De A2?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij wordt bruidsmeisje.
Oei nog steeds een gat in je hand ?
A2 racer is niet op het wad.quote:
Ik heb het hele binnenhof naar de klote gereden met dat spel. Dat ik daar geen aivd bezoek van heb gehad is mij een raadsel.quote:
jaaaaaquote:
nee @Zeroku nogquote:Op woensdag 16 september 2020 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Is je hele vriendenclub dan compleet?
Leuk tochquote:Op woensdag 16 september 2020 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Is je hele vriendenclub dan compleet?
En dat is?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
Dan missen we nog 1 persoon wiens naam niet genoemd mag worden
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
@Voldemortquote:
HUH WAAR mAAN?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Wel jammer dat @:dotteke en @:jacquelinehasselbaink en @:mario390 niet meedoen met de ontgroening van Paul
We missen er nog wel meer, sommige als kiespijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
gewoon in ONZ. Je weet wel het forum waar wij te gast zijnquote:
Waarom vertel je dat nouquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had aloa via whatsapp gevraagd om een nieuw topic te openen.
Dan trek ik mijn keutel inquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had aloa via whatsapp gevraagd om een nieuw topic te openen.
@monitov?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
Doe je dat dansje normaal niet in dagbagger met iemand andersquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ja maar die is ermee gestoptquote:Op woensdag 16 september 2020 21:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe je dat dansje normaal niet in dagbagger met iemand anders
Nee, niet meer, heeft hij laten wijzigenquote:
Owh dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, niet meer, heeft hij laten wijzigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |