Zo vroegquote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
k heb al avond eten besteld. ietsmet burrito;s
Ja wij ook niet, huilen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oooh lekker
Zulke dingen hebben we hier niet
quote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef CherryLips het volgende:
We hebben wel dit nu
https://www.thuisbezorgd.nl/de-quack
De kwak
Zolang je maar geen kaassoufflé bentquote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kben vandaag niet de snack die je kent
Ja kut is dat. Voor Mexicaans moet ik naar Arnhem of Amersfoort en voor Indiaas naar Veenendaalquote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
We hadden wel een goed Mexicaans restaurant maar die is weg.En deed ook niet bezorgen.
Ja jammer dat die niet in het centrum zit, als je moet laten bezorgen wordt het een duurder geintje.quote:
Voel mij wel zoquote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je maar geen kaassoufflé bent
Zou eigenlijk niet weten waar ik heen moet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Voor Mexicaans moet ik naar Arnhem of Amersfoort en voor Indiaas naar Veenendaal
Ja die Chinezen snap ik ook niet, die hier bezorgt wel maar alleen bij bedrijvenquote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis Chinees eten en Mexicaans eten op thuisbezorgd.
Je bent een bamibal??quote:Op maandag 14 september 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kben vandaag niet de snack die je kent
Daar kan ik net een garagebox betalen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
jullie kunne naar de randstad verhuizen he dames
Ik denk echt dat het vet goed zou lopen hier in Emmen want ik kan niet de enige zijn die het mist in de lijst.quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Chinezen snap ik ook niet, die hier bezorgt wel maar alleen bij bedrijven
Chinees zat hier, maar onder de 20 euro moet ik bellen en dat doe ik dus niet zo snel.quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Chinezen snap ik ook niet, die hier bezorgt wel maar alleen bij bedrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |