quote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Typtyfus vandaag. Audio, invoeren. Goeie dag.
Heb je daar ook geen limiet?quote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef Justin_Case het volgende:
De Peage in Frankrijk is ook heerlijk om te rijden ja.
Is ook eigenlijk niets om stoer over te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, mijn Clio haalt ze wel, maar ik vind het dan niet meer verantwoord
Maar ik ben zelf ook niet zo’n snelheidsmonster
Ik ben al sinds februari niet meer in een tuincentrum geweestquote:Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik verdorie wéér naar planten te kijken.Eerst je huidige in leven houden IJs, daarna mag je verder kijken.
Ik heb nu een bestelwagen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de Picanto is echt niet veel groter, maar die paar cm maken toch verschil.
Kan me alleen herinneren dat het dan even heel rustig is vlak na de peagequote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar ook geen limiet?
Ik ben net begonnen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al sinds februari niet meer in een tuincentrum geweestMaar heb ook wel zat planten eigenlijk.
Keertje een soort minivan meegekregen bij de garage, wat een ellende als je dat niet gewend bent. Hij schakelde sowieso al kut, het was alsof die pook elk moment kon afbreken en die pedalen voelden ook heel erg speelgoedachtig aan. Maar ik ben gewend bijna 360 graden om me heen te kunnen kijken en in dat ding had ik zoiets van AAN DE KANT VAMOS IK ZIE JULLIE NIETquote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een bestelwagen.Die neemt net zoveel ruimte in als twee Ka's.
En even de ruimte, tienbaans ofzo, voor het weer een trechtertje wordt met een paar banen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me alleen herinneren dat het dan even heel rustig is vlak na de peage
O, ik ben maar zelden in Frankrijk geweest en nog nooit op die tolwegenquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me alleen herinneren dat het dan even heel rustig is vlak na de peage
Ja straks is het winter en stort alles weer inquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen.Maar daarom ook even rustig aan doen, heel leuk dat m'n Thea nieuw blad heeft, maar hij staat nog steeds krap 3 maanden.
Dat rechts inhalen in de VS, paar keer zitten gillen omdat er voor ons iemand van links én rechts wilde invoegen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben maar zelden in Frankrijk geweest en nog nooit op die tolwegen
Wel in de VS. Duur grapje steeds
Die dode hoek is wel echt wennen ja! Verdwijnende motorrijders is wel even een vreemde ervaring. (Nee, niets geschept)quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje een soort minivan meegekregen bij de garage, wat een ellende als je dat niet gewend bent. Hij schakelde sowieso al kut, het was alsof die pook elk moment kon afbreken en die pedalen voelden ook heel erg speelgoedachtig aan. Maar ik ben gewend bijna 360 graden om me heen te kunnen kijken en in dat ding had ik zoiets van AAN DE KANT VAMOS IK ZIE JULLIE NIET
Daarom.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja straks is het winter en stort alles weer in
Ja, dat keep your lane-principe is wel heel anders dan bij onsquote:Op maandag 14 september 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat rechts inhalen in de VS, paar keer zitten gillen omdat er voor ons iemand van links én rechts wilde invoegen.
En file op een snelweg met acht banen ofzo, en iedereen voortdurend van baan wisselen en toeteren. Alsof dat helpt.quote:Op maandag 14 september 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat keep your lane-principe is wel heel anders dan bij onsDenk dat ons systeem veiliger is.
Precies. Tewerkstellen dat spemtuigquote:Op maandag 14 september 2020 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd tijd dat je ook eens je steentje bijdroeg in het dorp![]()
Vamos ja?quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje een soort minivan meegekregen bij de garage, wat een ellende als je dat niet gewend bent. Hij schakelde sowieso al kut, het was alsof die pook elk moment kon afbreken en die pedalen voelden ook heel erg speelgoedachtig aan. Maar ik ben gewend bijna 360 graden om me heen te kunnen kijken en in dat ding had ik zoiets van AAN DE KANT VAMOS IK ZIE JULLIE NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |