abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195149777
.
pi_195149811
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195149838
Ik had net weer een keer een Gü toetje, wat blijven die toch eigenlijk goddelijk. :9
pi_195149963
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wanneer krijgen we een proeverij?
Wanneer meeten niet meer eng is ;)
pi_195149981
Felies met de tweede plek *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:22:57 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_195150137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee joh, van Ranst doet nog volop mee...
Ik had uit de nieuwsberichten. En de manier waarop hij commentaar op het beleid heeft, begrepen dat hij niet meer in het crisis/beleidsteam zit. Enkel nog voor advies.

Edit gevonden wat ik zocht.
Viroloog Marc Van Ranst, voormalig lid van Celeval, trekt op Twitter van leer tegen Annemans.
https://www.gva.be/cnt/dm(...)-annemans-in-twijfel

En het Celeval is een praatgroepje (overlegorgaan) geworden ipv een adviesorgaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door z80 op 19-09-2020 19:59:19 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195150266
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik had net weer een keer een Gü toetje, wat blijven die toch eigenlijk goddelijk. :9
Ik hou van hun lemon 'cheese'cake ! O+ :9
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:30:55 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_195150282
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben inmiddels eigenlijk wel benieuwd naar de besmettelijkheid van de gewone verkoudheidsvirussen. Zoveel mensen, waarvan een deel ook echt heel voorzichtig wbt corona, die verkouden zijn. Je zou denken dat handen wassen, afstand houden, geen handen schudden, mondkapjes ook tegen die virussen helpt 8)7 Het was wel een reden waarom we zo weinig griepdoden hadden dit voorjaar, las ik ergens.
2019 Had ook weinig oversterfte in de griepperiode als je kijkt bij momo.
https://www.euromomo.eu/
pi_195150362
Lekker bezig Sarabi! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195150449
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou van hun lemon 'cheese'cake ! O+ :9
Die wilde ik ook halen, maar mijn Appie had die helaas niet.
pi_195150464
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef z80 het volgende:
2019 Had ook weinig oversterfte in de griepperiode als je kijkt bij momo.
https://www.euromomo.eu/
Ja, ik weet het :Y Vooral ook omdat ik me erger aan de mensen die de hele tijd onze griepdodenpiek van 2017-2018 aanhalen om aan te tonen dat er 'ook heel veel mensen jaarlijks aan de griep dood gaan'. Ja, je gebruikt daarvoor een extreem getal :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195150573
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die wilde ik ook halen, maar mijn Appie had die helaas niet.
Ahw, hier was ie laatst ook uitverkocht. (Er stond nog wel een variant met rabarber).
Wel mierzoet, maar af en toe hou ik daar wel van :D .
pi_195150851
Mijn schoonmoeder gaat volgende week haar verjaardag vieren. Met 12 man in een piepklein huis. Drie van hen zijn 70+, diabeet, hoge bloeddruk, tha works.
Spoilers!
pi_195151148
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat volgende week haar verjaardag vieren. Met 12 man in een piepklein huis. Drie van hen zijn 70+, diabeet, hoge bloeddruk, tha works.
Ai, jullie horen ook bij de 12 of gaan jullie een andere keer om ruimte te maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_195151175
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
-O- hoe verzin je het
Gaan jullie ook?

Wij missen op dit moment ook een verjaardag, kwamen 20+ mensen dus laat maar.
pi_195151185
Zow, Uitgeklust voor vandaag. Ik kan geen Rockwool en PIR-plaat meer zien vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 19 september 2020 @ 19:31:54 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_195151232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:28 schreef fietsie het volgende:
Zow, Uitgeklust voor vandaag. Ik kan geen Rockwool en PIR-plaat meer zien vandaag.
IPV zien wordt het voelen vannacht.
pi_195151238
Lange mouwen, kapje en hoofddeksel gedragen tijdens monteren, denk dat het gaat meevallen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195151343
Wij zouden morgen kleinschalig mijn oma haar verjaardag vieren. Maar ze is vanavond gevallen en heeft waarschijnlijk haar heup gebroken. (Ze zijn nu met de ambu onderweg naar het ziekenhuis)

:{
pi_195151418
Ow jakkes Candaasje. Was oma al wat gewend op haar nieuwe plek?

Wat doen jullie Lucky? Dagje eerder gaan?
Dag erna is hoger risico...
pi_195151538
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O- hoe verzin je het
Gaan jullie ook?

Wij missen op dit moment ook een verjaardag, kwamen 20+ mensen dus laat maar.
Ik ga zeker niet. J wel geloof ik. Hij gaat in theorie wel tegen zijn moeder zeggen dat hij het onverstandig vindt.
Spoilers!
pi_195151598
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Wij zouden morgen kleinschalig mijn oma haar verjaardag vieren. Maar ze is vanavond gevallen en heeft waarschijnlijk haar heup gebroken. (Ze zijn nu met de ambu onderweg naar het ziekenhuis)

Ach nee -O- Ik hoop dat het meevalt.
Spoilers!
pi_195151734
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga zeker niet. J wel geloof ik. Hij gaat in theorie wel tegen zijn moeder zeggen dat hij het onverstandig vindt.
Nu ik dit lees....
Ik vind het soms moeilijk als ik iets wel oke vind maar mijn man niet en andersom.
Want als er 1 gaat kan je zo'n beetje net zo goed samen gaan toch?
Meestal kiezen we er nu dan maar voor om beiden niet te gaan.
pi_195151742
quote:

-O-
Hopelijk valt het mee
pi_195151782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu ik dit lees....
Ik vind het soms moeilijk als ik iets wel oke vind maar mijn man niet en andersom.
Want als er 1 gaat kan je zo'n beetje net zo goed samen gaan toch?
Meestal kiezen we er nu dan maar voor om beiden niet te gaan.
Ik vind dit ook moeilijk en ben best teleurgesteld. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.
Spoilers!
pi_195151822
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind dit ook moeilijk en ben best teleurgesteld. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.
Snap ik -O- het is ook allemaal moeilijk en stom
pi_195151859
Ik had lekker een avondje alleen thuis. Pizzaatje, filmpje, het goede leven. Tot m'n werk vroeg of ik kon werken en nu zit ik alweer twee uur te werken. Het was leuk zolang het duurde. :')
pi_195151874
quote:

Meh. Hopelijk valt het toch nog mee.
pi_195151884
Het zal allemaal wel bijdraaien uiteindelijk. Maar soms verwacht je gewoon beter van mensen.
Spoilers!
pi_195151936
@Candaasje, @cat-atrophe, en iedereen die verstand van katten heeft:
Mijn kat heeft een enorm dikke wang, ik denk een abces. Hij heeft er niet veel last van, z'n oog is open, kan gewoon ademen en slikken en eten. Ik wil er wel maandag mee naar de dierenarts (als het er dan nog is, ik verwacht het wel, en als hij nog in de buurt is - ik kan 'm niet opsluiten).
Of is zoiets gevaarlijk en spoed?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195151963
quote:

Oh! Wat naar. Hopelijk valt het mee :{
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195151979
Ik vind dat zo stom he. Ik heb 4 mensen uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren. Beseffen die lui echt niet dat alle dingen die we doen rondom corona is om elkaar te beschermen en zeker de mensen met een zwakkere gezondheid in onze maatschappij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_195151980
Fietstocht met 55 mensen, Lonaa voorop met hesje en vlaggetje. :D Prachtig weer, toffe acts (foto is van Stevie Ann die inmiddels haar Nederlandse naam gebruikt en in het Nederlands zingt), 40 km in de benen in totaal en nu helemaal gesloopt.

Morgen weer, maar dan de andere route. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195151997
Oh Candaasje ik duim dat het mee gaat vallen. Een heup breuk is wel echt heel naar. :{ :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_195152011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat zo stom he. Ik heb 4 mensen uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren. Beseffen die lui echt niet dat alle dingen die we doen rondom corona is om elkaar te beschermen en zeker de mensen met een zwakkere gezondheid in onze maatschappij?
Ik zie helaas heel veel egoïsme om mij heen....
Je moet toch gewoon een feestje kunnen vieren, ze zijn toch gezond (niet perse jong).
pi_195152036
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lastig. Alle beslissingen met risico van gewenste afstand versus gewenste nabijheid zijn lastig in tijden van enge ziektes. Ik hoop dat jullie eruit komen zonder teveel afstand tussen jullie te krijgen.
pi_195152131
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zie helaas heel veel egoïsme om mij heen....
Je moet toch gewoon een feestje kunnen vieren, ze zijn toch gezond (niet perse jong).
Ik kan dus eigenlijk niemand zien omdat ik gewoon naar mn werk moet. Van de week was het raak. Niet bij mij. Tenminste in theorie zou het nog kunnen. Al die mensen zien gewoon mensen. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat de vraag is wanneer ik het krijg. Mn ouders zijn oudish en beginnen gammmel te worden, 2 goede vriendinnen zijn zwanger, andere vrienden zijn juist weer zelf zo relaxed dat ze in zichzelf een risico vormen.

Ik zie dit zonder veel strengere regels en veel strengere handhaving niet snel goed komen.

Bovenstaande speelt ook wel weer mee in mn banenstruggle :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195152166
Ik heb nu wel een beetje coviddepressie. Ik ben echt geschrokken hoe snel de besmetting is gegaan bij "nagenoeg geen klachten/symptomen".
pi_195152167
quote:

Arm omaatje -O- Hopelijk knapt ze snel op.
pi_195152181
Candaasje wat een narigheid! Sterkte!
pi_195152201
Vandaag twee woorden gezien voor woord van het jaar: coronabeu en snotneusbesluit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195152208
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De mensen die het beseffen hebben de extra maatregelen niet nodig. De mensen die het onzin vinden... gaan zich er vast niet aan houden. Waardoor de horeca het weer allemaal op haar bord krijgt.

En daarna de zorg. De ontwikkelingen zijn écht niet goed. Enige zegen is dat we nu iets meer weten over het virus en in de zorgwereld wat beter zijn voorbereid, en kwetsbare mensen daardoor minder bruut hoeven af te sluiten van de buitenwereld. Voorlopig.
pi_195152210
quote:

Ach shit zeg -O-

quote:
2s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Fietstocht met 55 mensen, Lonaa voorop met hesje en vlaggetje. :D Prachtig weer, toffe acts (foto is van Stevie Ann die inmiddels haar Nederlandse naam gebruikt en in het Nederlands zingt), 40 km in de benen in totaal en nu helemaal gesloopt.

[ afbeelding ]

Superdag, je ligt heerlijk te genieten :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu wel een beetje coviddepressie. Ik ben echt geschrokken hoe snel de besmetting is gegaan bij "nagenoeg geen klachten/symptomen".
Hopelijk meer mensen mét jou.

En ik heb vandaag met open mond zitten kijken naar de idiotie rondom de verdeling van de covidbonus voor zorgpersoneel. :N
pi_195152214
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kan dus eigenlijk niemand zien omdat ik gewoon naar mn werk moet. Van de week was het raak. Niet bij mij. Tenminste in theorie zou het nog kunnen. Al die mensen zien gewoon mensen. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat de vraag is wanneer ik het krijg. Mn ouders zijn oudish en beginnen gammmel te worden, 2 goede vriendinnen zijn zwanger, andere vrienden zijn juist weer zelf zo relaxed dat ze in zichzelf een risico vormen.

Ik zie dit zonder veel strengere regels en veel strengere handhaving niet snel goed komen.

Bovenstaande speelt ook wel weer mee in mn banenstruggle :')
Ik zie het ook niet snel goed komen. Want verwacht niet dat ze veel strenger durven te zijn.

Lastig van je banenstruggle. Dat probleem heb ik natuurlijk niet en mijn man kan gewoon fulltime thuis werken, weet ook wel dat we daarin erg geluk hebben.
pi_195152241
quote:
5 Man om je heen is ook wel veel ineens. Vooral als ze nog jong zijn.
Spoilers!
pi_195152250
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Lonaa het volgende:

[ afbeelding ]

Wat leuk O+

Ik ga morgen naar een cultureel lint. Normaal diverse voorstellingen in de stad waar je in- en uit kunt lopen.
Nu vooraf gratis kaartjes gereserveerd. Fijn dat zulke dingen wel door kunnen gaan. En hier in de stad zijn ze over het algemeen verstandig en geeft men elkaar ruimte.
pi_195152257
Collega's en onze eigen artsen + de kinderen van coll en artsen worden nu ook steeds meer getest, zijn meer ziek.
Gelukkig vaker negatief dan positief, maar toch.
Het komt steeds 'dichterbij' ook.
Echt mensen, weest voorzichtig en spread the word. En niet het virus.
pi_195152267
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Superdag, je ligt heerlijk te genieten :D

Ja. Hier had ik even een momentje. Was de een-na-laatste stop.

Overigens was dit evenement coronaproof. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195152304
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:08 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, @:cat-atrophe, en iedereen die verstand van katten heeft:
Mijn kat heeft een enorm dikke wang, ik denk een abces. Hij heeft er niet veel last van, z'n oog is open, kan gewoon ademen en slikken en eten. Ik wil er wel maandag mee naar de dierenarts (als het er dan nog is, ik verwacht het wel, en als hij nog in de buurt is - ik kan 'm niet opsluiten).
Of is zoiets gevaarlijk en spoed?
Je hebt in ieder geval op de goede dingen gelet. Maar je kunt altijd even bellen naar de spoedlijn (heb ik net ook gedaan voor mijn pechnest :') ) om advies te krijgen. Want wang is wel in de buurt van oor en hersenen.
Zelf zou ik het vanavond iig wel durven afwachten, als de rest van de functies van de Cat-unit normaal zijn. En morgen kijken hoe het dan is.

Wel onhandig dat hij geen binnenkat is. Als hij wel last krijgt dan heb je hem dus niet zomaar te pakken, denk ik?
pi_195152306
Dank :* de ambulance was net nog onderweg, mijn ouders zijn al in het ziekenhuis.

@sigme : het klinkt niet gelijk als bloedspoed, maar hou wel even sterk in de gaten of de zwelling niet toeneemt. Is het acuut ontstaan? Dan zou je ook nog kunnen denken aan een wespensteek oid.

Ziet er uit als een fijne dag Lonaa!

Vervelend Lucky, het is ook vaak best lastig familie/ vrienden écht aan te spreken op dit soort beslissingen.

Over COVID gesproken, de Keuringsdienst van Waarde had best een aardige aflevering afgelopen week. :)
pi_195152337
quote:
Bizar he? Veel of weinig symptomen zegt zo ontzettend weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')