Twee klanten uit de Luizenmoeder in een talkshow op de plek van Zondag met Lubach, als dat maar goed gaat!quote:Al sinds zijn jonge jaren is Diederik Ebbinge een groot bewonderaar van talkshows. Zijn gedrevenheid in combinatie met zijn ervaring als kijker vormden de afgelopen jaren vrijwel dagelijks de inspiratie om een droom na te jagen. Een droom die nu eindelijk verwezenlijkt wordt met zijn eigen Late Night Talkshow Promenade: een journalistiek, opiniërend en informerend programma met analyse, duiding en een unieke mix van meningen. Vaste gasten zijn Ton Kas, Henry van Loon en Eva Crutzen, dé nieuwe talenten in talkshowland.
https://www.ntr.nl/Promenade/379
Dat ook, maar het pijnlijke grapje deed me denken aan die meneer van beursgenoten.quote:Op zondag 13 september 2020 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Parodie op een willekeurig Nederlands congres of bijeenkomst in een zaaltje?
Niet alleen de stem, ook inhoudelijk klopt het.quote:
Nog even twee kruiwagens zand stortenquote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was vorige week. Uitstekende één-na-laatste aflevering.
De zaaltjes hebben het al zo zwaar he.quote:Op zondag 13 september 2020 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Parodie op een willekeurig Nederlands congres of bijeenkomst in een zaaltje?
De zaaltjes krijgen klap op klap.quote:Op zondag 13 september 2020 22:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
De zaaltjes hebben het al zo zwaar he.
Snapte ik nietquote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vullings tussendoor bij Ab ook heerlijk.
Nee. Je begrijpt het of je begrijpt het niet.quote:Op maandag 14 september 2020 05:07 schreef Justin_Case het volgende:
Nou ik heb het geprobeerd maar ik heb letterlijk nul keer gelachen. Kan iemand mij vertellen wat er precies grappig moet zijn aan deze bullshit?
Het is alleen voor elite.quote:Op maandag 14 september 2020 05:07 schreef Justin_Case het volgende:
Nou ik heb het geprobeerd maar ik heb letterlijk nul keer gelachen. Kan iemand mij vertellen wat er precies grappig moet zijn aan deze bullshit?
Als dit je eerste keer is ga je het sowieso niet snappen.quote:Op maandag 14 september 2020 05:07 schreef Justin_Case het volgende:
Waarvan akte.quote:Op maandag 14 september 2020 05:07 schreef Justin_Case het volgende:
Nou ik heb het geprobeerd maar ik heb letterlijk nul keer gelachen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
He, hier is een topic over. Ik ga elke aflevering harder lachen. Traden over onze wangen bij de laatste Ab-compilatie. Jammer dat we de een-na-laatste aflevering alweer gehad hebben. Wat een briljante zielen
ik ga hier steeds kapot omquote:
Schande.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
https://www.nieuwnieuws.n(...)n-verkiezingsfraude/
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
https://www.nieuwnieuws.n(...)n-verkiezingsfraude/
Waarvan akte!quote:Op woensdag 18 november 2020 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
En weer een dingetje jegens Tijl (niet de Leo Blokhuis van de klassieke muziek).
Daarentegen mag Diederik Ebbinge zich gerust met afstand de Leo Blokhuis van de Aldireclame noemen. Ik durf te stellen dat hij met het lenen van zijn stem aan de Duitse prijskrakergigant de weg heeft geplaveid voor Sylvie Meis om ook haar promotionele deelname toe te zeggen. Wederom een voortrekkersrol voor Diederik Ebbinge. Wat een man! Nog even en Nederland is gewoonweg te klein voor deze tv-persoonlijkheid!quote:
De nieuwe Rudi Carell!quote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daarentegen mag Diederik Ebbinge zich gerust met afstand de Leo Blokhuis van de Aldireclame noemen. Ik durf te stellen dat hij met het lenen van zijn stem aan de Duitse prijskrakergigant de weg heeft geplaveid voor Sylvie Meis om ook haar promotionele deelname toe te zeggen. Wederom een voortrekkersrol voor Diederik Ebbinge. Wat een man! Nog even en Nederland is gewoonweg te klein voor deze tv-persoonlijkheid!
Bron en meer: https://www.parool.nl/kun(...)leveringen~b18d17fa/quote:Promenade krijgt twee eindejaarsafleveringen
Promenade krijgt twee nieuwe eindejaarsafleveringen. Dat vertelde Diederik Ebbinge, een van de vaste castleden van het programma, vrijdagavond in Op1. De afleveringen worden uitgezonden tussen kerst en oud en nieuw. Meer details gaf Ebbinge niet.
Ja geen idee wat daar de bron van is, maar die lijkt dus niet correct.quote:Op zondag 13 december 2020 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar 20 december dan?
Hoe dan ook:
Daar gaan we vanavond niet uitkomen, denk ik.quote:Op zondag 13 december 2020 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja geen idee wat daar de bron van is, maar die lijkt dus niet correct.
Waarvan akte.quote:Op zondag 13 december 2020 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar gaan we vanavond niet uitkomen, denk ik.
love itquote:
Ja maar het is niet de normale Promenade.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk dat er in de uitzendingen ook wel wat aandacht zal zijn voor corona. Daar konden we tenslotte echt niet omheen dit jaar!
quote:Diederik Ebbinge: ‘Zit je wéér te kijken naar die domme lui met hun meninkjes’
Na het megasucces van ‘De Luizenmoeder’ scoorde Diederik Ebbinge dit jaar matige kijkcijfers met ‘Promenade’, een satire op de talkshow. Dat vindt hij helemaal prima. ‘Laat mij maar voor een klein publiekje.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die Diederik he, die is ook te veel in zichzelf gaan geloven he.
Diederik?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Van alles een bietje.quote:Op zondag 27 december 2020 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
Kijken jullie vanavond (voor de randstad en hoogopgeleiden), morgen (voor de provincie en laagopgeleiden) of toch stiekem beide dagen?
Hoogopgeleide in de provincie... ik kan niet kiezenquote:Op zondag 27 december 2020 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
Kijken jullie vanavond (voor de randstad en hoogopgeleiden), morgen (voor de provincie en laagopgeleiden) of toch stiekem beide dagen?
Lijkt mij juist een mooi excuus om beide avonden te kijken!quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoogopgeleide in de provincie... ik kan niet kiezen
Waarvan aktequote:Op zondag 27 december 2020 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk, denk ik, de tweede gewoon ook even. Altijd interessant om te zien wat er bij de gewone man speelt.
Anders blijf je ook maar zo in je intellectuele bubbel hangen.
waarvan akte.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel terecht dat de aflevering voor Jan met de pet op maandagavond is. Fijn even wat verstrooiing voor de arbeiders die de hele dag weer in de fabriek hebben staan zwoegen voor ons.
Hou je van bloemencorso’s en praalwagens?quote:Op zondag 27 december 2020 14:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoogopgeleide in de provincie... ik kan niet kiezen
zaaltjes?quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hou je van bloemencorso’s en praalwagens?
Zit in Rotterdam dus wij wachten op de arbeiders aflevering.quote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Weinig reacties hier. Zeker weinig hoopgeleiden uit de randstad?
minder emotioneel hoop ik.quote:Op zondag 27 december 2020 22:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zit in Rotterdam dus wij wachten op de arbeiders aflevering.
Misschien had je beter morgen kunnen kijken dan.quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Aparte aflevering. Niet de leukste ooit.
Inderdaad. Schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op zondag 27 december 2020 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien had je beter morgen kunnen kijken dan.
Maar ik ben hoogopgeleid.quote:Op zondag 27 december 2020 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien had je beter morgen kunnen kijken dan.
Daar gaan wij vanavond niet uitkomen, vrees ik.quote:Op zondag 27 december 2020 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor, ik ben de grootste Promenade fan van Nederland.
Ik vond het op zich wel de leukste Oudejaarspromenade van dit seizoen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Aparte aflevering. Niet de leukste ooit.
En nog meer mooie oneliners, die te snel gaan, terugkijken dus.quote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vond het op zich wel de leukste Oudejaarspromenade van dit seizoen.
“Weinig vrouwen overleden”
“Ja, die worden ouder hè”
“Oh ja”
Niet normaal maken wat niet normaal is.quote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“Oh ja”
Ben je soms verliefd op Hugo de Jong?quote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet normaal maken wat niet normaal is.
En gelukkig ook Qasem Soleimani in het overzicht.quote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“Oh ja”
Ik zeg dit natuurlijk niet hardop in mijn erudiete linksintellectuele bubbel, maar die begreep ik niet.quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef OProg het volgende:
[..]
En gelukkig ook Qasem Soleimani in het overzicht.
Ha ha ha.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 06:04 schreef Stofje het volgende:
Twitter na Promenade is zo genieten.
[ twitter ]
Lieverd, daar maken ze óók grapjes over. Je let gewoon niet op.
dit was echt geniaalquote:
Ik ben nu in de provincie maar ik woon in Amsterdam... Ik weet niet onder welke categorie ik val.quote:Op maandag 28 december 2020 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik stiekem ook. Eens kijken wat de mensen in de provincie zoal bezighoudt.
waarvan aktequote:Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef noodgang het volgende:
Zou deze aflevering niet beter op SBS 6 kunnen?
Grachtengordel?quote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben nu in de provincie maar ik woon in Amsterdam... Ik weet niet onder welke categorie ik val.
Kok Ton Kasquote:Op maandag 28 december 2020 22:14 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Ton Kas is aan het gourmetten
Woon jij in een Carbietschietgebied?quote:Op maandag 28 december 2020 22:20 schreef noodgang het volgende:
Is het karbietschietdebat het nieuwe Zwarte Pietdebat
Was zelfs al de tweede keer volgens mij.quote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef skysherrif het volgende:
kan me nog nauwelijks beseffen dat we zojuist live op de tv peter r de vries gezien hebben, was dat echt?
Tsja Eindhoven is toch de provincie hequote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
Vond deze leuker dan die van gister.
Al woon ik daar niet, maar wel provincie jaquote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja Eindhoven is toch de provincie he
Eerder dit jaar was hij al eens mystery guest (want Peter R. De Vries zat in élke talkshow, dus ook in Promenade) en toen raadde betweter Henry het na één vraag en viel het hele item ook al in het water daardoor.quote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef skysherrif het volgende:
kan me nog nauwelijks beseffen dat we zojuist live op de tv peter r de vries gezien hebben, was dat echt?
Klopt dacht dat @skysherrif dat wel wist eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eerder dit jaar was hij al eens mystery guest (want Peter R. De Vries zat in élke talkshow, dus ook in Promenade) en toen raadde betweter Henry het na één vraag en viel het hele item ook al in het water daardoor.
Oh, ik dacht ik womansplain het gewoon even aan hem.quote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Klopt dacht dat @:skysherrif dat wel wist eigenlijk
‘Je kunt pas iets waarderen, als je het eerst hebt afgezeken.’quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:47 schreef Slobeend het volgende:
Kut jaar inderdaad, mooi dat dat gewoon gezegd kan worden.
Je kon toch zien dat het afzeiken van de provincie deze Amsterdamse redactie een stuk beter ligt!
https://twitter.com/wierdduk/status/1343671243644555264quote:Op dinsdag 29 december 2020 07:44 schreef Chia het volgende:
Moet nog kijken, maar is er alweer fittie op Twitter? Ik zie al wel een zure Wierd
Ik ging echt heel goed op die Hugo de Jonge achtige quotesquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
‘Je kunt pas iets waarderen, als je het eerst hebt afgezeken.’
HdJ
Voor directeur Anton kijk ik gewoon lekker de Luizenmoeder, was veel sterker dan dat rare typetje Diederik. Winterklaas.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoop dat er een nieuw seizoen komt.
Gelukkig kunnen we voorlopig nog wel even genieten van Diederik in de Aldi-reclame. Heeft hij toch nog torenhoge kijkcijfers.![]()
‘Gelukkiger nieuwjaar’
Peter draait zijn hand niet om voor het schofferen van wat gevaarlijke criminelen, maar hij is doodsbang voor wat militante hindoes.quote:
Is dit niet gewoon nog onderdeel van de grap?quote:
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:35 schreef Chia het volgende:
Is dit niet gewoon nog onderdeel van de grap?Aangezien hij zegt dat niemand van het programma dat wist en ik denk niet dat hij dat echt gelooft.
Dat denk ik ook. Bovendien heeft De Vries een grafhekel aan doctrines van het geloof (hij heeft ook met zijn gelovige ouders gebroken daarom). Kan me haast niet voorstellen dat hij vindt dat hij zijn excuses moet maken.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon nog onderdeel van de grap?Aangezien hij zegt dat niemand van het programma dat wist en ik denk niet dat hij dat echt gelooft.
Peter R. is een serieuze man.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de tekst past ook precies in de excuusberichtjes die ze in seizoen 1 vaak aan het begin deden over een uitspraak uit de vorige afleveringquote:Op woensdag 30 december 2020 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
De hoeveelheid serieuze reacties eronder is echt schitterend. Twitter is echt een fascinerend platform. En uiteraard is deze tweet wel onderdeel van het programma. Ik zie het Diederik zo voordragen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Edit - Het lijkt toch wel serieus te zijn?Als ik alles op Twitter erover zo bekijk.
Ik weet niet of Peter R. humor genoeg heeft om dit spel zo ver door te spelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:21 schreef Teunnis het volgende:
[..]
De hoeveelheid serieuze reacties eronder is echt schitterend. Twitter is echt een fascinerend platform. En uiteraard is deze tweet wel onderdeel van het programma. Ik zie het Diederik zo voordragen.
De avond voor de excuustweet was Peter R al wel op de hoogte over de goddelijke status van Ganesha en toen bood hij ook geen excuses aanquote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Peter R. humor genoeg heeft om dit spel zo ver door te spelen.
Maar het is inderdaad wel in lijn met de excuses-achteraf-running-gag van het programma natuurlijk.
En deze godheid was ook aan de beurt, na alle spotprentenophef en andere gekrenkte gelovigen-kwesties.
https://www.mediacourant.(...)s-hindoegod-ganesha/quote:Overigens wist Peter gisterenavond in RTL Boulevard al wel dat Ganesha een hindoegod is, maar toen bood hij zijn excuses níet aan. “Weet je wat Ganesha is? De god van de wijsheid en de kennis. Waarvan even akte, hè? Ha ha ha”, lachte hij nadat de beelden werden herhaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
Wanneer komt Promenade weer terug? Ik kijk met maywood terug op de tijd dat het op tv was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Ah. De aap die in de mouw zat. Ja, dan is het zeker een grap geweest.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:59 schreef Chia het volgende:
[..]
De avond voor de excuustweet was Peter R al wel op de hoogte over de goddelijke status van Ganesha en toen bood hij ook geen excuses aan
[..]
https://www.mediacourant.(...)s-hindoegod-ganesha/
Dus denk dat het wel echt een Twittergarp was, waar iedereen ook lekker hapt.
bron?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:53 schreef tong80 het volgende:
Eerdaags terug met speciale verkiezingsafleveringen.
Geen idee waar en hoe.quote:
Ik bedoel dat ik niet meer weet waar ik het las of hoorde.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
staat nergens een post over.
Misschien in de war met Zondag met Lubach? Die maken nog uitzendingen rond de verkiezingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet meer weet waar ik het las of hoorde.
Je hebt gelijk. Moest nog wakker worden. Excuses.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien in de war met Zondag met Lubach? Die maken nog uitzendingen rond de verkiezingen.
Duurt lang hè ? Die prijzenregen.quote:
Grappig, was me er niet van bewust dat ik die tekst nog steeds heb staan. Is inmiddels wel beetje gedateerd.quote:
Jaartje of 20quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:24 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Grappig, was me er niet van bewust dat ik die tekst nog steeds heb staan. Is inmiddels wel beetje gedateerd.
Maar goed, als je maar lang genoeg wacht wordt hij wel weer een keer actueel.
Dan heb je de juiste Feyenoord avater genomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:51 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ach ja, als ik het nog maar mee kan maken.
Maar back to the topic: Ik weet niets van voetbal.
quote:In goede staat.
Lichte gebruikssporen (wangschram, zie foto 2).
Altijd binnen gestaan.
Geen onzinbiedingen.
Er is al een geen onzinbieding van een ton.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand interesse?
Te koop: Angela de Jong Gong
[..]
[ afbeelding ]
Jammer die wangschram.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand interesse?
Te koop: Angela de Jong Gong
[..]
[ afbeelding ]
Helaas wel.quote:
Zegt niks. Is weinig voor nodig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:26 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Dag top25 gehaald qua kijkcijfers.
Bridget vond dat zij de Televizierring hebben verdiend, omdat ze zo'n zwaar jaar hebben gehad (met de moord op Peter R.).quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Heb ik gemist denk ik?
God wat was dat irritant jaquote:
Diederik is eigenlijk de Andy Kaufman van Nederlandse bodem.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/d(...)021/POMS_BV_16598603
Jaquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
God wat was dat irritant jaHet bleef ook maar doorgaan
Was die chocolade-zoektocht van Henry nou een parodie op Showcolade?
Inmiddels op dumpert:quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Heb ik gemist denk ik?
gewoon de uitzending helemaal kijken, uitelkaar gerkute filmpjes slaan nergens op, het is geen klikbeet oid.quote:
Ik heb Jair helemaal niet gezien. Maar dit was me in zijn politieke stukjes ook wel eens opgevallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |