Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een grapje, maar de 'oude garde' is nieuw voor mij. Ik heb dit topic pas een paar maanden geleden ontdekt.quote:
Was even wennen, maar heb het veel beter voor elkaar nuquote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Ja dat gebeurt soms
Hoe gaat het met jou verder. Hoe bevalt je nieuwe functie op het werk
fresh help even mee paul ontgroenenquote:
Heyquote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een grapje, maar de 'oude garde' is nieuw voor mij. Ik heb dit topic pas een paar maanden geleden ontdekt.
Hij heeft mij op de blacklist staan.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh help even mee paul ontgroenen
Je hebt nu te maken met de oldskool DTS hooligans.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is of een grapje, maar de 'oude garde' is nieuw voor mij. Ik heb dit topic pas een paar maanden geleden ontdekt.
Van alle 2 een beetje.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
wouwquote:Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft mij op de blacklist staan.
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh help even mee paul ontgroenen
haha ja al gedaan heb je niet gezien hequote:
paul doe even slotje op mijn topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |