Valt wel mee hoor. Ik heb geen kinderen, en de nood is niet hoog ze te krijgen. Leuk als het nog komt, maar zo niet, als een relatie verder goed zit maakt dat ook niet uit.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Heb jij het geschreven
Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik heb geen kinderen, en de nood is niet hoog ze te krijgen. Leuk als het nog komt, maar zo niet, als een relatie verder goed zit maakt dat ook niet uit.
Klopt, geld ook voor een hoop vrouwen. Maar beetje opletten kom je genoeg nog zonder tegen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
Had zomaar gekundquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Heb jij het geschreven
Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
JIJ, bent er dus de oorzaak van dat ik nu aan de zure bommen zitquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Precies, eet zure bommen, jij bent zo zuur dat ze vast zoet proeven
Het maakt mij niet uit.. ik ben nooit anti- geweest, maar is er gewoon nooit van gekomen.. als je die 35 - 45 vijver filtert op 'no kids' dan decimeer je het aanbod, en het was al niet geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
Hoe ouder je word.. hoe erger dat word.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volwassen kinderen, dan moet ik nog een aantal jaren geduld hebben haha.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoe ouder je word.. hoe erger dat word.
Tot ze op een dag volwassen kinderen hebben... dat maakt niet zo uit
Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Heb jij het geschreven
Dat zal ook geen makkelijke zijn iddquote:Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef magrec het volgende:
[..]
Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoe ouder je word.. hoe erger dat word.
Tot ze op een dag volwassen kinderen hebben... dat maakt niet zo uit
Dan kan je toch gewoon in de vijver kan vissen van andere alleenstaande ouders die dat ook niet willen? Dat lijkt mij een meerderheid ten opzichte van degenen die dat wel willen.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef magrec het volgende:
[..]
Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
Dus? op het punt dat je volwassen kinderen kan hebben rondlopen ben je zelf ook op een leeftijd dat het sowieso lastig wordt om iemand met een bagage qua ontwikkeling en ervaring te vinden die vrijwel identiek is aan je eigen bagage op dat gebied.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.
Met dit soort wereldvreemdheid kan het inderdaad wel heel lastig worden om die verschillen dan te overbruggen, maar dat geldt dan net zo goed voor grote verschillen op andere gebieden.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Godshand het volgende:
Hoewel ik laatst een vriend hoorde zeggen dat een van zijn single vrienden vrouwen met kinderen wel relax leek: dan had hij nog tijd voor zichzelf als zij een dagje wil moederen
Dat blijft een beperkte pool, want de pool van vrouwen tussen de 30-40 zonder kinderwens, die kinderen van een ander geen probleem vinden is al helemaal minimaal. Verder maakt het mij niet uit hoor, ik date genoeg maar als ik het vergelijk met mijn kinderloze vrienden dan hebben die wel echt een grotere vijver om uit te vissen!quote:Op woensdag 30 september 2020 08:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon in de vijver kan vissen van andere alleenstaande ouders die dat ook niet willen? Dat lijkt mij een meerderheid ten opzichte van degenen die dat wel willen.
Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:24 schreef magrec het volgende:
[..]
Dat blijft een beperkte pool, want de pool van vrouwen tussen de 30-40 zonder kinderwens, die kinderen van een ander geen probleem vinden is al helemaal minimaal.
of zelf 3 kinderen hebt...quote:Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef magrec het volgende:
[..]
als vrouw met kind.. kan ik melden dat je daar echt wel een punt hebt.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.
Hoewel ik laatst een vriend hoorde zeggen dat een van zijn single vrienden vrouwen met kinderen wel relax leek: dan had hij nog tijd voor zichzelf als zij een dagje wil moederen
2e leg is niet andermans kinderen..quote:Op woensdag 30 september 2020 09:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.
Dat stel ik dan ook nergens?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
2e leg is niet andermans kinderen..
dat is terwijl je al kinderen hebt.. van je nieuwe partner OOK nog nieuwe kinderen krijgen.
Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben. Ik snap die reden ook wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.
wellicht ben je daarom nog vrijgezelquote:Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou nooit voor andermans kroost zorgen
mja ik vond dat veel mensen zonder kinderen..quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef magrec het volgende:
[..]
Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben. Ik snap die reden ook wel.
Ik maak het mij ook nog lastiger want ik wil in principe alleen een lat relatie en heb niet direct de behoefte om de kinderen van een andere partner te ontmoeten dan wel mijn kinderen aan de ander te introduceren. Lang verhaal waarom maar dit is wat het is, en nog steeds genoeg te daten.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
wellicht ben je daarom nog vrijgezel
die state of mind gaat doorgaans verder dan alleen niet voor andermans kinderen willen zorgen..
gaat ook om verantwoordelijkheid nemen.
dat ruiken vrouwen...
Vind het dan gezonder om gewoon zoals jij voor een LAT-relatie te gaan en niet om complexiteit wat samengestelde gezinnen betreft proberen voor een deel te vermijden door dan maar je pijlen op kinderloze personen te richten.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef magrec het volgende:
Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben.
Volgens mij komt dat steeds meer voor, want op die manier biedt je je kinderen ook daadwerkelijk een stabiele situatie die niet verandert onder de invloed van liefdesrelaties van gescheiden pa en ma. Het schijnt ook dat de klap van weer een breuk van een (samengesteld) gezin nog harder aankomt bij kinderen dan de scheiding van hun eigen ouders.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef magrec het volgende:
[..]
Ik maak het mij ook nog lastiger want ik wil in principe alleen een lat relatie en heb niet direct de behoefte om de kinderen van een andere partner te ontmoeten dan wel mijn kinderen aan de ander te introduceren. Lang verhaal waarom maar dit is wat het is, en nog steeds genoeg te daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |