Als je ze heel veel geld geeft doen ze dat wel voor je hoorquote:Op maandag 14 september 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
dachten ze dat ik al die planken ging weghalen
ja hoeft niet.quote:Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze heel veel geld geeft doen ze dat wel voor je hoor
Wat heb je nu laten doen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
over 3 a 4 jaar moet ik het opnieuw laten leggen
Ja bij de afvoer iets laten kitten. Schijnbaar heb die bouwers van het terras een laagje vergeten waardoor er ruimte tussen de constructie en de dakbedekking ontstaatquote:
Aaah, zo. Om lekkage te voorkomen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij de afvoer iets laten kitten. Schijnbaar heb die bouwers van het terras een laagje vergeten waardoor er ruimte tussen de constructie en de dakbedekking ontstaat
Ja er was al lekkage :pquote:Op maandag 14 september 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, zo. Om lekkage te voorkomen?
Oh ja, dan moet het wel ja. Dan is met een paar jaar die kit zeker gaar.quote:
Hij zei dat het ontbreken van de laag nu er voor zorgde dat het water er doorheen kwam. Nou ja hopelijk nu gefikst :pquote:Op maandag 14 september 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet het wel ja. Dan is met een paar jaar die kit zeker gaar.
Zou fijn zijn, vooral voor de onderbuur.quote:Op maandag 14 september 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij zei dat het ontbreken van de laag nu er voor zorgde dat het water er doorheen kwam. Nou ja hopelijk nu gefikst :p
De uitbouw en dus mijn balkon valt buiten de vvequote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Heb je geen VvE ofzo die dit soort dingen doet?
oehquote:Op maandag 14 september 2020 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
McDonald's komt met Kipnugget kussen
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou niet?@:Liesje1979
quote:Op maandag 14 september 2020 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
McDonald's komt met Kipnugget kussen
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou niet?@:Liesje1979
Want voor school, werk, bruiloften, begrafenissen en teamsporten zijn afspraken gemaakt met de Corona ambassadeur dat het virus zich in die gevallen braaf zal gedragen. Dat is fijn.quote:In Groot-Brittannië mag een groep
mensen vanaf nu zowel binnen als buiten
niet groter zijn dan zes personen.Dat
waren er 30.De boete kan oplopen van
100 pond bij de eerste overtreding tot
3200 pond bij meerdere.De rule of six
geldt niet voor school, werk, bruiloften,
begrafenissen en teamsporten.
Ik dacht dat dat juist de plekken waren waar de meeste mensen werden besmet.quote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje dweilen met de kraan open natuurlijk
[..]
Want voor school, werk, bruiloften, begrafenissen en teamsporten zijn afspraken gemaakt met de Corona ambassadeur dat het virus zich in die gevallen braaf zal gedragen. Dat is fijn.
GBquote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje dweilen met de kraan open natuurlijk
[..]
Want voor school, werk, bruiloften, begrafenissen en teamsporten zijn afspraken gemaakt met de Corona ambassadeur dat het virus zich in die gevallen braaf zal gedragen. Dat is fijn.
en in Nederland willen ze weer dat iedereen het OV in duikt....quote:Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
En in België willen ze minder vrije plekken in theaters enzo.
Nou ja, iedereen wel denk ik. Maar uitproberen om erachter te komen doen we ook niet. Hoewel, misschien eens kijken naar die viruswappies die elke keer gaan demonstreren met zn allen op elkaar zonder kapje. Die worden ook niet ziekquote:Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of het allemaal zin heeft. Al die maatregelen.
Idem.quote:Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Neequote:Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, ik zie dat Haags eindelijk heeft toegegeven dat hij een lunchcorner runt
Ohquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Needat werd mij opgedrongen door @:kwiwi
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou, doe mij toch maar een pistoletje kipfilet.
quote:Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de Duitse bossen weer ingeruild voor Dordtse stenen
Werd tijd dat je ook eens je steentje bijdroeg in het dorpquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Needat werd mij opgedrongen door @:kwiwi
Ik kan wel raden waar jij het prettiger vertoeven vindquote:Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de Duitse bossen weer ingeruild voor Dordtse stenen
Nahquote:Op maandag 14 september 2020 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd tijd dat je ook eens je steentje bijdroeg in het dorp![]()
Huisjes welquote:Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]Niet toevallig leuke huisjes en baanopties tegengekomen op vakantie?
De standaard dingen nog het meest. Handen wassen, afstand houden, binnen blijven bij klachten, drukte vermijden. Maar dat is voor veel mensen al te veel moeite.quote:Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, je merkt wel gelijk het verschil in drukte en zo.quote:Op maandag 14 september 2020 13:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waar jij het prettiger vertoeven vind
Is het zo erg hier?quote:Op maandag 14 september 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je merkt wel gelijk het verschil in drukte en zo.
Nederland is ook kleinquote:Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het is toch wel tamelijk vol ja
Dat vind ik sowieso altijd tegenvallen, als je een tijdje een bepaalde snelheid gereden heb naar langzamer. Van 130 naar 70 is ook altijd leuk.quote:Op maandag 14 september 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je net de grens over bent lijkt het wel of alles in slow-mo gaat.
quote:Op maandag 14 september 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was wel slim om de maximumsnelheid te verlagen. Zo lijkt het land ineens een stuk groter
quote:Op maandag 14 september 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso altijd tegenvallen, als je een tijdje een bepaalde snelheid gereden heb naar langzamer. Van 130 naar 70 is ook altijd leuk.
Ik vond het altijd wel heerlijk om gas te geven in Duitsland.quote:Op maandag 14 september 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je net van de autobahn komt, moet je je echt weer even instellen op ‘langzaam’ .
Jup, mijn auto is niet echt geschikt voor heel hoge snelhedenquote:Op maandag 14 september 2020 14:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel heerlijk om gas te geven in Duitsland.
Whehequote:Op maandag 14 september 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, mijn auto is niet echt geschikt voor heel hoge snelhedenMaar 140 gaat prima. Af en toe wat harder om in te halen.
Ja, schuif je gemakkelijk onder je bed zoquote:Op maandag 14 september 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he. neemt ook niet zoveel ruimte in beslag als gedacht
quote:Op maandag 14 september 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, schuif je gemakkelijk onder je bed zo
In Nederland sinds die 100 km ingevoerd is eigenlijk niet harder meer dan 130.quote:
Maar in Duitsland?quote:Op maandag 14 september 2020 14:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Nederland sinds die 100 km ingevoerd is eigenlijk niet harder meer dan 130.
Dat kan bijna nergens meerquote:Op maandag 14 september 2020 14:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel heerlijk om gas te geven in Duitsland.
Tenzij na 19:00 uur. Dan 150.quote:Op maandag 14 september 2020 14:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Nederland sinds die 100 km ingevoerd is eigenlijk niet harder meer dan 130.
Mwah hoogste wat ik daar haalde was 178 geloof ik. Dus viel wel mee.quote:
Ik ben al een behoorlijke tijd niet meer in Duitsland geweest. Is het veranderd?quote:Op maandag 14 september 2020 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan bijna nergens meerDe tijden dat ik in 5u in Nederland was zijn wel voorbij.
Ik werd er gek van. Mocht je eindelijk los, kreeg je vijf minuten later weer een bordje 100. En al die wegwerkzaamheden hielpen ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan bijna nergens meerDe tijden dat ik in 5u in Nederland was zijn wel voorbij.
Nu lekker gaan knutselen een kankeren op de instructies die niet duidelijk zijnquote:
Dan zou mijn Clio los van de grond komenquote:Op maandag 14 september 2020 14:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mwah hoogste wat ik daar haalde was 178 geloof ik. Dus viel wel mee.
not today satanquote:Op maandag 14 september 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu lekker gaan knutselen een kankeren op de instructies die niet duidelijk zijn
Flying Budaquote:Op maandag 14 september 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou mijn Clio los van de grond komen![]()
Mijn broer had vroeger een Subaru Impreza. Dat ding ging echt ongenadig hard
O ja, op steeds meer plekken mag je maar 130.quote:Op maandag 14 september 2020 14:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben al een behoorlijke tijd niet meer in Duitsland geweest. Is het veranderd?
Ja, althans de routes die ik rij. Veel stukken nog maar 100.quote:Op maandag 14 september 2020 14:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben al een behoorlijke tijd niet meer in Duitsland geweest. Is het veranderd?
Dit ja.. die 130 is nog daar aan toe, maar steeds meer stukken zijn 100.quote:Op maandag 14 september 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd er gek van. Mocht je eindelijk los, kreeg je vijf minuten later weer een bordje 100. En al die wegwerkzaamheden hielpen ook niet.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, op steeds meer plekken mag je maar 130.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, althans de routes die ik rij. Veel stukken nog maar 100.
Van de week nog een rustig stukje onbegrenst tegengekomen en maar gelijk als racebaan gebruikt![]()
Zo één met luchthapper?quote:Op maandag 14 september 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou mijn Clio los van de grond komen![]()
Mijn broer had vroeger een Subaru Impreza. Dat ding ging echt ongenadig hard
Kwiwiiiiiiiiiihquote:Op maandag 14 september 2020 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, althans de routes die ik rij. Veel stukken nog maar 100.
Van de week nog een rustig stukje onbegrenst tegengekomen en maar gelijk als racebaan gebruikt![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hard mijn auto kan, maar dan krijg je hier weer een boze balliequote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een paar keer 160 aangetikt, maar dat voelt toch niet echt fijn.
Is wel met wind mee zeker.quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
k vind 130 hard genoeg hoor met de scooter
In Nederland tik ik sowieso de 160 niet aan. Heb niet het idee dat ik dat ga overleven hier. Misschien op stukken in Noord-Nederland, maar zeker niet hier in het westen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's niet te doen nee.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Nederland tik ik sowieso de 160 niet aan. Heb niet het idee dat ik dat ga overleven hier. Misschien op stukken in Noord-Nederland, maar zeker niet hier in het westen.
Mweh, met de Ka is het niet leuk, met de Suby's wel hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind 130 met de auto ook wel hard zat.
nou ja denk niet dat je een boom nog een keer overleefd.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hard mijn auto kan, maar dan krijg je hier weer een boze ballie
Nou ik moest wel even wennen toen we teruggingen naar 100. Dat voelt echt als slakkentempo hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind 130 met de auto ook wel hard zat.
Ligt aan de auto hoor, ik reed vaak 190/200 en dat voelde je niet echt. Zeker als de rest ook hard reed had je het eigenlijk niet in de gaten. Van de week even 230 voor de lol, maar dat rijdt niet lekker omdat het verschil met anderen te groot is en je té geconcentreerd moet rijden.quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je auto, 160 zit ik vrij vlot aan, maar nu met dat 100 geneuzel is dat weer veel te riskant.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Nederland tik ik sowieso de 160 niet aan. Heb niet het idee dat ik dat ga overleven hier. Misschien op stukken in Noord-Nederland, maar zeker niet hier in het westen.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo één met luchthapper?
Wij moeten de onze nog uitlaten op de Autobahn. Maar ja, niets om heen te rijden.
Okquote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk niet dat je een boom nog een keer overleefd.
je leest het boekje maar
Ja dan wel, maar in het drukke Nederland met dat gemier soms vind ik het niet praktisch.quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou ik moest wel even wennen toen we teruggingen naar 100. Dat voelt echt als slakkentempo hoor.
180 linkerbaan toch?quote:
kwiwi op weg naar werkquote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt aan de auto hoor, ik reed vaak 190/200 en dat voelde je niet echt. Zeker als de rest ook hard reed had je het eigenlijk niet in de gaten. Van de week even 230 voor de lol, maar dat rijdt niet lekker omdat het verschil met anderen te groot is en je té geconcentreerd moet rijden.
Ja, maar dan de station.quote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Luchthapper, grote spoiler.
Hebben jullie een impreza?
nou zie je. weet je het toch nuquote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok
topsnelheid 218 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
Het is uberhaupt een wonder als je in het westen weet op te trekken tot 160 voordat je in een ander zitquote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Midden in de nacht, met mazzel.quote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is uberhaupt een wonder als je in het westen weet op te trekken tot 160 voordat je in een ander zit
Ja ik haal het ook maar ik heb toch het idee dat het me iets te snel gaat icm de weg waar ik op rijd.quote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je auto, 160 zit ik vrij vlot aan, maar nu met dat 100 geneuzel is dat weer veel te riskant.
Nee, te druk. En mensen houden er hier geen rekening mee. Dan duikt er weer ineens zo’n Kia Picanto met een kort pittig kapsel naar links.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is uberhaupt een wonder als je in het westen weet op te trekken tot 160 voordat je in een ander zit
Lol, niet op zulke weggetjes, ķf in Zwitserlandquote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi op weg naar werk
[ afbeelding ]
Ik blijf lolleren om de Picanto.quote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, te druk. En mensen houden er hier geen rekening mee. Dan duikt er weer ineens zo’n Kia Picanto met een kort pittig kapsel naar links.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt aan de auto hoor, ik reed vaak 190/200 en dat voelde je niet echt. Zeker als de rest ook hard reed had je het eigenlijk niet in de gaten. Van de week even 230 voor de lol, maar dat rijdt niet lekker omdat het verschil met anderen te groot is en je té geconcentreerd moet rijden.
En dat was als ze geen haast hadquote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi op weg naar werk
[ afbeelding ]
Ik heb geen kort haarquote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, te druk. En mensen houden er hier geen rekening mee. Dan duikt er weer ineens zo’n Kia Picanto met een kort pittig kapsel naar links.
M'n Ka gaat gewoon rammelen bij 130.quote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt. In een dikke beemert of Audi gaat dat veel gemakkelijker. Die zijn gebouwd voor die snelheden. Mijn Cliootje komt best lekker mee, maar boven de 140 wordt het allemaal erg vaag: besturing, wegligging, etc.
haar zondagsritjequote:Op maandag 14 september 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat was als ze geen haast had
Heb jij een rijdende snack?quote:
Ja dan zou ik dat ook niet doen, moet wel het gevoel blijven houden dat ik controle heb over de auto.quote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt. In een dikke beemert of Audi gaat dat veel gemakkelijker. Die zijn gebouwd voor die snelheden. Mijn Cliootje komt best lekker mee, maar boven de 140 wordt het allemaal erg vaag: besturing, wegligging, etc.
Mijn chick heeft de nieuwe uitvoering van de Nissan Micra. Die is redelijk vergelijkbaar met de clio, ook qua motor enzo. Maar die haalt wel lekkere snelheden moet ik zeggen .quote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Een keertje met m'n zwager in z'n Audio mee geweest naar Duitslandquote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had hiervoor een Peugeot 107, leuk bakje hoor, heerlijk met inparkeren en trok lekker op, maar op de snelweg met invoeren somsquote:Op maandag 14 september 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n Ka gaat gewoon rammelen bij 130.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Peugeot 107, leuk bakje hoor, heerlijk met inparkeren en trok lekker op, maar op de snelweg met invoeren soms
Dat gaat echt voor geen meter nee. Echt stadsautootjes.quote:Op maandag 14 september 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Peugeot 107, leuk bakje hoor, heerlijk met inparkeren en trok lekker op, maar op de snelweg met invoeren soms
Lekker spontaan.quote:Op maandag 14 september 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je bent wel lekker pittig, toch?
Tsja, tijd en gelegenheid enzo. Het duurt ook vrij lang voordat we bij de grens zijn, dat helpt niet.quote:Op maandag 14 september 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof
Gewoon eens een weekendje Germania doen dan toch?
quote:Op maandag 14 september 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keertje met m'n zwager in z'n Audio mee geweest naar Duitsland![]()
Zat in de stoel gedrukt. Als we naar Frankrijk gingen ook, nadat je dan tol hebt betaald even scheuren in de sportstand. Oogbollen tegen je achterhoofd.
Ergens parkeren waar het druk is, even de spiegels inklappen en frotten maar tussen de Audi's en BMW'squote:Op maandag 14 september 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat echt voor geen meter nee. Echt stadsautootjes.
Dat ga ik wel echt missen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens parkeren waar het druk is, even de spiegels inklappen en frotten maar tussen de Audi's en BMW's
Nee audiquote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Typtyfus vandaag. Audio, invoeren. Goeie dag.
Mja, mijn Clio haalt ze wel, maar ik vind het dan niet meer verantwoordquote:Op maandag 14 september 2020 14:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn chick heeft de nieuwe uitvoering van de Nissan Micra. Die is redelijk vergelijkbaar met de clio, ook qua motor enzo. Maar die haalt wel lekkere snelheden moet ik zeggen .
quote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Typtyfus vandaag. Audio, invoeren. Goeie dag.
Heb je daar ook geen limiet?quote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef Justin_Case het volgende:
De Peage in Frankrijk is ook heerlijk om te rijden ja.
Is ook eigenlijk niets om stoer over te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, mijn Clio haalt ze wel, maar ik vind het dan niet meer verantwoord
Maar ik ben zelf ook niet zo’n snelheidsmonster
Ik ben al sinds februari niet meer in een tuincentrum geweestquote:Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik verdorie wéér naar planten te kijken.Eerst je huidige in leven houden IJs, daarna mag je verder kijken.
Ik heb nu een bestelwagen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de Picanto is echt niet veel groter, maar die paar cm maken toch verschil.
Kan me alleen herinneren dat het dan even heel rustig is vlak na de peagequote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar ook geen limiet?
Ik ben net begonnen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al sinds februari niet meer in een tuincentrum geweestMaar heb ook wel zat planten eigenlijk.
Keertje een soort minivan meegekregen bij de garage, wat een ellende als je dat niet gewend bent. Hij schakelde sowieso al kut, het was alsof die pook elk moment kon afbreken en die pedalen voelden ook heel erg speelgoedachtig aan. Maar ik ben gewend bijna 360 graden om me heen te kunnen kijken en in dat ding had ik zoiets van AAN DE KANT VAMOS IK ZIE JULLIE NIETquote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een bestelwagen.Die neemt net zoveel ruimte in als twee Ka's.
En even de ruimte, tienbaans ofzo, voor het weer een trechtertje wordt met een paar banen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me alleen herinneren dat het dan even heel rustig is vlak na de peage
O, ik ben maar zelden in Frankrijk geweest en nog nooit op die tolwegenquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me alleen herinneren dat het dan even heel rustig is vlak na de peage
Ja straks is het winter en stort alles weer inquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen.Maar daarom ook even rustig aan doen, heel leuk dat m'n Thea nieuw blad heeft, maar hij staat nog steeds krap 3 maanden.
Dat rechts inhalen in de VS, paar keer zitten gillen omdat er voor ons iemand van links én rechts wilde invoegen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben maar zelden in Frankrijk geweest en nog nooit op die tolwegen
Wel in de VS. Duur grapje steeds
Die dode hoek is wel echt wennen ja! Verdwijnende motorrijders is wel even een vreemde ervaring. (Nee, niets geschept)quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje een soort minivan meegekregen bij de garage, wat een ellende als je dat niet gewend bent. Hij schakelde sowieso al kut, het was alsof die pook elk moment kon afbreken en die pedalen voelden ook heel erg speelgoedachtig aan. Maar ik ben gewend bijna 360 graden om me heen te kunnen kijken en in dat ding had ik zoiets van AAN DE KANT VAMOS IK ZIE JULLIE NIET
Daarom.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja straks is het winter en stort alles weer in
Ja, dat keep your lane-principe is wel heel anders dan bij onsquote:Op maandag 14 september 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat rechts inhalen in de VS, paar keer zitten gillen omdat er voor ons iemand van links én rechts wilde invoegen.
En file op een snelweg met acht banen ofzo, en iedereen voortdurend van baan wisselen en toeteren. Alsof dat helpt.quote:Op maandag 14 september 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat keep your lane-principe is wel heel anders dan bij onsDenk dat ons systeem veiliger is.
Precies. Tewerkstellen dat spemtuigquote:Op maandag 14 september 2020 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd tijd dat je ook eens je steentje bijdroeg in het dorp![]()
Vamos ja?quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje een soort minivan meegekregen bij de garage, wat een ellende als je dat niet gewend bent. Hij schakelde sowieso al kut, het was alsof die pook elk moment kon afbreken en die pedalen voelden ook heel erg speelgoedachtig aan. Maar ik ben gewend bijna 360 graden om me heen te kunnen kijken en in dat ding had ik zoiets van AAN DE KANT VAMOS IK ZIE JULLIE NIET
Aaawquote:Op maandag 14 september 2020 14:36 schreef Justin_Case het volgende:
Maar Buda, Jerney is mijn vriendinnetje uit ONZ.
Nou, jij bent ook overal geliefd en populair he?quote:Op maandag 14 september 2020 14:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In ieder stadje een ander schatje
ff wachten nog jaquote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar een nieuwe lockdown
quote:Op maandag 14 september 2020 14:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In ieder stadje een ander schatje
Eh, hier valt het mee, I iz safe.quote:
Valt wel mee. Heb meer haters.quote:Op maandag 14 september 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook overal geliefd en populair he?
Ga fietsen dan.quote:
ja vamos, in het Spaans. "wij gaan" volgens mijquote:Op maandag 14 september 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe je dat zegt, ga weg ofzo
handsfree?quote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/tech/ha(...)ronacrisis~aff8b279/
Hier nietquote:Op maandag 14 september 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, hier valt het mee, I iz safe.
Zal ik een fanclub oprichten?quote:Op maandag 14 september 2020 14:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb meer haters.
Een mummie mquote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
ingewikkeld dit. gaat hem niet worden nu
ja toch te nieuwsgierig om die verpakking dicht te latenquote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend hoor, zo’n hometrainer striptease.
Koken, poetsen, douchen, tv gapen, zwemmen, winkelen, de mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 14 september 2020 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
handsfree?Voor onder het autorijden of zo?
NEE!quote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal ik een fanclub oprichten?
Trustequote:Op maandag 14 september 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik duik een uurtje mijn bedje in. Slaperig
En wat moet ik met deze info?quote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/tech/ha(...)ronacrisis~aff8b279/
ga meequote:Op maandag 14 september 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik het zwembadquote:Op maandag 14 september 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
450 use cases. Eckt fantastischquote:Op maandag 14 september 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken, poetsen, douchen, tv gapen, zwemmen, winkelen, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Skid ROw komt naar de Effenaar volgend jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
450 use cases. Eckt fantastisch
BOSSIEquote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Skid ROw komt naar de Effenaar volgend jaar.
Zou het? Bestaat de Effenaar dan nog?quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee joh, die is dan allang gesloten.quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het? Bestaat de Effenaar dan nog?
Ik heb vorige week mijn hometrainer vervangen en toch alweer bij 200 km er op gereden naast al het gewandelquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in Feb een crosstrainer gekocht, die heb ik welgeteld 5 keer gebruikt
O dat is wel schrikkenquote:Op maandag 14 september 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Mijn pa heeft vanochtend (waarschijnlijk) een TIA gehad. Okee. Maar hij mag vanmiddag wel weer mee naar huis. Nou ja, mensen worden oudKan er verder niet zo veel mee eigenlijk. Ga maar even een ijsje eten op het balkon.
Mijn oma heeft dat blijkbaar met regelmaat. Dan ziet ze even niks meer en kan daarna weer gewoon door alsof er niks aan de hand isquote:Op maandag 14 september 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Mijn pa heeft vanochtend (waarschijnlijk) een TIA gehad. Okee. Maar hij mag vanmiddag wel weer mee naar huis. Nou ja, mensen worden oudKan er verder niet zo veel mee eigenlijk. Ga maar even een ijsje eten op het balkon.
Nou ja hij heeft eigenlijk de laatste tien jaar wel vaker van die dingen. Daarom moest ie vorig jaar ook extra gekeurd worden voor hij weer zijn rijbewijs verlengd kreeg. Dus schrikken, nou niet echt. Maar naar is het wel, voor mijn moeder vooral. 112 bellen, ambu over de vloer, Toestanden alles ditdat.quote:
Even een pornootje aanzetten.quote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig is mijn hoofdpijn na mijn uurtje slapen twee keer zo erg en ben ik er nu nog misselijk bij ook
Ben je onlangs bij BB geweest?quote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig is mijn hoofdpijn na mijn uurtje slapen twee keer zo erg en ben ik er nu nog misselijk bij ook
Nee, maar ik las net wel dat ze met mij mee naar bed ging.quote:Op maandag 14 september 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je onlangs bij BB geweest?
sorryquote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik las net wel dat ze met mij mee naar bed ging.
quote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Met trappers fietst het wel een stuk gemakkelijker hoorquote:Op maandag 14 september 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat ik het hier bij laat
[ afbeelding ]
door die doodshoofd?quote:Op maandag 14 september 2020 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Het past nu beter bij de rest van mijn huis.
oh wat stomquote:Op maandag 14 september 2020 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb kaarsjes zilver gemaakt.
Klinkt lekker.quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
k heb al avond eten besteld. ietsmet burrito;s
oooh lekkerquote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
Zo vroegquote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja wij ook niet, huilen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oooh lekker
Zulke dingen hebben we hier niet
quote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef CherryLips het volgende:
We hebben wel dit nu
https://www.thuisbezorgd.nl/de-quack
De kwak
Zolang je maar geen kaassoufflé bentquote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kben vandaag niet de snack die je kent
Ja kut is dat. Voor Mexicaans moet ik naar Arnhem of Amersfoort en voor Indiaas naar Veenendaalquote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
We hadden wel een goed Mexicaans restaurant maar die is weg.En deed ook niet bezorgen.
Ja jammer dat die niet in het centrum zit, als je moet laten bezorgen wordt het een duurder geintje.quote:
Voel mij wel zoquote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je maar geen kaassoufflé bent
Zou eigenlijk niet weten waar ik heen moet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Voor Mexicaans moet ik naar Arnhem of Amersfoort en voor Indiaas naar Veenendaal
Ja die Chinezen snap ik ook niet, die hier bezorgt wel maar alleen bij bedrijvenquote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis Chinees eten en Mexicaans eten op thuisbezorgd.
Je bent een bamibal??quote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kben vandaag niet de snack die je kent
Daar kan ik net een garagebox betalen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
jullie kunne naar de randstad verhuizen he dames
Ik denk echt dat het vet goed zou lopen hier in Emmen want ik kan niet de enige zijn die het mist in de lijst.quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Chinezen snap ik ook niet, die hier bezorgt wel maar alleen bij bedrijven
Chinees zat hier, maar onder de 20 euro moet ik bellen en dat doe ik dus niet zo snel.quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Chinezen snap ik ook niet, die hier bezorgt wel maar alleen bij bedrijven
quote:Op maandag 14 september 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon bamischijf die laatste op het schaaltje blijft liggen
Pita'squote:Op maandag 14 september 2020 17:18 schreef Bos81 het volgende:
genoeg keuze voor mij.
Deze is stiekem wel favoriet
https://www.hetgrieksehoekje.nl/contact/
Ik bestel meestal de pita Bifteki. Echt dikke prima...quote:
wehe beftekkelquote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bestel meestal de pita Bifteki. Echt dikke prima...
oeh wat allemaalquote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Bijna vergeten dat mijn Zalando bestelling straks er is.
smaakte ook vies. en rook raak. misschien was het wel cavia ofzoquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Paar bonen en wat sla in een taco zeker.
Misschien heb je coronaquote:Op maandag 14 september 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
smaakte ook vies. en rook raak. misschien was het wel cavia ofzo
Wat heb je besteld en waar? Gooi t op yelpquote:
ja taco's en zon burrito. Heet de salsa shop maar vond het viesquote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb je besteld en waar? Gooi t op yelp
https://www.pinterest.com/lievelinne/fooood-recipes/quote:Op maandag 14 september 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
Recepten zoeken op pinterest, één van m'n favoriete hobbies
quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.pinterest.com/lievelinne/fooood-recipes/
Hmmm, jammer.quote:Op maandag 14 september 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja taco's en zon burrito. Heet de salsa shop maar vond het vies
quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
SEX / Een mooie nudistenstrand in Bulgarije
Iemand nog vakantietips voor deze TS?
Mijn god, dat duurt nog meer dan 12 uur.quote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
nou ja hopelijk vult het tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |