Uiteraard, maar da's een heel ander verhaalquote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ah jij hebt je wijfie dus aan de ketting?
Ja zekerquote:Op woensdag 16 september 2020 21:01 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn grappen zijn nog steeds van kwaliteit gelukkig.
Goed bezig, beter geregeld als justin bieber.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Uiteraard, maar da's een heel ander verhaal
Ik verwacht wel een uitnodiging voor De bruiloft!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gaat supergoed. Erg gelukkig met hem.
Ja dat snap ik. Even is dat leuk maar op den duur wordt je daar gek van.
Hoe is het met jou en de love ?
Meloenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitnodiging voor De bruiloft!![]()
Geen liefde hieralleen voor winkelen momenteel. Daarom moet ik ook snel weer werken zodat ik meer kan kopen
Nog geen grap gezien.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:01 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn grappen zijn nog steeds van kwaliteit gelukkig.
Wat zijn de maximale aantal tekens van fok dan?quote:
eerst staat er nog date met mij he koffie drinkenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen liefde hieralleen voor winkelen momenteel. Daarom moet ik ook snel weer werken zodat ik meer kan kopen
Geen id...nooit getest.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:03 schreef wadslak het volgende:
[..]
Wat zijn de maximale aantal tekens van fok dan?
Uiteraard. Jij wordt bruidsmeisje.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het goed met je gaat, en met wadje ookquote:Op woensdag 16 september 2020 21:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij wordt bruidsmeisje.
Oei nog steeds een gat in je hand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |