Als je ze heel veel geld geeft doen ze dat wel voor je hoorquote:Op maandag 14 september 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
dachten ze dat ik al die planken ging weghalen
ja hoeft niet.quote:Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze heel veel geld geeft doen ze dat wel voor je hoor
Wat heb je nu laten doen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
over 3 a 4 jaar moet ik het opnieuw laten leggen
Ja bij de afvoer iets laten kitten. Schijnbaar heb die bouwers van het terras een laagje vergeten waardoor er ruimte tussen de constructie en de dakbedekking ontstaatquote:
Aaah, zo. Om lekkage te voorkomen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij de afvoer iets laten kitten. Schijnbaar heb die bouwers van het terras een laagje vergeten waardoor er ruimte tussen de constructie en de dakbedekking ontstaat
Ja er was al lekkage :pquote:Op maandag 14 september 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, zo. Om lekkage te voorkomen?
Oh ja, dan moet het wel ja. Dan is met een paar jaar die kit zeker gaar.quote:
Hij zei dat het ontbreken van de laag nu er voor zorgde dat het water er doorheen kwam. Nou ja hopelijk nu gefikst :pquote:Op maandag 14 september 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet het wel ja. Dan is met een paar jaar die kit zeker gaar.
Zou fijn zijn, vooral voor de onderbuur.quote:Op maandag 14 september 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij zei dat het ontbreken van de laag nu er voor zorgde dat het water er doorheen kwam. Nou ja hopelijk nu gefikst :p
De uitbouw en dus mijn balkon valt buiten de vvequote:Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Heb je geen VvE ofzo die dit soort dingen doet?
oehquote:Op maandag 14 september 2020 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
McDonald's komt met Kipnugget kussen
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou niet?@:Liesje1979
quote:Op maandag 14 september 2020 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
McDonald's komt met Kipnugget kussen
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou niet?@:Liesje1979
Want voor school, werk, bruiloften, begrafenissen en teamsporten zijn afspraken gemaakt met de Corona ambassadeur dat het virus zich in die gevallen braaf zal gedragen. Dat is fijn.quote:In Groot-Brittannië mag een groep
mensen vanaf nu zowel binnen als buiten
niet groter zijn dan zes personen.Dat
waren er 30.De boete kan oplopen van
100 pond bij de eerste overtreding tot
3200 pond bij meerdere.De rule of six
geldt niet voor school, werk, bruiloften,
begrafenissen en teamsporten.
Ik dacht dat dat juist de plekken waren waar de meeste mensen werden besmet.quote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje dweilen met de kraan open natuurlijk
[..]
Want voor school, werk, bruiloften, begrafenissen en teamsporten zijn afspraken gemaakt met de Corona ambassadeur dat het virus zich in die gevallen braaf zal gedragen. Dat is fijn.
GBquote:Op maandag 14 september 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje dweilen met de kraan open natuurlijk
[..]
Want voor school, werk, bruiloften, begrafenissen en teamsporten zijn afspraken gemaakt met de Corona ambassadeur dat het virus zich in die gevallen braaf zal gedragen. Dat is fijn.
en in Nederland willen ze weer dat iedereen het OV in duikt....quote:Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
En in België willen ze minder vrije plekken in theaters enzo.
Nou ja, iedereen wel denk ik. Maar uitproberen om erachter te komen doen we ook niet. Hoewel, misschien eens kijken naar die viruswappies die elke keer gaan demonstreren met zn allen op elkaar zonder kapje. Die worden ook niet ziekquote:Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of het allemaal zin heeft. Al die maatregelen.
Idem.quote:Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of het allemaal zin heeft. Al die maatregelen.
Neequote:Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, ik zie dat Haags eindelijk heeft toegegeven dat hij een lunchcorner runt
Ohquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Needat werd mij opgedrongen door @:kwiwi
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou, doe mij toch maar een pistoletje kipfilet.
quote:Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de Duitse bossen weer ingeruild voor Dordtse stenen
Werd tijd dat je ook eens je steentje bijdroeg in het dorpquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Needat werd mij opgedrongen door @:kwiwi
Ik kan wel raden waar jij het prettiger vertoeven vindquote:Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de Duitse bossen weer ingeruild voor Dordtse stenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |