chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duurde lang!Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
Ik had laatst een gebroken been wist je dat al?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
Je moet ook niet over de stekker van je TV struikelen.
Gestruikeld over mijn draadloze Wi-Fi
Zonder wrijving geen glans![]()
Kreeg er een slappe anus vanGlibber links, glibber rechts
Nee was niet tegen jou.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja kan niet heb ik niet ow niet tegen mij![]()
![]()
Nr staat in dm![]()
Was niet de bedoeling, maar duurde te lang...quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef devzero het volgende:
Ik moet ook niet de LAPO hebben terwijl ik in een webinar van de National Science Foundation zit![]()
gezien schatquote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee was niet tegen jou.
Nr staat in dmFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wijfie ook terug gebracht naar de winkel? Kan nietbhe, dat ze je laat struikelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had laatst een gebroken been wist je dat al?
Gestruikeld over mijn draadloze Wi-FiGlibber links, glibber rechts
Daarom heb ik m'n wifi gewoon bedraadquote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had laatst een gebroken been wist je dat al?
Gestruikeld over mijn draadloze Wi-Fi![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef devzero het volgende:
Gekaapt door aloa. Dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
Jajaaaaajaaaaquote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef devzero het volgende:
Gekaapt door aloa. Dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
Ah jij hebt je wijfie dus aan de ketting?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n wifi gewoon bedraadGlibber links, glibber rechts
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |