In Nederland tik ik sowieso de 160 niet aan. Heb niet het idee dat ik dat ga overleven hier. Misschien op stukken in Noord-Nederland, maar zeker niet hier in het westen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een paar keer 160 aangetikt, maar dat voelt toch niet echt fijn.
Da's niet te doen nee.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Nederland tik ik sowieso de 160 niet aan. Heb niet het idee dat ik dat ga overleven hier. Misschien op stukken in Noord-Nederland, maar zeker niet hier in het westen.
Mweh, met de Ka is het niet leuk, met de Suby's wel hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind 130 met de auto ook wel hard zat.
nou ja denk niet dat je een boom nog een keer overleefd.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hard mijn auto kan, maar dan krijg je hier weer een boze ballie
Nou ik moest wel even wennen toen we teruggingen naar 100. Dat voelt echt als slakkentempo hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind 130 met de auto ook wel hard zat.
Ligt aan de auto hoor, ik reed vaak 190/200 en dat voelde je niet echt. Zeker als de rest ook hard reed had je het eigenlijk niet in de gaten. Van de week even 230 voor de lol, maar dat rijdt niet lekker omdat het verschil met anderen te groot is en je té geconcentreerd moet rijden.quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een paar keer 160 aangetikt, maar dat voelt toch niet echt fijn.
Ligt ook een beetje aan je auto, 160 zit ik vrij vlot aan, maar nu met dat 100 geneuzel is dat weer veel te riskant.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Nederland tik ik sowieso de 160 niet aan. Heb niet het idee dat ik dat ga overleven hier. Misschien op stukken in Noord-Nederland, maar zeker niet hier in het westen.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo één met luchthapper?
Wij moeten de onze nog uitlaten op de Autobahn. Maar ja, niets om heen te rijden.
Okquote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk niet dat je een boom nog een keer overleefd.
je leest het boekje maar
Ja dan wel, maar in het drukke Nederland met dat gemier soms vind ik het niet praktisch.quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou ik moest wel even wennen toen we teruggingen naar 100. Dat voelt echt als slakkentempo hoor.
180 linkerbaan toch?quote:
kwiwi op weg naar werkquote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt aan de auto hoor, ik reed vaak 190/200 en dat voelde je niet echt. Zeker als de rest ook hard reed had je het eigenlijk niet in de gaten. Van de week even 230 voor de lol, maar dat rijdt niet lekker omdat het verschil met anderen te groot is en je té geconcentreerd moet rijden.
Ja, maar dan de station.quote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Luchthapper, grote spoiler.
Hebben jullie een impreza?
nou zie je. weet je het toch nuquote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok
topsnelheid 218 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
Het is uberhaupt een wonder als je in het westen weet op te trekken tot 160 voordat je in een ander zitquote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Midden in de nacht, met mazzel.quote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is uberhaupt een wonder als je in het westen weet op te trekken tot 160 voordat je in een ander zit
Ja ik haal het ook maar ik heb toch het idee dat het me iets te snel gaat icm de weg waar ik op rijd.quote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je auto, 160 zit ik vrij vlot aan, maar nu met dat 100 geneuzel is dat weer veel te riskant.
Nee, te druk. En mensen houden er hier geen rekening mee. Dan duikt er weer ineens zo’n Kia Picanto met een kort pittig kapsel naar links.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is uberhaupt een wonder als je in het westen weet op te trekken tot 160 voordat je in een ander zit
Lol, niet op zulke weggetjes, ķf in Zwitserlandquote:Op maandag 14 september 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwiwi op weg naar werk
[ afbeelding ]
Ik blijf lolleren om de Picanto.quote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, te druk. En mensen houden er hier geen rekening mee. Dan duikt er weer ineens zo’n Kia Picanto met een kort pittig kapsel naar links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |