met mijn kin op de grond, zo vindingrijk en tof is de octo uit de docu! O+

Op het eind wel even de Kleenex erbij houden. ;)
pi_195158153
Goedemorgen!
pi_195158158
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 08:40 schreef Uhmmpie het volgende:

()

Edit2: en hoe beinvloeden al die maatregelen met handen wassen en mondkapjes.. eigenlijk onze algemene weerstand?
Daar was toevallig net een onderzoek naar gedaan:
quote:
Immunoloog Bart Lambrecht van de Universiteit in Gent: “We wassen onze handen inderdaad ietsje meer dan normaal, maar dat is nog altijd niet voldoende om zogezegd onze immuniteit aan te tasten. […] Het is wel zo dat het vele gebruik van zeep en alcoholgels de huidbarrière aantast waardoor de allergenen die aanwezig zijn in de omgeving, zoals huisstofmijt, door de barrière heen penetreren en een tijdelijke eczeemopstoot kunnen veroorzaken.”

Vooralsnog hoeven we ons geen zorgen te maken om de effecten van de te stricte hygiëne. Lambrecht: “De huidige maatregelen zijn te kortstondig om een impact te hebben en het is vooral het eerste levensjaar dat cruciaal is voor een goede ontwikkeling van de immuniteit. Maar duurt deze situatie 2 jaar of langer? Dan zou je weleens een effect kunnen gaan zien.”
https://www.foodlog.nl/ar(...)mmuniteit-aantasten/
pi_195158520
Mogguh :O Koppijn -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195158532
quote:

Hier zijn speciale scholen. Maar de basisscholen hebben idd ook een zorgteam. Zo zit er in de klas van mijn oudste eentje met het downsyndroom, een pdd-nosser, een adhd-er en zijzelf een add-er. Groep 6 en gaat er goed. Voor het meisje met down is er apart les stof. De adhd-er en pdd-nosser zijn ook nog eens hoog begaafd (zeggen ze :P) dus die doen mee met een plusklas op een andere school samen met nog een aantal. En wanneer het toch te zwaar blijkt (die heb ik ook voorbij zien komen) gaan ze naar zo’n speciale school.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195158559
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 00:14 schreef Candaasje het volgende:
Tip voor iedereen die van snorkelen houdt of octopussen op waarde weet te schatten (nee niet in de pan of op het bord): My octopus teacher, Netflix.

Ik zat echt met mijn kin op de grond, zo vindingrijk en tof is de octo uit de docu! O+

Op het eind wel even de Kleenex erbij houden. ;)
Cool, ga ik binnenkort eens kijken.

En beterschap voor je oma, wat kut zeg. Ik hoop dat ze er goed uit komt :*
pi_195158571
Ik ga binnenkort ook uit eten met een vriendengroep en dan krijgen we 3 tafels aan een kant van de zaak. Prima. Beter dan thuis, daar hebben we niet zoveel ruimte om dit te kunnen doen.
pi_195158594
Maar ik merk dat ik het allemaal ook best lastig vind. We zijn ook uitgenodigd voor een kindverjaardag (wordt 1 jaar) waar bij al gezegd werd dat ze zich niet gingen houden aan het advies van max 6 mensen op bezoek. Dus nu gaan we op een ander moment :@
pi_195158598
*O*
pi_195158712
Mogge, :W wat een heerlijk zonnetje schijnt er. Wel fris buiten, maar dat zal straks wel beter worden.
pi_195158737
Goedemorgen :W

Laatste dagje vakantie al weer. Zo weer eerst de bossen in.
pi_195158904
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge, :W wat een heerlijk zonnetje schijnt er. Wel fris buiten, maar dat zal straks wel beter worden.
Zo’n verstilde zondagochtend en het geluid van de beierende kerkklokken draagt ver.
Over een half uurtje zijn die van de HV hiernaast aan de beurt.
Nu een ontbijtje met alles erop en eraan. :Y)
Daarna preppen van havermout/müesli voor ruim een week ontbijten.
Daar is het weer weer voor: herfstig en warm ontbijt.
pi_195158923
Oh en mij eens buigen over een lijstje bloemen en bollen om nog in de grond te stoppen.
pi_195159032
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 07:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar was toevallig net een onderzoek naar gedaan:
[..]

https://www.foodlog.nl/ar(...)mmuniteit-aantasten/
Ah leuk!

Dankjewel :)
pi_195159209
@Candaasje Sterkte voor Oma! En je moeder natuurlijk.

Wij hadden gister visite. 2 mensen. We hebben ons goed aan die 1,5m gehouden. Ik had alleen hapjes en lekkers gekocht zoals chips en zoutjes. Later bedacht ik me hoe zou ik dat doen. Toen was ik er in mijn hoofd alweer zo druk mee bezig dat ik dacht: laaaaaaaat maar :') dus ik ga vanmiddag aan het chips :P
pi_195159224
En ik moet eens gaan bedenken waar in huis ik een plank/kastje ga maken waar ik mijn Lego kwijt kan. Ik vind steeds meer leuke stukken O+
pi_195159268
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 09:53 schreef Tally het volgende:
@:candaasje Sterkte voor Oma! En je moeder natuurlijk.

Wij hadden gister visite. 2 mensen. We hebben ons goed aan die 1,5m gehouden. Ik had alleen hapjes en lekkers gekocht zoals chips en zoutjes. Later bedacht ik me hoe zou ik dat doen. Toen was ik er in mijn hoofd alweer zo druk mee bezig dat ik dacht: laaaaaaaat maar :') dus ik ga vanmiddag aan het chips :P
Ieder (stel) een eigen bakje. Zo heb ik het vorige week in ieder geval gedaan toen er een vriend langs kwam.
  zondag 20 september 2020 @ 09:58:59 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195159305
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 09:54 schreef Tally het volgende:
En ik moet eens gaan bedenken waar in huis ik een plank/kastje ga maken waar ik mijn Lego kwijt kan. Ik vind steeds meer leuke stukken O+
Welke maak je? Ik moet er ook eens mee aan de gang :+

Verder volkkmen ruk geslapen.. daar moet ik toch echt iets op gaan vinden want gister viel ik in alaap .. op de bank.. midden in een gesprek met K. Dus dat gaat niet helemaal goed..

Dingen vinden waarmee ik overdag ook een beetje mn hoofd kan ontspannen, dan lukt dat hopelijk ook snachts.. het Fok!boekenclub boek van deze maand helpt helaas niet echt..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195159528
@Barreltje dát is serious business. -O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 september 2020 @ 10:20:27 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195159554
Morning :W

yoga *vink*. Wasje draaien *vink*
Vanmiddag mee helpen een huis leeg te ruimen en ik mag een ladekast overnemen. Daar ben ik wel blij mee. Dat kon ik nog wel gebruiken :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195159826
Wij vragen iedereen die binnen komt bij ons standaard om even de handen goed te wassen. Dat scheelt alweer een hoop geneuzel.
  zondag 20 september 2020 @ 10:49:05 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195159953
Oh jongens! Even cul gerelateerd ! K heeft gevraagd of ik een taart wil gaan bakkrn, want dan wordt de kenwood tenminste gebruikt *O*

Dus nu ben ik op zoek naar recepten voor een "fluffy" taart.. kom maar door met jullie succes recepten :Y)
pi_195160147
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens! Even cul gerelateerd ! K heeft gevraagd of ik een taart wil gaan bakkrn, want dan wordt de kenwood tenminste gebruikt *O*

Dus nu ben ik op zoek naar recepten voor een "fluffy" taart.. kom maar door met jullie succes recepten :Y)
Ik kende het helemaal niet maar heb deze opgeslagen voor toekomstig gebruik

www.foodnetwork.ca/recipe/fluffy-chocolate-truffle-tart/21746/
pi_195160224
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Ja het kutte met die testlocaties in het systeem is dat het niet superhandig in elkaar steekt, het is veel refreshen om geen uur in de auto te hoeven zitten. Ik kon geen plek in Rotterdam zelf vinden, toch geen kleine stad :')
Oh fuuu, dat ik niet aan blijvend refreshen heb gedacht :(

Ik zag vrijdag voor de 2e keer sinds maart een collega en ben dit weekend superverkouden. Dinsdag testen op 40 min afstand....
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_195160301
quote:
Is nogal de vraag hoe je regio definieert. Scholen voor speciaal onderwijs zitten niet in elk dorp, dus wat voor de een een acceptabele reisafstand is (evt met :r leerlingenvervoer :r) is voor de ander al ver buiten de regio, dus kiest die laatste eerder voor 'passend onderwijs' op regulier in de buurt.

Maar voor veel dingen is speciaal onderwijs. Niet voor alles. En meestal niet voor lichte problematiek.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_195160409
:W

Zoonlief heeft een lego trein gekregen, we zijn de hele morgen al met z'n vieren aan het lego bouwen. Alle andere verjaardagscadeautjes vielen in het niet.

Nu zo maar eens pannenkoeken bakken voor een pannenkoekenlunch...
  zondag 20 september 2020 @ 11:25:29 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195160463
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 09:54 schreef Tally het volgende:
Hier staat voor dat doel zo'n Ikea metalen vitrinekast; lekker breed zodat ook grotere modellen passen
  Official ESF Kreviewer zondag 20 september 2020 @ 11:30:01 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195160529
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
:W

Zoonlief heeft een lego trein gekregen, we zijn de hele morgen al met z'n vieren aan het lego bouwen. Alle andere verjaardagscadeautjes vielen in het niet.

Nu zo maar eens pannenkoeken bakken voor een pannenkoekenlunch...
Die zijn dan ook wel erg tof.
  zondag 20 september 2020 @ 11:33:30 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195160579
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 11:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kende het helemaal niet maar heb deze opgeslagen voor toekomstig gebruik

www.foodnetwork.ca/recipe/fluffy-chocolate-truffle-tart/21746/
Daar komt dan weer nauwelijks een keukenmachine aan te pas..

Als ik verder zoek naar biscuitdeeg, moet dat ook weer in aubain marie.. wat een gedoe zeg.. :+
pi_195160607
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:49 schreef Barreltje het volgende:

Ik zou een slagroomtaart met aardbeien bakken.

Biscuit heb ik trouwens nog nooit au bain Marie gedaan......
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 11:42:41 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195160690
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 11:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is nogal de vraag hoe je regio definieert. Scholen voor speciaal onderwijs zitten niet in elk dorp, dus wat voor de een een acceptabele reisafstand is (evt met :r leerlingenvervoer :r) is voor de ander al ver buiten de regio, dus kiest die laatste eerder voor 'passend onderwijs' op regulier in de buurt.

Maar voor veel dingen is speciaal onderwijs. Niet voor alles. En meestal niet voor lichte problematiek.
En ook hoe je speciaal onderwijs definieert denk ik. In dit geval gaat het om leerlingen die ondanks alles wel zelfstandig naar school kunnen komen. Zij het (komt van zijn toch, of is het zei? :? ) dat ze best lang onderweg kunnen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195160890
Gefeliciteerd Jagar! *O*

Ik holde net m'n eerste 5 kilometer :o zonder wandelen! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 20 september 2020 @ 11:59:19 #125
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195160898
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 11:58 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd Jagar! *O*

Ik holde net m'n eerste 5 kilometer :o zonder wandelen! *O*
Goed bezig 8-).
pi_195161278
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2020 11:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Goed bezig 8-).
Dank! Nu ik dit kan ben ik van plan im november bij jou in de buurt om een meertje te hollen 8-)
  zondag 20 september 2020 @ 12:30:34 #127
13783 Anthraxx
pi_195161312
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dank! Nu ik dit kan ben ik van plan im november bij jou in de buurt om een meertje te hollen 8-)
Welke?
pi_195161401
quote:
6s.gif Op zondag 20 september 2020 12:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Welke?
Zandenplasloop.
pi_195161425
@Clubsoda *O*

:W wij gaan naar het strandje (bij een meer). Laatste weekend dat dat kan, denk ik.
pi_195161467
Wat goe-oed Clubsoda!

Bakken? https://www.laurasbakery.nl/carrot-cake/
https://deliciousmagazine(...)ones-met-mascarpone/
https://piesandplots.net/ottolenghis-flourless-coconut-cake/
https://www.elleeten.nl/e(...)epten-met-chocolade/

En ah is vlakbij toch, als je niet alle ingrediënten in huis hebt.
En verder: protip: kun je stukken invriezen.
  zondag 20 september 2020 @ 12:55:43 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195161697
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 12:41 schreef AnneX het volgende:
Wat goe-oed Clubsoda!

Bakken? https://www.laurasbakery.nl/carrot-cake/
https://deliciousmagazine(...)ones-met-mascarpone/
https://piesandplots.net/ottolenghis-flourless-coconut-cake/
https://www.elleeten.nl/e(...)epten-met-chocolade/

En ah is vlakbij toch, als je niet alle ingrediënten in huis hebt.
En verder: protip: kun je stukken invriezen.
ja het wordt een biscuit cake met mascarponecreme vulling met een smaakje. het smaakje ga ik even af laten hangen van wat er in de ah te koop is :+
en goede tip mbt invriezen!

calorie rijke dag vandaag want we doen ook de smoker aan *O*
pi_195161966
Ik heb gisteren Brownie gebakken met chocolade stukjes en als topping witte chocolade fudge met pistache nootjes. Daar bovenop had ik van die kleurrijke strooisel gestrooid,

Daarna heb ik een carrot cake gebakken met een topping van mom chou en slagroom. Die verschillende kleurtjes gegeven en dat zo opgespoten. Was het alleen wat te warm voor daaroverheen ook weer kleurige sprinkles.
pi_195161970
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Verder volkkmen ruk geslapen.. daar moet ik toch echt iets op gaan vinden want gister viel ik in alaap .. op de bank.. midden in een gesprek met K. Dus dat gaat niet helemaal goed..

Dingen vinden waarmee ik overdag ook een beetje mn hoofd kan ontspannen, dan lukt dat hopelijk ook snachts.. het Fok!boekenclub boek van deze maand helpt helaas niet echt..
Ik heb net de Mandalorian af. Morgen komt een Harry Potter huis binnen. En ik wacht nog ff want bij Kruidvat is deze week de Collectebus in de aanbieding. En nog een doosje van de Mandalorian :P
pi_195161977
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ieder (stel) een eigen bakje. Zo heb ik het vorige week in ieder geval gedaan toen er een vriend langs kwam.
Ja ik had zo veel aan mijn hoofd gister dat ik daar niet op kwam :')
pi_195161992
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 11:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier staat voor dat doel zo'n Ikea metalen vitrinekast; lekker breed zodat ook grotere modellen passen
Ja daar heb ik geen plek voor. Nergens in huis meer :')
pi_195162009
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb net de Mandalorian af. Morgen komt een Harry Potter huis binnen. En ik wacht nog ff want bij Kruidvat is deze week de Collectebus in de aanbieding. En nog een doosje van de Mandalorian :P
Wat van harry Potter komt er bij de Kruidvat in de aanbieding? #HarryPotterNerd
pi_195162028
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De Collectebus :D

En vandaag heb ik de Ligusterlaan besteld. *O*
  zondag 20 september 2020 @ 13:19:04 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195162061
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:13 schreef Tally het volgende:

[..]

ohja.. ik kan idd wel aan een starwars collectie gaan beginnen ^O^
pi_195162064
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:17 schreef Tally het volgende:

[..]

De Collectebus :D

En vandaag heb ik de Ligusterlaan besteld. *O*
maar van wat. Lego?

Edit gevonden : Lego idd. Jammer die heb ik al haha
pi_195162219
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

maar van wat. Lego?

Edit gevonden : Lego idd. Jammer die heb ik al haha
:D jammer idd. Ik ben pas net begonnen met sparen.
De oudste en meneer hebben onwijs veel Lego. Maar ik dacht altijd waar moet ik het laaaaten. Nog steeds maar dat zoek ik wel ff uit :D
pi_195162306
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:30 schreef Tally het volgende:

[..]

:D jammer idd. Ik ben pas net begonnen met sparen.
De oudste en meneer hebben onwijs veel Lego. Maar ik dacht altijd waar moet ik het laaaaten. Nog steeds maar dat zoek ik wel ff uit :D
De hogwarts expres is ook super leuk.
pi_195162517
BrakkeBluesLijf is goed tot rust gekomen van het sleuren, sjouwen, duwen, trekken, bukken, hoofd stoten en/of benen stoten aan alles in de boot _O- (onderbenen echt bont en blauw :D ) de afgelopen 2 dagen, dus net een half uurtje gesport. Ging goed! O+ *G*
/dagboek
pi_195162556
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Associatiepost:
Ik las gisteren de kritiek die over JK Rowling heen komt over haar nieuwste boek. Terwijl het nog niet eens uit is..
Het is al bekend dat zij de schrijfster is en tóch brengt ze het boek uit onder een pseudoniem. Dat begrijp ik niet helemaal :?
pi_195162582
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Associatiepost:
Ik las gisteren de kritiek die over JK Rowling heen komt over haar nieuwste boek. Terwijl het nog niet eens uit is..
Het is al bekend dat zij de schrijfster is en tóch brengt ze het boek uit onder een pseudoniem. Dat begrijp ik niet helemaal :?
Ik heb mij daar niet zo heel erg in verdiept eigenlijk dus ik heb geen idee waarom ze het nog steeds onder die Pseudoniem uit brengt. Maar ze doet wel meer vreemde dingen de laatste tijd _O-
pi_195162646
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb mij daar niet zo heel erg in verdiept eigenlijk dus ik heb geen idee waarom ze het nog steeds onder die Pseudoniem uit brengt. Maar ze doet wel meer vreemde dingen de laatste tijd _O-
Blijkbaar :D
pi_195162673
Ik geloof dat ik dat best vind meevallen. Wat ik ervan gezien heb.
pi_195162727
Ja maar jij bent dan ook een vagina fetishist...
pi_195162775
Correct.
Zo'n vieze.
pi_195163101
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb gisteren Brownie gebakken met chocolade stukjes en als topping witte chocolade fudge met pistache nootjes. Daar bovenop had ik van die kleurrijke strooisel gestrooid,

Daarna heb ik een carrot cake gebakken met een topping van mom chou en slagroom. Die verschillende kleurtjes gegeven en dat zo opgespoten. Was het alleen wat te warm voor daaroverheen ook weer kleurige sprinkles.
*O* ;)
pi_195163158
Pfff, in een volgend leven wil ik geboren worden met een ingebouwde kompas, verdorie weer verkeerd gefietst.
Gelukkig is het er wel lekker weer voor, maar ik snap werkelijk niet waar het verkeerd gaat
pi_195163360
Nu wil ik ook Harry Potter LEGO, maar ik vind het meeste lelijk :')
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 14:52:25 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195163387
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Sarabi het volgende:
Nu wil ik ook Harry Potter LEGO, maar ik vind het meeste lelijk :')
Alle thema Lego is lelijk
pi_195163771
Ik vind in Harry Potter thema de Wrebbit 3Dpuzzels ook ontzettend tof. Ik heb beide delen van Hogwarts Castle gemaakt
pi_195163772
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:

Het boek is als een pudding broodje tussen je benen wat oudbakken is met groene plekjes.

En ook kut dat je zo slecht slaapt :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195163779
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff, in een volgend leven wil ik geboren worden met een ingebouwde kompas, verdorie weer verkeerd gefietst.
Gelukkig is het er wel lekker weer voor, maar ik snap werkelijk niet waar het verkeerd gaat
Alweer _O-

Moest je ver om fietsen?
Spoilers!
pi_195163879
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind in Harry Potter thema de Wrebbit 3Dpuzzels ook ontzettend tof. Ik heb beide delen van Hogwarts Castle gemaakt
Even opgezocht en die zijn leuk :Y
  zondag 20 september 2020 @ 15:15:17 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195163882
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het boek is als een pudding broodje tussen je benen wat oudbakken is met groene plekjes.

En ook kut dat je zo slecht slaapt :*
en ik hou helemaal niet van pudding broodjes :r

maar goed, zoals ik in het topic zei, het is goed om zo nu en dan eens wat anders te lezen ^O^ ben benieuwd naar het boek voor oktober.

verder is de taart gedeeltelijk gelukt. het biscuit deel staat nu af te koelen. mascarpone-cirtoen abrikozen creme staat in de koelkast. straks maar eens aan de slag. verder zo ook een cole.slaw maken voor bij de ribbetjes en de sigme schouder :Y)
  zondag 20 september 2020 @ 15:16:55 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195163907
oh en ik zal blij zijn als ik na aankomend weekend naar mn juppen appartement verhuist ben.. levert nu ook genoeg gepeins op. En als ik dan gewend ben aan de nieuwe covid situatie komt het vast ook wel weer goed, maar het is nu gewoon zo enorm VEEL in mijn hoofd...
pi_195163939
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Kom je dan ook op plekken die je nog nooit gezien hebt? Dat vond ik in het begin dat ik hier woonde zo leuk _O-Zorgt er wel voor dat je km's extra fietst natuurlijk.
pi_195163944
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef Barreltje het volgende:
oh en ik zal blij zijn als ik na aankomend weekend naar mn juppen appartement verhuist ben.. levert nu ook genoeg gepeins op. En als ik dan gewend ben aan de nieuwe covid situatie komt het vast ook wel weer goed, maar het is nu gewoon zo enorm VEEL in mijn hoofd...
Veel te processen lijkt me.
Sterkte :*
pi_195163998
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Alweer _O-

Moest je ver om fietsen?
3 km bult op (eraf was de gewone weg) Ik hou echt van hier wonen, maar die bulten in en om de stad zijn wat minder.
Waar ik de vorige keer te ver door fietste (en 12 km te ver fietste) sloeg ik nu te vroeg af en dan houden ook de richtingbordjes op.
En toen ik eindelijk wist waar ik was moest ik oversteken, dus eerst hand uitgestoken en niemand die stopte, toen maar afgestapt, weer niemand stopte, auto’s reden rakelings (ik stond op het fietspad). Uiteindelijk even geen auto’s en toen kon ik. En waarom geven groepen wielrenners niet aan met hoeveeL ze zijn, de eerste roept “wielrenners”, da’s fijn want je schrikt je kapot van die snelle lui, maar het blijft maar komen soms
  zondag 20 september 2020 @ 15:23:12 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195164001
quote:
Lijkt me sowieso dat als je een definitief plekje hebt daar het makkelijker is om je ritme te vinden tussen thuis daar en thuis hier, en om daarin ook patroontjes op te bouwen, die je wat rust geven
pi_195164015
quote:
Het is ook allemaal echt veel bij jou.
Spoilers!
pi_195164055
quote:
Je hebt natuurlijk in een paar weken tijd best wel veel nieuws dingen voor de kiezen gehad, niet meer fulltime samen zijn met K, nou had je dat al niet, maar denk dat dit toch anders is, nieuwe baan in een ander land, ander huis en op zoek naar nog een ander huis. En dan doet corona ook nog een duit in het zakje. Het zal best onrustig zijn in je hoofd
pi_195164083
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Kom je dan ook op plekken die je nog nooit gezien hebt? Dat vond ik in het begin dat ik hier woonde zo leuk _O-Zorgt er wel voor dat je km's extra fietst natuurlijk.
Ja, ik verdwaalde in het dure durp Rozendaal, mén wat een huizen ook, enorm
pi_195164090
:* voor Barrel. Kan me voorstellen dat het nu een niet te stoppen trein van gedachten is in je hoofd ja.

Oh mèn, tot nu toe vond ik de UA echt heel goed in hun communicatie. Nouja, tot afgelopen week dan. Ze starten in code oranje, en dat betekent 20% bezetting in de aula. Prima, maar het was niet duidelijk wie er dan mochten komen. :{
Nu blijkt dus dat ergens in een regeltje in een documentje, onder de Corona-Updates (en dat zijn er nogal wat...) er staat vermeld dat je voor de eerste week een plekje kunt reserveren per college....... fijn dat het even duidelijk gecommuniceerd wordt. Ik kan de eerste week nu alles weer online volgen (of er is iets mis met het reservatie-systeem. Het werkt niet in Chrome, Edge en Firefox, of het moet de bedoeling zijn dat ik enkel een instructiefilmpje kan aanklikken...en geen lesmomenten), en dat wilde ik toch graag zo veel mogelijk voorkomen.

Maar goed, ik ga wel naar België, en dan maar per dag bekijken of er studenten geannuleerd hebben. En gewoon wel op de gegeven lesmomenten online meedoen. En eindelijk weer eens 2 vriendinnen zien en spreken, want anders zie ik ze stras wéér een half jaar niet.
pi_195164106
:D @ Kaatje . Sorry, ik moest grinniken. Maar ik verdwaal nog in de Hema, dus het is vooral uit herkenbaarheid :')
(Gedeelde smart ofzo..)

@Ludolf : mijn Wall-E van LEGO is heul niet lelijk! :{w

En LEGO-treinen zijn tof Jägar!
pi_195164119
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:
:D @ Kaatje . Sorry, ik moest grinniken. Maar ik verdwaal nog in de Hema, dus het is vooral uit herkenbaarheid :')
(Gedeelde smart ofzo..)

@:Ludolf : mijn Wall-E van LEGO is heul niet lelijk! :{w

Wall-E O+ O+ O+
pi_195164177
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:
(Gedeelde smart ofzo..)

@:Ludolf : mijn Wall-E van LEGO is heul niet lelijk! :{w

Ik zeg altijd dat ik ik m’n eigen huis nog verdwaal. Maar ik was echt Rozendaal ingefietst met de mantra..rechtsaf op de rotonde..rechtsaf op de rotonde, dat heb ik ook gedaan. Volgende keer moet het zijn, rechtsaf op de tweede rotonde _O- Het gaat vast een keer goedkomen
pi_195164195
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik ik m’n eigen huis nog verdwaal. Maar ik was echt Rozendaal ingefietst met de mantra..rechtsaf op de rotonde..rechtsaf op de rotonde, dat heb ik ook gedaan. Volgende keer moet het zijn, rechtsaf op de tweede rotonde _O- Het gaat vast een keer goedkomen
je hebt van die houdertjes voor telefoons voor op het stuur van je fiets, dan kun je gewoon google maps aandoen tijdens het fietsen. We hebben er ook 1-tje, ideaal als je ergens heen moet in een buurt waar je nog nooit geweest bent....
pi_195164240
Ik was vandaag ook al erg trots dat ik niet verkeerd liep :') was de eerste keer in 2 weken tijd.
Geen postduivengevoel.
pi_195164294
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

je hebt van die houdertjes voor telefoons voor op het stuur van je fiets, dan kun je gewoon google maps aandoen tijdens het fietsen. We hebben er ook 1-tje, ideaal als je ergens heen moet in een buurt waar je nog nooit geweest bent....
Daar komt mijn zichtprobleem om de hoek kijken, ik zou dan de Ipad op de fiets moeten zetten.
Ik wist dat ik wel weer op bekend terrein zou uitkomen, zolang ik maar bult op fietste en dat was ook zo, duurde alleen 3 km :P
pi_195164313
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar komt mijn zichtprobleem om de hoek kijken, ik zou dan de Ipad op de fiets moeten zetten.
Ik wist dat ik wel weer op bekend terrein zou uitkomen, zolang ik maar bult op fietste en dat was ook zo, duurde alleen 3 km :P
Nee, kan ook met spraakgestuurde navigatie. Dan voel ik me altijd belachelijk, dus ik zet het uit. maar het kan wel!
pi_195164356
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, kan ook met spraakgestuurde navigatie. Dan voel ik me altijd belachelijk, dus ik zet het uit. maar het kan wel!
Duik ik in, dank je. Maar het moet me verdorie toch een keer lukken om in 1 keer bij het kasteel te komen
pi_195164454
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 15:30 schreef Candaasje het volgende:.

Maar goed, ik ga wel naar België, en dan maar per dag bekijken of er studenten geannuleerd hebben. En gewoon wel op de gegeven lesmomenten online meedoen.
Moet je niet in quarantaine dan? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195164619
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Moet je niet in quarantaine dan? :o
Wordt geadviseerd ja. Naar essentiële lessen mag iedereen sowieso wél komen, mits geserveerd. (Zelfs uit rood gebied)

Ik zal wel redelijk wat boodschappen meenemen, en uit ga ik toch al niet. En de campus is verder enkel op reservering (ook de bibliotheek). Dus op mijn huisgenoten na, zie ik nauwelijks iemand. En de universiteiten starten in code oranje, terwijl code geel wettelijk geldt. Dus dat risico durf ik wel te nemen.

En ik moet sowieso naar (verplichte) practica. (Weliswaar nog niet aankomende week)

En bij terugkomst in NL zal ik even kijken wat ik doe. Als ik het gisteren en vandaag even inschatte, loop ik hier meer risico dan in België. (Ik woon daar niet in Antwerpen centrum natuurlijk, dat scheelt aanzienlijk).
  zondag 20 september 2020 @ 16:16:06 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195164788

Taart is klaar *O* :Y)
pi_195164806
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Correct.
Zo'n vieze.
:9~

Ik snap de discussie niet zo van de terfs en de dit en de dat.

Ik weet gewoon niet eens waar het precies omdraait en als ik het probeer uit te zoeken kom ik zo snel in een rabbithole van wijvennijd uit :')

Echt, laat het maar weer aan de vrouwen over om zichzelf te dividen hoor :') dat hebben de niet in een vrouwenlichaamgeboren vrouwen alvast gemeen met de wel in een vrouwenlichaamgeborenenenenen :')

Het enige onderdeel van de discussie wat ik het onderzoeken waard vind is die van deelname in sport als het op trans vrouwen aankomt, maar zelfs daarin lees ik alleen maar emoties ipv feiten.
pi_195164832
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]

Omw.
pi_195164881
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 16:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wordt geadviseerd ja. Naar essentiële lessen mag iedereen sowieso wél komen, mits geserveerd. (Zelfs uit rood gebied)

Ik zal wel redelijk wat boodschappen meenemen, en uit ga ik toch al niet. En de campus is verder enkel op reservering (ook de bibliotheek). Dus op mijn huisgenoten na, zie ik nauwelijks iemand. En de universiteiten starten in code oranje, terwijl code geel wettelijk geldt. Dus dat risico durf ik wel te nemen.

En ik moet sowieso naar (verplichte) practica. (Weliswaar nog niet aankomende week)

En bij terugkomst in NL zal ik even kijken wat ik doe. Als ik het gisteren en vandaag even inschatte, loop ik hier meer risico dan in België. (Ik woon daar niet in Antwerpen centrum natuurlijk, dat scheelt aanzienlijk).
De regels volgen is het natuurlijk niet helemaal, ervanuitgaande dat je in Z-Holland woont...
  zondag 20 september 2020 @ 16:22:49 #181
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195164944
quote:
[ afbeelding ]

Mooi geworden!
pi_195164974
quote:
[ afbeelding ]

:9~
pi_195165028
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 16:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De regels volgen is het natuurlijk niet helemaal, ervanuitgaande dat je in Z-Holland woont...
Ik woon niet in Zuid Holland, Noord Holland of Groningen. :)

(Zou ik daar wel wonen, dan geldt dus verplichte test, 14 dagen quarantaine, maar mag de quarantaine voor essentiële lessen wel onderbroken worden)
  zondag 20 september 2020 @ 16:26:42 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195165055
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 16:20 schreef Jagärtrut het volgende:

De regels uitgelegd in De Volkskrant:
Poef.....gone! ©golfer
pi_195165161
quote:
3s.gif Op zondag 20 september 2020 16:26 schreef golfer het volgende:

[..]

De regels uitgelegd in De Volkskrant:
[ link | afbeelding ]
oh, bedankt. Ik was nog niet op de hoogte.
pi_195165185
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 16:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik woon niet in Zuid Holland, Noord Holland of Groningen. :)

(Zou ik daar wel wonen, dan geldt dus verplichte test, 14 dagen quarantaine, maar mag de quarantaine voor essentiële lessen wel onderbroken worden)
Groningen maakt voor België nog niet uit! Daarnaast zegt de overheid dat internationale studenten de quarantaine wel moeten respecteren, dus ook niet naar lessen mogen.

/myjob.
  zondag 20 september 2020 @ 16:32:07 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195165189
Ik vind dat dus wel mooi.. dan is Nederland voor België oranje vanwege aantal besmettingen en dan is België voor Nederland oranje je vanwege ... het aantal besmettingen en dan moeten we in quarenraine vanwege wederzijdse besmettinfsgetallen die elkaar eigenijk niet zo veel ontlopen..
pi_195165196
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

Echt, laat het maar weer aan de vrouwen over om zichzelf te dividen hoor :') dat hebben de niet in een vrouwenlichaamgeboren vrouwen alvast gemeen met de wel in een vrouwenlichaamgeborenenenenen :')

Het enige onderdeel van de discussie wat ik het onderzoeken waard vind is die van deelname in sport als het op trans vrouwen aankomt, maar zelfs daarin lees ik alleen maar emoties ipv feiten.
Alles O+
pi_195165201
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Groningen maakt voor België nog niet uit!
Ah, nouja, voor mij ook niet, want ik woon in Utrecht ;) (niet de stad, wel de provincie)
pi_195165248
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alles O+
Ooo kind als je een piemel had was ik zo met je getrouwd :9~

Groetjes, een piemelfetishist.
pi_195165266
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Groningen maakt voor België nog niet uit! Daarnaast zegt de overheid dat internationale studenten de quarantaine wel moeten respecteren, dus ook niet naar lessen mogen.

/myjob.
Wat dat laatste betreft: de UA denkt er anders over dan :D

Ik zal proberen het bericht te plaatsen. Moment :)

EDIT: mail naar een medestudent vanuit de faculteit. Laatste deel is weggevallen, maar daarin staat vooral dat als je wel positief getest bent of contact hebt gehad met iemand, dat je dan natuurlijk niet naar de lessen mag komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195165282
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ooo kind als je een piemel had was ik zo met je getrouwd :9~

Groetjes, een piemelfetishist.
Voor een neppe doe je het zeker niet hè?
pi_195165336
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 16:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor een neppe doe je het zeker niet hè?
Voor de probeer zeker eens geestig, maar ik zie het het niet winnen van een echtes.
pi_195165780
Ik heb zojuist een halterset besteld. Zat nu een leuke korting op én was verkrijgbaar.
Aankomend weekend kan ik los 8-)

(De vorige keer liep ik nog 3 dagen na een avondje sporten zo kreupel als maar kon, dus ik ben benieuwd :') )
pi_195165896
Wat een lekker zondagje. O+
pi_195166031
Ik heb naast hardlopen en een ijsje halen ook niets nuttigers gedaan dan af en toe een beetje dom roeren in de pan stoofvlees en nieuwe inrichtingen pinteresten O+
pi_195166172
Ooo hier ook zo'n luie zondag. Ik moest nog een koelkast uitzoeken, maar kan ook wel morgen *O*
pi_195166246
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De hogwarts expres is ook super leuk.
Super duur ook :D
pi_195166266
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 17:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Super duur ook :D
Ja maar hij staat wel leuk op de kast _O-
pi_195166348
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En een beetje schilderij of ander kunstwerk voor op de kast is minstens even duur. ;)
pi_195166386
M'n iphone ging moeilijk doen, en nu moest ik een nieuw scherm of een nieuwe telefoon. Mijn oude 'foon bleek niet meer geserviced te worden qua ios, dus nu heb ik me een refurbished iphone SE besteld. Eindelijk weer een kleintje O+ in plaats van een reuzefoon.

Oude foon heeft oa op geheel eigen intiatief m'n zusje gebeld, dat was wel gezellig. Die zit thuis in afwachting van een coronatest. De foon wou ook niet meer betalen, dat was dan wel een beetje lastig bij het kopen van een nieuwe foon. Gelukkig heb ik een lief.
pi_195166405
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 17:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En een beetje schilderij of ander kunstwerk voor op de kast is minstens even duur. ;)
Maar daar heb ik er al meer dan genoeg van. :P
pi_195166440
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 17:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Maar daar heb ik er al meer dan genoeg van. :P
Ja zie, omruilen dus voor wat leukers ;)

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:50 schreef sigme het volgende:
M'n iphone ging moeilijk doen, en nu moest ik een nieuw scherm of een nieuwe telefoon. Mijn oude 'foon bleek niet meer geserviced te worden qua ios, dus nu heb ik me een refurbished iphone SE besteld. Eindelijk weer een kleintje O+ in plaats van een reuzefoon.

Oude foon heeft oa op geheel eigen intiatief m'n zusje gebeld, dat was wel gezellig. Die zit thuis in afwachting van een coronatest. De foon wou ook niet meer betalen, dat was dan wel een beetje lastig bij het kopen van een nieuwe foon. Gelukkig heb ik een lief.
Foon met eigen wil :D
Ik vind een iets groter scherm overigens wel heel erg fijn. Enige nadeel is dat 'ie nooit in mijn broekzak past.
pi_195166515
quote:
UPDATEDe Belgische jongen Ilias (12), die sinds donderdag vermist werd, is in goede gezondheid aangetroffen. Hij was er aan het fietsen met zijn oom, die opgepakt is.
Leuk fietsen daar, Goede Gezondheid :Y
pi_195166662
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb naast hardlopen en een ijsje halen ook niets nuttigers gedaan dan af en toe een beetje dom roeren in de pan stoofvlees en nieuwe inrichtingen pinteresten O+
Ik heb ook een ijsje gehaald. Het was echt een ijsjesdag. :9
pi_195166685
En er was rommelmarkt door Dordt, dus dat was ook wel gezellig. Al heb ik daar niets gekocht, maar daarna wel rommel uit de kringloop meegenomen. Kringlopen zijn toch fijner. O+
pi_195166687
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2020 18:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb ook een ijsje gehaald. Het was echt een ijsjesdag. :9
Ik ga zo ijsjes halen, want ik ben het daar mee eens :Y

Ik heb net wel een rokje (tot boven de knie) verwisseld voor een lange broek, werd toch wat fris binnen en in de schaduw.
pi_195166923
De hamsterwang is geknapt. Nu heb ik een natte poes.
  zondag 20 september 2020 @ 18:21:32 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195166941
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2020 18:20 schreef sigme het volgende:
|:)
pi_195166998
quote:
Ruikt ie ook naar vis of etter?
  zondag 20 september 2020 @ 18:29:58 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195167052
quote:
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 18:25 schreef Candaasje het volgende:

Ruikt ie ook naar vis?
:X
Poef.....gone! ©golfer
pi_195167064
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 18:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ruikt ie ook naar vis of etter?
Niet naar etter, er komt ook geen geel of grijs pus uit. Het is vooral nat, natte vacht.
Met wat moeite zou ik het een beetje vissig kunnen vinden.
  zondag 20 september 2020 @ 18:46:28 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195167287
"One man and his Dog" op de BBC O+

Schaapjes tussen hekken door sturen met fluitjes en commando's. Geweldig die hondjes bezig te zien
pi_195167302
quote:
12s.gif Op zondag 20 september 2020 18:29 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

:*

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet naar etter, er komt ook geen geel of grijs pus uit. Het is vooral nat, natte vacht.
Met wat moeite zou ik het een beetje vissig kunnen vinden.
Ah, nou beter, een beetje vers abces is beter dan een volgepropt met bacteriën en zut.
En anders moet je met je poes weer aan de antibiotica enzo.
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 18:49:15 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195167319
quote:
12s.gif Op zondag 20 september 2020 18:29 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

_O-
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 18:52:28 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195167370
Burp. Aardappels uit de oven, salade, kalkkenschnitzel en, zoals Knorr en enkele andere Duitse fabrikanten het nu noemen "Paprikasauce nach Üngarische Art"
pi_195167377
Wat een wreed bestaan....

... ga je naar de supermarkt voor Magnums.... (ja die in die groene doosjes), hebben ze die niet........ en dan krijg je terwijl je diep bedroefd naar huis slentert op youtube reclame van....Magnums.....

;(
pi_195167396
LACH ER MAAR OM LUDOLF. DAT IS NIET LEUK!

:'(
  zondag 20 september 2020 @ 18:58:33 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195167480
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 18:52 schreef Candaasje het volgende:
Wat een wreed bestaan....

... ga je naar de supermarkt voor Magnums.... (ja die in die groene doosjes), hebben ze die niet........ en dan krijg je terwijl je diep bedroefd naar huis slentert op youtube reclame van....Magnums.....

;(
Ja je zou er bijna even van bij een andere supermarkt langs gaan..
pi_195167664
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:46 schreef fietsie het volgende:
"One man and his Dog" op de BBC O+

Schaapjes tussen hekken door sturen met fluitjes en commando's. Geweldig die hondjes bezig te zien
Is dat de sequel van A boy and his dog?
Dat was een vermakelijke film :D. Zou je zoiets nou ook nog ergens kunnen opgraven in deze tijden van internetwebz?
pi_195167668
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja je zou er bijna even van bij een andere supermarkt langs gaan..
Ja, nee, ik heb maar choco-toetjes van Alpro meegenomen. Die vind ik ook voor zo nu en dan hemels, dus vooruit.

Maar het is wel belachelijk irritant dat we kennelijk de enige vegans hier in de omtrek zijn, waardoor het assortiment bij alle supermarkten voortdurend sterk wisselt - Ze gooien er vooral dingen uit die wij graag kopen...'t is een complot denk ik :') - en nergens echt lekker volledig is. En dat gaat soms over de stomste dingen, niet enkel over producten zoals Magnums :P (Ja ok, zonder bepaalde zaken die wij graag eten kun je vast ook wel, maar het wordt dan toch al snel steeds kariger en kariger) . Dat maakt beperken van supermarktbezoekjes soms wel een beetje een uitdaging. We gaan daarom ook maar vaak op tijdstippen dat het rustig(er) is, rond 18-18:30 uur enzo. Dat scheelt al veel mogelijk contact met mensen.
  zondag 20 september 2020 @ 19:08:54 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195167688
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Is dat de sequel van A boy and his dog?
Dat was een vermakelijke film :D. Zou je zoiets nou ook nog ergens kunnen opgraven in deze tijden van internetwebz?
Competitie schapendrijven met collies.

Eerst met 1, 5 schapen, dan met een een koppel 10 schapen.
  zondag 20 september 2020 @ 19:09:35 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_195167698
Voor het eerst dit jaar weer bij de griek geweest. Kon nog een tafeltje reserveren.
Komt er op een gegeven moment een wit busje met een boel kreten het parkeerterein op jagen. Stond blijkbaar vol. Dan maar voor de deur midden op het fietspad. Blijken de spreuken/teksten over corona te gaan. Iets van zelf denken, verantwoord en democratie. Bestuurder komt de zaak binnen stuiven met een kinmasker. Zowel mond als neus niet bedekt. Gelukkig wel aan de andere kant van de tent, en afhaal.
Dat zelf nadenken van de bestuurder was blijkbaar opgehouden na de tekst op het busje.

Eten zelf was weer goed. Wil er eigenlijk wel vaker naartoe. Maar ja corona,1.5 Meter maken dat er een stuk minder tafels beschikbaar zijn. Het was dat het zo goed weer was en het grasveld voor de zaak vol met tafeltjes gezet kom worden dat ik een tafel kon reserveren.
pi_195167739
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Anderhalf schaap :D?

Sorry, ik ben te moe voor logisch denken, dan zie ik de raarste dingen staan.
  zondag 20 september 2020 @ 19:11:55 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_195167745
quote:

[..]

Is dit een nieuwe wedstrijd? Of een herhaling? Kan nu geen bbc meer ontvangen. Maar voorheen vaak gekeken.
  zondag 20 september 2020 @ 19:12:20 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195167754
quote:
11s.gif Op zondag 20 september 2020 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]

1 Kollie deed 5 schaaps.
2 Kollies deden 10 schaaps.

Stoerste is dat die 2 collies de groep moeten opdelen in 2x 5, wanneer het ene koppel van 5 opgesloten gehouden moet worden in hekken zonder sluithek (dus ervoor liggende hond) en dat de herder dan met de andere collie de andere schapen in een ander hek gaat zetten (dus met zijn rug naar die andere zelfstandig bewakende hond)
  zondag 20 september 2020 @ 19:12:38 #227
63722 z80
I fink you freaky
pi_195167760
quote:
11s.gif Op zondag 20 september 2020 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]

1 In de wei. De helft op het spit. :Y)
  zondag 20 september 2020 @ 19:13:05 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195167770
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:11 schreef z80 het volgende:

[..]

Is dit een nieuwe wedstrijd? Of een herhaling? Kan nu geen bbc meer ontvangen. Maar voorheen vaak gekeken.
Jaarlijkste competitie om een speciale BBC award. Dit jaar gehouden op de grasvelden voor een -wow- uitlokkend groot Engels manor.
  zondag 20 september 2020 @ 19:13:51 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195167783
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 19:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, nee, ik heb maar choco-toetjes van Alpro meegenomen. Die vind ik ook voor zo nu en dan hemels, dus vooruit.

Maar het is wel belachelijk irritant dat we kennelijk de enige vegans hier in de omtrek zijn, waardoor het assortiment bij alle supermarkten voortdurend sterk wisselt - Ze gooien er vooral dingen uit die wij graag kopen...'t is een complot denk ik :') - en nergens echt lekker volledig is. En dat gaat soms over de stomste dingen, niet enkel over producten zoals Magnums :P (Ja ok, zonder bepaalde zaken die wij graag eten kun je vast ook wel, maar het wordt dan toch al snel steeds kariger en kariger) . Dat maakt beperken van supermarktbezoekjes soms wel een beetje een uitdaging. We gaan daarom ook maar vaak op tijdstippen dat het rustig(er) is, rond 18-18:30 uur enzo. Dat scheelt al veel mogelijk contact met mensen.
Bij jumbo kun je wel dingen 'aanvragen' die je mist in de super.
Misschien kunnen ze bestellen voor je?
  zondag 20 september 2020 @ 19:18:16 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195167850
*O* Schotland heeft gewonnen *O*
  zondag 20 september 2020 @ 19:22:57 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_195167942
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:18 schreef fietsie het volgende:
*O* Schotland heeft gewonnen *O*
Wel door een Schot met rok en geruite pet?
  zondag 20 september 2020 @ 19:23:44 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195167963
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Wel door een Schot met rok en geruite pet?
Het was op een deel van de competitie windkracht 7 met regen: een regenpak met platte waxpet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 september 2020 @ 20:58:17 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195169594
Avond :W
Vanmiddag geholpen met het uitruimen van een huis van kennissen van mijn oom. De moeder van de kennissen was overleden. Ik heb er ook nog een mooie ladekast aan overgehouden :). Deze kast was over en zou anders worden afgevoerd. Ik was nog op zoek naar een ladekast en zo werd het niet de ikea, maar een 'mooie ouwe '. :)
pi_195169636
Welke had eerst deze smileys, fok of het tweakersforum? B keek met me mee toen ik het forum las en zei "jullie hebben de smileys van Tweakers gejat" maar dat zou ik niet weten.
B is het er wel mee eens dat :') een onmisbare is. ^O^
  zondag 20 september 2020 @ 21:08:03 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_195169752
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Welke had eerst deze smileys, fok of het tweakersforum? B keek met me mee toen ik het forum las en zei "jullie hebben de smileys van Tweakers gejat" maar dat zou ik niet weten.
In 2004 bestond deze op fok al. Zie het fok woordenboek:
TTK / Het Officiële FOK!woordenboek
pi_195172173
quote:

Ze hebben in Eext nog een nieuwe herder nodig en dat is wel een dingetje. Ik was het aan het lezen en bleef doorklikken door de soap waarin vele conflicten, opstappen en ontslagen van herders de revue passeerden _O- Acht herders weg in de afgelopen jaren :D

Vanaf hier vele artikelen over de Eexter Herdersoap: https://www.rtvdrenthe.nl(...)vak-wordt-onderschat

Ik zie dat sigme nog wel doen met haar honden 8-)
pi_195173411
Mogguh :O Het weekend is weer voorbij -O-
pi_195173428
Mogge..

Weekend voorbij..
week met gup ook...

Maar eens beetje tempo maken odat ze op tijd weg kan -O-
pi_195173476
Zo wandelend rond de Posbank vorige week, stuitten we toevallig bij een veldje op een training van zo'n hond met een klein groepje oefenschapen erbij, was tof om te zien _O_

En goeiemorgen :O Gisteren onverwacht veertig kilometer gefietst en ik haat fietsen en ik voel m'n kont nou nog }:|
https://www.trompenburg.nl/ was niettemin wel dikke prima voor een zondagmiddagbesteding en het theehuis daar had Koekela! O+ ..en zodoende vierde J. vijfentwintig kilo afgevallen met een punt melkchocoladecheesecake :+

Morgen schoolfotograaf bij Günther. Dat voelt inenen wel verrekte groot! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_195173530
Goeie reden voor taart mini :P

Morning :O
pi_195173554
Jeetje, wat ben ben ik heerlijk uitgeslapen wakker geworden. O+
pi_195173580
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Pfoe dat gaat mega ver terug, volgens mij is een deel door tweakers gemaakt en een deel door fokkers.
pi_195173718
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 07:01 schreef minilot het volgende:
Zo wandelend rond de Posbank vorige week, stuitten we toevallig bij een veldje op een training van zo'n hond met een klein groepje oefenschapen erbij, was tof om te zien _O_

En goeiemorgen :O Gisteren onverwacht veertig kilometer gefietst en ik haat fietsen en ik voel m'n kont nou nog }:|
https://www.trompenburg.nl/ was niettemin wel dikke prima voor een zondagmiddagbesteding en het theehuis daar had Koekela! O+ ..en zodoende vierde J. vijfentwintig kilo afgevallen met een punt melkchocoladecheesecake :+

Morgen schoolfotograaf bij Günther. Dat voelt inenen wel verrekte groot! :o
Dat moet lekker fietsen ook, die -25k!

Qua schoolfotograaf, kleinzoon J. wilde ooit niet lachen want hij was aan het wisselen :D
pi_195173722
Eerste dag weer werken :O veel wakker natuuuuuuuurlijk :') Waarom toch 8)7
pi_195173761
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben in Eext nog een nieuwe herder nodig en dat is wel een dingetje. Ik was het aan het lezen en bleef doorklikken door de soap waarin vele conflicten, opstappen en ontslagen van herders de revue passeerden _O- Acht herders weg in de afgelopen jaren :D

Vanaf hier vele artikelen over de Eexter Herdersoap: https://www.rtvdrenthe.nl(...)vak-wordt-onderschat

Ik zie dat sigme nog wel doen met haar honden 8-)
Ik zou wel geschikt zijn, mijn honden niet :')

Als we schapen kopen of verkopen dan blijken er altijd wel heel veel mensen te zijn die een handvol schapen hebben omdat ze een hond hebben (of hadden), daarmee gingen drijven en toen zelf een paar schaapjes wilden hebben.
pi_195173812
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 07:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zou wel geschikt zijn, mijn honden niet :')

Als we schapen kopen of verkopen dan blijken er altijd wel heel veel mensen te zijn die een handvol schapen hebben omdat ze een hond hebben (of hadden), daarmee gingen drijven en toen zelf een paar schaapjes wilden hebben.
Hmm maar waarom zijn schaapjes zo leuk dan?
Kan me er nog niet onwijs veel voorstellen.

Buren van het huis dat wij zo leuk vinden... hebben ook schaapjes trouwens.
Nou lijkt schaapjes in de tuin me wel tof an sich..
Maar het is toch ook niet echt een schootbeest ofzo.

Wel serieus overwogen kippen te nemen...
maar juist bij dit huis is dat dan weer niet zo handig
pi_195173849
Om je land af te grazen, voor de wol, voor het lamsvlees..
  maandag 21 september 2020 @ 08:09:11 #248
13783 Anthraxx
pi_195173864
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 08:06 schreef Blues het volgende:
Om je land af te grazen, voor de wol, voor het lamsvlees..
Omdat het gewoon leuk staat :P. Wij hebben in de winter schapen bij de buren, en dat is leuk om te zien.
pi_195173879
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 08:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm maar waarom zijn schaapjes zo leuk dan?
Kan me er nog niet onwijs veel voorstellen.
Nou, veel mensen nemen dus schapen omdat ze hun hond zo leuk vinden.

Wij hebben schapen omdat we anders veel te veel zouden moeten maaien. Lammetjes zijn erg leuk, en bovendien komt er dan ook nog vlees van de schapen.

Schapen zelf zijn niet speciaal leuk, lief of aaibaar. Een kudde is wel rustgevend om naar te kijken.
pi_195173909
Wie schattige schaapjes wil neemt vaak ouessantjes. Niet te verwarren met croissantjes.

Dat zijn de eenhapskrekkers onder de schapen. Wel een heel sterk (robuust) ras, maar verder voor nóg minder goed dan onze schaapjes. Nog waardelozere wol, helemaal geen vlees.
pi_195173974
Zo. KPN heeft de internetverbinding gefixed in 15 minuten :P Ze hadden een kabeltje verkeerd geplaatst in de hoofdcentrale :')
pi_195174142
Mogge! Nog een dagje vrij vandaag.
Fijn dat het zo snel ging @PdeHoog. Hier laatst ook zo’n simpel foutje, blijf er toch af als het goed zit.
pi_195174167
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2020 08:15 schreef sigme het volgende:
Wie schattige schaapjes wil neemt vaak ouessantjes. Niet te verwarren met croissantjes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat zijn de eenhapskrekkers onder de schapen. Wel een heel sterk (robuust) ras, maar verder voor nóg minder goed dan onze schaapjes. Nog waardelozere wol, helemaal geen vlees.
ze zijn wel schattig....
en prima grasmaaier natuurlijk.

maar zat me dat af te vragen.. puur schattig is meestal niet de beste overweging om een dier in huis of tuin te halen :)
(en in mijn geval is het wel puur schattig dus :) )
pi_195174176
Lubach was toch wel weer sterk bezig gister.....

pi_195174218
In ons nieuwe dorp schijnt een actieve schaapsherder te zijn, die met z'n kudde door de regio trekt om op vraag gras te komen 'maaien'. Ben benieuwd!
pi_195174395
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
In ons nieuwe dorp schijnt een actieve schaapsherder te zijn, die met z'n kudde door de regio trekt om op vraag gras te komen 'maaien'. Ben benieuwd!
Bij ons in Antwerpen, en ook regelmatig op de campus, loopt ook een kudde van een stadsherder.
Heel jonge jongen nog overigens.

(Dat was ook de kudde waar ik ooit een schaap heb gevangen om te kunnen behandelen)

De uni zelf heeft geen schaapjes. Wel geitjes (altijd helaas tijdelijk). Deze zomer nog geholpen met het opzetten van de afrastering. Ben benieuwd hoe vaak we uiteindelijk op zoek moeten naar een ontsnapte geit :P

De opvang heeft wel schaapjes. Sommigen zijn enorm knuffelig, (ben je de een aan het aaien, zittend o de grond, komt de ander er ook aangerend) andere niet. Wat dat betreft zijn het net konijnen: veel zijn toch meer gericht op de kudde en dus vooral leuk om naar te kijken.
pi_195174640
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Er is nu nog meer Harry Potter Lego in de aanbieding bij Kruidvat. Net Hedwig en de Collectebus besteld :D Maar er zijn er nog meer! Geen trein :P
pi_195174660
@sigme die staan hier in het park. Om naar te kijken, gelukkig niet om aan gezeten te worden door kinderen. In vergelijking met de dwerggeitjes zijn die schapen echt mini _O-
  maandag 21 september 2020 @ 09:35:42 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195174726
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Lubach was toch wel weer sterk bezig gister.....

Ja was weer leuk gister. :D
  maandag 21 september 2020 @ 12:21:01 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195177332
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Da's hier ook al een aantal jaren de gewoonte; de grootste stukken gemeentelijk gras worden ook door schapen kortgehouden ipv het te maaien
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 12:25:52 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195177433
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 12:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's hier ook al een aantal jaren de gewoonte; de grootste stukken gemeentelijk gras worden ook door schapen kortgehouden ipv het te maaien
Huh, ook de grasvelden binnen de kernen? Talud/natuurstrook langs de N391 wordt wel geheel onderhouden door schapen hier, maar in het dorp wordt gewoon gemaaid.
  maandag 21 september 2020 @ 12:27:34 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195177468
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 12:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huh, ook de grasvelden binnen de kernen? Talud/natuurstrook langs de N391 wordt wel geheel onderhouden door schapen hier, maar in het dorp wordt gewoon gemaaid.
Ja hoor, de bermen in de industrieterreinen, langs de rondweg maar ook rond de molen, de openbare tennisbaan (dus niet van een club: asfalt en een stalen net) en andere plekken met veel gras in het dorp.

Oranje hekkie eromheen, en schaapenmaaiers erin.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 september 2020 @ 13:03:21 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195178157
pi_195178277
quote:
Het is een echte tragekomedie ondertrussen....En dat tijdens een pandemie waar een daadkrachtige regering toch wel goed zou zijn...
  maandag 21 september 2020 @ 13:18:37 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195178390
Is het nu zo dat de teller voor reguliere verkiezingen begint te lopen bij de vorige verkiezingen? of bij een succesvolle formatie?

Of zou het zo kunnen zijn dat er door de lange duur van de formatie alweer verkiezingen komen voor het volgende kabinet, gewoon omdat de teller zo ver is?
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 september 2020 @ 13:19:36 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195178410
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het is een echte tragekomedie ondertrussen....En dat tijdens een pandemie waar een daadkrachtige regering toch wel goed zou zijn...
Inmiddels 484 dagen formeren sinds de verkiezingen. En tel er nog bij op dat het vorige kabinet negen maanden daarvoor viel.
Het record is 541 dagen.... Dus ze hebben nog even als je sinds de verkiezingen telt :P
pi_195178486
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 13:19 schreef borisz het volgende:

[..]

Inmiddels 484 dagen formeren sinds de verkiezingen. En tel er nog bij op dat het vorige kabinet negen maanden daarvoor viel.
Het record is 541 dagen.... Dus ze hebben nog even als je sinds de verkiezingen telt :P
Dit land is ook zo ongeloofelijk complex, met taalgrenzen, provincies, gewesten, etc. etc. Het is fascinerend om van dichtbij mee te maken, maar ook erg verbazingwekkend soms.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 september 2020 @ 13:29:31 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195178605
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dit land is ook zo ongeloofelijk complex, met taalgrenzen, provincies, gewesten, etc. etc. Het is fascinerend om van dichtbij mee te maken, maar ook erg verbazingwekkend soms.
Idd... Ik zit in een appgroep met NLers in Gent en daar is het iedere keer genieten als het om de formatie gaat :+.
En hopelijk kunnen we volgend jaar weer naar de Gentse Feesten :s)
pi_195179713
Ik heb nu 2 eksters op mijn balkon die zich om de 2 minuten in een balkje met water storten :D
En hard schetteren erbij! (Vriend kreeg al de vraag van collega's of 'ie buiten zat, zo goed was het aan de andere kant van de kamer te horen)

Het is wel heel gezellig O+
pi_195181137
Zo eens naar oma. Breuk was gunstig begreep ik; niet het gewricht zelf dat aangetast is, maar een stuk bot erboven. Daar hebben ze dus een pen in gezet. Ik kreeg net een foto van mijn tante die vanmiddag mijn oma al weer zittend en een tijdschrift lezend in het ZH aantrof. :)
pi_195181181
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 16:01 schreef Candaasje het volgende:
Zo eens naar oma. Breuk was gunstig begreep ik; niet het gewricht zelf dat aangetast is, maar een stuk bot erboven. Daar hebben ze dus een pen in gezet. Ik kreeg net een foto van mijn tante die vanmiddag mijn oma al weer zittend en een tijdschrift lezend in het ZH aantrof. :)
Fijn, een hele geruststelling dit
pi_195183238
quote:
Wat fijn! Dat scheelt een hele hoop.
pi_195183537
Ah dat is fijn voor oma Candaas!
pi_195183923
quote:
Wat nou dor hout!! Fijn *O*
pi_195184045
Ik had een lekkere 1e werkdag. Het poliwerk normaliseert enigzins en onze vaste werkzaamheden en werkplekken en het wisselen daarvan gedurende de dag gaat weer redelijk de goeie kant op. We zien wat meer mensen dan eerder maar daar zit echt een max aan iivmde wachtkamers.

Ben weer een wat kleine projectjes naar me toe aan t trekken en we zitten bijna op formatie( er komt een meewerkend teamleider :X )

Ja. Tis echt weer leuk O+
pi_195184061
Had een veel te drukke rotdag op het werk. Toen ben ik een ijsje gaan halen. Nu ben ik weer blij.
pi_195184071
Merk dat wel echt nu ik vanuit huis werk. Normaal kan ik m'n werk loslaten zodra ik thuiskom, dan valt het weer van m'n schouders af. Nu blijf ik in zo'n humeur hangen als ik niet even de deur uitga.
  maandag 21 september 2020 @ 18:42:29 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195184084
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:41 schreef Myraela het volgende:
Merk dat wel echt nu ik vanuit huis werk. Normaal kan ik m'n werk loslaten zodra ik thuiskom, dan valt het weer van m'n schouders af. Nu blijf ik in zo'n humeur hangen als ik niet even de deur uitga.
Ik heb om die reden echt de "werkkamer" ingevoerd. Daar werken, de rest van het huis niet werken.
pi_195184139
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:41 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me dat het loskomen dan echt niet goed lukt. Ergens ben ik blij dat wij gewoon niet thuis kunnen werken.

Oh en nog een goeie wijziging voor mij, vanaf 1/10 kunnen we geen werkmail meer thuis lezen. Tenzij het echt moet en je kan t aantonen dan krijg je een of ander inloggebeuren.
Helpt ook om afstand te nemen. Ik ben toch geneigd om op vrije dagen werkmail te checken.
  maandag 21 september 2020 @ 18:47:14 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195184156
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 18:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Lijkt me dat het loskomen dan echt niet goed lukt. Ergens ben ik blij dat wij gewoon niet thuis kunnen werken.

Oh en nog een goeie wijziging voor mij, vanaf 1/10 kunnen we geen werkmail meer thuis lezen. Tenzij het echt moet en je kan t aantonen dan krijg je een of ander inloggebeuren.
Helpt ook om afstand te nemen. Ik ben toch geneigd om op vrije dagen werkmail te checken.
Ah, zo kan je de instructies van de NVZ ook interpreteren en uitvoeren ja :P
pi_195184170
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ah, zo kan je de instructies van de NVZ ook interpreteren en uitvoeren ja :P
Het was iets met onveilig en outlook.
  maandag 21 september 2020 @ 18:49:10 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195184201
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 18:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Het was iets met onveilig en outlook.
Klopt als een bus.
pi_195184547
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:42 schreef fietsie het volgende:
Ik heb om die reden echt de "werkkamer" ingevoerd. Daar werken, de rest van het huis niet werken.
Ja, dat is wel het verstandigste. Ik verplaats me door het hele huis. :D Heb in de studeerkamer geen fijne stoel om lang genoeg in te zitten, maar ik hou stiekem ook gewoon van de bank. Ik werk graag met wat achtergrond geluid van de tv.
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 18:46 schreef Blues het volgende:

Oh dat lijkt me wel lastig om geen werkmail meer te lezen. Al is het inderdaad wel beter, want het is zo verleidelijk om toch te lezen.
pi_195184789
Ik was bezig om de kamer waar de naaimachines staan zo aan te passen dat ik er ook kon werken, maar voel me daar erg opgesloten, de vensterbank is hoog, er komt geen fijn licht van buiten. Dus besloten dat ik gewoon in de huiskamer blijf werken, voelt prettiger, heb toch meer ruimte en naaispul kan blijven liggen
  maandag 21 september 2020 @ 19:42:43 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195185265
Het inloggen in ons werksysteem duurt zo lang dat ik nooit in de verleiding kom 'even' mail te checken ofzo. Dat maakt het wel makkelijk want wij werken beide in de woonkamer aan de keukentafel.
pi_195185740
Ik heb nooit opgezocht hoe de webmail werkt, en ik heb -bewust- niet de werkmail op de telefoon (dat kan wel). Dus als ik m'n werkmail wil lezen moet ik helemaal inloggen op de virtuele werkplek, met token en wachtwoord en het laden van m'n profiel en de hele reutemeut. Ik voel zelden genoeg aandrang :D

Wel ben ik vandaag weer eens van het hutje op de hei naar de stad gefietst. Dan fiets ik m'n kantoor voorbij, om 800 meter verderop in mijn pied-a-terre neer te strijken en vanaf daar thuis te werken. 's Middags even bij zusje langs, want die woont vlakbij, en daarna weer heerlijk een uur terugfietsen door bos en open natuurgebied.
pi_195185753
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat wil ik ook *O* Nog 6 maanden wachten :7
pi_195186185
Het is onzin voor mij om mijn mail te 'checken' buiten mijn werkdagen om. Als er echt iets is dan hebben we altijd nog de poli-app :D
Het zit alleen zo in mijn systeem dat het er gewoon uit moet :+

Ja dat van die token en in het systeem van werk komen heb ik ook een tijd gedaan, maar dat was toen we ons ZIS in gingen richten en ik in die werkgroep zat. Uuuuuren thuis rasters voor roosters zitten maken. Daar kwam ik dan ook weer niet los van want ik zou het dan de hele dag wel willen doen tot het klaar was :')

Mijzelf kennende is het maar goed dat ik niet thuis kan werken. c_/
pi_195186208
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 20:02 schreef sigme het volgende:
Ik heb nooit opgezocht hoe de webmail werkt, en ik heb -bewust- niet de werkmail op de telefoon (dat kan wel). Dus als ik m'n werkmail wil lezen moet ik helemaal inloggen op de virtuele werkplek, met token en wachtwoord en het laden van m'n profiel en de hele reutemeut. Ik voel zelden genoeg aandrang :D

Wel ben ik vandaag weer eens van het hutje op de hei naar de stad gefietst. Dan fiets ik m'n kantoor voorbij, om 800 meter verderop in mijn pied-a-terre neer te strijken en vanaf daar thuis te werken. 's Middags even bij zusje langs, want die woont vlakbij, en daarna weer heerlijk een uur terugfietsen door bos en open natuurgebied.
Wat leuk een pied-a-terre. Is dat een flatje of een kamertje of zo?
pi_195186767
Vandaag was een butdmiddagje.
Tis niet leuk om als vrijwilliger te worden afgeserveerd, het gevoel te hebben van ...
Bijv. de laptop was ontregeld. Collega en ik zijn niet echt nerds en ook niet digibeet.
Wij redden ons altijd wel. Is de laptop terug, vraag ik wat er was...”niks” . Hoezo niks.
“Niks”. En dan anderhalve week voor niks bij de ict afdeling staan?
Er was meer. :X

Affijn, beter nieuws van oma Candaasje.
En over de werkdag van anderen als sigme en Blues.

En oh ja, de medische apk was goed. Lab. etc. Bloeddruk. Hoera w/
( gewoonlijk valt er iets te zeuren ).
pi_195186841
@PdeHoog hoe gaat het met je moeder eigenlijk?
Is zij al weer thuis eigenlijk.
pi_195186888
Wat vervelend @AnneX en zeker niet collegiaal. Zeg dan “geen idee hoe ik het uit moet leggen”.

Vanavond weer begonnen met wandelen op te voeren, heb het idee dat de knieën het wel aankunnen. En dan iedere dag een beetje verder en thuisgekomen omlopen om met de trap naar boven te gaan ipv de lift (trap af durf ik nog niet aan)
pi_195187382
Ik merk dat ook heel sterk, Myra. Als je thuis werkt blijft het werk heel lang nasudderen, en mis je de afstand ervan...Voor mij een van de grote nadelen van thuiswerken. Het grootste voordeel is lekkere koffie...
pi_195187429
Oh wat rot Anne, behandeld worden alsof je achterlijk bent...

Ik moest vandaag nog even aan jouw opmerking over Sundown syndroom denken. Oma was behoorlijk in de war. Niet dwalen ofzo, maar ze heeft er dus geen idee van dat ze gevallen is. Of dat haar heup écht gebroken is. Enerzijds fijn dat ze die pijn niet herinnert, anderzijds snapt ze er dus weinig van. En de briefjes met tekst waar ze is, bleef ze maar lezen. Ik denk wel 30x. En werd ze soms ook bijna kwaad van: daar zou oma maar van in de war raken. Veel te veel tekst ook, dat zou oma toch nooit onthouden. (Ze denkt echt dat het niet om haar gaat. Ze viel regelmatig terug in de derde persoon. Maar haar moeder heeft ook Alzheimer gehad, dus wellicht loopt het wat door elkaar op zo'n moment)

Anyway, ik heb tv ook maar even uitgezet (prikkels verergeren het), en ik heb een jammerlijke poging gedaan haar wat meer te laten eten.

Gelukkig gaat het verder wel goed, fysiek dan.

Hopelijk snel weer terug naar het huis.

Net nog even ZML gekeken. Hij was goed op dreef :D
pi_195187949
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 20:47 schreef AnneX het volgende:
@:PdeHoog hoe gaat het met je moeder eigenlijk?
Is zij al weer thuis eigenlijk.
Nee. Ze krijgen het niet in orde. Toen was er opeens sprake van een hartoperatie om een pomp te plaatsen. Dat idee is afgeserveerd door de experts van het LUMC gebaseerd op haar conditie. Toen ging ze naar hartbewaking. Daar vond ze het niets dus vervolgens terug naar haar eigen kamer. Nu gaan ze met medicijnen aan de slag.

En ze heeft alvast aangegeven dat ze niet gereanimeerd hoeft te worden. Geloof niet dat het de goeie kant op gaat :{
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 21:24:09 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195188011
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Ze krijgen het niet in orde. Toen was er opeens sprake van een hartoperatie om een pomp te plaatsen. Dat idee is afgeserveerd door de experts van het LUMC gebaseerd op haar conditie. Toen ging ze naar hartbewaking. Daar vond ze het niets dus vervolgens terug naar haar eigen kamer. Nu gaan ze met medicijnen aan de slag.

En ze heeft alvast aangegeven dat ze niet gereanimeerd hoeft te worden. Geloof niet dat het de goeie kant op gaat :{
Medicijnen zijn gericht op herstel of uitstel? -O-

Had er al even niets over gehoord, dus durfde niet meer te vragen :@
pi_195188040
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 21:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Medicijnen zijn gericht op herstel of uitstel? -O-

Had er al even niets over gehoord, dus durfde niet meer te vragen :@
Het zal wel uitstel worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit nog met medicijnen kunnen fixen eigenlijk. Maar goed...ik krijg maar halve info door heb ik het idee.
  maandag 21 september 2020 @ 21:40:23 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195188502
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:21 schreef PdeHoog het volgende:

Mondige patiënt.
Maar luistert ze wel naar deskundige adviezen en naar haar kinderen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_195188871
Sterkte P! :*
pi_195188901
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Mondige patiënt.
Maar luistert ze wel naar deskundige adviezen en naar haar kinderen?
Jawel. En haar longarts houdt toezicht op alles. En waarom zou ze naar ons moeten luisteren? Het is haar leven. Ik kan me goed voorstellen dat ze er wel genoeg van heeft als het zo moet. Totaal geen energie meer. Kan de deur niet meer uit. Het houdt een keer op hoor :D En dan word je gereanimeerd en kom je in dezelfde shit terecht. Daarnaast heeft ze genoeg resultaten van reanimaties meegemaakt in het bejaardentehuis om dat niet te willen.
pi_195188922
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 21:53 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte P! :*
Thanks!

En vol...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')