NEE!quote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal ik een fanclub oprichten?
Trustequote:Op maandag 14 september 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik duik een uurtje mijn bedje in. Slaperig
En wat moet ik met deze info?quote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/tech/ha(...)ronacrisis~aff8b279/
ga meequote:Op maandag 14 september 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik het zwembadquote:Op maandag 14 september 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
450 use cases. Eckt fantastischquote:Op maandag 14 september 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken, poetsen, douchen, tv gapen, zwemmen, winkelen, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Skid ROw komt naar de Effenaar volgend jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
450 use cases. Eckt fantastisch
BOSSIEquote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Skid ROw komt naar de Effenaar volgend jaar.
Zou het? Bestaat de Effenaar dan nog?quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee joh, die is dan allang gesloten.quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het? Bestaat de Effenaar dan nog?
Ik heb vorige week mijn hometrainer vervangen en toch alweer bij 200 km er op gereden naast al het gewandelquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in Feb een crosstrainer gekocht, die heb ik welgeteld 5 keer gebruikt
O dat is wel schrikkenquote:Op maandag 14 september 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Mijn pa heeft vanochtend (waarschijnlijk) een TIA gehad. Okee. Maar hij mag vanmiddag wel weer mee naar huis. Nou ja, mensen worden oudKan er verder niet zo veel mee eigenlijk. Ga maar even een ijsje eten op het balkon.
Mijn oma heeft dat blijkbaar met regelmaat. Dan ziet ze even niks meer en kan daarna weer gewoon door alsof er niks aan de hand isquote:Op maandag 14 september 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Mijn pa heeft vanochtend (waarschijnlijk) een TIA gehad. Okee. Maar hij mag vanmiddag wel weer mee naar huis. Nou ja, mensen worden oudKan er verder niet zo veel mee eigenlijk. Ga maar even een ijsje eten op het balkon.
Nou ja hij heeft eigenlijk de laatste tien jaar wel vaker van die dingen. Daarom moest ie vorig jaar ook extra gekeurd worden voor hij weer zijn rijbewijs verlengd kreeg. Dus schrikken, nou niet echt. Maar naar is het wel, voor mijn moeder vooral. 112 bellen, ambu over de vloer, Toestanden alles ditdat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |