abonnement Unibet Coolblue
pi_195092646
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195093267
Had trouwens weer een fake-profile aan de haak vanmorgen op Tinder... nog steeds niet geswipet (wk. 4 nu).. maar ze rollen gewoon automagisch binnen. Kan me ook niet voorstellen dat ik deze rechts had gegooid.. blijft een bijzondere site, met magische momentjes :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195094262
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
Had trouwens weer een fake-profile aan de haak vanmorgen op Tinder... nog steeds niet geswipet (wk. 4 nu).. maar ze rollen gewoon automagisch binnen. Kan me ook niet voorstellen dat ik deze rechts had gegooid.. blijft een bijzondere site, met magische momentjes :+
Dat doen ze zodat je terug komt, en het is natuurlijk mogelijk dat je voor je Tinder pauze geswiped hebt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195094499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:28 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat doen ze zodat je terug komt, en het is natuurlijk mogelijk dat je voor je Tinder pauze geswiped hebt.
Ja, dat zou kunnen, maar het is helemaal niet een profiel wat ik op rechts zou gooien.. van die vage 'profi-foto's' maar dan veel te onscherp, overduidelijk neppe tekst enzo.. maar.. het kan.. doei-knopje geklikt, so no worries. :P

Ik kwam trouwens niet 'terug' kreeg gewoon een melding van een match op mijn foon.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195094807
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, maar het is helemaal niet een profiel wat ik op rechts zou gooien.. van die vage 'profi-foto's' maar dan veel te onscherp, overduidelijk neppe tekst enzo.. maar.. het kan.. doei-knopje geklikt, so no worries. :P

Ik kwam trouwens niet 'terug' kreeg gewoon een melding van een match op mijn foon.
Je moet de match als het snoepje zien en Tinder als dat geblindeerde busje. 😏Sommige stappen in andere niet. Je kunt het natuurlijk nooit bewijzen maar ga er maar vanuit dat iedere datingsite wat profielen beheert voor iemand die de kudde dreigt te verlaten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195095965
quote:
Scary! Jij ook hier? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195096050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:53 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je moet de match als het snoepje zien en Tinder als dat geblindeerde busje. 😏Sommige stappen in andere niet. Je kunt het natuurlijk nooit bewijzen maar ga er maar vanuit dat iedere datingsite wat profielen beheert voor iemand die de kudde dreigt te verlaten.
I know how that stuff works.. staat volgens mij zelfs in de policy dat er 'animatie-profielen voor test-doeleinden' rond kunnen huppelen.. geefniet, je pikt ze er meestal zonder moeite tussenuit..

Voorlopig al een uurtje of 3 een redelijk knetterende chat met een Thaise meid (Lexa).. laatste regel: "zeg maar wanneer je wilt afspreken" :s)

Wederom niks geswipet trouwens, ik keek effe door mijn profielbezoeksters heen en toen dook ze de chat in, like kreeg ik achteraf pas :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195096166
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

I know how that stuff works.. staat volgens mij zelfs in de policy dat er 'animatie-profielen voor test-doeleinden' rond kunnen huppelen.. geefniet, je pikt ze er meestal zonder moeite tussenuit..

Voorlopig al een uurtje of 3 een redelijk knetterende chat met een Thaise meid (Lexa).. laatste regel: "zeg maar wanneer je wilt afspreken" :s)

Wederom niks geswipet trouwens, ik keek effe door mijn profielbezoeksters heen en toen dook ze de chat in, like kreeg ik achteraf pas :')
Goed bezig jij :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 16 september 2020 @ 19:52:17 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195096245
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goed bezig jij :Y
Het wordt morgenmiddag.. moet allemaal niet te snel gaan :X

Moet niet gekker worre dit. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195096267
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het wordt morgenmiddag.. moet allemaal niet te snel gaan :X

Moet niet gekker worre dit. :')
Wow......spijkers met koppen :o :D
pi_195096296
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wow......spijkers met koppen :o :D
Spijkers in kopp- oh nee, iets anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195096317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Spijkers in kopp- oh nee, iets anders.
:P
  woensdag 16 september 2020 @ 20:02:58 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195096526
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wow......spijkers met koppen :o :D
Mjah, nogal... is nog niet het record, maar wel zeker top 3.. ik ben benieuwd.. :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195096633
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, nogal... is nog niet het record, maar wel zeker top 3.. ik ben benieuwd.. :D
Wij ook :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 16 september 2020 @ 20:08:04 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195096668
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wij ook :@
There won't be a live YT link.. B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 16-09-2020 20:32:42 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195096694
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

The won't be a live YT link.. B-)
Nah, I vraag de AIVD wel 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195096886
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, nogal... is nog niet het record, maar wel zeker top 3.. ik ben benieuwd.. :D
Ik ook! ;)
  woensdag 16 september 2020 @ 21:12:36 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195098249
Hmm, ze komt naar mij, ik lees wandelen, ik lees olie peilen (van dr auto :+ ) ik lees thais koken voor mij O+

Ik: thaise massage? :9 :

zij: 25 jaar Thai boksen en Pentjak Silat ~O> .

Ik: Okok; ik doe wel rustig O-)

Like this chick; beetje haar op d'r tanden met dr 1.56.. goeie shit _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195098304
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, ze komt naar mij, ik lees wandelen, ik lees olie peilen (van dr auto :+ ) ik lees thais koken voor mij O+

Ik: thaise massage? :9 :

zij: 25 jaar Thai boksen en Pentjak Silat ~O> .

Ik: Okok; ik doe wel rustig O-)

Like this chick; beetje haar op d'r tanden met dr 1.56.. goeie shit _O_
En straks klauwen met geld kwijt...... :+
pi_195098319
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, ze komt naar mij, ik lees wandelen, ik lees olie peilen (van dr auto :+ ) ik lees thais koken voor mij O+

Ik: thaise massage? :9 :

zij: 25 jaar Thai boksen en Pentjak Silat ~O> .

Ik: Okok; ik doe wel rustig O-)

Like this chick; beetje haar op d'r tanden met dr 1.56.. goeie shit _O_
Klinkt leuk! Succes! ^O^
  woensdag 16 september 2020 @ 21:15:11 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195098320
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En straks klauwen met geld kwijt...... :+
Aan wat?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195098362
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Aan wat?
Aan haar? Ik zou nog geen Belg of Duitser daten.....laat staan Thais...
  woensdag 16 september 2020 @ 21:18:39 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195098410
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef Amee het volgende:

[..]

Klinkt leuk! Succes! ^O^
Ja, ze is volgens mij ook wel heel leuk... ben echt benieuwd :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195098476
quote:
84s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, ze is volgens mij ook wel heel leuk... ben echt benieuwd :P
Ik denk wij ook! Maar we lezen wel mee in het Datingtopic! :)
  woensdag 16 september 2020 @ 21:26:47 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195098645
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Aan haar? Ik zou nog geen Belg of Duitser daten.....laat staan Thais...
Ik zie het probleem niet.. tis een leukerdje, ze is hier al 17 jaar, heeft een NL paspoort, spreekt (ws erg cute O+ ) Nederlands, heeft een prima baan, denk dat ze misschien zelfs meer verdient als ik, 50/50 kids (papa = kaas), ze is superspontaan, het is net een normaal mens :') .. ik zie echt serieus het probleem niet? :?

"Het is een Thai", djeez, krijg je dat écht je mond uit? :|W :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195099087
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.. tis een leukerdje, ze is hier al 17 jaar, heeft een NL paspoort, spreekt (ws erg cute O+ ) Nederlands, heeft een prima baan, denk dat ze misschien zelfs meer verdient als ik, 50/50 kids (papa = kaas), ze is superspontaan, het is net een normaal mens :') .. ik zie echt serieus het probleem niet? :?

"Het is een Thai", djeez, krijg je dat écht je mond uit? :|W :X
Ja nou.....dan ben ik bevooroordeeld, maar bij Thais denk ik vooral aan: ik zoek een Nederlandse man en zekerheid :@
pi_195099134
Verdorie, ik heb Tinder uitgespeeld op de ingestelde straal van 60km :(
pi_195099292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Scary! Jij ook hier? O+
El! Ja, even linkdumpje doen. Dat er ook nog meer opties zijn dan social media alleen :+

Ben jij weer single? :o
  woensdag 16 september 2020 @ 21:57:39 #30
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195099392
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.. tis een leukerdje, ze is hier al 17 jaar, heeft een NL paspoort, spreekt (ws erg cute O+ ) Nederlands, heeft een prima baan, denk dat ze misschien zelfs meer verdient als ik, 50/50 kids (papa = kaas), ze is superspontaan, het is net een normaal mens :') .. ik zie echt serieus het probleem niet? :?

"Het is een Thai", djeez, krijg je dat écht je mond uit? :|W :X
Voor mannen zal het anders zijn bij Thaise vrouwen, maar ik vind Thaise/ Aziatische mannen zelden aantrekkelijk.
En dat hoor ik zo van vrouwen best veel om me heen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195099439
Mja na mevrouw HongKong heb ik het wel gehad met Aziaten. Teveel kans op een scam :')
pi_195099521
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja nou.....dan ben ik bevooroordeeld, maar bij Thais denk ik vooral aan: ik zoek een Nederlandse man en zekerheid :@
En daarom zou jij geen Thaise man daten? :?
pi_195099605
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.. tis een leukerdje, ze is hier al 17 jaar, heeft een NL paspoort, spreekt (ws erg cute O+ ) Nederlands, heeft een prima baan, denk dat ze misschien zelfs meer verdient als ik, 50/50 kids (papa = kaas), ze is superspontaan, het is net een normaal mens :') .. ik zie echt serieus het probleem niet? :?

"Het is een Thai", djeez, krijg je dat écht je mond uit? :|W :X
Wat een baas ben je toch ook _O_
pi_195099658
quote:
Zou zelf eigenlijk niet zo heel erg zitten te wachten op een of andere oppervlakkigerd die dan een zetje moet krijgen van zo'n koppelaarster om over mijn kledingstijl heen te stappen. :@ Dat rijmt niet met mijn kernwaarden uit de binnenste ring. :P
pi_195099659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:01 schreef Chia het volgende:

[..]

En daarom zou jij geen Thaise man daten? :?
Precies.....Nederlandse mannen zijn al ingewikkeld genoeg.....
pi_195099667
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Aan haar? Ik zou nog geen Belg of Duitser daten.....laat staan Thais...
:o
Zelfs geen Belg? :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195099711
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:o
Zelfs geen Belg? :'(
Nou.....misschien ;)
pi_195099750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Zou zelf eigenlijk niet zo heel erg zitten te wachten op een of andere oppervlakkigerd die dan een zetje moet krijgen van zo'n koppelaarster om over mijn kledingstijl heen te stappen. :@ Dat rijmt niet met mijn kernwaarden uit de binnenste ring. :P
_O-
je hebt m ook wel helemaal gelezen :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_195099845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Zou zelf eigenlijk niet zo heel erg zitten te wachten op een of andere oppervlakkigerd die dan een zetje moet krijgen van zo'n koppelaarster om over mijn kledingstijl heen te stappen. :@ Dat rijmt niet met mijn kernwaarden uit de binnenste ring. :P
Liever niet nee, maar ik voel me wel meer aangesproken tot zo een slow food traject ipv zo een vleesmarkt a la McTinder.
pi_195099899
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou.....misschien ;)
Aaaaaw :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195099954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

El! Ja, even linkdumpje doen. Dat er ook nog meer opties zijn dan social media alleen :+

Ben jij weer single? :o
Nee, ik zit hier voor mijn plezier :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195100024
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, ik zit hier voor mijn plezier :P
Duurt niet lang meer dus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195100043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Liever niet nee, maar ik voel me wel meer aangesproken tot zo een slow food traject ipv zo een vleesmarkt a la McTinder.
Oh ja dat lijkt me ook wel leuk en minder frustrerend dan Tinder. Zal het na mijn eigen potentiële scheiding wel overwegen als ik de datingmarkt weer betreed.

Maar tot nu toe ben ik nog zeer blij met mijn vangst van sociale media.
pi_195100052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Duurt niet lang meer dus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Nee, still going strong O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 16 september 2020 @ 22:19:08 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195100081
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja nou.....dan ben ik bevooroordeeld, maar bij Thais denk ik vooral aan: ik zoek een Nederlandse man en zekerheid :@
Nou, gezien de rest van de info die ik van dr heb, denk ik niet dat dat the case is.. Maar het zóu idd kunnen, komt wel voor natuurlijk.. Net als dat er genoeg 200% Nederlandse vrouwen aan het rondwinkelen zijn met een dubbele agenda omdat ze in de shit zitten.. hence de eerder genoemde free loader-style datende dames die het effe net niet redden deze maand.. Maar ik vind het wel erg fout om daar een afkomst stickertje op te plakken.

En wat is er mis met een Duitse of Belgische kerel dan? want die date je ook niet zeg je.. Duitsers willen alleen maar je koffie, want die is daar duur, en Belgen? Frikandellen ofzo? prima geasfalteerde wegen? :D

Vrouw is vrouw, if I like, I like.. trouwen ga ik sowieso niet meer doen, dus wdb is er weinig te halen hier.

Ik date alles en iedereen die ik leuk vind, regardless afkomst of kleur.. sterker nog; ik vind een kleurtje vaak juist wel nice, ik zie het als een bonus :)

Enige no-go is 020, dat wordt hem écht niet.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Voor mannen zal het anders zijn bij Thaise vrouwen, maar ik vind Thaise/ Aziatische mannen zelden aantrekkelijk.
En dat hoor ik zo van vrouwen best veel om me heen.
Zéker weten dat er Aziatische kerels rondlopen waar je het wél mee zou doen :P

Ik vind ook niet alle Aziatische vrouwen mooi, maar deze wel, sommige Afrikaanse vrouwen hebben ook wat, Zuid Amerikaans sowieso.. Ik houd sowieso van alles wat niet standaard is.. plakplaatjes, piercings (mits niet overdone allebei), aparte kleding, een bijzondere hobby of -beroep; alles wat en vrouw net even anders dan anders maakt is voor mij een dikke vette interesse-trigger.

quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Precies.....Nederlandse mannen zijn al ingewikkeld genoeg.....
Uhhuh, en de vrouwen zijn allemaal handtam en prima opgevoed, hebben een wishlist van 4 kantjes en ditchen je omdat je per ongeluk hont met een d schrijft.

Mummies zijn ingewikkeld.. behalve als je gewoon een schaartje pakt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195100114
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:17 schreef Chia het volgende:

[..]

Oh ja dat lijkt me ook wel leuk en minder frustrerend dan Tinder. Zal het na mijn eigen potentiële scheiding wel overwegen als ik de datingmarkt weer betreed.
Idem :)

quote:
Maar tot nu toe ben ik nog zeer blij met mijn vangst van sociale media.
Ook idem, minus social media O+

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Nee, still going strong O+
Mooi man *O* O+
  woensdag 16 september 2020 @ 22:21:39 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195100147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

El! Ja, even linkdumpje doen. Dat er ook nog meer opties zijn dan social media alleen :+

Ben jij weer single? :o
@:El_Thijs wáárom is dat bij alle vrouwen die jou hier spotten de eerste vraag die in ze opkomt? Hmm?

:D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195100187
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

@:El_Thijs wáárom is dat bij alle vrouwen die jou hier spotten de eerste vraag die in ze opkomt? Hmm?

:D
Ik heb echt geel flauw idee :D :@

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Idem :)
[..]

Ook idem, minus social media O+
[..]

Mooi man *O* O+
In oktober weer lekker op vakantie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195100293
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

@:El_Thijs wáárom is dat bij alle vrouwen die jou hier spotten de eerste vraag die in ze opkomt? Hmm?

:D
Ze zien hun kans schoon :P
pi_195100319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb echt geel flauw idee :D :@
[..]

In oktober weer lekker op vakantie O+
Thijs O+ *;
pi_195100320
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

@:El_Thijs wáárom is dat bij alle vrouwen die jou hier spotten de eerste vraag die in ze opkomt? Hmm?

:D
Rare vraag voor in een wat feitelijk toch een soort singlesdraad is ja :P

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]

In oktober weer lekker op vakantie O+
Nice, waar heen?
pi_195100439
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Rare vraag voor in een wat feitelijk toch een soort singlesdraad is ja :P
[..]

Nice, waar heen?
Misschien ben ik toch begeerlijker dan ik dacht :@

Naar Texel voor een midweekje :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195100514
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien ben ik toch begeerlijker dan ik dacht :@

Naar Texel voor een midweekje :)
Oh weer? Heerlijk uitwaaien O+
  woensdag 16 september 2020 @ 22:37:26 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195100614
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ze zien hun kans schoon :P
True, maar het valt wel heel erg op hmm?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Rare vraag voor in een wat feitelijk toch een soort singlesdraad is ja :P

Good point :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195100721
Ik kan er ook niks aan doen! ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh weer? Heerlijk uitwaaien O+
Ja, Ardennen wilden we eerst doen maar vanwege Corona vertrouwen we het niet helemaal, dus blijven we in Nederland.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195100981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen! ;(
[..]

Ja, Ardennen wilden we eerst doen maar vanwege Corona vertrouwen we het niet helemaal, dus blijven we in Nederland.
Tuurlijk heb je dat wel zelf gedaan! Voor mezelf sprekend, ik heb de info dat je bezet was afgelopen jaren niet gechanneld via het universum ofzo :P Pas anders je undersign aan met zo een lekkere kleffe Thijs O+ Ms. Thijs 4-evah *O* ^O^

Begrijpelijk ja. Zelfde idee en Texel ook weer even mee gepakt O+

Maareh, dit is allemaal best offtopic :@ Thijs, was jij jouw deerne niet tegen gekomen via een app? Zo ja, welke?
pi_195101045
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je dat wel zelf gedaan! Voor mezelf sprekend, ik heb de info dat je bezet was afgelopen jaren niet gechanneld via het universum ofzo :P Pas anders je undersign aan met zo een lekkere kleffe Thijs O+ Ms. Thijs 4-evah *O* ^O^

Begrijpelijk ja. Zelfde idee en Texel ook weer even mee gepakt O+

Maareh, dit is allemaal best offtopic :@ Thijs, was jij jouw deerne niet tegen gekomen via een app? Zo ja, welke?
:D _O-

Laatste post dan voor ik mijn bed in duik: ja, ik heb mijn vriendin ontmoet via Paiq. En we zijn inmiddels 5 jaar samen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 16 september 2020 @ 23:07:59 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195101419
quote:
Vandaag om 21:49
Hoi! ik wil je beter leren kennen. ik kan maar 1 bericht schrijven. schrijf me je e📧. het komt me goed uit. ik stuur je mijn foto's. hoop dat we elkaar beter kunnen leren kennen :)
:')

Das nummer 2 vandaag :')

Deze keer op Lexa, wat nou; 'één bericht'? Je kunt gewoon chatten zoveel je wilt _O-

#fakeshitagain.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195103448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Rare vraag voor in een wat feitelijk toch een soort singlesdraad is ja :P

Ben jij dan terug single?? :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195103501
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D _O-

Laatste post dan voor ik mijn bed in duik: ja, ik heb mijn vriendin ontmoet via Paiq. En we zijn inmiddels 5 jaar samen :)
Ik was... 10 jaar getrouwd met iemand van paiq :)
pi_195103611
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

@:El_Thijs wáárom is dat bij alle vrouwen die jou hier spotten de eerste vraag die in ze opkomt? Hmm?

:D
Hmm dat weet ik wel _O-
pi_195104363
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dat weet ik wel _O-
Nou, vertel eens :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195105391
quote:
Overweeg je nu een carrière switch? ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195105425
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 23:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

:')

Das nummer 2 vandaag :')

Deze keer op Lexa, wat nou; 'één bericht'? Je kunt gewoon chatten zoveel je wilt _O-

#fakeshitagain.
Dat is toch alleen als je betalend bent? Gratis leden mogen 1 bericht per dag sturen geloof ik. Heb ooit 1x maar van Lexa gebruik gemaakt, toen was dat zo

Neuh, als een member gewoon de chat open heeft staan, kun je daar gewoon in en chatten, staat zelfs gewoon in mijn profiel.. Tekst is duidelijk translate, en ik mag ze niet posten, maar de foto's waren ook exact wat je normaliter ziet op een fake-profiel.. Als je er niet op reageert, zijn ze sowieso meestal binnen no time ineens weg ivbm 'policy, veiligheid' bladiebla. Schering en inslag op Lexa.

Wel grappig trouwens, ik scroll net door die lijst heen, en ik heb een tijdje geleden een mailtje gestuurd dat het fijn zou zijn als die verwijderde accounts niet in je lijsten zouden blijven staan, want dat waren er nogal wat.. vooral in het weekend is het soms echt ernstig, en ik zie ze dat blijkbaar veranderd hebben, want die 2 van gisteren zijn ook al pleitos, netjes!

[ Bericht 27% gewijzigd door Sounddragon op 17-09-2020 10:25:31 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195105571
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is toch alleen als je betalend bent? Gratis leden mogen 1 bericht per dag sturen geloof ik. Heb ooit 1x maar van Lexa gebruik gemaakt, toen was dat zo
Betalende datingsites zijn in deze tijd van de apps toch vrij overbodig?
pi_195105581
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 06:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ben jij dan terugweer single?? :o
Dit is geen Vlaams forum ;)

Overigens wat verder terug zei S_M dat ze blij met haar vent was, evenals Chia
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195105598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:11 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Betalende datingsites zijn in deze tijd van de apps toch vrij overbodig?
Zou je zeggen maar volgens mij lopen sites als Lexa en RP nog goed met betalende klanten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195105794
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zou je zeggen maar volgens mij lopen sites als Lexa en RP nog goed met betalende klanten.
Ik heb inner circle geprobeerd, dat was okeyish. Maar het is in vergelijking heel duur. Veel yuppen ook
pi_195109473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou, vertel eens :P
tja.. populair he :)
pi_195110287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

tja.. populair he :)
Echt? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195110909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Echt? :@
:Y
pi_195111523
Thijs en Faxie en Sounddraak zijn wel de keiharde bikkels van deze reeks ja _O_
pi_195111597
El- Thijs = motordude (stoer)
Faxie = surfer dude (heet)
SD = dikke Mercedes (status)

;)
pi_195111605
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:24 schreef Huck_ het volgende:
El- Thijs = motordude (stoer)
Faxie = surfer dude (heet)
SD = dikke Mercedes (status)

;)
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195112749
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 06:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ben jij dan terug single?? :o
Niet dat ik weet :o

quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Overweeg je nu een carrière switch? ;)
Nah, ik weet niet of je van je passie je werk moet willen maken :P

quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit is geen Vlaams forum ;)

Overigens wat verder terug zei S_M dat ze blij met haar vent was, evenals Chia
Oplettendheid is sexy :s)
pi_195112800
Ik vind Scary wel een aanwinst voor dit topic O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195112984
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:24 schreef Huck_ het volgende:
El- Thijs = motordude (stoer)
Faxie = surfer dude (heet)
SD = dikke Mercedes (status)

;)
:D
pi_195113104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:14 schreef Scary_Mary het volgende:

Oplettendheid is sexy :s)
Nah.. ik mag geen Vlaams spreken en ben niet sexy... ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195113145
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nah.. ik mag geen Vlaams spreken en ben niet sexy... ;(
Allee, doe dat gewoon O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195113168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allee, doe dat gewoon O+
Ma how zeg, tis toch waar, niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195113178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ma how zeg, tis toch waar, niet?
Klinkt zo netjes en beleefd altijd :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195113305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet dat ik weet :o
[..]

Nah, ik weet niet of je van je passie je werk moet willen maken :P
[..]
Mevrouw de makelaar zelf heeft het geen partner opgeleverd, dus misschien beter alleen bij passie houden, mocht je het zelf ooit nodig hebben :P

quote:
Oplettendheid is sexy :s)
Oh ja? :@
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195113352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind Scary wel een aanwinst voor dit topic O+
Je legt de lat dan wel hoog zeg na zo een simpel linkdumpje _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nah.. ik mag geen Vlaams spreken en ben niet sexy... ;(
Van mij wel hoor, ik vind dat wel plezant :) En ik heb nergens gezegd dat oplettendheid het enige is dat sexy is :P
pi_195113430
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mevrouw de makelaar zelf heeft het geen partner opgeleverd, dus misschien beter alleen bij passie houden, mocht je het zelf ooit nodig hebben :P
[..]

Oh ja? :@
Ze kwam toch voor de liefde naar Nederland en heeft geen bureau om je partner levenslang te behouden toch? :P

Ja, vind ik wel :Y
pi_195113502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je legt de lat dan wel hoog zeg na zo een simpel linkdumpje _O-
Bedoelde meer in zijn algemeenheid, kan jouw analyses altijd wel waarderen :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195113527
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:46 schreef Scary_Mary het volgende:

Van mij wel hoor, ik vind dat wel plezant :) En ik heb nergens gezegd dat oplettendheid het enige is dat sexy is :P
"Ik vind Scary wel een aanwinst voor dit topic O+"

Ben het eens met deze post van Thijsje, zeker na dit antwoord :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195113621
Pics van S_M?
pi_195113734
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:02 schreef Huck_ het volgende:
Pics van S_M?
Ik heb alleen deze nudepic van S_M in het donker

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195113842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bedoelde meer in zijn algemeenheid, kan jouw analyses altijd wel waarderen :Y
Dank je wel O+

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

"Ik vind Scary wel een aanwinst voor dit topic O+"

Ben het eens met deze post van Thijsje, zeker na dit antwoord :P
Jullie charmeurs O+

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb alleen deze nudepic van S_M in het donker

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ik ook sexy vind? Privacy :( Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven :{w
pi_195114181
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

"Ik vind Scary wel een aanwinst voor dit topic O+"

Ben het eens met deze post van Thijsje, zeker na dit antwoord :P
Sluit ik mij bij aan. :Y
pi_195114278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:39 schreef osodevo het volgende:

[..]

Sluit ik mij bij aan. :Y
Nog eentje erbij *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195114524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb alleen deze nudepic van S_M in het donker

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195114542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dank je wel O+
[..]

Jullie charmeurs O+
[..]

Weet je wat ik ook sexy vind? Privacy :( Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven :{w
Zal het niet meer doen. Maar we zien er beide op die foto wel erg sexy uit :@ *O*
pi_195114582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zal het niet meer doen. Maar we zien er beide op die foto wel erg sexy uit :@ *O*
Ja, jij ziet er in die brackets echt mannelijk uit, maar zonde dat je S_M hebt uitgecomment.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195116113
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nah.. ik mag geen Vlaams spreken en ben niet sexy... ;(
Is "nah" ook Vlaams?
pi_195116121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is "nah" ook Vlaams?
:@
Nee dat zou Nèh zijn dan..
Ik pas me aan aan het land waarmee ik praat :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195117073
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:24 schreef Huck_ het volgende:
El- Thijs = motordude (stoer)
Faxie = surfer dude (heet)
SD = dikke Mercedes (status)

;)
C-klasse is hardly een dikke Mercedes te noemen _O- :')

En ik rijd ook brommer :D

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nah.. ik mag geen Vlaams spreken en ben niet sexy... ;(
'Sexy' has got a lot of faces. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195117187
Even the satanic witchbook erbij pakken... daar kun je precies in opzoeken welk merk auto bepaalde types rijden.

Dat is handig als je iets specifieks zoekt zegmaar
pi_195117226
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

C-klasse is hardly een dikke Mercedes te noemen _O- :')

En ik rijd ook brommer :D

Zijn wij soms de über-alfa's ofzo? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Even the satanic witchbook erbij pakken... daar kun je precies in opzoeken welk merk auto bepaalde types rijden.

Dat is handig als je iets specifieks zoekt zegmaar
Cardates, maar dan anders! In plaats van meteen je brandstofslang in haar benzinetank te duwen, eerst even kijken of het wel goed matcht. Bedoel, een Engels en een Duits merk gaat sowieso al niet samen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195117508
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

C-klasse is hardly een dikke Mercedes te noemen _O- :')

En ik rijd ook brommer :D
[..]

'Sexy' has got a lot of faces. ;)
Hoe was je date vanmiddag? :)
pi_195118122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zijn wij soms de über-alfa's ofzo? :P
[..]

Dat je dit nog vraagt :o
pi_195118213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat je dit nog vraagt :o
*Heavy breathing intensifies*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 17 september 2020 @ 22:51:54 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195119539
quote:
17s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe was je date vanmiddag? :)
Hmm, die stond te douchen, is nu weg, naja, fysiek.. app is druk. O-)

Was leuk, lekker zitten kletsen, gelachen, samen gekookt, eten liep een beetje uit de hand, wandelen niet meer gelukt.

Date 2 is zaterdag over een week ivbm kids.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 17-09-2020 23:40:09 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 september 2020 @ 23:44:09 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195120517
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zijn wij soms de über-alfa's ofzo? :P

Hmnee, ik niet iig; ik ben hooguit über-creep :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195121976
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, die stond te douchen, is nu weg, naja, fysiek.. app is druk. O-)

Was leuk, lekker zitten kletsen, gelachen, samen gekookt, eten liep een beetje uit de hand, wandelen niet meer gelukt.

Date 2 is zaterdag over een week ivbm kids.
*O*
pi_195122131
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, die stond te douchen, is nu weg, naja, fysiek.. app is druk. O-)

Was leuk, lekker zitten kletsen, gelachen, samen gekookt, eten liep een beetje uit de hand, wandelen niet meer gelukt.

Date 2 is zaterdag over een week ivbm kids.
Klinkt goed!
pi_195122660
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmnee, ik niet iig; ik ben hooguit über-creep :Y)
Nouja, dat ook wel.
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, die stond te douchen, is nu weg, naja, fysiek.. app is druk. O-)

Was leuk, lekker zitten kletsen, gelachen, samen gekookt, eten liep een beetje uit de hand, wandelen niet meer gelukt.

Date 2 is zaterdag over een week ivbm kids.
Leuk man, klinkt al wel veelbelovend :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195123875
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmnee, ik niet iig; ik ben hooguit über-creep :Y)
Kennelijk houdt ze daarvan :)
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:01:52 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195124703
Hmm, dit is wel de alleralleraller-eerste keer dat een date twijfelt, omdat mijn huis te netjes, schoon en opgeruimd is 🙈🙈🙈
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195124714
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, dit is wel de alleralleraller-eerste keer dat een date twijfelt, omdat mijn huis te netjes, schoon en opgeruimd is 🙈🙈🙈
Echt he, is een man netjes, is het nog niet goed!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195125123
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, dit is wel de alleralleraller-eerste keer dat een date twijfelt, omdat mijn huis te netjes, schoon en opgeruimd is 🙈🙈🙈
Te schoon is ook verdacht.

Alsof je net de bloedsporen van de vorige date grondig hebt verwijderd en het lijk in de tuin hebt begraven.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:33:18 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195125199
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Echt he, is een man netjes, is het nog niet goed!
Ja, elke keer denk je dat je ze allemaal wel eens gehoord hebt, en elke keer weer weten mensen je te overrompelen met iets nieuws, gotta love it :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195125201
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Te schoon is ook verdacht.

Alsof je net de bloedsporen van de vorige date grondig hebt verwijderd en het lijk in de tuin hebt begraven.
Ik verbrandde altijd alles. Gaf wel rare blikken in de zomer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:39:49 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195125333
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Te schoon is ook verdacht.

Alsof je net de bloedsporen van de vorige date grondig hebt verwijderd en het lijk in de tuin hebt begraven.
Hahaha, zo erg is het niet, maar het is wel organised, en ik heb natuurlijk afgelopen week mijn hele cave op 0 gezet ivbm die gipstroep zodat ik niet hoef te klooien met sopjes en mopjes voorlopig, en ik leef nu voornamelijk in mijn office, omdat ik die een heb aangepast om een beetje uit de voeten te kunnen zonder de hele dag een sling te dragen, dus beneden blijft alles spik en span zolang er niemand met kinder-kangaroes of honden ofzo langskomt; het pand is momenteel wel aardig Funda-proof zeg maar :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195125432
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, dit is wel de alleralleraller-eerste keer dat een date twijfelt, omdat mijn huis te netjes, schoon en opgeruimd is 🙈🙈🙈
Is dat die dame van gisteren? Misschien is ze zelf wel een enorme rommelkont en is bang dat ze jou daarmee afschrikt omdat jij zo netjes bent?
pi_195125436
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, elke keer denk je dat je ze allemaal wel eens gehoord hebt, en elke keer weer weten mensen je te overrompelen met iets nieuws, gotta love it :D
Daarom niks aantrekken van zogenaamde redenen waarom vrouwen je afwijzen _O-
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:48:03 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195125504
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik verbrandde altijd alles. Gaf wel rare blikken in de zomer.
Ik trek volgende keer een paar kasten leeg denk ik... trashcan effe door de keuken slingeren ; ketchup en piccalilly op de muren, gasstel baggervet.. FF 200 T-shirts uit de kast en op een prop weer terugprakken, bank scheef zetten en een paar willekeurige kussens op zijn kop zetten, stofzuigrobot krijgt 3 maanden ferkansie; whut, ik sleutel hem uit elkaar en verspreid hem over de overloop; win- win 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:49:29 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195125542
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:45 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Is dat die dame van gisteren? Misschien is ze zelf wel een enorme rommelkont en is bang dat ze jou daarmee afschrikt omdat jij zo netjes bent?
Ja, dat zei ze ook, ze wilde een rondje door mijn huis struinen, het leek wel of ze voor het eerst in Eurodisney was ofzo _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195125566
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, dat zei ze ook, ze wilde een rondje door mijn huis struinen, het leek wel of ze voor het eerst in Eurodisney was ofzo _O-
Haha bijzonder wel _O-
Voor jou geen probleem als een vrouw een rommelkont is? Ruim jij wel achter haar op?
pi_195125660
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, dat zei ze ook, ze wilde een rondje door mijn huis struinen, het leek wel of ze voor het eerst in Eurodisney was ofzo _O-
Komt ze bij je slaapkamer:

"Daar wil ik in!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195125695
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Komt ze bij je slaapkamer:

"Daar wil ik in!"
Wachtrij vanaf hier: nog 30 minuten :P
pi_195125716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:56 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Wachtrij vanaf hier: nog 30 minuten :P
*Zwoel muziekje op de achtergrond*

"Wilt u een actiefoto? Informeer bij het verlaten van de kamer."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:58:40 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195125738
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:50 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Haha bijzonder wel _O-
Voor jou geen probleem als een vrouw een rommelkont is? Ruim jij wel achter haar op?
Als het me irriteert wel.. zal niet voor het eerst zijn.. maar het is geen wet van meden en perzen ofzo..

Had een tijdje een FWB-dingegie met een juffrouw in Nijmegen, daar heb ik de complete kelder reorganised en best veel irritante dingetjes in huis gefikst omdat het me irriteerde (fladderende deurknoppen, losse en open lichtschakelaars (in de fucking badkamer nota bene :') ), plankies in de kinderkamers, rolgordijntje, dat soort dingen).. keuken was daar ook altijd een nasty puinzooi, maar dat organiseerden ze zelf, dat laat ik dan gewoon zo, dat zoek je zelf maar uit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:01:01 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195125800
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Komt ze bij je slaapkamer:

"Daar wil ik in!"
Ze vond hem erg groot.. maja, ze paste ook in een lade van mijn keukendressoir zeg maar.. vanuit dat perspectief zijn wereldse dingen al snel vrij fors O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195125815
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als het me irriteert wel.. zal niet voor het eerst zijn.. maar het is geen wet van meden en perzen ofzo..

Had een tijdje een FWB-dingegie met een juffrouw in Nijmegen, daar heb ik de complete kelder reorganised en best veel irritante dingetjes in huis gefikst omdat het me irriteerde (fladderende deurknoppen, losse en open lichtschakelaars (in de fucking badkamer nota bene :') ), plankies in de kinderkamers, rolgordijntje, dat soort dingen).. keuken was daar ook altijd een nasty puinzooi, maar dat organiseerden ze zelf, dat laat ik dan gewoon zo, dat zoek je zelf maar uit.
Wel handig om even met jou te daten als je veel klusjes in huis hebt dus :D
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:04:16 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195125884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:01 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Wel handig om even met jou te daten als je veel klusjes in huis hebt dus :D
Heb d'r auto ook nog gefikst tussendoor 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195125920
Jezelf zo laten misbruiken :’)
pi_195126163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:05 schreef Huck_ het volgende:
Jezelf zo laten misbruiken :’)
Oh ja want een ander helpen gewoon omdat je het kan en leuk vindt, is wereldschokkend :@
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:17:28 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195126196
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:05 schreef Huck_ het volgende:
Jezelf zo laten misbruiken :’)
Skills hebben en ze dan voor jezelf houden als een volleerd egoïstische creep. Kwartier werk, meissie 150 euro bullshit bespaard bij de Kwikshit kotsclub, die ze daar volgens mij zelf veroorzaakt hadden.

Fixing stuff is mijn hobby.. doe ik graag en met alle liefde voor iedereen die ik het gun.. en weet je.. ik heb gewoon 0 thuiszorg nodig, want alles wordt voor me geregeld, omdat ik hen ook hielp toen ze het nodig hadden.. iets met karma, en reaping what you sow enzo :s)
Maar dat leer je nog wel eens als je van je zolderkamertje afkomt en je polyester trollface pyama uittrekt... ooit.. misschien :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195126216
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh ja want een ander helpen gewoon omdat je het kan en leuk vindt, is wereldschokkend :@
Nogal seksistisch en cliché hé om mannen in ruil voor seks dingen te laten doen _O-
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:19:15 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195126229
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:18 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Nogal seksistisch en cliché hé om mannen in ruil voor seks dingen te laten doen _O-
Aannames, ook nog, je hebt de smaak te pakken he? :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195126247
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als het me irriteert wel.. zal niet voor het eerst zijn.. maar het is geen wet van meden en perzen ofzo..

Had een tijdje een FWB-dingegie met een juffrouw in Nijmegen, daar heb ik de complete kelder reorganised en best veel irritante dingetjes in huis gefikst omdat het me irriteerde (fladderende deurknoppen, losse en open lichtschakelaars (in de fucking badkamer nota bene :') ), plankies in de kinderkamers, rolgordijntje, dat soort dingen).. keuken was daar ook altijd een nasty puinzooi, maar dat organiseerden ze zelf, dat laat ik dan gewoon zo, dat zoek je zelf maar uit.
Dus eigenlijk neukte ze gewoon de klusjesman. Of je deed daar niet alleen kutklusjes
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195126254
quote:
80s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Aannames, ook nog, je hebt de smaak te pakken he? :D _O-
Heb me ooit laten vertellen dat nuance verboden is op Fok! dus ik rol gewoon mee :D
pi_195126343
Ik vind het best jammer te zien dat er meteen zo negatief wordt gereageerd op een ander helpen. Verzuurd. Misschien heeft het met leeftijd of opvoeding te maken, don’t know. Ik vind het niet meer dan normaal dat je elkaar helpt, of je elkaar nu net kent of langer. Het maakt je leven alleen maar mooier.
Sarcasme. Herken het.
pi_195126373
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het best jammer te zien dat er meteen zo negatief wordt gereageerd op een ander helpen. Verzuurd. Misschien heeft het met leeftijd of opvoeding te maken, don’t know. Ik vind het niet meer dan normaal dat je elkaar helpt, of je elkaar nu net kent of langer. Het maakt je leven alleen maar mooier.
Eens :Y Kan van afgelopen periode wel enkele voorbeelden noemen, maar dat is offtopic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195126433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het best jammer te zien dat er meteen zo negatief wordt gereageerd op een ander helpen. Verzuurd. Misschien heeft het met leeftijd of opvoeding te maken, don’t know. Ik vind het niet meer dan normaal dat je elkaar helpt, of je elkaar nu net kent of langer. Het maakt je leven alleen maar mooier.
Duidelijk
Ik zal volgende keer op Tinder vragen of ze willen komen stofzuigen :*
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:30:11 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195126437
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:20 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dus eigenlijk neukte ze gewoon de klusjesman. Of je deed daar niet alleen kutklusjes
Lees je in en probeer te begrijpen wat er staat, het lukt zelfs Huck_, alleen heeft die het nadeel van zijn beperkte cognitieve functies.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:20 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Heb me ooit laten vertellen dat nuance verboden is op Fok! dus ik rol gewoon mee :D
Ik denk dat je moet stoppen met luisteren naar de stemmetjes in je hoofd :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195126476
Weer Ontopic
Date van vorige week krijgt morgen een vervolg :)
pi_195126503
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:32 schreef Huck_ het volgende:
Weer Ontopic
Date van vorige week krijgt morgen een vervolg :)
Komt ze stofzuigen? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_195126512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Komt ze stofzuigen? :P
:’) _O-
pi_195126516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Komt ze stofzuigen? :P
Ik denk geen stof...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:34:30 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195126519
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Komt ze stofzuigen? :P
Een beetje vrouw zuigt ook ónder het bed })
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195127692
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, dit is wel de alleralleraller-eerste keer dat een date twijfelt, omdat mijn huis te netjes, schoon en opgeruimd is 🙈🙈🙈
Nahja voorlopig wil ze wel een 2e date.

Dus dat scheelt weer opruimen tegen die tijd :)
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:35:50 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195127775
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja voorlopig wil ze wel een 2e date.

Dus dat scheelt weer opruimen tegen die tijd :)
Kan voor de gein natuurlijk even een giga-bende organiseren voor de volgende date; wasgoed all over the place, even de vaatwasser leegtrekken en alles op het aanrecht uitstallen, oud papier doos even uitstrooien door de kamer, vanaf vandaag staand plassen met ogen dicht en handen omhoog, of gewoon een beetje mikken vanaf de deuropening ofzo.. op zich een easy fix B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195139037
Nog steeds niks op Bumble, hoe kan dat nou toch? :')
pi_195139061
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 23:03 schreef Faxie het volgende:
Nog steeds niks op Bumble, hoe kan dat nou toch? :')
Doe jezelf een plezier en verwijder al die apps joh

Schiet toch niet op zo :')
pi_195139119
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 23:05 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Doe jezelf een plezier en verwijder al die apps joh

Schiet toch niet op zo :')
NEE :(
pi_195139767
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kan voor de gein natuurlijk even een giga-bende organiseren voor de volgende date; wasgoed all over the place, even de vaatwasser leegtrekken en alles op het aanrecht uitstallen, oud papier doos even uitstrooien door de kamer, vanaf vandaag staand plassen met ogen dicht en handen omhoog, of gewoon een beetje mikken vanaf de deuropening ofzo.. op zich een easy fix B-)
En dan heel hulpbehoevend kijken...
even testen wat ze er van vind :)
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:29:06 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195145518
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
Had trouwens weer een fake-profile aan de haak vanmorgen op Tinder... nog steeds niet geswipet (wk. 4 nu).. maar ze rollen gewoon automagisch binnen. Kan me ook niet voorstellen dat ik deze rechts had gegooid.. blijft een bijzondere site, met magische momentjes :+
Tinder:

quote:
Wauw, goede foto! Ik ben niet op zoek naar flirten, ik ben op zoek naar een man voor een serieuze relatie. Ik ga zelden naar de applicatie, schrijf naar mijn: vXXXXXXXl@outlook.com kiss.
:')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195146314
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tinder:
[..]

:')
Blijft me verbazen dat dat blijkbaar werkt. Heb wat afgetinderd, maar zoiets echt nog nooit meegemaakt. Vraag me toch af waarom dit soort profielen bij mannen blijkbaar wel werkt, maar bij vrouwen niet.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 19 september 2020 @ 14:47:10 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195146619
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Blijft me verbazen dat dat blijkbaar werkt. Heb wat afgetinderd, maar zoiets echt nog nooit meegemaakt. Vraag me toch af waarom dit soort profielen bij mannen blijkbaar wel werkt, maar bij vrouwen niet.
Ik heb echt geen idee, maar op T kom je ze echt aan de lopende band tegen.. Ik swipe ze eigenlijk expres rechts om ze eruit te vissen en te reporten, want ze zijn zo obvious als de neten.. defo Google translate tekstje, 2 of 3 geposeerde foto's, deze had een foto met een menukrijtbord in het mid-russisch, ws Oekräine of witrussisch ofzo, je liket, binnen 2 of 3 uur heb je een match, en bovenstaande is dan meteen bericht nummer 1, net als die 2 vorige die ik postte.. Maar ook gewoon vierkant reklame voor Tinderchicks.com, humpdates of andere voor de hand liggende paid chatsites komen regelmatig voor.. tientallen.. toen ik nog regelmatig zat te swipen in de kraan had ik er 2, 3, 4 per swipebeurt als ik hem uitswipete..

Deze willen om de één of andere reden je mailadres in handen krijgen, ik heb sws een trash-adres wat ik daarvoor gebruik, maar het is wel apart. Als je ze mailt, kun je een conversatie beginnen (chit chat, zonder diepgang of antwoord op vragen die je stelt), zodra je om foto's vraagt komt de aap uit de mouw en word je naar een site geleid waar je (natuuuuurlijk gratis) kunt registreren, en dan hang je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan een chatbot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195147110
Het gaat er af en toe weer wat harder aan toe (ook in de andere reeks) en nu hoeven we echt niet Kumbaya te gaan zingen, maar laten we het aub leuk houden! Ik vind dit een super reeks en laat graag de teugels los. We zijn allemaal grote mensen dus wat afdwalen en lachen moet gewoon kunnen. Plagerijtjes ook! Maar soms is het echt negatief en bitserig. Dat is spijtig.. Hou dit topic leuk en levendig en van mij (nuja, FOK! Policy) krijgen jullie alle vrijheid dan!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195147347
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 15:27 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak] Het gaat er af en toe weer wat harder aan toe (ook in de andere reeks) en nu hoeven we echt niet Kumbaya te gaan zingen, maar laten we het aub leuk houden! Ik vind dit een super reeks en laat graag de teugels los. We zijn allemaal grote mensen dus wat afdwalen en lachen moet gewoon kunnen. Plagerijtjes ook! Maar soms is het echt negatief en bitserig. Dat is spijtig.. Hou dit topic leuk en levendig en van mij (nuja, FOK! Policy) krijgen jullie alle vrijheid dan![/modbreak]
Deze vrouw _O_
pi_195147360
Daten :')
pi_195147442
Weer een match die ik 2 jaar geleden geliked heb :')
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 16:02:35 #156
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195147511
Gesprekje gehad. Elkaars haar gecomplimenteerd, leuk, dankje. Daarna ik met "Had je een leuke dag", geen antwoord meer helaas |:)

Is "hoe was je dag" een turn off :?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195148594
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gesprekje gehad. Elkaars haar gecomplimenteerd, leuk, dankje. Daarna ik met "Had je een leuke dag", geen antwoord meer helaas |:)

Is "hoe was je dag" een turn off :?
Major turn off. Veel saaier kan het niet toch? Ik pak meestal een detail op een van haar foto's, met de hoop dat ze daar enthousiast over gaat vertellen en dan het gesprek begint te rollen. Tenzij ze alleen badkamerselfies heeft, ja dan is dat wel lastig... :')
pi_195148628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gesprekje gehad. Elkaars haar gecomplimenteerd, leuk, dankje. Daarna ik met "Had je een leuke dag", geen antwoord meer helaas |:)

Is "hoe was je dag" een turn off :?
Een beetje het nieuwe “hey, alles goed”
pi_195148636
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:

[..]

Een beetje het nieuwe “hey, alles goed”
Ja, en met jou?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195148650
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, en met jou?
Ja goed hoor. Ook lekker weekend?
pi_195148656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, en met jou?
Dit ja.....en na iedere vraag: en jij?
pi_195148746
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit ja.....en na iedere vraag: en jij?
Heb je nog leuke plannen?
pi_195148778
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Heb je nog leuke plannen?
Nee even niet, even druk met privé zaken......later misschien weer :)
pi_195148830
Je moet ook op zn minst open vragen stellen, dus niet 'heb je iets leuks gedaan vandaag?' maar 'wat voor leuks heb je gedaan vandaag?'

Maar beter vermijd je dat onderwerp.
pi_195149044
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:25 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja goed hoor. Ook lekker weekend?
Zeeland geweest O+
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit ja.....en na iedere vraag: en jij?
Of:

"Ok."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195149051
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:34 schreef Faxie het volgende:
Je moet ook op zn minst open vragen stellen, dus niet 'heb je iets leuks gedaan vandaag?' maar 'wat voor leuks heb je gedaan vandaag?'

Maar beter vermijd je dat onderwerp.
"Uitgeslapen, en jij."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195149059
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zeeland geweest O+
[..]

Of:

"Ok."
Ja ook inderdaad.....


Waar in Zeeland was je?
pi_195149083
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja ook inderdaad.....

Waar in Zeeland was je?
Overal en nergens. Via de Zeelandbrug door Zierikzee naar de Oosterscheldekering, door naar Westkapelle en Dishoek, en toen via Vlissingen weer naar huis.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195149093
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Overal en nergens. Via de Zeelandbrug door Zierikzee naar de Oosterscheldekering, door naar Westkapelle en Dishoek, en toen via Vlissingen weer naar huis.
Klinkt goed!
pi_195149094
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Uitgeslapen, en jij."
Ja leuk. Heb je tenminste iets om op in te haken.
pi_195149124
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Was het ook, al was het druk met toeristen :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja leuk. Heb je tenminste iets om op in te haken.
Weet ik, maar zelfs open vragen kunnen van zulke antwoorden krijgen. Dan heb ik er ook weinig zin meer in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195149176
Ik zit niet op datingsites maar als ik op insta ofzo zo’n vraag krijg reageer ik ook nooit
pi_195149222
Ik merk vooral dat gesprekken opfleuren wanneer de de onderwerpen een beetje vunzig zijn.

Dus gewoon geen filter gebruiken.
pi_195149247
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:53 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik merk vooral dat gesprekken opfleuren wanneer de de onderwerpen een beetje vunzig zijn.

Dus gewoon geen filter gebruiken.
Vunzigheid moet kunnen, in gepaste vorm en mate zeg maar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 18:20:32 #175
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195150099
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:22 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]

Major turn off. Veel saaier kan het niet toch? Ik pak meestal een detail op een van haar foto's, met de hoop dat ze daar enthousiast over gaat vertellen en dan het gesprek begint te rollen. Tenzij ze alleen badkamerselfies heeft, ja dan is dat wel lastig... :')
MWah, is een algemene vraag, maar je komt mogelijk wel te weten waar diegene zijn leven uit bestaat.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:

[..]

Een beetje het nieuwe “hey, alles goed”
Twee fout.

Vind "alles goed" nog wel een stukje saaier dan deze eigenlijk.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195150128
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind "alles goed" nog wel een stukje saaier dan deze eigenlijk.
Scheelt niet veel
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 19 september 2020 @ 18:34:06 #177
206731 Mortaxx
Doomer
pi_195150345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

MWah, is een algemene vraag, maar je komt mogelijk wel te weten waar diegene zijn leven uit bestaat.
[..]

Twee fout.

Vind "alles goed" nog wel een stukje saaier dan deze eigenlijk.
Oh ik zeg dat altijd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195150351
Vraagje voor de mannen; wat voor creatieve, leuke, grappige openingszinnen krijgen jullie van de vrouwen op Bumble? Ben benieuwd.
Bij mij is het tot nu toe alleen maar een ''hoi''
pi_195150574
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:34 schreef Huck_ het volgende:
Vraagje voor de mannen; wat voor creatieve, leuke, grappige openingszinnen krijgen jullie van de vrouwen op Bumble? Ben benieuwd.
Bij mij is het tot nu toe alleen maar een ''hoi''
Do you see the failure yet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195150587
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vunzigheid moet kunnen, in gepaste vorm en mate zeg maar.
Klopt, maar het gaat erom dat je een emotie op wekt. Welke dat is maakt niet eens zoveel uit.

Maar je bent dan wel ineens een stuk interessanter dan de andere mensen die alleen maar standaard vragen stellen.
pi_195150629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat erom dat je een emotie op wekt. Welke dat is maakt niet eens zoveel uit.

Maar je bent dan wel ineens een stuk interessanter dan de andere mensen die alleen maar standaard vragen stellen.
Dat is ook weer zo. Standaard is just that, standaard. Ben origineel, en daar mag best wat spanning of vunzigheid in zitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 september 2020 @ 22:11:34 #182
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_195170898
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:34 schreef Huck_ het volgende:
Vraagje voor de mannen; wat voor creatieve, leuke, grappige openingszinnen krijgen jullie van de vrouwen op Bumble? Ben benieuwd.
Bij mij is het tot nu toe alleen maar een ''hoi''
Same.

Ik vraag ze altijd om een originelere openingszin maar die hebben ze dan weer niet zeggen ze.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_195171020
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 22:11 schreef embedguy het volgende:

[..]

Same.

Ik vraag ze altijd om een originelere openingszin maar die hebben ze dan weer niet zeggen ze.
Als ik in de foto’s of bio iets krijg om mee te werken dan wil ik wel eens mijn best doen 8-) .

Op Tinder krijg ik ook vaak alleen hoi soms gevolgd door een oppervlakkige opmerking over mijn uiterlijk. Terwijl er Volgensmij echt wel iets staat in mijn bio waar mee te werken valt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Avianflu op 20-09-2020 22:25:58 (Eens, for God sake ) ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195171371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 15:53 schreef Faxie het volgende:
Weer een match die ik 2 jaar geleden geliked heb :')
Hoe weet jij wanneer je de persoon geliked hebt?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195172395
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 22:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe weet jij wanneer je de persoon geliked hebt?
Ik like niet alles in het wilde weg en herkende ze anders wel. Tevens 1 foto, wel aardig maar niet bijzonder, en geen tekst verder. Die zou ik nu echt niet liken.
pi_195172432
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik like niet alles in het wilde weg en herkende ze anders wel. Tevens 1 foto, wel aardig maar niet bijzonder, en geen tekst verder. Die zou ik nu echt niet liken.
Ah ok zo. Meestal word ik vrij snel terug geliked als dat het geval is. Een enkele keer heb ik ook wel een matches die ik mij echt niet kan herinneren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195172455
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ah ok zo. Meestal word ik vrij snel terug geliked als dat het geval is. Een enkele keer heb ik ook wel een matches die ik mij echt niet kan herinneren.
Tja zijn heeft natuurlijk een likelijst van hier tot Tokyo. Kan me voorstellen dat ze mij pas na 2 jaar swipen tegenkomt :')
pi_195172796
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Heb je nog leuke plannen?
Pornhub kijken, rukken en paprika chips eten, even in willekeurige volgorde genoemd.

Jij kan vast bedenken welke volgorde ;)

Maar dit wordt mij nooit gevraagd door matches...
Want ik heb geen matches :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195172895
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 01:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Pornhub kijken, rukken en paprika chips eten, even in willekeurige volgorde genoemd.

Jij kan vast bedenken welke volgorde ;)

Maar dit wordt mij nooit gevraagd door matches...
Want ik heb geen matches :{
Pas je op voor een oranje piemel?
  maandag 21 september 2020 @ 01:35:38 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195172914
:')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 01:46:17 #191
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195172937
Ben weer aan het chatten. En het ziet er goed uit. (ook al heb ik dat al 7 keer eerder gezegd)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195173584
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 01:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben weer aan het chatten. En het ziet er goed uit. (ook al heb ik dat al 7 keer eerder gezegd)
De tekst of de foto's? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195173876
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ah ok zo. Meestal word ik vrij snel terug geliked als dat het geval is. Een enkele keer heb ik ook wel een matches die ik mij echt niet kan herinneren.
Dat had ik zaterdag. Match op tinder. Kon niet herinneren dat ik haar geliked had. Dus gister spontaan samen op pad geweest en hadden een hele gezellige middag. Geen idee of het ergens heen gaat, denken wel erg hetzelfde en geen moment ongemakkelijk. En stiekem is ze tot nu toe best erg leuk.
pi_195173886
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat had ik zaterdag. Match op tinder. Kon niet herinneren dat ik haar geliked had. Dus gister spontaan samen op pad geweest en hadden een hele gezellige middag. Geen idee of het ergens heen gaat, denken wel erg hetzelfde en geen moment ongemakkelijk. En stiekem is ze tot nu toe best erg leuk.
Wat leuk Friend O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195173977
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat had ik zaterdag. Match op tinder. Kon niet herinneren dat ik haar geliked had. Dus gister spontaan samen op pad geweest en hadden een hele gezellige middag. Geen idee of het ergens heen gaat, denken wel erg hetzelfde en geen moment ongemakkelijk. En stiekem is ze tot nu toe best erg leuk.
Leuk O+
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 08:48:09 #196
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195174144
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 07:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De tekst of de foto's? :P
Zou het dame natuurlijk nooit “het” noemen, maar beide.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195174231
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2020 08:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Zou het dame natuurlijk nooit “het” noemen, maar beide.
Tof!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195174771
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat had ik zaterdag. Match op tinder. Kon niet herinneren dat ik haar geliked had. Dus gister spontaan samen op pad geweest en hadden een hele gezellige middag. Geen idee of het ergens heen gaat, denken wel erg hetzelfde en geen moment ongemakkelijk. En stiekem is ze tot nu toe best erg leuk.
Goed nieuws! Wat zijn jullie gaan doen?
  maandag 21 september 2020 @ 12:38:17 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195177725
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat had ik zaterdag. Match op tinder. Kon niet herinneren dat ik haar geliked had. Dus gister spontaan samen op pad geweest en hadden een hele gezellige middag. Geen idee of het ergens heen gaat, denken wel erg hetzelfde en geen moment ongemakkelijk. En stiekem is ze tot nu toe best erg leuk.
^O^ ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195177770
Ik denk dat Friend nog aan het bijkomen is :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 september 2020 @ 12:54:04 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195177999
Misschien heeft ie wel gewoon een leven buiten FOK! -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195178023
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2020 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien heeft ie wel gewoon een leven buiten FOK! -O-
BLASPHEMY.

BURN HIM.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 24 september 2020 @ 23:25:25 #203
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195243521
Stel je je maximumafstand op Tinder in op 20km en dan komen zo alsnog veelal met +100km suggesties :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195248075
Ligt weer helemaal op zn gat hier :(
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:15:48 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195248519
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
Stel je je maximumafstand op Tinder in op 20km en dan komen zo alsnog veelal met +100km suggesties :')
Is overal zo volgens mij, die filters zijn ruk, of ze komen langs omdat zij hun filters wijd open hebben staan. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195248633
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is overal zo volgens mij, die filters zijn ruk, of ze komen langs omdat zij hun filters wijd open hebben staan. ;)
Ze zetten echt alles wijd open.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:09:42 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195249315
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze zetten echt alles wijd open.
Oppassen met dit weer, voor je het weet hangt er een druppel aan, en moet je in quarantaine ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195249463
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oppassen met dit weer, voor je het weet hangt er een druppel aan, en moet je in quarantaine ;(
Ze laten ook echt alles binnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195267272
Bij Tinder is de Swipe Night geëindigd en ben ik dood met mijn maten in de interactieve film.

Kan je het ook overleven in het verhaal?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195267871
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:39 schreef Godshand het volgende:
Bij Tinder is de Swipe Night geëindigd en ben ik dood met mijn maten in de interactieve film.

Kan je het ook overleven in het verhaal?
Volgens mij niet, gaat erom hoe je je laatste uren het liefst door zou brengen. Ik ben dansend de pijp uit gegaan in ieder geval :7
pi_195268009
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:10 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Volgens mij niet, gaat erom hoe je je laatste uren het liefst door zou brengen. Ik ben dansend de pijp uit gegaan in ieder geval :7
Was je niet liever pijpend de dans ontsprongen?
pi_195268374
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was je niet liever pijpend de dans ontsprongen?
Hahaha als dat een keuze was geweest zeker _O-
pi_195268994
Woohoo weer een match van jaren geleden *O* _O- Wel even iets gestuurd, ben benieuwd.

Ow en een match met een Francaise. M'n Frans is wat roestig dus hopelijk gaat dat goed :')
pi_195269016
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:23 schreef Faxie het volgende:
Woohoo weer een match van jaren geleden *O* _O- Wel even iets gestuurd, ben benieuwd.

Ow en een match met een Francaise. M'n Frans is wat roestig dus hopelijk gaat dat goed :')
Match van jaren geleden? Heb je daarmee gedate
pi_195269039
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef Womanly het volgende:

[..]

Match van jaren geleden? Heb je daarmee gedate
Nee, heb die jaren geleden geliked. Die komen mijn profiel nu pas tegen :')
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:38:16 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195269199
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:23 schreef Faxie het volgende:
Woohoo weer een match van jaren geleden *O* _O- Wel even iets gestuurd, ben benieuwd.

Ow en een match met een Francaise. M'n Frans is wat roestig dus hopelijk gaat dat goed :')
Je m'apelle Faxie, Voulez vous coucher avec moi?
pi_195269237
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je m'apelle Faxie, Voulez vous coucher avec moi?
Geen idee wat daar staat, maar zal het eens proberen ^O^
pi_195272310
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee wat daar staat, maar zal het eens proberen ^O^
Iets met couchsurfen volgens mij :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195275081
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:10 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Volgens mij niet, gaat erom hoe je je laatste uren het liefst door zou brengen. Ik ben dansend de pijp uit gegaan in ieder geval :7
Op een of andere manier willen de vrienden niet met mij dansend de pijp uit. Maar mooi einde ook
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195275098
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was je niet liever pijpend de dans ontsprongen?
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195275134
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
*)
pi_195279263
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2020 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien heeft ie wel gewoon een leven buiten FOK! -O-
Een leven buiten fok? Wat moet je daar nou mee?

Hoe is het afgelopen met jouw date van laatst?
  zondag 27 september 2020 @ 10:49:04 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195281366
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 07:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Een leven buiten fok? Wat moet je daar nou mee?

Hoe is het afgelopen met jouw date van laatst?
Ik heb net mijn fwb uitgezwaaid :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195281678
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2020 10:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb net mijn fwb uitgezwaaid :W
Dus je bent weer in je hummetje :)
  zondag 27 september 2020 @ 11:29:50 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195281845
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus je bent weer in je hummetje :)
Ik ben altijd in mijn hummetje w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195282167
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je m'apelle Faxie, Voulez vous coucher avec moi?
Heb het gevraagd hoor :P
pi_195283536
Nou ik ga eens meeposten :-P
pi_195284956
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb het gevraagd hoor :P
Faxie held :o :D
pi_195286223
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2020 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Faxie held :o :D
Wel met de opmerking daarna dat dat het enige Frans is dat ik ken _O-

Kijken of ze een gevoel voor humor heeft :')
pi_195286298
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel met de opmerking daarna dat dat het enige Frans is dat ik ken _O-

Kijken of ze een gevoel voor humor heeft :')
Ben benieuwd :D :D
pi_195286401
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel met de opmerking daarna dat dat het enige Frans is dat ik ken _O-

Kijken of ze een gevoel voor humor heeft :')
Tenzij je niet de eerste bent die dit grapje maakt :P
pi_195286434
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:53 schreef Womanly het volgende:

[..]

Tenzij je niet de eerste bent die dit grapje maakt :P
Ja dat zal wel weer ;(

Zo'n andere match had een foto die qua pose wat leek op dat schilderij van Johannes Vermeer, Meisje met de Parel. Die had ze ook al vaker gehoord ;(
pi_195286941
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja dat zal wel weer ;(

Zo'n andere match had een foto die qua pose wat leek op dat schilderij van Johannes Vermeer, Meisje met de Parel. Die had ze ook al vaker gehoord ;(
Vraag dan ff of je haar mag schilderen als een van je Franse meisjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195329613
Happn maar weggemikt. Wat een armoe is dat geworden zeg.

En beide Tindermatches zeggen niks (meer) terug :{

En nog steeds geen enkele Bumblematch :')

*kraskras*
pi_195331333
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:27 schreef Faxie het volgende:
Happn maar weggemikt. Wat een armoe is dat geworden zeg.

En beide Tindermatches zeggen niks (meer) terug :{

En nog steeds geen enkele Bumblematch :')

*kraskras*
Zo naar he als een gesprek ineens doodbloedt zonder logische verklaring -O-

Bumble vind ik tot nu toe de minste app. Paar matches gehad, geprobeerd het gesprek te openen (wat lastig is als er niks in die profielen staat) en vervolgens op niks uitgelopen.

Maar: ik heb sinds gisteren wel een leuke match via Tinder en ik heb zaterdag een lunchdate! Zo waar een heel goed gesprek gevoerd gisteren én vandaag en ik heb het idee dat we nog lang niet zijn uitgepraat :)
Minpuntje is wel dat hij het verschil tussen me en mijn niet kent |:(
pi_195331461
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:12 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Zo naar he als een gesprek ineens doodbloedt zonder logische verklaring -O-

Bumble vind ik tot nu toe de minste app. Paar matches gehad, geprobeerd het gesprek te openen (wat lastig is als er niks in die profielen staat) en vervolgens op niks uitgelopen.

Maar: ik heb sinds gisteren wel een leuke match via Tinder en ik heb zaterdag een lunchdate! Zo waar een heel goed gesprek gevoerd gisteren én vandaag en ik heb het idee dat we nog lang niet zijn uitgepraat :)
Minpuntje is wel dat hij het verschil tussen me en mijn niet kent |:(
Dat laatste is wel een ding hoor... zou ontmatchen :{

Maar ja, die hebben ondertussen vast al 30 berichten van anderen gehad ofzo. Mja ach, mis er weinig aan.
pi_195331555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat laatste is wel een ding hoor... zou ontmatchen :{

Maar ja, die hebben ondertussen vast al 30 berichten van anderen gehad ofzo. Mja ach, mis er weinig aan.
Mja, ik probeer er toch nog even doorheen te kijken. Lang geleden dat ik zo'n goed gesprek heb gehad via Tinder, moet ik dan echt alleen daar al op afknappen? Als dat alles is...

Ja, maar toch. Heb gewoon het fatsoen om te zeggen dat je andere gesprekken hebt lopen of klik dan lekker op ontmatchen. Dan weet jij ten minste ook waar je aan toe bent. Het is wel geëindigd met een vraag van jou?
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:26:12 #238
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195331642
Begint een meid het gesprek zelf met 'Hey daar'. Zeg je iets terug in de trend van 'hoi.... hoe was/is je weekend'. Vervolgens wordt de match opgeheven :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195331714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:22 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Mja, ik probeer er toch nog even doorheen te kijken. Lang geleden dat ik zo'n goed gesprek heb gehad via Tinder, moet ik dan echt alleen daar al op afknappen? Als dat alles is...

Ja, maar toch. Heb gewoon het fatsoen om te zeggen dat je andere gesprekken hebt lopen of klik dan lekker op ontmatchen. Dan weet jij ten minste ook waar je aan toe bent. Het is wel geëindigd met een vraag van jou?
Ja snap ik :P Zal wel een kwestie van gemakstypen zijn ofzo.

9 Van de 10 keer eindigt het met een vraag van mij. Ze had (nu opeens wel gek genoeg) geen profieltekst, dus ik probeer een beetje het ijs te breken maar dan blijft het opeens stil. Kan nu wel weer iets sturen nav haar verse profieltekst, maar heb er gezien haar eerdere antwoorden al helemaal geen zin meer in eigenlijk.

De Francaise zegt nog niks, maar die nam ik toch al niet al te serieus :')
pi_195331721
Wat een verschrikkelijke kut app is dat tinder geworden zeg
Ajax is mijn leven!
pi_195331790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
Begint een meid het gesprek zelf met 'Hey daar'. Zeg je iets terug in de trend van 'hoi.... hoe was/is je weekend'. Vervolgens wordt de match opgeheven :')
Ze had niks in haar profiel waar je iets over kon vragen? Vragen hoe het gaat en hoe iemands weekend was zijn over het algemeen geen goede openers.. Maar wel stom dat je dan meteen ontmatcht wordt ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja snap ik :P Zal wel een kwestie van gemakstypen zijn ofzo.

9 Van de 10 keer eindigt het met een vraag van mij. Ze had (nu opeens wel gek genoeg) geen profieltekst, dus ik probeer een beetje het ijs te breken maar dan blijft het opeens stil. Kan nu wel weer iets sturen nav haar verse profieltekst, maar heb er gezien haar eerdere antwoorden al helemaal geen zin meer in eigenlijk.

De Francaise zegt nog niks, maar die nam ik toch al niet al te serieus :')
Of hij is dyslectisch :7

Nee zou nu niet ineens over haar profiel beginnen. Lekker laten gaan, dan zijn ze het gewoon niet waard!
pi_195331882
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:35 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ze had niks in haar profiel waar je iets over kon vragen? Vragen hoe het gaat en hoe iemands weekend was zijn over het algemeen geen goede openers.. Maar wel stom dat je dan meteen ontmatcht wordt ;(
[..]

Of hij is dyslectisch :7

Nee zou nu niet ineens over haar profiel beginnen. Lekker laten gaan, dan zijn ze het gewoon niet waard!
Nee inderdaad, die heeft er blijkbaar toch al niet zo'n zin in. Ik voldeed niet aan haar verwachtingen ofzo :'(
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:51:17 #243
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195332077
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:35 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ze had niks in haar profiel waar je iets over kon vragen? Vragen hoe het gaat en hoe iemands weekend was zijn over het algemeen geen goede openers.. Maar wel stom dat je dan meteen ontmatcht wordt ;(
Volgens mij niets noemenswaardigs nee. Maar als ze zelf al met een reactie komt waar je eigenlijk ook vrij weinig mee kunt... Maar goed ik heb dan ook niet echt serieuze intenties meer op dit soort apps (deels juist als gevolg van dit soort gezeik)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195332378
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
Begint een meid het gesprek zelf met 'Hey daar'. Zeg je iets terug in de trend van 'hoi.... hoe was/is je weekend'. Vervolgens wordt de match opgeheven :')
Je had ook moeten reageren : "Waren je originele openingszinnen op?".

Was je misschien ook geblokkeerd geweest maar dan had je er zelf nog om kunnen lachen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:30 schreef fantasyboy het volgende:
Wat een verschrikkelijke kut app is dat tinder geworden zeg
Had je maar kut :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:11:58 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195332467
Hehehe, ik kom net deze tegen.

Deze man snapt _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:12:01 #246
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195332468
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je had ook moeten reageren : "Waren je originele openingszinnen op?".

Was je misschien ook geblokkeerd geweest maar dan had je er zelf nog om kunnen lachen :P
[..]

Had je maar kut :')
Ik reageer gewoon helemaal niet meer. Als zelfs de intentie er niet eens is om het tot een leuk gesprek te brengen dan houdt het op natuurlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195332576
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
Hehehe, ik kom net deze tegen.

Deze man snapt _O_
Heb jij het geschreven :P

Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
pi_195332587
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Heb jij het geschreven :P

Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
Pff idd
pi_195332609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ik reageer gewoon helemaal niet meer. Als zelfs de intentie er niet eens is om het tot een leuk gesprek te brengen dan houdt het op natuurlijk.
Precies, eet zure bommen, jij bent zo zuur dat ze vast zoet proeven :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:22:11 #250
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195332634
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Precies, eet zure bommen, jij bent zo zuur dat ze vast zoet proeven :s)
Oh ja ik ben zuur inderdaad. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195332666
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Heb jij het geschreven :P

Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
Valt wel mee hoor. Ik heb geen kinderen, en de nood is niet hoog ze te krijgen. Leuk als het nog komt, maar zo niet, als een relatie verder goed zit maakt dat ook niet uit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195333201
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Ik heb geen kinderen, en de nood is niet hoog ze te krijgen. Leuk als het nog komt, maar zo niet, als een relatie verder goed zit maakt dat ook niet uit.
Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
pi_195335606
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
Klopt, geld ook voor een hoop vrouwen. Maar beetje opletten kom je genoeg nog zonder tegen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 30 september 2020 @ 02:18:05 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195336157
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Heb jij het geschreven :P

Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
Had zomaar gekund :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Precies, eet zure bommen, jij bent zo zuur dat ze vast zoet proeven :s)
JIJ, bent er dus de oorzaak van dat ik nu aan de zure bommen zit }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 september 2020 @ 02:41:56 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195336213
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
Het maakt mij niet uit.. ik ben nooit anti- geweest, maar is er gewoon nooit van gekomen.. als je die 35 - 45 vijver filtert op 'no kids' dan decimeer je het aanbod, en het was al niet geweldig :')
Kids zitten mij niet echt in de weg.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195337262
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
Hoe ouder je word.. hoe erger dat word.
Tot ze op een dag volwassen kinderen hebben... dat maakt niet zo uit :)
pi_195337706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe ouder je word.. hoe erger dat word.
Tot ze op een dag volwassen kinderen hebben... dat maakt niet zo uit :)
Volwassen kinderen, dan moet ik nog een aantal jaren geduld hebben haha.

Met m'n date van zaterdag nog niet gehad over kinderen, dus misschien loopt t daar alsnog wel op stuk..
pi_195337883
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Heb jij het geschreven :P

Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
pi_195338062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef magrec het volgende:

[..]

Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
Dat zal ook geen makkelijke zijn idd ;(
pi_195338103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe ouder je word.. hoe erger dat word.
Tot ze op een dag volwassen kinderen hebben... dat maakt niet zo uit :)
Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.

Hoewel ik laatst een vriend hoorde zeggen dat een van zijn single vrienden vrouwen met kinderen wel relax leek: dan had hij nog tijd voor zichzelf als zij een dagje wil moederen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195338137
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef magrec het volgende:

[..]

Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
Dan kan je toch gewoon in de vijver kan vissen van andere alleenstaande ouders die dat ook niet willen? Dat lijkt mij een meerderheid ten opzichte van degenen die dat wel willen.
pi_195338250
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.
Dus? op het punt dat je volwassen kinderen kan hebben rondlopen ben je zelf ook op een leeftijd dat het sowieso lastig wordt om iemand met een bagage qua ontwikkeling en ervaring te vinden die vrijwel identiek is aan je eigen bagage op dat gebied.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Godshand het volgende:
Hoewel ik laatst een vriend hoorde zeggen dat een van zijn single vrienden vrouwen met kinderen wel relax leek: dan had hij nog tijd voor zichzelf als zij een dagje wil moederen :')
Met dit soort wereldvreemdheid kan het inderdaad wel heel lastig worden om die verschillen dan te overbruggen, maar dat geldt dan net zo goed voor grote verschillen op andere gebieden.
pi_195338657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan kan je toch gewoon in de vijver kan vissen van andere alleenstaande ouders die dat ook niet willen? Dat lijkt mij een meerderheid ten opzichte van degenen die dat wel willen.
Dat blijft een beperkte pool, want de pool van vrouwen tussen de 30-40 zonder kinderwens, die kinderen van een ander geen probleem vinden is al helemaal minimaal. Verder maakt het mij niet uit hoor, ik date genoeg maar als ik het vergelijk met mijn kinderloze vrienden dan hebben die wel echt een grotere vijver om uit te vissen!
pi_195338918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:24 schreef magrec het volgende:

[..]

Dat blijft een beperkte pool, want de pool van vrouwen tussen de 30-40 zonder kinderwens, die kinderen van een ander geen probleem vinden is al helemaal minimaal.
Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.
pi_195339569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef magrec het volgende:

[..]

Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
of zelf 3 kinderen hebt...
dan heb je straks met wat pech ineens 6 kinderen.

tenzij je heel graag een echt groot gezin wil.. lijkt me dat nogal pittig toch.
pi_195339584
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.

Hoewel ik laatst een vriend hoorde zeggen dat een van zijn single vrienden vrouwen met kinderen wel relax leek: dan had hij nog tijd voor zichzelf als zij een dagje wil moederen :')
als vrouw met kind.. kan ik melden dat je daar echt wel een punt hebt.

MAAR op het moment dat de kinderen niet thuis wonen is dat minder erg omdat je er niet continu rekening mee hoeft te houden.
en je degene toch al leuk vind zoals hij/zij is... niet zoals hij/zij in een andere situatie had kunnen zijn.
dus die andere ontwikkeling... is niet echt een ding.
pi_195339630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.
2e leg is niet andermans kinderen..
dat is terwijl je al kinderen hebt.. van je nieuwe partner OOK nog nieuwe kinderen krijgen.

wat ik trouwens wel gek vind.. is mensen die zeggen: heb ik lekker een dagje voor mezelf als ze een dagje wil moederen.
je bent moeder.. of je bent het niet :)
dat ben je niet soms een dagje wel en soms een dagje niet.
als je een partner met kind hebt.. terwijl je die zelf niet hebt..
moet je vooral beseffen dat kinderen altijd boven jou gaan.
want jij bent volwassen en kunt zelf je broek ophouden.. kinderen gaan gewoon voor.
pi_195339930
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

2e leg is niet andermans kinderen..
dat is terwijl je al kinderen hebt.. van je nieuwe partner OOK nog nieuwe kinderen krijgen.
Dat stel ik dan ook nergens? :? Ik heb het over een tweede legwens, dus met je nieuwe partner jezelf weer voortplanten terwijl je zelf al kinderen hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 10:59:52 ]
pi_195339931
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.
Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben. Ik snap die reden ook wel.
Ik maak het mij ook nog lastiger want ik wil in principe alleen een lat relatie en heb niet direct de behoefte om de kinderen van een andere partner te ontmoeten dan wel mijn kinderen aan de ander te introduceren. Lang verhaal waarom maar dit is wat het is, en nog steeds genoeg te daten.
pi_195340211
ik zou nooit voor andermans kroost zorgen
pi_195340306
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou nooit voor andermans kroost zorgen
wellicht ben je daarom nog vrijgezel :)

die state of mind gaat doorgaans verder dan alleen niet voor andermans kinderen willen zorgen..
gaat ook om verantwoordelijkheid nemen.

dat ruiken vrouwen... :)
pi_195340333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef magrec het volgende:

[..]

Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben. Ik snap die reden ook wel.
Ik maak het mij ook nog lastiger want ik wil in principe alleen een lat relatie en heb niet direct de behoefte om de kinderen van een andere partner te ontmoeten dan wel mijn kinderen aan de ander te introduceren. Lang verhaal waarom maar dit is wat het is, en nog steeds genoeg te daten.
mja ik vond dat veel mensen zonder kinderen..
het concept van kinderen gewoon niet snapten.

dat "dat kind" wel een nachtje naar oma kon zodat ik thuis kon daten bijvoorbeeld.
nou leuk dat iemand lang droog staat... maar dat gaat niet zo boven mijn kind :)

of dat ze het raar vonden als ik in het weekend dat ze er wel is.. dat belangrijker vind dan iemand die op dat moment helemaal niet mijn partner is verder.. maar gewoon een date waar het misschien wel of niet wat mee gaat worden.

ik ben er op een zeker moment maar mee gestopt met die mannen zonder kinderen..
het paste gewoon niet zo goed.
ze snapten gewoon nooit dat een kind tijd kost en dat ik dat dus met alle plezier doe ook.
en dat elke keer weer.. dus besloten dat ik daar niet echt tijd meer in ging steken.
pi_195340391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wellicht ben je daarom nog vrijgezel :)

die state of mind gaat doorgaans verder dan alleen niet voor andermans kinderen willen zorgen..
gaat ook om verantwoordelijkheid nemen.

dat ruiken vrouwen... :)
:')!
pi_195340455
De verantwoordelijkheid nemen voor andermans foutje gelijkstellen aan geen verantwoordelijkheid te kunnen nemen.

Okayy.
pi_195340458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef magrec het volgende:
Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben.
Vind het dan gezonder om gewoon zoals jij voor een LAT-relatie te gaan en niet om complexiteit wat samengestelde gezinnen betreft proberen voor een deel te vermijden door dan maar je pijlen op kinderloze personen te richten.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef magrec het volgende:

[..]

Ik maak het mij ook nog lastiger want ik wil in principe alleen een lat relatie en heb niet direct de behoefte om de kinderen van een andere partner te ontmoeten dan wel mijn kinderen aan de ander te introduceren. Lang verhaal waarom maar dit is wat het is, en nog steeds genoeg te daten.
Volgens mij komt dat steeds meer voor, want op die manier biedt je je kinderen ook daadwerkelijk een stabiele situatie die niet verandert onder de invloed van liefdesrelaties van gescheiden pa en ma. Het schijnt ook dat de klap van weer een breuk van een (samengesteld) gezin nog harder aankomt bij kinderen dan de scheiding van hun eigen ouders.

En het is ook niet alsof LATten nou zo verschrikkelijk is. Heb er zelf goede ervaringen mee en als de omstandigheden zo zijn dat dat voor alle betrokkenen de meest gunstige situatie oplevert zou ik daar weer voor gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 11:26:09 ]
pi_195340793
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:55 schreef Chia het volgende:

[..]

Dus? op het punt dat je volwassen kinderen kan hebben rondlopen ben je zelf ook op een leeftijd dat het sowieso lastig wordt om iemand met een bagage qua ontwikkeling en ervaring te vinden die vrijwel identiek is aan je eigen bagage op dat gebied.
[..]

Het gaat toch niet alleen om bagage? De levensstijl van singles zonder kinderen is al totaal anders:
-ik word niet om 7 uur op zaterdag door gillende kinderen gewekt
-ik kan gerust lege pizza dozen en lege bier blikken op mijn salon tafel laten staan. Geen haan die er naar kraait, als het maar opgeruimd is voor bezoek er is of de rommel te ranzig is. Moet je met kinderen niet proberen.
-als ik zin heb om naar de kroeg te gaan doe ik dat (zeker in de pre-Corona tijd).
-net als dat ik kan gaan slapen op de tijd die ik wil.
-ik donder hier niet over speelgoed op de vloer of moet oppassen voor kruipende kinderen.
-geen zorgen of het gehuil van mijn kinderen zijn ontstaan door een tandje dat door komt of dat ze mogelijk binnen kort ernstig ziek zijn.

Dus je ervaringen in je leven als single zijn totaal anders dan die van iemand met kinderen.

Een vrouw zonder kinderen zal al dichter bij de boven geschetste levensstijl zitten. Minus de bierblikken (vervang die door wijn flessen :P)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195341048
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus je ervaringen in je leven als single zijn totaal anders dan die van iemand met kinderen.

Nou als ik geen kinderen thuis heb dan leef ik vooral graag als single *O* wel ff opruimen als ze weer thuis komen ja! Maar dat heeft niks met dit topic te maken :)

[ Bericht 8% gewijzigd door magrec op 30-09-2020 11:58:29 ]
pi_195341179
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het gaat toch niet alleen om bagage? De levensstijl van singles zonder kinderen is al totaal anders:
-ik word niet om 7 uur op zaterdag door gillende kinderen gewekt
-ik kan gerust lege pizza dozen en lege bier blikken op mijn salon tafel laten staan. Geen haan die er naar kraait, als het maar opgeruimd is voor bezoek er is of de rommel te ranzig is. Moet je met kinderen niet proberen.
-als ik zin heb om naar de kroeg te gaan doe ik dat (zeker in de pre-Corona tijd).
-net als dat ik kan gaan slapen op de tijd die ik wil.
-ik donder hier niet over speelgoed op de vloer of moet oppassen voor kruipende kinderen.
-geen zorgen of het gehuil van mijn kinderen zijn ontstaan door een tandje dat door komt of dat ze mogelijk binnen kort ernstig ziek zijn.
Uhm wat je nu allemaal noemt heeft vrij weinig te maken met de levensstijl van iemand die volwassen kinderen heeft rondlopen hoor. _O- (zie de post die je van mij quotte, ik had het specifiek over volwassen kinderen en mensen in de leeftijd waarop ze dat kunnen hebben). Dat zijn ervaringen die ver achter ze liggen en vaak al verdrongen zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Godshand het volgende:
Dus je ervaringen in je leven als single zijn totaal anders dan die van iemand met kinderen.

Een vrouw zonder kinderen zal al dichter bij de boven geschetste levensstijl zitten. Minus de bierblikken (vervang die door wijn flessen :P)
Ja mijn punt is ook dat dat anders dan die van elk willekeurig persoon op een leeftijd waarop je volwassen kinderen kan hebben rondlopen (dus minimaal een jaar of 50) sowieso sprake is van hele verschillende levenservaringen, ongeacht of die persoon kinderen heeft of niet.

Mijn moeder met volwassen kinderen leeft overigens geen ander single leven dan ze op deze leeftijd zou hebben gedaan zonder volwassen kinderen. :+ Andere ervaringen heeft ze dan weer wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 12:15:13 ]
pi_195342408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:56 schreef Chia het volgende:

[..]

Uhm wat je nu allemaal noemt heeft vrij weinig te maken met de levensstijl van iemand die volwassen kinderen heeft rondlopen hoor. _O- (zie de post die je van mij quotte, ik had het specifiek over volwassen kinderen en mensen in de leeftijd waarop ze dat kunnen hebben). Dat zijn ervaringen die ver achter ze liggen en vaak al verdrongen zijn.
[..]

Ja mijn punt is ook dat dat anders dan die van elk willekeurig persoon op een leeftijd waarop je volwassen kinderen kan hebben rondlopen (dus minimaal een jaar of 50) sowieso sprake is van hele verschillende levenservaringen, ongeacht of die persoon kinderen heeft of niet.

Mijn moeder met volwassen kinderen leeft overigens geen ander single leven dan ze op deze leeftijd zou hebben gedaan zonder volwassen kinderen. :+ Andere ervaringen heeft ze dan weer wel.
Ja, maar wat je dus zegt. Ook met volwassen kinderen heb je dat allemaal achter de rug. Een single zonder kinderen niet. Je staat als single zonder kinderen iets zorgelozer in het leven, zorgen om de volwassen kinderen zal de single zonder kinderen niet hebben.

En mijn punt is dus dat mensen sneller klikken, bij soortgelijke interesses en levensstijl.

Neemt niet weg dat het geen onoverbrugbare verschillen zijn. Als je er de energie in wil steken kan je prima met iemand met kinderen iets opbouwen, ook al heb jij ze nog niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195342792
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, maar wat je dus zegt. Ook met volwassen kinderen heb je dat allemaal achter de rug. Een single zonder kinderen niet. Je staat als single zonder kinderen iets zorgelozer in het leven, zorgen om de volwassen kinderen zal de single zonder kinderen niet hebben.

En mijn punt is dus dat mensen sneller klikken, bij soortgelijke interesses en levensstijl.

Neemt niet weg dat het geen onoverbrugbare verschillen zijn. Als je er de energie in wil steken kan je prima met iemand met kinderen iets opbouwen, ook al heb jij ze nog niet.
Ik denk eerder dat hoe zorgeloos iemand in het leven staat is mi meer afhankelijk is van de mentaliteit van die persoon. Een single zonder kinderen kan prima bezorgder in het leven staan dan een single met gezonde volwassen kinderen die hun eigen boontjes doppen en inmiddels voor hun ouder een soort vangnet kunnen vormen indien nodig.

En mijn punt is al de hele tijd dat ik het met jou op dat punt eens ben, maar dat als 50+er er sowieso sprake is van een behoorlijke diversiteit ontstaan qua hoe mensen in het leven staan en welk levenspad ze tot dan toe hebben bewandeld. Maar (gezonde) volwassen kinderen hoeven niet echt bepalend te zijn voor de single levensstijl van die persoon, evenals de interesses van diegene.

Op het moment dat ik single ben en in de vijver vis waarin veel mensen volwassen kinderen zwemmen en ik iemand zoek met dezelfde interesses en levensstijl, zal ik me zeker niet blindstaren op de factor van wel/geen kinderen. Want die is op dat punt al veel minder maatgevend en bepalend geworden voor in hoeverre ik met iemand overeen kom qua interesses en levensstijl.
pi_195343193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:15 schreef Uhmmpie het volgende:


ik ben er op een zeker moment maar mee gestopt met die mannen zonder kinderen..
het paste gewoon niet zo goed.
ze snapten gewoon nooit dat een kind tijd kost en dat ik dat dus met alle plezier doe ook.
en dat elke keer weer.. dus besloten dat ik daar niet echt tijd meer in ging steken.
Dit inderdaad. En dus mijn punt bij volwassen kinderen:
-zij/hij heeft 20 jaar kinderen opvoeden achter de rug (en nog contact en zorgen om de volwassen kinderen)
-de single heeft 20 jaar andere zaken achter de rug: vaker reizen, dates gehad, misschien wel een huisdier gehad maar geen kinderen opgevoed. Een totaal andere leefwereld en ervaringen gehad en meestal is je persoonlijkheid dan anders dan een persoon die langdurig single is geweest.

Maar nogmaals, het kan best klikken maar je hebt die verschillen dan te overbruggen. Als beiden daar dan energie in willen steken is natuurlijk niks mis mee...


Overigens, je hebt ook datingsites die specifiek zich op vaders/moeders richten. De reclame daarvoor is alleen een beetje :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 30 september 2020 @ 14:11:42 #282
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195343614
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hoe zorgeloos iemand in het leven staat is mi meer afhankelijk is van de mentaliteit van die persoon. Een single zonder kinderen kan prima bezorgder in het leven staan dan een single met gezonde volwassen kinderen die hun eigen boontjes doppen en inmiddels voor hun ouder een soort vangnet kunnen vormen indien nodig.

En mijn punt is al de hele tijd dat ik het met jou op dat punt eens ben, maar dat als 50+er er sowieso sprake is van een behoorlijke diversiteit ontstaan qua hoe mensen in het leven staan en welk levenspad ze tot dan toe hebben bewandeld. Maar (gezonde) volwassen kinderen hoeven niet echt bepalend te zijn voor de single levensstijl van die persoon, evenals de interesses van diegene.

Op het moment dat ik single ben en in de vijver vis waarin veel mensen volwassen kinderen zwemmen en ik iemand zoek met dezelfde interesses en levensstijl, zal ik me zeker niet blindstaren op de factor van wel/geen kinderen. Want die is op dat punt al veel minder maatgevend en bepalend geworden voor in hoeverre ik met iemand overeen kom qua interesses en levensstijl.
Sterker nog; als je niet van plan was om in opgehoepelde-kiddo-mode te blijven hangen en weer wat meer tijd in jezelf te gaan steken omdat het spul hun eigen leventje begint op te bouwen en je wilt wat gaan ondernemen (meer stappen, uit, vakantie, reizen, bucketlist stuff) denk ik dat je beter een single kunt hooken als een papa in dezelfde fase met de daarbij behorende kids :P

Maargoed, allemaal praktische inzichten, irl heb je geen kont te vertellen over wie, wat, waar en waarom oppikt, want gut feelings en Cupido hebben schijt aan kinderen, papagaaien, honten, andere bijverschijnselen en wie je waar en wanneer tegen het lijf loopt.. Die shit happens meestal wanneer je het niet verwacht, liefst wanneer het niet uitkomt, en bij voorkeur zo onmogelijk als het maar kan.. en zo beginnen nieuwe avonturen.. die 'lievere koekjes' worden heus wel gebakken, maar meestal niet voor jou :+

Het is ook veel leuker (en gruwelijk veel makkelijker) om het leven gewoon te leven zoals het op je bord wordt gemikt, en niet te gaan proberen om van je schnitzel met erwtjes een entrecote met gestoomde broccoli te willen maken, of te gaan zitten wachten op die entrecote en de schnitzels retour keuken te sturen. Kijk wat er op je bord komt, en doe daar wat leuks mee; opeten voordat het koud wordt ofzo :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 september 2020 @ 14:48:41 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195344277
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het gaat toch niet alleen om bagage? De levensstijl van singles zonder kinderen is al totaal anders:
-ik word niet om 7 uur op zaterdag door gillende kinderen gewekt
-ik kan gerust lege pizza dozen en lege bier blikken op mijn salon tafel laten staan. Geen haan die er naar kraait, als het maar opgeruimd is voor bezoek er is of de rommel te ranzig is. Moet je met kinderen niet proberen.
-als ik zin heb om naar de kroeg te gaan doe ik dat (zeker in de pre-Corona tijd).
-net als dat ik kan gaan slapen op de tijd die ik wil.
-ik donder hier niet over speelgoed op de vloer of moet oppassen voor kruipende kinderen.
-geen zorgen of het gehuil van mijn kinderen zijn ontstaan door een tandje dat door komt of dat ze mogelijk binnen kort ernstig ziek zijn.

Dus je ervaringen in je leven als single zijn totaal anders dan die van iemand met kinderen.

Een vrouw zonder kinderen zal al dichter bij de boven geschetste levensstijl zitten. Minus de bierblikken (vervang die door wijn flessen :P)
Mijn huis ziet er niet uit als een singles cave.. beneden kun je gewoon Funda pics maken, aanrecht is leeg, tafel is leeg, vloeren zijn schoon, plee beneden is standaard squeeky clean.. we ambiëren niet allemaal om te leven in een gevorderde studentikoze vuilnisbelt :+ .

Overigens is de puinzooi die jij omschrijft niet heel veel anders als het gemiddelde huishouden van een werkende single mom met 3 kids tussen de 10 - 18, want daar heb ik al een paar variaties van gezien inmiddels :') .. Best begrijpelijk in sommige gevallen, echt niet elke mama is een organisatorisch en opvoedkundig toptalent, waar dat kind-gajes er in gespecialiseerd is om binnen no time een huis te veranderen in een chaos met kleding, schooltassen, speelgoed kopjes, borden en divers serviesgoed als decoratie..
Ik geef het je te doen zonder gebruik van zwepen, benches, een kerker en lijfstraffen ~O> O-)

Ik heb inmiddels best wel respect voor een single mom die een huishouden met 2 of 3 van die dingen runt waar het geen puinzooi is, dingen fatsoenlijk onderhouden, en dan met name ook zodanig georganiseerd dat de offspring wat nuttige dingen bijdragen aan het geheel door op knopjes van vaatwassers te drukken en het laten bewegen van een stofzuiger (al is het maar hun eigen hok) ipv het continu vasthouden van telefoons, tablets of controllers van game consoles. :{

Jij klinkt nogal als iemand die lekker zijn single lifestyle wil blijven behouden en relaties het liefst lekker op afstand runt, zodat je zelf maar niks hoeft aan te passen en geen stap harder hoeft te doen.. dan moet je idd op zoek naar iets passends.. sterkte daarmee :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195344544
Bumble match *O*
pi_195344673
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit inderdaad. En dus mijn punt bij volwassen kinderen:
-zij/hij heeft 20 jaar kinderen opvoeden achter de rug (en nog contact en zorgen om de volwassen kinderen)
-de single heeft 20 jaar andere zaken achter de rug: vaker reizen, dates gehad, misschien wel een huisdier gehad maar geen kinderen opgevoed. Een totaal andere leefwereld en ervaringen gehad en meestal is je persoonlijkheid dan anders dan een persoon die langdurig single is geweest.

Maar nogmaals, het kan best klikken maar je hebt die verschillen dan te overbruggen. Als beiden daar dan energie in willen steken is natuurlijk niks mis mee...


Overigens, je hebt ook datingsites die specifiek zich op vaders/moeders richten. De reclame daarvoor is alleen een beetje :')
De laatste keer dat ik op de reclame van dating voor ouders klikte... was dat een vakkundige scam _O-

Staat uitgebreid in veel tekst op de voorpagina uitgelegd dat je praat tegen AI.
En dat je dat per bericht mag betalen bovendien.

Geen echte scam dus... want ze zijn er volslagen eerlijk in. Maar dat was wel de laatste keer dat ik op zo’n linkje klikte _O-
  woensdag 30 september 2020 @ 15:26:06 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195345085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef Faxie het volgende:
Bumble match *O*
Nice! 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195345169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef Faxie het volgende:
Bumble match *O*
Heb nog geen enkele keer gehad op Bumble dat een match ook daadwerkelijk begint te praten :') ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_195345680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef Faxie het volgende:
Bumble match *O*
Jeuh!!! *O* *G* *O*
pi_195346617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Heb nog geen enkele keer gehad op Bumble dat een match ook daadwerkelijk begint te praten :') ;(
Ja hier zegt ze ook nog niets hoor :') :'(

Ze had mij nota bene als eerste geliked :') :'(
pi_195346808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Heb nog geen enkele keer gehad op Bumble dat een match ook daadwerkelijk begint te praten :') ;(
Dan doe je toch iets verkeerd. Ik heb op Bumble juist vaak dat ik aangesproken wordt.
pi_195347224
Moet toch zeggen dat sommigen hier een rare voorstelling hebben van mensen die kinderen hebben. Of kinderen in het algemeen misschien wel
Het is wat.......
pi_195347259
Kinderen :r
pi_195347909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:14 schreef gooddaddy het volgende:
Moet toch zeggen dat sommigen hier een rare voorstelling hebben van mensen die kinderen hebben. Of kinderen in het algemeen misschien wel
Dit ja......maar ik heb dan ook wel de twee leukste en liefste :o :D
pi_195348757
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn huis ziet er niet uit als een singles cave.. beneden kun je gewoon Funda pics maken, aanrecht is leeg, tafel is leeg, vloeren zijn schoon, plee beneden is standaard squeeky clean.. we ambiëren niet allemaal om te leven in een gevorderde studentikoze vuilnisbelt :+ .

Overigens is de puinzooi die jij omschrijft niet heel veel anders als het gemiddelde huishouden van een werkende single mom met 3 kids tussen de 10 - 18, want daar heb ik al een paar variaties van gezien inmiddels :') .. Best begrijpelijk in sommige gevallen, echt niet elke mama is een organisatorisch en opvoedkundig toptalent, waar dat kind-gajes er in gespecialiseerd is om binnen no time een huis te veranderen in een chaos met kleding, schooltassen, speelgoed kopjes, borden en divers serviesgoed als decoratie..
Ik geef het je te doen zonder gebruik van zwepen, benches, een kerker en lijfstraffen ~O> O-)

Ik heb inmiddels best wel respect voor een single mom die een huishouden met 2 of 3 van die dingen runt waar het geen puinzooi is, dingen fatsoenlijk onderhouden, en dan met name ook zodanig georganiseerd dat de offspring wat nuttige dingen bijdragen aan het geheel door op knopjes van vaatwassers te drukken en het laten bewegen van een stofzuiger (al is het maar hun eigen hok) ipv het continu vasthouden van telefoons, tablets of controllers van game consoles. :{

Jij klinkt nogal als iemand die lekker zijn single lifestyle wil blijven behouden en relaties het liefst lekker op afstand runt, zodat je zelf maar niks hoeft aan te passen en geen stap harder hoeft te doen.. dan moet je idd op zoek naar iets passends.. sterkte daarmee :D
Ik heb familie en vrienden met kinderen. Degenen die het opgeruimd houden hebben er met kleine kinderen er een dagtaak aan om het zo netjes te houden ja.

Hoe bedoel je, "relatie op afstand runt" :? De relatie zit toch af en toe naast je op de bank?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 30 september 2020 @ 19:01:43 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195349168
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb familie en vrienden met kinderen. Degenen die het opgeruimd houden hebben er met kleine kinderen er een dagtaak aan om het zo netjes te houden ja.

Hoe bedoel je, "relatie op afstand runt" :? De relatie zit toch af en toe naast je op de bank?
Als ze eerst de pizzadozen en lege bierblikkies (stinkt harder dan een volle asbak imho) moet ruimen, betwijfel ik dat :+ :P
En als je een full time mammie date hebt, zit jij vaker daar als andersom, anders gaat het tuig hutten bouwen van je Domino's/Pizzahut collectie. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195350885
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als ze eerst de pizzadozen en lege bierblikkies (stinkt harder dan een volle asbak imho) moet ruimen, betwijfel ik dat :+ :P
En als je een full time mammie date hebt, zit jij vaker daar als andersom, anders gaat het tuig hutten bouwen van je Domino's/Pizzahut collectie. :P
Enige voordeel is dat hij dan in ieder gebal niet hoeft op te ruimen...
en rond etenstijd gewoon kaan aanschuiven aan tafel. Krijgt ie ook nog eens wat fatsoenlijks binnen.
pi_195350932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Enige voordeel is dat hij dan in ieder gebal niet hoeft op te ruimen...
en rond etenstijd gewoon kaan aanschuiven aan tafel. Krijgt ie ook nog eens wat fatsoenlijks binnen.
No way dat ik ooit ga moederen over een date.... :o :D
pi_195350959
quote:
17s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

No way dat ik ooit ga moederen over een date.... :o :D
Haha niet?

Ik vertik het ook hoor.
Lief en zorgzaam prima.
Maar ik heb al 1 dochter... dus wil ik graag een vent die zichzelf kan aankleden.
pi_195350971
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha niet?

Ik vertik het ook hoor.
Lief en zorgzaam prima.
Maar ik heb al 1 dochter... dus wil ik graag een vent die zichzelf kan aankleden.
Ha ha ja, die van mij zijn nu pril volwassen, genoeg opvoeding gedaan :)
pi_195351201
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha niet?

Ik vertik het ook hoor.
Lief en zorgzaam prima.
Maar ik heb al 1 dochter... dus wil ik graag een vent die zichzelf kan aankleden.
De meeste mannen willen ook uitgekleed worden en dan niet financieel. :P
pi_195351348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:30 schreef m1st1g het volgende:

[..]

De meeste mannen willen ook uitgekleed worden en dan niet financieel. :P
Oh heb ik dat altijd verkeerd begrepen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')