kut ziggoquote:Op zondag 13 september 2020 15:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zelfs een dag later terug kijken loopt het regelmatig vast
Ziggo is A VEEL te duur met hun kabelaids en B dat kastje van ze verbruikt 3x zoveel stroom dan die van T-Mobile of KPNquote:Op zondag 13 september 2020 15:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zelfs een dag later terug kijken loopt het regelmatig vast
Is dit nog nodig?quote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Benieuwd of ziggo go weer uitvalt.
Waar zou ik dan moeten kijken? Iemand suggesties?
reed als een oma tje weg.quote:
Kimiquote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef franklop het volgende:
Is het Giovinazzi die hem aanrijdt?
Raikkonen dus.
Tour en F1 prima te combinerenquote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Mansjester het volgende:
Kunnen jullie lekker de Tour kijken nu
Me too. En Verstappenquote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barst, ik heb 2 AT onderdelen
Gelukkig geen Sainz.
Was hij toch nooit geworden.quote:
Gelukkig voor Bottas gekozen, die is wel vrij betrouwbaar namelijk.quote:
Hier ookquote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barst, ik heb 2 AT onderdelen
Gelukkig geen Sainz.
Welk beter team kan hij heen dan?quote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Newone82 het volgende:
Wie nu nog zegt dat die bij Red Bull moet blijven is compleet achterlijk.
Groenewegengodquote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Mansjester het volgende:
Kunnen jullie lekker de Tour kijken nu
Had ik nu maar Renault gehouden van vorige weekquote:
Dit had niks met Red Bull te maken. Ja hij heeft een kutauto, maar hij wordt gewoon aangeredenquote:Op zondag 13 september 2020 15:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Welk beter team kan hij heen dan?
Nou, bij gebrek aan andere opties zeg ik dat toch helaas.quote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Newone82 het volgende:
Wie nu nog zegt dat die bij Red Bull moet blijven is compleet achterlijk.
jabadabadoequote:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
Iemand een gifje dat hij door alles en iedereen voorbij gereden wordt?
(vanaf boven gezien)
Anders kijk je nog eens naar z'n startquote:Op zondag 13 september 2020 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit had niks met Red Bull te maken. Ja hij heeft een kutauto, maar hij wordt gewoon aangereden
quote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef superniger het volgende:
Schakel net in. Heb ik wat gemist?
quote:Op zondag 13 september 2020 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
Iemand een gifje dat hij door alles en iedereen voorbij gereden wordt?
(vanaf boven gezien)
En naar een nog slechter team gaan?quote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef ShaoliN het volgende:
Tijd om die knoeiers van RBR achter je te laten Max.
En dan wint Red Bull het kampioenschap als Max weg is HAHAHA Wat een genotquote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En naar een nog slechter team gaan?
Red Bull zelf heeft zijn zaakjes ook al 6 jaar niet op orde.quote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef Breekfast het volgende:
Jammer dat net als het circuit de Red Bull lekker ligt Honda zijn zaakjes niet voor elkaar heeft
Kloptquote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit was dezelfde PU als vorige week bij Max...
Hopelijk kan de Ferrari het tempo van de rest volhoudenquote:
Idd. Zo grillig dat team.quote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef Newone82 het volgende:
Max gaat bij RB nooit WK worden. Deze 2 weken laten zien waarom.
Waarom niet wisselen voor de zekerheid denk ik dan?quote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit was dezelfde PU als vorige week bij Max...
Je gaat bij geen enkel team WK worden behalve bij Mercedes.quote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef Newone82 het volgende:
Bij elk ander team dan Mercedes ook niet. En daar is geen plek.quote:Op zondag 13 september 2020 15:20 schreef Newone82 het volgende:
Vergeet ie nou het gaspedaal in te trappen?quote:
Imperiaal om mijn broer te vervoerenquote:Op zondag 13 september 2020 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Honda Prelude niks mis mee. Bassie en Adriaan goden.
Honda schijnt ook weg te willen bij Red Bull omdat ze niet leveren qua auto, terwijl Honda veel investeert in ontwikkeling motor.quote:Op zondag 13 september 2020 15:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Red Bull zelf heeft zijn zaakjes ook al 6 jaar niet op orde.
Ditquote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel bagger dat Gasly eruit ligt, maar neem aan dat iedereen minimaal 1 AT onderdeel heeft tenzij je alleen Renault onderdelen hebt.
Het is wachten tot HAM of BOT stopt met F1quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij elk ander team dan Mercedes ook niet. En daar is geen plek.
quote:
Ik heb er 2 en gaslyquote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel bagger dat Gasly eruit ligt, maar neem aan dat iedereen minimaal 1 AT onderdeel heeft tenzij je alleen Renault onderdelen hebt.
Bron?quote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Honda schijnt ook weg te willen bij Red Bull omdat ze niet leveren qua auto, terwijl Honda veel investeert in ontwikkeling motor.
Ze hadden rem en gas pedaal verwisselt voor de startquote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vergeet ie nou het gaspedaal in te trappen?
Jos laat hem vanavond achter bij een tankstation.quote:Op zondag 13 september 2020 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vergeet ie nou het gaspedaal in te trappen?
Ik twijfelde tussen Stroll/Norris/RP/McLaren en Bottas/Norris/2x ATquote:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jos laat hem vanavond achter bij een tankstation.
En dan gaat Russell er heenquote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het is wachten tot HAM of BOT stopt met F1
Want Honda zelf levert wel?quote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Honda schijnt ook weg te willen bij Red Bull omdat ze niet leveren qua auto, terwijl Honda veel investeert in ontwikkeling motor.
Vorige keer speciaal Gasly gekocht omdat het de vorige keer goed ging en Ricciardo voor de tweede keer weer ingeruildquote:
https://podcastluisteren.(...)figuranten-straaldenquote:
Mja, waar dan naartoe? Haas? Alfa? Williams?quote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef Newone82 het volgende:
Red Bull lost Max in this race, I'd wager.
Hoop het. Oprotten bij dit prutsteam. Met hun grote bek van Marko en Horner.
Wie andersquote:Op zondag 13 september 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh Grosjean zit er weer eens achter?
Dank jequote:Op zondag 13 september 2020 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.(...)figuranten-straalden
Arjan Schouten van AD vertelt dat ergens in tweede helft van deze podcast.
Kenners zagen dit meteen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dit.quote:Op zondag 13 september 2020 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar goed dat VER, gecrasht is, was anders toch DNF geweest wegens kutmotor
Sinds de ban op de party modequote:Op zondag 13 september 2020 15:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Want Honda zelf levert wel?![]()
Enige wat ze tot nu toe beter deden dan Renault is de betrouwbaarheid. En als ze daar nu ook al steken laten vallen....
Dat is ook wel een beetje de downie met een racelicentie hequote:Op zondag 13 september 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell is een talentvolle coureur. Zit echter helaas bij Williams vast.quote:
Talenten zijn er genoeg. Nyck de Vriesgodquote:Op zondag 13 september 2020 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell is een talentvolle coureur. Zit echter helaas bij Williams vast.
Elke keer als Red Bull een regelaanpassing support backfired het voor ze. Laat toch wel zien dat Horner redelijk incompetent is voor z'n positie.quote:
Nyck is geen al te groot talentquote:Op zondag 13 september 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Talenten zijn er genoeg. Nyck de Vriesgod
quote:Op zondag 13 september 2020 15:27 schreef tja77 het volgende:
Dit is duidelijk geen F1 circuit.
Lekker voor de motoren ja.
Reageer eens op mijn mention, treinkaper.quote:Op zondag 13 september 2020 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Grosjean heeft die wel een rijbewijs?
Ik zie niks Jermainequote:Op zondag 13 september 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn mention, treinkaper.
Toch schorsenquote:
Ferrari eiste #1 en #2 en NIEMAND wilde meewerken D: dus dan maar zoquote:
Maar wel commentaar leverenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |