abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195332666
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:18 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Heb jij het geschreven :P

Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
Valt wel mee hoor. Ik heb geen kinderen, en de nood is niet hoog ze te krijgen. Leuk als het nog komt, maar zo niet, als een relatie verder goed zit maakt dat ook niet uit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195333201
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Ik heb geen kinderen, en de nood is niet hoog ze te krijgen. Leuk als het nog komt, maar zo niet, als een relatie verder goed zit maakt dat ook niet uit.
Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
pi_195335606
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Maar zo staan niet alle mannen erin. Of ze willen ze wel juist graag of ze hebben ze al.
Klopt, geld ook voor een hoop vrouwen. Maar beetje opletten kom je genoeg nog zonder tegen.
  woensdag 30 september 2020 @ 02:18:05 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195336157
quote:

[..]

Kan me er ook wel in vinden, vooral die lastige pool als je zelf geen kinderen wilt is heel herkenbaar.
Had zomaar gekund :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Precies, eet zure bommen, jij bent zo zuur dat ze vast zoet proeven :s)
JIJ, bent er dus de oorzaak van dat ik nu aan de zure bommen zit }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 september 2020 @ 02:41:56 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195336213
quote:

[..]

Het maakt mij niet uit.. ik ben nooit anti- geweest, maar is er gewoon nooit van gekomen.. als je die 35 - 45 vijver filtert op 'no kids' dan decimeer je het aanbod, en het was al niet geweldig :')
Kids zitten mij niet echt in de weg.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195337262
quote:

[..]

Hoe ouder je word.. hoe erger dat word.
Tot ze op een dag volwassen kinderen hebben... dat maakt niet zo uit :)
pi_195337706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Volwassen kinderen, dan moet ik nog een aantal jaren geduld hebben haha.

Met m'n date van zaterdag nog niet gehad over kinderen, dus misschien loopt t daar alsnog wel op stuk..
pi_195337883
quote:

[..]

Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
pi_195338062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef magrec het volgende:

[..]

Moet je nagaan in welke pool je zit als je al wel kinderen hebt maar geen 2e leg wil!
Dat zal ook geen makkelijke zijn idd ;(
pi_195338103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.

Hoewel ik laatst een vriend hoorde zeggen dat een van zijn single vrienden vrouwen met kinderen wel relax leek: dan had hij nog tijd voor zichzelf als zij een dagje wil moederen :')
pi_195338137
quote:

[..]

Dan kan je toch gewoon in de vijver kan vissen van andere alleenstaande ouders die dat ook niet willen? Dat lijkt mij een meerderheid ten opzichte van degenen die dat wel willen.
pi_195338250
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het maakt wel uit. Iemand met kinderen heeft een hele andere ontwikkeling en andere ervaringen dan jouw single bestaan zonder kinderen.
Dus? op het punt dat je volwassen kinderen kan hebben rondlopen ben je zelf ook op een leeftijd dat het sowieso lastig wordt om iemand met een bagage qua ontwikkeling en ervaring te vinden die vrijwel identiek is aan je eigen bagage op dat gebied.

quote:
Hoewel ik laatst een vriend hoorde zeggen dat een van zijn single vrienden vrouwen met kinderen wel relax leek: dan had hij nog tijd voor zichzelf als zij een dagje wil moederen :')
Met dit soort wereldvreemdheid kan het inderdaad wel heel lastig worden om die verschillen dan te overbruggen, maar dat geldt dan net zo goed voor grote verschillen op andere gebieden.
pi_195338657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan kan je toch gewoon in de vijver kan vissen van andere alleenstaande ouders die dat ook niet willen? Dat lijkt mij een meerderheid ten opzichte van degenen die dat wel willen.
Dat blijft een beperkte pool, want de pool van vrouwen tussen de 30-40 zonder kinderwens, die kinderen van een ander geen probleem vinden is al helemaal minimaal. Verder maakt het mij niet uit hoor, ik date genoeg maar als ik het vergelijk met mijn kinderloze vrienden dan hebben die wel echt een grotere vijver om uit te vissen!
pi_195338918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:24 schreef magrec het volgende:

[..]

Dat blijft een beperkte pool, want de pool van vrouwen tussen de 30-40 zonder kinderwens, die kinderen van een ander geen probleem vinden is al helemaal minimaal.
Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.
pi_195339569
quote:

[..]

of zelf 3 kinderen hebt...
dan heb je straks met wat pech ineens 6 kinderen.

tenzij je heel graag een echt groot gezin wil.. lijkt me dat nogal pittig toch.
pi_195339584
quote:

[..]

als vrouw met kind.. kan ik melden dat je daar echt wel een punt hebt.

MAAR op het moment dat de kinderen niet thuis wonen is dat minder erg omdat je er niet continu rekening mee hoeft te houden.
en je degene toch al leuk vind zoals hij/zij is... niet zoals hij/zij in een andere situatie had kunnen zijn.
dus die andere ontwikkeling... is niet echt een ding.
pi_195339630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar ik heb het dus over de vrouwen die zelf al kinderen hebben en alleen geen tweede leg wens hebben. Beetje vreemd om als je zelf kinderen hebt, de kinderen van een ander ineens als probleem te zien.
2e leg is niet andermans kinderen..
dat is terwijl je al kinderen hebt.. van je nieuwe partner OOK nog nieuwe kinderen krijgen.

wat ik trouwens wel gek vind.. is mensen die zeggen: heb ik lekker een dagje voor mezelf als ze een dagje wil moederen.
je bent moeder.. of je bent het niet :)
dat ben je niet soms een dagje wel en soms een dagje niet.
als je een partner met kind hebt.. terwijl je die zelf niet hebt..
moet je vooral beseffen dat kinderen altijd boven jou gaan.
want jij bent volwassen en kunt zelf je broek ophouden.. kinderen gaan gewoon voor.
pi_195339930
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

2e leg is niet andermans kinderen..
dat is terwijl je al kinderen hebt.. van je nieuwe partner OOK nog nieuwe kinderen krijgen.
Dat stel ik dan ook nergens? :? Ik heb het over een tweede legwens, dus met je nieuwe partner jezelf weer voortplanten terwijl je zelf al kinderen hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 10:59:52 ]
pi_195339931
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben. Ik snap die reden ook wel.
Ik maak het mij ook nog lastiger want ik wil in principe alleen een lat relatie en heb niet direct de behoefte om de kinderen van een andere partner te ontmoeten dan wel mijn kinderen aan de ander te introduceren. Lang verhaal waarom maar dit is wat het is, en nog steeds genoeg te daten.
pi_195340211
ik zou nooit voor andermans kroost zorgen
pi_195340306
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou nooit voor andermans kroost zorgen
wellicht ben je daarom nog vrijgezel :)

die state of mind gaat doorgaans verder dan alleen niet voor andermans kinderen willen zorgen..
gaat ook om verantwoordelijkheid nemen.

dat ruiken vrouwen... :)
pi_195340333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef magrec het volgende:

[..]

Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben. Ik snap die reden ook wel.
Ik maak het mij ook nog lastiger want ik wil in principe alleen een lat relatie en heb niet direct de behoefte om de kinderen van een andere partner te ontmoeten dan wel mijn kinderen aan de ander te introduceren. Lang verhaal waarom maar dit is wat het is, en nog steeds genoeg te daten.
mja ik vond dat veel mensen zonder kinderen..
het concept van kinderen gewoon niet snapten.

dat "dat kind" wel een nachtje naar oma kon zodat ik thuis kon daten bijvoorbeeld.
nou leuk dat iemand lang droog staat... maar dat gaat niet zo boven mijn kind :)

of dat ze het raar vonden als ik in het weekend dat ze er wel is.. dat belangrijker vind dan iemand die op dat moment helemaal niet mijn partner is verder.. maar gewoon een date waar het misschien wel of niet wat mee gaat worden.

ik ben er op een zeker moment maar mee gestopt met die mannen zonder kinderen..
het paste gewoon niet zo goed.
ze snapten gewoon nooit dat een kind tijd kost en dat ik dat dus met alle plezier doe ook.
en dat elke keer weer.. dus besloten dat ik daar niet echt tijd meer in ging steken.
pi_195340391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wellicht ben je daarom nog vrijgezel :)

die state of mind gaat doorgaans verder dan alleen niet voor andermans kinderen willen zorgen..
gaat ook om verantwoordelijkheid nemen.

dat ruiken vrouwen... :)
:')!
pi_195340455
De verantwoordelijkheid nemen voor andermans foutje gelijkstellen aan geen verantwoordelijkheid te kunnen nemen.

Okayy.
pi_195340458
quote:
Ook dat kan, ik ken vrouwen met kinderen die het liefst een partner zonder kinderen willen hebben.
Vind het dan gezonder om gewoon zoals jij voor een LAT-relatie te gaan en niet om complexiteit wat samengestelde gezinnen betreft proberen voor een deel te vermijden door dan maar je pijlen op kinderloze personen te richten.

quote:

[..]

Volgens mij komt dat steeds meer voor, want op die manier biedt je je kinderen ook daadwerkelijk een stabiele situatie die niet verandert onder de invloed van liefdesrelaties van gescheiden pa en ma. Het schijnt ook dat de klap van weer een breuk van een (samengesteld) gezin nog harder aankomt bij kinderen dan de scheiding van hun eigen ouders.

En het is ook niet alsof LATten nou zo verschrikkelijk is. Heb er zelf goede ervaringen mee en als de omstandigheden zo zijn dat dat voor alle betrokkenen de meest gunstige situatie oplevert zou ik daar weer voor gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 11:26:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')