Ik ben nog nooit in een sportschool geweestquote:Op zaterdag 12 september 2020 07:32 schreef Lonaa het volgende:
Die foto is alles wat ik haat aan een reguliere sportschool.
Goedemorgen.
Waar zit het probleem?quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij gaan vast een wijnrek kopen voor het nieuwe huis.
Als we daar contractueel ooit nog gaan uitkomen that is.. wat een geneuzel.
Je zou bijna denken dat hij het niet wil verkopen.
Dan kan je hem ook onbedrukt laten, hij kan het toch niet zienquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
We hebben ook de knoop over de baam doorgehakt. Het wordt Rocketmango dus er komt waarschijnlijk iets Elton Johnachtigs op het etiket
Het is geen Stevie Wonderquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan kan je hem ook onbedrukt laten, hij kan het toch niet zien
Niet dat ik weet? Draagt wel grote brillen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh Elton John is ook blind toch?
Nee, joh!quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh Elton John is ook blind toch?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, zijn kledingkeuze lijkt inderdaad op blindheid gebaseerd
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, zijn kledingkeuze lijkt inderdaad op blindheid gebaseerd
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. G heeft nu ook een loopneus en keelpijn en die kleine hoest lekker door. Maandag mogen ze voor een coronatestIk mocht niet want geen nog geen klachten
Sterkte!quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. G heeft nu ook een loopneus en keelpijn en die kleine hoest lekker door. Maandag mogen ze voor een coronatestIk mocht niet want geen nog geen klachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Dotteke...grote vraag: wie lokte je? Ben je een kook- of bakmensch?
En was je al een lurker hier, dan hoeven wij ons niet voor te stellen...
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:31 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond: dus pannenkoek appel, spek en bergje gember.
Een (bijna) zwart ijsje pure chocolade op limoncello ijs.
En een bok van de Veluwe...ken je het, Anthraxx?Nee, nog niet gehad. Wij hebben hier een lokale hop plantage en een lokaal biertje, die drink ik wel regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Dotteke...grote vraag: wie lokte je? Ben je een kook- of bakmensch?
En was je al een lurker hier, dan hoeven wij ons niet voor te stellen...![]()
Neuh, het was ‘ijs’. Slordig dat er stukjes ijs inzat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:
Rondje markt gedaan, horlogebandje laten vervangen. Geen van de lekkere dingen van de markt gekocht, al waren sommige erg aantrekkelijk (verse stroopwafels).
@:AnneX was het chocolade sorbet? Dat heb ik wel eens op en was superlekker. Echt alleen maar de pure chocoladesmaak.
@:PdeHoog balen
Musicals, the horror.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb musical singalong opstaan.
Andere editie dan vorige jaren, minder publiek, afstand etc.
En men mag niet meezingen, vertellen de presentatoren. Maar wel klappen, stampen etc.
Niet meezingen met een sing-a-long...quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb musical singalong opstaan.
Andere editie dan vorige jaren, minder publiek, afstand etc.
En men mag niet meezingen, vertellen de presentatoren. Maar wel klappen, stampen etc.
Reactie publiek: ‘wooohooooo!!!!![]()
![]()
’
En daarom kun je zulke events dus nog niet met publiek organiseren.![]()
Ik ga me maar eens klaarmaken voor een Corona proof lunch met peettante.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om de bbq aan te stekencherry cola spareribs staan op het menu vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |