chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duurde lang!Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
Ik had laatst een gebroken been wist je dat al?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
Je moet ook niet over de stekker van je TV struikelen.
Gestruikeld over mijn draadloze Wi-Fi
Zonder wrijving geen glans![]()
Kreeg er een slappe anus vanGlibber links, glibber rechts
Nee was niet tegen jou.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja kan niet heb ik niet ow niet tegen mij![]()
![]()
Nr staat in dm![]()
Was niet de bedoeling, maar duurde te lang...quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef devzero het volgende:
Ik moet ook niet de LAPO hebben terwijl ik in een webinar van de National Science Foundation zit![]()
gezien schatquote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee was niet tegen jou.
Nr staat in dmFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wijfie ook terug gebracht naar de winkel? Kan nietbhe, dat ze je laat struikelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had laatst een gebroken been wist je dat al?
Gestruikeld over mijn draadloze Wi-FiGlibber links, glibber rechts
Daarom heb ik m'n wifi gewoon bedraadquote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had laatst een gebroken been wist je dat al?
Gestruikeld over mijn draadloze Wi-Fi![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef devzero het volgende:
Gekaapt door aloa. Dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
Jajaaaaajaaaaquote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef devzero het volgende:
Gekaapt door aloa. Dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
Ah jij hebt je wijfie dus aan de ketting?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n wifi gewoon bedraadGlibber links, glibber rechts
Allemaal erg lief trouwens de reacties die ik in vorige topic kreeg.
Liefdeeeeee![]()
Hey meissie @madam-april
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Uiteraard, maar da's een heel ander verhaalquote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ah jij hebt je wijfie dus aan de ketting?![]()
Ja zekerquote:Op woensdag 16 september 2020 21:01 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn grappen zijn nog steeds van kwaliteit gelukkig.![]()
Goed bezig, beter geregeld als justin bieber.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Uiteraard, maar da's een heel ander verhaalGlibber links, glibber rechts
Ik verwacht wel een uitnodiging voor De bruiloft!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gaat supergoed. Erg gelukkig met hem.
Ja dat snap ik. Even is dat leuk maar op den duur wordt je daar gek van.
Hoe is het met jou en de love ?![]()
Geen liefde hieralleen voor winkelen momenteel. Daarom moet ik ook snel weer werken zodat ik meer kan kopen
![]()
![]()
Meloenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitnodiging voor De bruiloft!![]()
Geen liefde hieralleen voor winkelen momenteel. Daarom moet ik ook snel weer werken zodat ik meer kan kopen
![]()
![]()
Nog geen grap gezien.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:01 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn grappen zijn nog steeds van kwaliteit gelukkig.Glibber links, glibber rechts
Wat zijn de maximale aantal tekens van fok dan?quote:Glibber links, glibber rechts
eerst staat er nog date met mij he koffie drinkenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geen id...nooit getest.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:03 schreef wadslak het volgende:
[..]
Wat zijn de maximale aantal tekens van fok dan?![]()
Uiteraard. Jij wordt bruidsmeisje.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oei nog steeds een gat in je hand ?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Goed om te lezen dat het goed met je gaat, en met wadje ookquote:Op woensdag 16 september 2020 21:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij wordt bruidsmeisje.
Oei nog steeds een gat in je hand ?
topics gaan weer mega hard we gaan lekker![]()
![]()
![]()
![]()
De A2?quote:Glibber links, glibber rechts
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij wordt bruidsmeisje.
Oei nog steeds een gat in je hand ?![]()
en dan zo’n verschrikkelijke te fel gekleurde bruidsmeisjesjurk
![]()
Ja winkelen stopt helaas niet. Gaat zelfs harder als je thuis zitlang leve online winkelen midden in de nacht
![]()
![]()
A2 racer is niet op het wad.quote:Glibber links, glibber rechts
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Het kan niet gekker, eet een krekker.Glibber links, glibber rechts
Ik heb het hele binnenhof naar de klote gereden met dat spel. Dat ik daar geen aivd bezoek van heb gehad is mij een raadsel.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
jaaaaaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee @Zeroku nogquote:Op woensdag 16 september 2020 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Is je hele vriendenclub dan compleet?![]()
![]()
![]()
Ik mis @devzero nogGlibber links, glibber rechts
Leuk tochquote:Op woensdag 16 september 2020 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Is je hele vriendenclub dan compleet?![]()
Wel jammer dat @Dotteke en @Jacquelinehasselbaink en @mario390 niet meedoen met de ontgroening van PaulTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En dat is?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
Dan missen we nog 1 persoon wiens naam niet genoemd mag worden![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
Dan missen we nog 1 persoon wiens naam niet genoemd mag worden
@Voldemortquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
HUH WAAR mAAN?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Wel jammer dat @:dotteke en @:jacquelinehasselbaink en @:mario390 niet meedoen met de ontgroening van PaulFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
We missen er nog wel meer, sommige als kiespijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
![]()
gewoon in ONZ. Je weet wel het forum waar wij te gast zijnquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Waarom vertel je dat nouquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had aloa via whatsapp gevraagd om een nieuw topic te openen.![]()
![]()
Dan trek ik mijn keutel inquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had aloa via whatsapp gevraagd om een nieuw topic te openen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
@monitov?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
Doe je dat dansje normaal niet in dagbagger met iemand andersquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE![]()
![]()
Ja maar die is ermee gestoptquote:Op woensdag 16 september 2020 21:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe je dat dansje normaal niet in dagbagger met iemand anders
Nee, niet meer, heeft hij laten wijzigenquote:~FEYENOORD~
Owh dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, niet meer, heeft hij laten wijzigen![]()
![]()
Wie zijn er nieuw dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:13 schreef shiitake het volgende:
Leuk al die nieuwe namen hier (voor mij nieuw dan).![]()
Hij had zijn naam laten veranderen in alleen I (en vlak daarna had hij I. geregistreerd zodat die niet gekaapt zou worden)quote:![]()
Spreek jij hem nog ?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, niet meer, heeft hij laten wijzigen![]()
Nog een tijdje contact mee gehad maar dat is inmiddels ook verwatertquote:~FEYENOORD~
Hij heeft voorem.nl ook uit de lucht gehaaldquote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog een tijdje contact mee gehad maar dat is inmiddels ook verwatert![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar die is ermee gestoptahw. Nieuwe danspartner vinden dan maar
![]()
![]()
Uhm,quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bijvquote:Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ahw. Nieuwe danspartner vinden dan maar
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Uhm,Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ripquote:Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft voorem.nl ook uit de lucht gehaald~FEYENOORD~
Dm..quote:Op woensdag 16 september 2020 21:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah hoe gaat het met zijn oog ?
Doe hem in ieder geval heeeeeeeeel veel groeten
Zal ik doen![]()
Ah oké. Ja dat gebeurt somsquote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog een tijdje contact mee gehad maar dat is inmiddels ook verwatert
Hoe gaat het met jou verder. Hoe bevalt je nieuwe functie op het werk![]()
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een grapje, maar de 'oude garde' is nieuw voor mij. Ik heb dit topic pas een paar maanden geleden ontdekt.quote:![]()
We hebben weer wat gemistTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Was even wennen, maar heb het veel beter voor elkaar nuquote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Ja dat gebeurt soms
Hoe gaat het met jou verder. Hoe bevalt je nieuwe functie op het werk
~FEYENOORD~
Voor de kenners.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fresh help even mee paul ontgroenenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heyquote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een grapje, maar de 'oude garde' is nieuw voor mij. Ik heb dit topic pas een paar maanden geleden ontdekt.![]()
![]()
Hij heeft mij op de blacklist staan.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh help even mee paul ontgroenen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt nu te maken met de oldskool DTS hooligans.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een grapje, maar de 'oude garde' is nieuw voor mij. Ik heb dit topic pas een paar maanden geleden ontdekt.Zonder wrijving geen glans![]()
Van alle 2 een beetje.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een grapje, maar de 'oude garde' is nieuw voor mij. Ik heb dit topic pas een paar maanden geleden ontdekt.![]()
wouwquote:Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft mij op de blacklist staan.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh help even mee paul ontgroenen![]()
![]()
![]()
je wil me niet eens feliciteren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
haha ja al gedaan heb je niet gezien hequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
paul doe even slotje op mijn topicquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt nu te maken met de oldskool DTS hooligans.![]()
![]()
En een dankjewel kan er niet af,de attitude.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Neehee, ik dacht ik zeg het even“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een dankjewel kan er niet af,de attitude.![]()
ik heb al vier gedaan kap ermee met feliciterenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een dankjewel kan er niet af,de attitude.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echte mannen eten geen honing,die kauwen bijen.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
KEIHARDE jongens van het kaliber; blaffende honden bijten niet!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
KEIHARDE jongens van het kaliber; blaffende honden bijten niet!
~FEYENOORD~
De "oude" garde is eigenlijk gewoon de nieuwe garde voor oldbies als haags, flippingcoin en mijquote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik bijt heul welquote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
KEIHARDE jongens van het kaliber; blaffende honden bijten niet!![]()
![]()
Nee bijten niet maar springen wel in je nek.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 984 / 4453
2. Dotteke / 427 / 4323
3. Superbadeendje / 373 / 2743
4. Jacquelinehasselbaink / 365 / 4528
5. kree / 364 / 1804
6. mario390 / 359 / 1980
7. Ferrous / 280 / 1243
8. devzero / 247 / 1027
9. jerney / 224 / 2542
10. DerRabbit / 217 / 939
11. aloa / 216 / 3107
12. ToT / 206 / 3533
13. Maanvis / 202 / 913
14. Mrsloveable / 195 / 1972
15. Rob / 174 / 952
16. Jippie / 155 / 2177
17. engine / 132 / 425
18. Dr.Mikey / 126 / 836
19. Schakeltopia / 119 / 2190
20. maily / 104 / 1173SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ok boomerquote:Op woensdag 16 september 2020 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
De "oude" garde is eigenlijk gewoon de nieuwe garde voor oldbies als haags, aloa en mij~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
spring mooi terugquote:Op woensdag 16 september 2020 21:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee bijten niet maar springen wel in je nek.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 984 / 4453
2. Dotteke / 427 / 4323
3. Superbadeendje / 373 / 2743
4. Jacquelinehasselbaink / 365 / 4528
5. kree / 364 / 1804
6. mario390 / 359 / 1980
7. Ferrous / 280 / 1243
8. devzero / 247 / 1027
9. jerney / 224 / 2542
10. DerRabbit / 217 / 939
11. aloa / 216 / 3107
12. ToT / 206 / 3533
13. Maanvis / 202 / 913
14. Mrsloveable / 195 / 1972
15. Rob / 174 / 952
16. Jippie / 155 / 2177
17. engine / 132 / 425
18. Dr.Mikey / 126 / 836
19. Schakeltopia / 119 / 2190
20. maily / 104 / 1173Merci monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 puntjes@FreshFruit pas maar op
![]()
Alsof jij dat erg vondquote:Op woensdag 16 september 2020 21:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja bedankt nog. Je hebt een fijne afdruk achtergelaten.![]()
![]()
thnx monitorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Spring maarbergens anders opquote:Op woensdag 16 september 2020 21:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
spring mooi terug![]()
Ik kan wel inpakken.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Merci monitor
4 puntjes@:freshfruit pas maar op
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
69. R-woud93 / 2 / 39
Heb ook gewoon al 2 punten![]()
DE WEG NAAR BOVEN IS INGEZET ALLEN!
Ps, 69 genot~FEYENOORD~
Zachtjes bijten is wel fijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmm dat is dan weer een minpuntje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmm dat is dan weer een minpuntje.![]()
![]()
Somsquote:Op woensdag 16 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zachtjes bijten is wel fijn.![]()
Hey moentjequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik hoop het wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niet sneren en stoken.![]()
Hopelijk speelt ie in oktober ook mee.![]()
![]()
Paul
![]()
Ik gooi dit topic zo ff dicht om in de top 20 te komen heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat lijkt mij wel prettigquote:Op woensdag 16 september 2020 21:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niet sneren en stoken.![]()
Hopelijk speelt ie in oktober ook mee.![]()
Waar ben je mod?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:35 schreef Paul het volgende:
Ik gooi dit topic zo ff dicht om in de top 20 te komen hee![]()
Neequote:Op woensdag 16 september 2020 21:35 schreef Paul het volgende:
Ik gooi dit topic zo ff dicht om in de top 20 te komen hee![]()
Ligt eraan waarquote:Op woensdag 16 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zachtjes bijten is wel fijn.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Je oorlelletje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@dud0r waar blijf jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij mag dat askimquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar goed, ik ga nog even netflixen.
Bedankt voor deze gezellige avond en ik zie jullie graag terug in oktober
@hemarookworst
@engine
@m1st1g
@moemoe
@Limoentjuh
@skysherrif
@Already_in_use
@wadslak
@devzero
@Dr.Mikey
@madam-april
@noodgang
@dud0rZonder wrijving geen glans![]()
🥳🥳🥳🥳🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mij niet eens mentionen ... tassssssssquote:Op woensdag 16 september 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
@:hemarookworst
@:engine
@:m1st1g
@:moemoe
@:limoentjuh
@:skysherrif
@:already_in_use
@:wadslak
@:devzero
@:dr.mikey
@:madam-april
@:noodgang
@:dud0r![]()
Hier gaat iets foutquote:
Vechten?
Gaat zeker gebrurenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
Wat liefquote:Op woensdag 16 september 2020 21:41 schreef devzero het volgende:
Ik mis @:moemoe nog. Heb ik speciaal voor haar een paar repen chocolade gekocht net.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lief van jouquote:Op woensdag 16 september 2020 21:41 schreef devzero het volgende:
Ik mis @:moemoe nog. Heb ik speciaal voor haar een paar repen chocolade gekocht net.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb je iets goed te maken?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:41 schreef devzero het volgende:
Ik mis @:moemoe nog. Heb ik speciaal voor haar een paar repen chocolade gekocht net.![]()
Nee hoor gaat niks foutquote:Op woensdag 16 september 2020 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Hier gaat iets fout
Vechten?
[ afbeelding ]Jij gaat fout omdat je Het gevecht verliest
![]()
Voor een goede vechtpartij ben ik altijd voorstander![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0rIs goed schatje
![]()
@moemoe godinquote:Op woensdag 16 september 2020 21:41 schreef devzero het volgende:
@borrelnootje1 mis ik ook![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben trainenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Dud0r waar blijf jeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dit gaat te verquote:Op woensdag 16 september 2020 21:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoor gaat niks foutJij gaat fout omdat je Het gevecht verliest
![]()
Voor een goede vechtpartij ben ik altijd voorstander![]()
[ afbeelding ]
Geniet van je avond Haags en tot snelquote:Op woensdag 16 september 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
![]()
![]()
train zequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik geloof je.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms (heel soms) ben ik ook gewoon aardig zonder iets terug te verlangen![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:moemoe godin![]()
@:borrelnootje1 mis ik ook![]()
limoentjuh niet jezelf blokkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ze heb tenminste wel een puntquote:Op woensdag 16 september 2020 21:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
limoentjuh niet jezelf blokkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
@:dud0r
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alleen is de nieuwe garde ook een beetje oud aan het worden. Tijd voor nieuwe users. Gaan we even in MEN ronzelen?quote:![]()
quote:![]()
Ik ga weer werken. Fijne avond nog
Amenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga ook netflixen. Tot de volgende bolkiaantjes
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer werken. Fijne avond nog![]()
![]()
Paul
![]()
Kan je beter naar nieuws ofzo, voor wat serieuze inbreng.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen is de nieuwe garde ook een beetje oud aan het worden. Tijd voor nieuwe users. Gaan we even in MEN ronzelen?![]()
Paul
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe mod!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doei Aiuquote:Op woensdag 16 september 2020 21:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Amen![]()
Ik ga ook netflixen. Tot de volgende bolkiaantjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:50 schreef Justin_Case het volgende:
Mooi bericht in de ticker bovenaan FOK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier zussiequote:Op woensdag 16 september 2020 21:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Amen![]()
Ik ga ook netflixen. Tot de volgende bolkiaantjes![]()
En jij ook tot heel snel weer![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:50 schreef Justin_Case het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:50 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ah ja, jij werkte nou in de avondquote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer werken. Fijne avond nog![]()
Werk ze engine en tot onze volgende gevecht![]()
![]()
Paul
![]()
Wat verwacht je van 40+quote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen is de nieuwe garde ook een beetje oud aan het worden. Tijd voor nieuwe users. Gaan we even in MEN ronzelen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dan pak je idd de meeste punktequote:Op woensdag 16 september 2020 21:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit hier nu meer voor de gezelligheid dan puntjes.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heeft er iemand wel punten gemaakt afgelopen paar uur danquote:Op woensdag 16 september 2020 21:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
limoentjuh niet jezelf blokken![]()
![]()
Jij!quote:Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft er iemand wel punten gemaakt afgelopen paar uur dan![]()
Ik ben te ongeduldig om heel die banner af te kijken.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
haha nee moppiequote:Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft er iemand wel punten gemaakt afgelopen paar uur dan![]()
![]()
die banner whoei whoei![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iddje blijft hier langer als je het leuk hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
goed bezigquote:Op woensdag 16 september 2020 21:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
dan heb ik nou 5 puntjes dus
![]()
![]()
Ik ga hardOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()