We zijn van plan flink van bil te gaan en vraag mij af of er fokkers zijn met ervaring in bgquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Leonos het volgende:
Snap wel dat het een 'trek'tocht is ja
Wat?quote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef derolleman het volgende:
De criminaliteit schijnt daar echter hoger te zijn dus ik kom niet graag terug met een blauwe bips
Lekker man!quote:Op maandag 14 september 2020 17:41 schreef derolleman het volgende:
[..]
We zijn van plan flink van bil te gaan en vraag mij af of er fokkers zijn met ervaring in bg
we gaan met 5 koppels waarvan er 1 koppel nichten zijn en dan bedoel ik niet familiar. Het gaat dus vooral om dat koppel ik weet niet hoe ze in bg daar tegenaan kijkenquote:
Ze kunnen je hoogstens zakkenrollen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef derolleman het volgende:
Ik ga volgende week voor 3 weken naar Bulgarije en zoek daar een strand waar ik onbezorgd in mijn nakie kan lopen. Het betreft in eerste instantie een trektocht door de bulgaarse binnenlanden dus als iemand een mooi meer weet dan is dat ook prima. De criminaliteit schijnt daar echter hoger te zijn dus ik kom niet graag terug met een blauwe bips
Pijnlijk.... Een trektocht waarbij je zak gerold wordt....quote:Op maandag 14 september 2020 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ze kunnen je hoogstens zakkenrollen.
Er ligt een prachtige naaktstrand ligt tussen het dorp Kranevo en het Albena, mijn vrouw is daar op squirtvakantie geweest. Volgens haar een echte aanrader.quote:Op maandag 14 september 2020 17:44 schreef derolleman het volgende:
[..]
we gaan met 5 koppels waarvan er 1 koppel nichten zijn en dan bedoel ik niet familiar. Het gaat dus vooral om dat koppel ik weet niet hoe ze in bg daar tegenaan kijken
Vind het wel echt heel treurig dat je als viespeukje het woordgrapje trektocht niet kan waarderen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:41 schreef derolleman het volgende:
[..]
We zijn van plan flink van bil te gaan en vraag mij af of er fokkers zijn met ervaring in bg
ik heb dubbel gelegenquote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel echt heel treurig dat je als viespeukje het woordgrapje trektocht niet kan waarderen.
Nou nou, het was toch wel een beetje grappig!quote:Op maandag 14 september 2020 18:10 schreef derolleman het volgende:
[..]
ik heb dubbel gelegen
de onvoorspelbaarheid deed het hem !!
Raar is het woord wat je zoektquote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou, het was toch wel een beetje grappig!
Jouw OP is anders ook maar een beetje.. euhm..
Kloptquote:
Ik ben er nu pas achter dat ik @Pumpalov bedoeldequote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Budapest ligt in Hongarije, maar vooruit
we komen aan in sofia en vertrekken in oostelijke richting veliko turnovo naar het pittoreske Varna het zal een heet tochtje wordenquote:Op maandag 14 september 2020 18:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar goed, wie zijn wij om TS zijn blauwe billen tochtje te verpesten?
?quote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef derolleman het volgende:
[..]
we komen aan in sofia en vertrekken in oostelijke richting veliko turnovo naar het pittoreske Varna het zal een heet tochtje worden
ik ben zelf reiziger dus ik maas het wel, word kwant chabbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |