Wanneer meeten niet meer eng isquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een proeverij?
Ik had uit de nieuwsberichten. En de manier waarop hij commentaar op het beleid heeft, begrepen dat hij niet meer in het crisis/beleidsteam zit. Enkel nog voor advies.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee joh, van Ranst doet nog volop mee...
Ik hou van hun lemon 'cheese'cake !quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik had net weer een keer een Gü toetje, wat blijven die toch eigenlijk goddelijk.
2019 Had ook weinig oversterfte in de griepperiode als je kijkt bij momo.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben inmiddels eigenlijk wel benieuwd naar de besmettelijkheid van de gewone verkoudheidsvirussen. Zoveel mensen, waarvan een deel ook echt heel voorzichtig wbt corona, die verkouden zijn. Je zou denken dat handen wassen, afstand houden, geen handen schudden, mondkapjes ook tegen die virussen helptHet was wel een reden waarom we zo weinig griepdoden hadden dit voorjaar, las ik ergens.
Die wilde ik ook halen, maar mijn Appie had die helaas niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou van hun lemon 'cheese'cake !![]()
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef z80 het volgende:
2019 Had ook weinig oversterfte in de griepperiode als je kijkt bij momo.
https://www.euromomo.eu/
Ahw, hier was ie laatst ook uitverkocht. (Er stond nog wel een variant met rabarber).quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen, maar mijn Appie had die helaas niet.
Ai, jullie horen ook bij de 12 of gaan jullie een andere keer om ruimte te makenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat volgende week haar verjaardag vieren. Met 12 man in een piepklein huis. Drie van hen zijn 70+, diabeet, hoge bloeddruk, tha works.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat volgende week haar verjaardag vieren. Met 12 man in een piepklein huis. Drie van hen zijn 70+, diabeet, hoge bloeddruk, tha works.
IPV zien wordt het voelen vannacht.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:28 schreef fietsie het volgende:
Zow, Uitgeklust voor vandaag. Ik kan geen Rockwool en PIR-plaat meer zien vandaag.
Ik ga zeker niet. J wel geloof ik. Hij gaat in theorie wel tegen zijn moeder zeggen dat hij het onverstandig vindt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]hoe verzin je het
Gaan jullie ook?
Wij missen op dit moment ook een verjaardag, kwamen 20+ mensen dus laat maar.
Ach neequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Wij zouden morgen kleinschalig mijn oma haar verjaardag vieren. Maar ze is vanavond gevallen en heeft waarschijnlijk haar heup gebroken. (Ze zijn nu met de ambu onderweg naar het ziekenhuis)
Nu ik dit lees....quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet. J wel geloof ik. Hij gaat in theorie wel tegen zijn moeder zeggen dat hij het onverstandig vindt.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Wij zouden morgen kleinschalig mijn oma haar verjaardag vieren. Maar ze is vanavond gevallen en heeft waarschijnlijk haar heup gebroken. (Ze zijn nu met de ambu onderweg naar het ziekenhuis)
Ik vind dit ook moeilijk en ben best teleurgesteld. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu ik dit lees....
Ik vind het soms moeilijk als ik iets wel oke vind maar mijn man niet en andersom.
Want als er 1 gaat kan je zo'n beetje net zo goed samen gaan toch?
Meestal kiezen we er nu dan maar voor om beiden niet te gaan.
Snap ikquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijk en ben best teleurgesteld. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.
Meh. Hopelijk valt het toch nog mee.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Oh! Wat naar. Hopelijk valt het meequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik zie helaas heel veel egoïsme om mij heen....quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat zo stom he. Ik heb 4 mensen uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren. Beseffen die lui echt niet dat alle dingen die we doen rondom corona is om elkaar te beschermen en zeker de mensen met een zwakkere gezondheid in onze maatschappij?
Lastig. Alle beslissingen met risico van gewenste afstand versus gewenste nabijheid zijn lastig in tijden van enge ziektes. Ik hoop dat jullie eruit komen zonder teveel afstand tussen jullie te krijgen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijk en ben best teleurgesteld. Ik had dit eigenlijk niet verwacht.
Ik kan dus eigenlijk niemand zien omdat ik gewoon naar mn werk moet. Van de week was het raak. Niet bij mij. Tenminste in theorie zou het nog kunnen. Al die mensen zien gewoon mensen. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat de vraag is wanneer ik het krijg. Mn ouders zijn oudish en beginnen gammmel te worden, 2 goede vriendinnen zijn zwanger, andere vrienden zijn juist weer zelf zo relaxed dat ze in zichzelf een risico vormen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie helaas heel veel egoïsme om mij heen....
Je moet toch gewoon een feestje kunnen vieren, ze zijn toch gezond (niet perse jong).
Arm omaatjequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
De mensen die het beseffen hebben de extra maatregelen niet nodig. De mensen die het onzin vinden... gaan zich er vast niet aan houden. Waardoor de horeca het weer allemaal op haar bord krijgt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat zo stom he. Ik heb 4 mensen uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren. Beseffen die lui echt niet dat alle dingen die we doen rondom corona is om elkaar te beschermen en zeker de mensen met een zwakkere gezondheid in onze maatschappij?
Ach shit zegquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Superdag, je ligt heerlijk te genietenquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Fietstocht met 55 mensen, Lonaa voorop met hesje en vlaggetje.Prachtig weer, toffe acts (foto is van Stevie Ann die inmiddels haar Nederlandse naam gebruikt en in het Nederlands zingt), 40 km in de benen in totaal en nu helemaal gesloopt.
[ afbeelding ]
Morgen weer, maar dan de andere route.
Hopelijk meer mensen mét jou.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu wel een beetje coviddepressie. Ik ben echt geschrokken hoe snel de besmetting is gegaan bij "nagenoeg geen klachten/symptomen".
Ik zie het ook niet snel goed komen. Want verwacht niet dat ze veel strenger durven te zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan dus eigenlijk niemand zien omdat ik gewoon naar mn werk moet. Van de week was het raak. Niet bij mij. Tenminste in theorie zou het nog kunnen. Al die mensen zien gewoon mensen. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat de vraag is wanneer ik het krijg. Mn ouders zijn oudish en beginnen gammmel te worden, 2 goede vriendinnen zijn zwanger, andere vrienden zijn juist weer zelf zo relaxed dat ze in zichzelf een risico vormen.
Ik zie dit zonder veel strengere regels en veel strengere handhaving niet snel goed komen.
Bovenstaande speelt ook wel weer mee in mn banenstruggle
5 Man om je heen is ook wel veel ineens. Vooral als ze nog jong zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu wel een beetje coviddepressie. Ik ben echt geschrokken hoe snel de besmetting is gegaan bij "nagenoeg geen klachten/symptomen".
Wat leukquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Fietstocht met 55 mensen, Lonaa voorop met hesje en vlaggetje.Prachtig weer, toffe acts (foto is van Stevie Ann die inmiddels haar Nederlandse naam gebruikt en in het Nederlands zingt), 40 km in de benen in totaal en nu helemaal gesloopt.
[ afbeelding ]
Morgen weer, maar dan de andere route.
Ja. Hier had ik even een momentje. Was de een-na-laatste stop.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Superdag, je ligt heerlijk te genieten
Je hebt in ieder geval op de goede dingen gelet. Maar je kunt altijd even bellen naar de spoedlijn (heb ik net ook gedaan voor mijn pechnestquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:08 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, @:cat-atrophe, en iedereen die verstand van katten heeft:
Mijn kat heeft een enorm dikke wang, ik denk een abces. Hij heeft er niet veel last van, z'n oog is open, kan gewoon ademen en slikken en eten. Ik wil er wel maandag mee naar de dierenarts (als het er dan nog is, ik verwacht het wel, en als hij nog in de buurt is - ik kan 'm niet opsluiten).
Of is zoiets gevaarlijk en spoed?
Bizar he? Veel of weinig symptomen zegt zo ontzettend weinig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |