Ik ben nog nooit in een sportschool geweestquote:Op zaterdag 12 september 2020 07:32 schreef Lonaa het volgende:
Die foto is alles wat ik haat aan een reguliere sportschool.
Goedemorgen.
Waar zit het probleem?quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij gaan vast een wijnrek kopen voor het nieuwe huis.
Als we daar contractueel ooit nog gaan uitkomen that is.. wat een geneuzel.
Je zou bijna denken dat hij het niet wil verkopen.
Dan kan je hem ook onbedrukt laten, hij kan het toch niet zienquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
We hebben ook de knoop over de baam doorgehakt. Het wordt Rocketmango dus er komt waarschijnlijk iets Elton Johnachtigs op het etiket
Het is geen Stevie Wonderquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan kan je hem ook onbedrukt laten, hij kan het toch niet zien
Niet dat ik weet? Draagt wel grote brillen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh Elton John is ook blind toch?
Nee, joh!quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh Elton John is ook blind toch?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, zijn kledingkeuze lijkt inderdaad op blindheid gebaseerd
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, zijn kledingkeuze lijkt inderdaad op blindheid gebaseerd
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. G heeft nu ook een loopneus en keelpijn en die kleine hoest lekker door. Maandag mogen ze voor een coronatestIk mocht niet want geen nog geen klachten
Sterkte!quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. G heeft nu ook een loopneus en keelpijn en die kleine hoest lekker door. Maandag mogen ze voor een coronatestIk mocht niet want geen nog geen klachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Dotteke...grote vraag: wie lokte je? Ben je een kook- of bakmensch?
En was je al een lurker hier, dan hoeven wij ons niet voor te stellen...
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:31 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond: dus pannenkoek appel, spek en bergje gember.
Een (bijna) zwart ijsje pure chocolade op limoncello ijs.
En een bok van de Veluwe...ken je het, Anthraxx?Nee, nog niet gehad. Wij hebben hier een lokale hop plantage en een lokaal biertje, die drink ik wel regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Dotteke...grote vraag: wie lokte je? Ben je een kook- of bakmensch?
En was je al een lurker hier, dan hoeven wij ons niet voor te stellen...![]()
Neuh, het was ‘ijs’. Slordig dat er stukjes ijs inzat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:
Rondje markt gedaan, horlogebandje laten vervangen. Geen van de lekkere dingen van de markt gekocht, al waren sommige erg aantrekkelijk (verse stroopwafels).
@:AnneX was het chocolade sorbet? Dat heb ik wel eens op en was superlekker. Echt alleen maar de pure chocoladesmaak.
@:PdeHoog balen
Musicals, the horror.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb musical singalong opstaan.
Andere editie dan vorige jaren, minder publiek, afstand etc.
En men mag niet meezingen, vertellen de presentatoren. Maar wel klappen, stampen etc.
Niet meezingen met een sing-a-long...quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb musical singalong opstaan.
Andere editie dan vorige jaren, minder publiek, afstand etc.
En men mag niet meezingen, vertellen de presentatoren. Maar wel klappen, stampen etc.
Reactie publiek: ‘wooohooooo!!!!![]()
![]()
’
En daarom kun je zulke events dus nog niet met publiek organiseren.![]()
Ik ga me maar eens klaarmaken voor een Corona proof lunch met peettante.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om de bbq aan te stekencherry cola spareribs staan op het menu vanavond
Natuurlijk is dat verbod ook té treurig (de uitnodiging aan de mensen thuis om mee te zingen maakt dat echt niet beter) en zou voor mij een reden zijn niet te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Musicals, the horror.
Maar iets 'singalong' noemen en dan verbieden om mee te zingen is wel tegenstrijdig.![]()
Vandaag de laatste (meeneem- en boodschappen)lijstjes schrijven en dan spullen gaan klaarleggen om morgen mee te nemen. Een soort kamperen op zo'n boot houdt wel een beetje een complete verhuizing in.
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren bij de Jumbo marshmallow cola gekocht. Ben benieuwd.
Bijzonder.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Omdat bier van zichzelf al niet mierzoet is?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ookal als het in bier kan waarom niet in cola.
Wat een inzicht toch weerquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:25 schreef AnneX het volgende:
Inbox: in oneindige wijsheid heeft de Commissie besloten, dat de Burendag niét
doorgaat./ 40 huishoudens.
Ik heb vroeger voor muziek op school de film Mozart gezien. Ik ga de podcast luisteren kijken of de film een beetje waarheidsgetrouw is. In de film ging hij ook een massagraf in idd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:27 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer een superleuke podcasttip voor jullie
Klassieke mysteries!
Afl. 1 gaat over Mozart. Hij heeft zijn requiem niet af kunnen schrijven omdat ie zelf dooTging op zijn 35e. VergiftigdDaar zijn allerlei vage en geheimzinnige theorieën over.
Wordt erg leuk gemaakt deze podcast. Ze reizen ook af naar Wenen bijv.
Wisten jullie dat er helemaal geen megagraf is? Van zo'n beroemde componist? En dat ie straatarm stierf?
etc etc etc.
Ik hou ervan
Geen dank
(ik ben podcastverslaafde tijdens het sporten..vandaar)
De maakster is getriggerd door de filmquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb vroeger voor muziek op school de film Mozart gezien. Ik ga de podcast luisteren kijken of de film een beetje waarheidsgetrouw is. In de film ging hij ook een massagraf in idd.
Das waarquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat bier van zichzelf al niet mierzoet is?
Ik vond het echt reuze interessant. Heeft iig indruk gemaakt toen en de middelbare school is voor mij toch ook alweer een jaar of 15 terugquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]
De maakster is getriggerd door de film
Ik wil de film natuurlijk nu ook zienKan me niet herinneren die gezien te hebben.
Er zal ongetwijfeld e.e.a. geromantiseerd zijn in zo'n film maar goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vond het echt reuze interessant. Heeft iig indruk gemaakt toen en de middelbare school is voor mij toch ook alweer een jaar of 15 terug
Ik heb ooit pannenkoekrecept geruild met iemand in de vs.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:41 schreef Blues het volgende:
Wij keken afgelopen week laat in de avond een afl. van James Martin in Frankrijk (24 kitchen serie, reis-en kookprogr)
Die maakte pannenkoeken... en het water liep ons in de mond.
Dus maakte g pannenkoeken, ergens rond 23.00
Zijn gewoon 24/7 goed
De Friese meren zitten er vol meequote:Op zaterdag 12 september 2020 12:35 schreef Blues het volgende:
Een speelgoedvis die beweegt![]()
[ afbeelding ]
De beste pannenkoeken!quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:00 schreef derLudolf het volgende:
Pannenkoeken, die had ik gister avond. Met boekweitmeel en voldoende spek
Hoe gaat het met het vasten?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
De beste pannenkoeken!![]()
Maar goed, ik support J. momenteel met z'n 48urige vasten (we zijn op de helft!) dus alles klinkt momenteel wel erg lekker![]()
Niettemin, boekweit + spek maken de lekkerste pannenkoeken die er zijn
Waarom?quote:[b]Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
Maar goed, ik support J. momenteel met z'n 48urige vasten (we zijn op de helft!) dus alles klinkt momenteel wel erg lekker![]()
Ik vind 16u altijd al heel watquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitstekendquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het vasten?
Jullie eten nu allebei dus 48 uur niks?
Wat maakt dat aanraders?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:27 schreef golfer het volgende:
Ach, mevrouw Hite is overleden.![]()
Heb haar leerzame boek in de jaren 70 met veel interesse gelezen.
Shere Hite rip.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:27 schreef golfer het volgende:
Ach, mevrouw Hite is overleden.![]()
Heb haar leerzame boek in de jaren 70 met veel interesse gelezen.
Dat lijkt me ook niet. Naar mijn idee is het weer de zoveelste afvalhype. Over een paar jaar is er weer iets anders.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
Om af te vallen is vasten niet zo'n strak plan voor je metabolisme.
En wéér nodig ook. Zulks een vertrutting overalquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Shere Hite rip.
Zij schreef “The Hite report”.inderdaad Molo over vrouwelijke én mannelijke seksualitet.
In de ‘Baas in eigen buik’ periode, feminisme op de barricaden.
Was hard nodig in die tijd.
Nu misschien minder relevant, maar geeft wel een mooi tijdsbeeld weer van de gedachtes in die tijd en met name haar progressieve denkbeelden omtrent het onderwerp.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
Wat maakt dat aanraders?
En nu nog relevant?
Over vrouwelijke seksualiteit enzo bedoel je toch?
Zekers, is ook zoquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu misschien minder relevant, maar geeft wel een mooi tijdsbeeld weer van de gedachtes in die tijd en met name haar progressieve denkbeelden omtrent het onderwerp.
Zekerquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu misschien minder relevant, maar geeft wel een mooi tijdsbeeld weer van de gedachtes in die tijd en met name haar progressieve denkbeelden omtrent het onderwerp.
Jullie hebben tot dusverre 12 (samen 24 dus) gevast?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze rekensomquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jullie hebben tot dusverre 12 (samen 24 dus) gevast?
Ik vind 10 uur per dag wel genoeg.
De mannelijke variant (uit 1981) staat hier ook nog tussen de boeken:quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:12 schreef minilot het volgende:
ZekerStaat hier, nou ja thuis, ook op de plank.
En dan bij voorkeur samen of snachts?quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jullie hebben tot dusverre 12 (samen 24 dus) gevast?
Ik vind 10 uur per dag wel genoeg.
Wat fijn voor haarquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan morgen pannenkoeken eten met de oma van mijn man. Is al 92 en komt eigenlijk sinds maart amper meer haar huis uit. En sindsdien is ze ook echt keihard achteruit gegaan.
Wilde eerste bij Rhijnauwen maar die zat kei vol dus hebben elders gereserveerd. Ze is zo blij dat we er even op uit gaan.
Ja is prachtig. Maarja we gaan nu bij een ander pannenkoekenhuis en dat is vast ook heel leuk. Geen idee meer waar dorpje in de polder onder Houten geloof ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn voor haar![]()
Rhijnauwen is mooi! Jammer dat t niet kon. Omgeving is ook zo mooi.
Welkom! In de polder 😎quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is prachtig. Maarja we gaan nu bij een ander pannenkoekenhuis en dat is vast ook heel leuk. Geen idee meer waar dorpje in de polder onder Houten geloof ik
En jij moet vast voorkomen om ziek te worden en moet natuurlijk ook appelcake etenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Appelcakeje in de ovenG vind dat ze zielig is en appelcake verdiend heeft
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En jij moet vast voorkomen om ziek te worden en moet natuurlijk ook appelcake eten
Dank je wel Kaatje1quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Ik zag een @:dotteke langskomen, welkom
En verder las ik veel bij. Shere Hite stond ook bij ons thuis in de boekenkast
@:Jagärtrut, vorig jaar voor een toen 4 jarige een paw patrol t-shirt gemaakt, gelukkig op de groei dus hij heeft het nog een tijd gedragen. Intens gelukkig jongetje was het.
Vanochtend bij een vriend koffie gedronken, had m lang niet gezien en was eigenlijk vergeten dat “zijn mening de enige juiste is”. Heb nu maar niet gezegd dat hij 2 druppels z’n vader is![]()
Maar ik kreeg van hem wel een tip over mollen @:derLudolf, hij is er vanaf gekomen mbv carbiet.
Zeg P. als G. ‘aanspreekbaar’ is, wil je vragen of zij de Danish Dough Whisk kent.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkAppelcake zit voooool met vitame C
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg P. als G. ‘aanspreekbaar’ is, wil je vragen of zij de Danish Dough Whisk kent.
En die gebruikt? Ook voor brooddeeg?
En de schaaltjes van de action a ¤0,82/stuk wilden ook op de foto.G is goed aanspreekbaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen strontverkouden aan het worden
Die Danish Dough Whisk kent ze wel, maar de winkel verkoopt ze niet. Misschien Duikelman in A'dam.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg P. als G. ‘aanspreekbaar’ is, wil je vragen of zij de Danish Dough Whisk kent.
En die gebruikt? Ook voor brooddeeg?
En de schaaltjes van de action a ¤0,82/stuk wilden ook op de foto.Ik ben geen G maar ik gebruik m regelmatig hier. IdeaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja, dat wist ik, want ik heb Amadeus 500x gezienquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:27 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer een superleuke podcasttip voor jullie
Klassieke mysteries!
Afl. 1 gaat over Mozart. Hij heeft zijn requiem niet af kunnen schrijven omdat ie zelf dooTging op zijn 35e. VergiftigdDaar zijn allerlei vage en geheimzinnige theorieën over.
Wordt erg leuk gemaakt deze podcast. Ze reizen ook af naar Wenen bijv.
Wisten jullie dat er helemaal geen megagraf is? Van zo'n beroemde componist? En dat ie straatarm stierf?
etc etc etc.
Ik hou ervan
Geen dank
(ik ben podcastverslaafde tijdens het sporten..vandaar)
Weg geëdit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is prachtig. Maarja we gaan nu bij een ander pannenkoekenhuis en dat is vast ook heel leuk. Geen idee meer waar dorpje in de polder onder Houten geloof ik
Aha...goede aankoop dus.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geen G maar ik gebruik m regelmatig hier. Ideaal
Vanaf mijn 7e zo ongeveer mijn lievelingsfilmquote:
dat vraag je aan Tink?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, want ik heb Amadeus 500x geziendaar wordt hij aan het einde gewoon *hoppa* in een gat gekieperd, schepjr kalk erover en klaar. Tragisch.
[..]
PAND in Schalkwijk?
Please, pretty please.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Haha, sorry, zal ik het weghalen?
Eens hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Appelcakeje in de ovenG vind dat ze zielig is en appelcake verdiend heeft
Ik woon ook onder Houten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:43 schreef Clubsoda het volgende:
Doe ik hoor, maar ik reageerde op TP's opmerking dat ze bij een pannenkoekenhuis onder Houten wat gaat eten. Dat zegt toch over jou verder niet zoveel?
Ah, ik snap het alquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:43 schreef Clubsoda het volgende:
Doe ik hoor, maar ik reageerde op TP's opmerking dat ze bij een pannenkoekenhuis onder Houten wat gaat eten. Dat zegt toch over jou verder niet zoveel?
Ik kom er heel vaakquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik woon ook onder Houten.![]()
Komt wel dichtbij zo
Ik zie net dat het 63 km eronder is, maar tóch!quote:
Dankje hahaquote:
Is leukquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankje haha
—- Ennuh ja eerder genoemde plek daar gaan we eten.
Ik ben benieuwd. Minder heksenketel is goed. Want oud vrouwtje en Corona enzulks. Maarja kan het mens niet eeuwig binnen houden toch?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Is leukMinder heksenketel dan Rhijnauwen vind ik.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Eens hoor.
En je hoeft nu niet te delen want ziek.
Ik probeer al een paar weken op een soort van "minder eten" regime te komen... maar dan zit ik om half 3 met geeuwhonger te werken...quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Amadeus was een super leuke filmEn daar zie je idd in dat hij ziek wordt en in een armengraf terecht komt
Ik geloof niet dat ik ooit in Houten ben geweestWel zin in pannenkoeken
Maar even serieus op dieet atm
Niet met vastenregimes.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeer al een paar weken op een soort van "minder eten" regime te komen... maar dan zit ik om half 3 met geeuwhonger te werken...
Hoe los jij dat op? Komkommer erin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Film is een jaar voor jij geboren werd gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Is Amadeus met die hoge stem en dat aparte enthousiaste karakter? Vond ik ook erg leuk, wel lang geleden zeg dat ik die heb gezien.
Nee, modd(er)enquote:
Zoute crackers op net hierquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeer al een paar weken op een soort van "minder eten" regime te komen... maar dan zit ik om half 3 met geeuwhonger te werken...
Ik heb nooit geeuwhonger. Ik weet niet wat dat is. Ik heb alleen maar onbedwingbaar sterke behoefte aan veel en kcalrijk voedsel, ook nadat ik al 6 boterhammen op hebquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:
Juh voor tegen het baggerenquote:
Geeuwhonger: fysiek hunkeren naar eten, lichte vorm van maagzuur soms, niet te stillen met water.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nooit geeuwhonger. Ik weet niet wat dat is. Ik heb alleen maar onbedwingbaar sterke behoefte aan veel en kcalrijk voedsel, ook nadat ik al 6 boterhammen op hebDaar gaat komkommer niet tegen helpen
Ik neem dan een kaasstengel, of een paar gezouten toastjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geeuwhonger: fysiek hunkeren naar eten, lichte vorm van maagzuur soms, niet te stillen met water.
Dat had ik voor ik begon met IFquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geeuwhonger: fysiek hunkeren naar eten, lichte vorm van maagzuur soms, niet te stillen met water.
Kan je het nog een hype noemen? Volgens mij wordt het echt al heel lang gedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:04 schreef Blues het volgende:
Oh ja IF, ook zo'n hype
Om 3 uur wat yoghurt of kwark. Eiwitjes galoreWeg is je trek.
Exactquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur samen of snachts?
Ja dit is lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ken ook wel de ik-verveel-me-en-het-is-pas-halverwege-de-middaghonger. Klinkt als die van @fietsie . Ik pak dan een kop koffie tegenwoordig. Of een cracker of stuk fruit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ken alleen maar bibberhonger. En lekkere trek
Vanavond maak ik bobobtie
Deze vakantieweek let ik ook nergens op.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan ik eet alles wat los en vast zit. Niet heel goed. Het is maar goed dat ik tegenwoordig veel loop voor mijn werk.
Nu lasagne saus maken alvast voor morgen.
Hmm hier langzaam maar zeker negatieve coronakilo’s aan het genereren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan ik eet alles wat los en vast zit. Niet heel goed. Het is maar goed dat ik tegenwoordig veel loop voor mijn werk.
Nu lasagne saus maken alvast voor morgen.
Wat doe je erop?quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor vanavond ook nog pizza maken.. lekkere planning heb ik :’) nou ja als hij maar af is voor widm
Dat schaarde ik onder lekkere trekquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel de ik-verveel-me-en-het-is-pas-halverwege-de-middaghonger. Klinkt als die van @:fietsie . Ik pak dan een kop koffie tegenwoordig. Of een cracker of stuk fruit.
Lekker![]()
Ik heb één keer bobotie gemaakt en toen geconstateerd dat ik het te veel moeite vond
Hoe maak je veganistische bobotie? Ik vind gehakt, ei en zuivel vrij nadrukkelijk aanwezig daarin eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel de ik-verveel-me-en-het-is-pas-halverwege-de-middaghonger. Klinkt als die van @:fietsie . Ik pak dan een kop koffie tegenwoordig. Of een cracker of stuk fruit.
Lekker![]()
Ik heb één keer bobotie gemaakt en toen geconstateerd dat ik het te veel moeite vond
Dat was destijds vegetarisch. Zuivel en gehakt zijn vrij makkelijk te vervangen (soja/haverroom, vegagehakt), ei heb ik er toen maar doorheen gedaan want ik wist niks beters. Ik zou het nu ook niet weten eigenlijk. Nóg een reden om het niet te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe maak je veganistische bobotie? Ik vind gehakt, ei en zuivel vrij nadrukkelijk aanwezig daarin eigenlijk
Ja zo vervangen kan wel, maar echt lekkerder wordt het daar niet van denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat was destijds vegetarisch. Zuivel en gehakt zijn vrij makkelijk te vervangen (soja/haverroom, vegagehakt), ei heb ik er toen maar doorheen gedaan want ik wist niks beters. Ik zou het nu ook niet weten eigenlijk. Nóg een reden om het niet te maken.
Je hebt tegenwoordig ook wel vegagehakt dat zich in gehaktballen en burgers laat vormen, maar toen had je alleen het soja-kruimgehakt en dat wordt ook geen lekkere structuur in bobotie inderdaad. Dan moet er veel meer ei en vet bij om het een beetje smeuïg en samenhangend te krijgen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo vervangen kan wel, maar echt lekkerder wordt het daar niet van denk ik
Maar idd, beter dan maar op andere gerechten richten
Wauw haha, wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
Ik ga zo 10 kg parelsuiker bestellen omdat dat goedkoper is dan de 1 kg die ik nodig heb, als ik 2 x 500 gram bestel
Ja het bestaat wel, en de textuur is redelijk, maar de smaak gewoon echt niet te pruimen vind ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook wel vegagehakt dat zich in gehaktballen en burgers laat vormen, maar toen had je alleen het soja-kruimgehakt en dat wordt ook geen lekkere structuur in bobotie inderdaad. Dan moet er veel meer ei en vet bij om het een beetje smeuïg en samenhangend te krijgen.
A (vegetariër) maakt nog wel eens bobotie, maar vooral omdat hij nooit weet wat hij moet koken en dan maar teruggrijpt op zijn wereldgerechten-repertoire
Suikerwafels makenquote:
Ik ken ook vooral de Knorr variant jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
Het enige wat mij echt goed preventief tegen middaghonger helpt is een grote koffie verkeerd met zo'n enorme cookie zeg maar, bij voorkeur een oat cookie. Maar omdat nou elke dag te eten![]()
De bobotie komt trouwens omdat we een Duits kookprogramma zaten te kijken (zo eentje waarbij 5 mensen een week lang om de beurt voor elkaar koken en dan aan het eind van de week heeft iemand de meeste punten). En daar deden ze heel opgewonden over bobotie (wat is dat nou?!![]()
![]()
) en tot mijn verbazig kent mijn lief het ook niet, terwijl het bij ons het meest doorgesneden karige studentenvoer is. Dus toen moest ik het maar een keer laten proeven.
Die spareribs klinken wel awesome. Cherry cola is de beste colaquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze vakantieweek let ik ook nergens op.
Net spareribs op
Ah, das perfekte Dinner? Kijken wij bij vlagen graag. Vooral de wer ist die Profi afleveringen...quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
Het enige wat mij echt goed preventief tegen middaghonger helpt is een grote koffie verkeerd met zo'n enorme cookie zeg maar, bij voorkeur een oat cookie. Maar omdat nou elke dag te eten![]()
De bobotie komt trouwens omdat we een Duits kookprogramma zaten te kijken (zo eentje waarbij 5 mensen een week lang om de beurt voor elkaar koken en dan aan het eind van de week heeft iemand de meeste punten). En daar deden ze heel opgewonden over bobotie (wat is dat nou?!![]()
![]()
) en tot mijn verbazig kent mijn lief het ook niet, terwijl het bij ons het meest doorgesneden karige studentenvoer is. Dus toen moest ik het maar een keer laten proeven.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]First
Ah, das perfekte Dinner? Kijken wij bij vlagen graag. Vooral de wer ist die Profi afleveringen...
Je maakt het wel met cola + kersen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die spareribs klinken wel awesome. Cherry cola is de beste cola
Goed idee, vanavond even deeg maken zodat we ermee kunnen ontbijtenquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Suikerwafels maken
Bij geschikte uitkomst moet ik het voor mijn hele team op werk maken ook
Oh haha, klinkt alsnog topquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je maakt het wel met cola + kersen.
Maar kan vast ook met cherry cola
Welk recept gebruik jij?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed idee, vanavond even deeg maken zodat we ermee kunnen ontbijten
Ah, wij hebben onze suikerwafels gewoon gemaakt met platgemepte suikerklontjes, ging ook. Heel lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Suikerwafels maken
Bij geschikte uitkomst moet ik het voor mijn hele team op werk maken ook
Je moet echt die parel suiker hebben, zonder is het niks:quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Welk recept gebruik jij?
(Ik heb nog niets voorbereid, van de week eens maken denk ik)
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, want ik heb Amadeus 500x geziendaar wordt hij aan het einde gewoon *hoppa* in een gat gekieperd, schepjr kalk erover en klaar. Tragisch.
g heeft de film gevonden en kijken nu een stuk as we speakquote:
Oh met water, dat had ik niet verwacht, ik dacht met melk ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet echt die parel suiker hebben, zonder is het niks:
7gr droge gist oplossen in 75gr lauw water
Giet dit bij 150gr bloem +35gr suiker +1 ei + 10gr gesmolten boter
Mixen tot homogene massa
Strooi hierop 100gr bloem + 90 gr gesmolten boter + snuf zout
15 minuten laten staan
Mix alles tot een deeg, nogmaals 15 minuten laten staan
Handje parelsuiker erdoor, beetje op gevoel dat het goed verdeeld is.
Maak 4 bollen en bak 8 minuten op hoogste stand
Wat is er dan mis met witte benen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:21 schreef Candaasje het volgende:
Vanavond eten we risotto![]()
Vanmiddag bij een zaakje genaamd 'pesto lab' heerlijke pesto gevonden, en als lunch er stukken brood in gedompeld![]()
Verder zal ik nooit meer klagen over witte benen.
Ik weet niet door wat ik gisteravond of vannacht te grazen ben genomen, maar beide benen, zowel onder- als bovenbenen zitten vol met rode bulten.
Ik moest er ergens wel een beetje om grinniken, God straft ijdelheid onmiddellijk, maar het jeeeeeeeukt al de hele dag echt verschrikkelijk.
Edit: kan ook wel zonder plaatje
Ja heerlijk! Maar idd zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Bobotie van knorr. Ooit een Zuid Afrikaanse kok erover verteld..hij keek heel moeilijk. 1 keer gehad bij een vriendin en ik maak het maar gewoon zelf, zo ontzettend veel lekkerder
Ik vind deze altijd mega lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh met water, dat had ik niet verwacht, ik dacht met melk ofzo.
Ik ga het proberen! Als ik de parelsuiker heb dus ja.
Heb wel greinsuiker maar dat is echt te fijntjes.
Opgeslagen, dank!
Wat zal je lekker ruiken straksquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:04 schreef Kreator het volgende:
Bbq restaurant. In boeren dorpjes bestaat het kennelijk nog.
[ afbeelding ]
(Wel goed vlees trouwens)
Have fun!quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
g heeft de film gevonden en kijken nu een stuk as we speak![]()
Ach wat lief en goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kuiken trok net zijn spaarpot open om geld te doneren voor een slaapzak voor kindjes in Moria
Ik hou van jouw kuiken. Vriendin van mij heeft 2 slaapzakken gekocht bij een legerdump en is bezig er nog twee te laten doneren (ik zou dat niet kunnen zij wel).quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kuiken trok net zijn spaarpot open om geld te doneren voor een slaapzak voor kindjes in Moria
Zo moest ik aardbeien jam weggooien, zelfs sterke mannen hier in de flat (heb er 3 gevraagdquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:22 schreef Aure het volgende:
Ik had laatst appelmoes geweckt en nu wil de pot met geen mogelijkheid open
Dan tik ik de rand van het deksel tegen de buitenmuur, op een paar plekken van het deksel dan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:22 schreef Aure het volgende:
Ik had laatst appelmoes geweckt en nu wil de pot met geen mogelijkheid open
Ook niet als je met een mes onder de rand van de deksel gaat? Vaak vervormt je deksel iets, maar dan krijg je 'm in ieder geval nog open. (Neem geen mes dat je dierbaar is.)quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo moest ik aardbeien jam weggooien, zelfs sterke mannen hier in de flat (heb er 3 gevraagd) kregen het niet open
Blikopeners hebben vaak ook een haakje wat onder de deksel kan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ook niet als je met een mes onder de rand van de deksel gaat? Vaak vervormt je deksel iets, maar dan krijg je 'm in ieder geval nog open. (Neem geen mes dat je dierbaar is.)
Oh daar is dat haakje voor?!quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Blikopeners hebben vaak ook een haakje wat onder de deksel kan.
Ik kijk ook nooit, maar een goede kennis zit nu op Moria en heeft het knulletje gevonden. Mocht je inside info willen kan je hem volgen op fb, Matthias voor de Poorte of Changing Stories (zijn project)quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:28 schreef Clubsoda het volgende:
Er kwam uiteindelijk 3 euro uit de spaarpot rollen, maar het gaat om de gedachte![]()
Ik vul de rest aan. Jeugdjournaal kijken we sporadisch, maar goede om in de gaten te houden Kaatje!
De heren hebben van alles gebruikt incl echt gereedschap, warm water, koud water, niets luktequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ook niet als je met een mes onder de rand van de deksel gaat? Vaak vervormt je deksel iets, maar dan krijg je 'm in ieder geval nog open. (Neem geen mes dat je dierbaar is.)
Was het bij mij maar alleen in de vakantie :’) heb pas in oktober vakantiequote:Op zaterdag 12 september 2020 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze vakantieweek let ik ook nergens op.
Net spareribs op
Lekker bezigquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hier langzaam maar zeker negatieve coronakilo’s aan het genereren.
Niet dat ik spontaan slank ben... maar evengoed niet onprettig
hmm heerlijk ik houd van Curry’squote:Op zaterdag 12 september 2020 17:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat doe je erop?
Ik heb Thaise curry op staan. Met linzen, wortel, taugé, paprika en erwtjes. Lekker kleurrijk
Ahhhquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:45 schreef Aure het volgende:
Het is een glazen beugelpot met rubberen ring
Dat is de afdeling voor de sponsoren. Dit is de afdeling Jaar en tweejaars abo, maar slechts een paar keer per jaar komen. Zij zorgen er voor dat de rest wel goed kan trainen onder begeleiding van een goede trainer.quote:Op zaterdag 12 september 2020 07:32 schreef Lonaa het volgende:
Die foto is alles wat ik haat aan een reguliere sportschool.
Goedemorgen.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was het bij mij maar alleen in de vakantie :’) heb pas in oktober vakantie
Hoe kun je die niet open krijgen dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:45 schreef Aure het volgende:
De rubberen ring geeft gewoon echt niet meequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe kun je die niet open krijgen dan?
Dat durfden we niet, we waren bang dat alle jam erdoor zou spuitenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:40 schreef Sarabi het volgende:
Als je het potje niet langer wil bewaren kan je ook een gaatje in het deksel maken.
Ja, dat zeg je nu pas😂quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:45 schreef Aure het volgende:
Met mijn witte benen in mijn hoofd heel veel. Dat is de 15jarige in mij die naar boven komt als ik me niet op mijn gemak voel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met witte benen?
Wat tofquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Geen chocoladetaart of brownie die je erbij kunt serveren?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:56 schreef Aure het volgende:
Hij staat nu in de stoomoven, kijken of de onderdruk verdwijnt als ie een tijdje goed verwarmd is. Heb ik daarna meteen warme appelmoes
Ja anders was ik al lang nog dikker dan dat ik nu al benquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Ach jij beweegt wel echt heel veel
Ieuwquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen chocoladetaart of brownie die je erbij kunt serveren?
Brownie is altijd leuk toch.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmmm Brownie. Zou dat leuk zijn voor verjaardag ipv taart?
Maak dezequote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
nee lijkt mij ooo geen goede combinatie haha.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Brownie is altijd leuk toch.
Ok, niet echt bij appelmoes.
Nee geen drank er in. Weer dat het waarschijnlijk vervliegt hoor maar een vriend van mij is nu het een half jaar clean.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
M
[..]
Maak deze![]()
https://kokrobin.wordpres(...)-chocolate-brownies/
Ik ken alleen jouw trouwfoto's maar daar was je niet dikquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja anders was ik al lang nog dikker dan dat ik nu al ben
Beter dan taart zou ik zeggen, maar ik ben niet zo van taartenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zoute pinda's eten. Vet en eiwitten, is je maag weer even bezig met iets dat niet meteen een insuline piek geeft.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier blijft veel alcohol in zitten dus dat is geen optie dan nee in dit gevalquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
nee lijkt mij ooo geen goede combinatie haha.
[..]
Nee geen drank er in. Weer dat het waarschijnlijk vervliegt hoor maar een vriend van mij is nu het een half jaar clean.
Maar heb een heel goed recept ooit eens via hier gekregen geloof ik en die is zo zo goed
Eigenlijk voor de blikjes koffiemelk. Van die eeuwig houdbare zooi voor op de camping. 2 Gaatjes er in maken en je kon de melk er uit krijgen zonder de hele tafel onder te knooien.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:10 schreef Clubsoda het volgende:
Even op de kop en in bakje water zetten. Dan nog een poging wagen de rubber ring te bewegen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:51 schreef Aure het volgende:
[..]
De rubberen ring geeft gewoon echt niet mee
Hij heeft een tijdje in de stoomoven gestaan en nu heb ik warme appelmoesquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Even op de kop en in bakje water zetten. Dan nog een poging wagen de rubber ring te bewegen.
Zit nu waarschijnlijk vast geplakt.
De grote vraag alleen.... in de pot om enkel naar te kunnen kijken, of ook uit de pot?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje in de stoomoven gestaan en nu heb ik warme appelmoes
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De grote vraag alleen.... in de pot om enkel naar te kunnen kijken, of ook uit de pot?
Goede vraagquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De grote vraag alleen.... in de pot om enkel naar te kunnen kijken, of ook uit de pot?
Toen was ik net iets lichter dan nu.. maar ook dik hoor gewoon een goede jurkquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken alleen jouw trouwfoto's maar daar was je niet dik
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter dan taart zou ik zeggen, maar ik ben niet zo van taarten
quote:Waar de natie
bietjes eet
bikt Rotterdam
z'n kroten
Vandaar dat hier
de krotenkoker
heerst waar elders
in den lande
de zakkenwasser
prevaleert
(c) Deelder.
‘truste!quote:
JFlip uiteindelijk nog even een waardevol afscheid gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker dagje vandaag. Afgesloten met tapas![]()
De overleden oom heeft trouwens 3 weken in zijn huis gezeten voor hij werd gevonden. Het ziet er naar uit dat hij niet heeft geleden.
Blijft een naar idee, dat iemand zo eenzaam is dat het zo lang duurt voordat men de dode vindt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
De overleden oom heeft trouwens 3 weken in zijn huis gezeten voor hij werd gevonden. Het ziet er naar uit dat hij niet heeft geleden.
Ze mochten volgens een opgesteld schema met maximaal zes man een paar minuten bij de kist. Daarna met de hele club lunchen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
JFlip uiteindelijk nog even een waardevol afscheid gehad?
Het is het hele ding he; de lunch gesprekken kunnen soms ook net dat verschil maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze mochten volgens een opgesteld schema met maximaal zes man een paar minuten bij de kist. Daarna met de hele club lunchen.
Het was prima zo, zei J. Eigenlijk beter dan in een zaaltje naar toespraken luisteren.
Ja hè? Deze man had echt overal ongeluk mee, echt sneu. Vrouw heel jong overleden. Tweede vrouw bleek lesbisch en hij kon voor haar schulden opdraaien. Overal waar hij werkte ging het bedrijf failliet enzo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft een naar idee, dat iemand zo eenzaam is dat het zo lang duurt voordat men de dode vindt.
O er is eigenlijk geen verdriet ofzo. Het is sneu, en zonde. Maar niet veel meer. Het was wel een aardige kerel maar je kunt eigenlijk niet spreken van een band tussen J en de oom.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is het hele ding he; de lunch gesprekken kunnen soms ook net dat verschil maken.
Dat is ook wat ik eigenlijk bedoelde; de sociale interactie met de groep op zo'n dag kan waardevol zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
O er is eigenlijk geen verdriet ofzo. Het is sneu, en zonde. Maar niet veel meer. Het was wel een aardige kerel maar je kunt eigenlijk niet spreken van een band tussen J en de oom.
Die kant van de familie is een heel leuke club die veel te weinig contact heeft. De lunch was gewoon heel gezellig. Ik vond het jammer dat ik niet mee mocht, ik had ze graag weer gezien.
Ik zie het nu ik beter leesquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik eigenlijk bedoelde; de sociale interactie met de groep op zo'n dag kan waardevol zijn.
Misschien lag hij in een plastic lijkzak. Maar triest ja, 3 weken in je huis liggen voor iemand je vindt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie het nu ik beter lees
We vragen ons wel af of het lichaam echt in de kist lag. Er was geen stank. Mijn schoonmoeder is eens op een uitvaart geweest van iemand die niet tijdens een hittegolf weken aan het ontbinden was maar wel pas na een tijdje gevonden is. Volgens schoonmoeder kon je dat enorm goed ruiken.
Zeker raar. Zo'n zak zou kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien lag hij in een plastic lijkzak. Maar triest ja, 3 weken in je huis liggen voor iemand je vindt.
Toch een rare dag zo voor J. Onwezenlijk moment voor een uitvaart ook, zo met de coronamaatregelen.
Bleh dat is waardeloos. Is er wel een beetje "aanloop" ? Of ook nog eens een stille avond?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me echt net een zombie op het werk. Eerst heel weinig geslapen, minder dan 4 uur. En toen ik vanavond nog weer probeerde te slapen viel ik maar niet in slaap. Tot ca 20.45 en mijn wekker ging om 21.00Al 3 bakken koffie op.
Er zijn mensenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef fietsie het volgende:
Bleh dat is waardeloos. Is er wel een beetje "aanloop" ? Of ook nog eens een stille avond?
Gelukkig maar, anders is wakkerblijven helemaal een dingetjequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn mensenMaar ik ben er ook nog maar net.
Bluh, sterkte dan maar! Enig idee hoe het kwam dat je zo weinig sliep?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me echt net een zombie op het werk. Eerst heel weinig geslapen, minder dan 4 uur. En toen ik vanavond nog weer probeerde te slapen viel ik maar niet in slaap. Tot ca 20.45 en mijn wekker ging om 21.00Al 3 bakken koffie op.
Wat een ding om je af te vragen wel!quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We vragen ons wel af of het lichaam echt in de kist lag. Er was geen stank. Mijn schoonmoeder is eens op een uitvaart geweest van iemand die niet tijdens een hittegolf weken aan het ontbinden was maar wel pas na een tijdje gevonden is. Volgens schoonmoeder kon je dat enorm goed ruiken.
Schouderpijn, kan alleen op mijn rug liggen (enthousiaste buikslaperquote:Op zondag 13 september 2020 00:30 schreef minilot het volgende:
Bluh, sterkte dan maar! Enig idee hoe het kwam dat je zo weinig sliep?
Jup, en op basis van hetzelfde weegt J. momenteel voor het eerst in de 21 jaar dat ik met 'm samen ben onder de 120 kiloquote:Op zondag 13 september 2020 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg vooral zin in eten als ik aan het eten ben. Zonder eten gaat makkelijker.
Met die schouder werd ik een paar weken geleden zo wakkerquote:Op zondag 13 september 2020 01:17 schreef minilot het volgende:
Jup, en op basis van hetzelfde weegt J. momenteel voor het eerst in de 21 jaar dat ik met 'm samen ben onder de 120 kilo
Wil je een ei kwijt over je maalonderwerp?En jeuj voor nobele Jross
![]()
En hoe kom je aan een zo zere schouder?![]()
Ook een fijn tijdstipquote:Op zondag 13 september 2020 07:16 schreef Aure het volgende:
Kusjes voor iedereens gepieker of gemaal
Hier sliep 't kind eindelijk weer es door. Riep ie om kwart voor 7 de katbleek die laatste op zijn kamer te hebben geslapen dus die stond aan de deur te krabben
Ontbijtbuffet?quote:Op zondag 13 september 2020 08:06 schreef Lonaa het volgende:
Zo hotelontbijt bekijken.daarna bedenken wat te doen met de rest van de dag. Er zijn wat uurtjes over.
Ik ben wat verdwaald in de gekrochten van youtube en te moe om naar bed te gaanquote:Op zondag 13 september 2020 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat heerlijk voor de prima slapers. Hopelijk is het @:Isabeau nu ook gegund. Ik vond 5.30 wakker niet echt leuk, daarna nog wat gedoezeld toch nu maar met de krant op de bank.
Hopelijk straks even in de zon op t balkon
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh met water, dat had ik niet verwacht, ik dacht met melk ofzo.
Ik ga het proberen! Als ik de parelsuiker heb dus ja.
Heb wel greinsuiker maar dat is echt te fijntjes.
Opgeslagen, dank!
Ja, hallo, dit ziet er verdomde lekker uit en behalve een bevestiging van een bestelling voor allerlei bakzut heb ik dus nu dit niet hèquote:
Zo'n feest en die omgeving zijn lekkere mismatch ook, maar goed... Vandaag bijkomen dusquote:Op zondag 13 september 2020 08:50 schreef sigme het volgende:
Mogge. Een dorp ergens in de omgeving - niet ons dorp, dus zeker verder dan 5 km weg! had dorpsfeest zo te horen. Dat doen ze hier met keiharde muziek. Amerikaanse rap ofzo. Met veel bas.
Vanaf middernacht tot pak ‘m beet kwart voor negen ‘s ochtends.![]()
Zonder geluid was het een mooie ochtend.
[ afbeelding ]
En een mooie ochtendspin op de foto. De spin staat er niet heel goed op, ik heb wel een betere foto van spin, maar deze foto is mooier.
[ afbeelding ]
Vers brood is ook goddelijkquote:Op zondag 13 september 2020 08:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, hallo, dit ziet er verdomde lekker uit en behalve een bevestiging van een bestelling voor allerlei bakzut heb ik dus nu dit niet hè![]()
![]()
![]()
Ik gisteravond wel zuurdesembrood gebakken, daar ook wel zin in met oude kaas of een lik Nutella![]()
Eetse daar!
Zo, die feesten de hele nacht dusquote:Op zondag 13 september 2020 08:50 schreef sigme het volgende:
Mogge. Een dorp ergens in de omgeving - niet ons dorp, dus zeker verder dan 5 km weg! had dorpsfeest zo te horen. Dat doen ze hier met keiharde muziek. Amerikaanse rap ofzo. Met veel bas.
[ afbeelding ]
En een mooie ochtendspin op de foto. De spin staat er niet heel goed op, ik heb wel een betere foto van spin, maar deze foto is mooier.
[ afbeelding ]
'Amerikaans rap' past niet in dit plaatje nee.quote:Op zondag 13 september 2020 08:52 schreef Molo het volgende:
Zo'n feest en die omgeving zijn lekkere mismatch ook, maar goed... Vandaag bijkomen dus
Dat zo'n feest door is gegaan zeg.quote:Op zondag 13 september 2020 08:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat het burenfestijn niet door, doen we wél een Burenoverleg over het volgende gezamenlijke bouwproject. Buiten. met 18 mensen.quote:Op zondag 13 september 2020 09:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zo'n feest door is gegaan zeg.
Mijn zusje woont in Spanje en daar is echt alles afgelast.
Zekerquote:Op zondag 13 september 2020 09:24 schreef Tele6 het volgende:
Om het echt coronaproof te maken moet ik ook afstand houden van hun hondje denk ik hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |