zoals de vandalen, de samaritanen en de filisteinen.
 zoals de vandalen, de samaritanen en de filisteinen.

Dat lijkt me best interessant. Is het een goed boek?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Boek over de volken die er naast de romeinen ook warenzoals de vandalen, de samaritanen en de filisteinen.

quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me best interessant. Is het een goed boek?
 heel eerlijk gezegd heb ik hem alleen nog maar in mijn tas gedaan, Ik begin met lezen de volgende keer dat ik in een trein stap (vrijdag)
 heel eerlijk gezegd heb ik hem alleen nog maar in mijn tas gedaan, Ik begin met lezen de volgende keer dat ik in een trein stap (vrijdag)

Grappig, die staat ook op mijn to buy lijstje, wel de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Boek over de volken die er naast de romeinen ook warenzoals de vandalen, de samaritanen en de filisteinen.

Kwestie van smaak ook lijkt mequote:Op woensdag 16 september 2020 12:12 schreef 1inamelon het volgende:
Hex kreeg van mij één ster. Ik snap de hype niet zo denk ik.

Eerste deel met de oudste volken uit inmiddels en erg leuk aan elk volk wordt een pagina of 3 besteed met daarin wie ze waren wanneer ze waren en in welke context we ze kennen. En afsluitend een stukje future echo's waarin wordt verteld wat voor impact ze hebben gehad die nu nog voelbaar, herkenbaar is. Erg leuk boek.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me best interessant. Is het een goed boek?

Dankje voor de updatequote:Op woensdag 23 september 2020 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eerste deel met de oudste volken uit inmiddels en erg leuk aan elk volk wordt een pagina of 3 besteed met daarin wie ze waren wanneer ze waren en in welke context we ze kennen. En afsluitend een stukje future echo's waarin wordt verteld wat voor impact ze hebben gehad die nu nog voelbaar, herkenbaar is. Erg leuk boek.
 Gaat op m'n lijstje
 Gaat op m'n lijstje   

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Langer dan Nederlandsquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Murakami lees ik echt alleen in het Engels, die vertalingen lezen zo veel mooier dan de Nederlandse op een of andere manier... Wel best wel tot want op de Engelse vertaling moet je altijd veel langer wachten.
Ik lees nu American Dirt van Jeanine Cummings.
 ?
 ?

Ja volgens mij komt die vertaling altijd als laatste, wss omdat anders meer mensen voor de Engelse gaan of zo.quote:

Dat snap ik niet. Wat heeft het uitkomen van een Nederlandse vertaling in Nederland te maken met het uitkomen van een Engelse vertaling in het Verenigd Koninkrijk?quote:Op zondag 27 september 2020 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja volgens mij komt die vertaling altijd als laatste, wss omdat anders meer mensen voor de Engelse gaan of zo.

Dit ja...quote:Op zondag 27 september 2020 16:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Wat heeft het uitkomen van een Nederlandse vertaling in Nederland te maken met het uitkomen van een Engelse vertaling in het Verenigd Koninkrijk?

American Dirt staat bovenaan mijn aanschaflijstje. Daar kan je haast niet om heen als je de reviews op social mediia mag gelovenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Murakami lees ik echt alleen in het Engels, die vertalingen lezen zo veel mooier dan de Nederlandse op een of andere manier... Wel best wel tot want op de Engelse vertaling moet je altijd veel langer wachten.
Ik lees nu American Dirt van Jeanine Cummings.

Trilogie uit! Not my cup of tea, hoewel ik er helemaal in opging vond ik het derde deel toch iets te voor de hand liggend èn veel aan de fantasie van de lezer overlaten.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:13 schreef Kanaroe het volgende:
Begin straks aan Boek 3 van de trilogie '1q84'.
Ik heb er zin in! Zeer fascinerend en vreemd verhaal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |