Ik ben nog nooit in een sportschool geweestquote:Op zaterdag 12 september 2020 07:32 schreef Lonaa het volgende:
Die foto is alles wat ik haat aan een reguliere sportschool.
Goedemorgen.
Waar zit het probleem?quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij gaan vast een wijnrek kopen voor het nieuwe huis.
Als we daar contractueel ooit nog gaan uitkomen that is.. wat een geneuzel.
Je zou bijna denken dat hij het niet wil verkopen.
Dan kan je hem ook onbedrukt laten, hij kan het toch niet zienquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
We hebben ook de knoop over de baam doorgehakt. Het wordt Rocketmango dus er komt waarschijnlijk iets Elton Johnachtigs op het etiket
Het is geen Stevie Wonderquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan kan je hem ook onbedrukt laten, hij kan het toch niet zien
Niet dat ik weet? Draagt wel grote brillen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh Elton John is ook blind toch?
Nee, joh!quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh Elton John is ook blind toch?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, zijn kledingkeuze lijkt inderdaad op blindheid gebaseerd
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, zijn kledingkeuze lijkt inderdaad op blindheid gebaseerd
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. G heeft nu ook een loopneus en keelpijn en die kleine hoest lekker door. Maandag mogen ze voor een coronatestIk mocht niet want geen nog geen klachten
Sterkte!quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. G heeft nu ook een loopneus en keelpijn en die kleine hoest lekker door. Maandag mogen ze voor een coronatestIk mocht niet want geen nog geen klachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Dotteke...grote vraag: wie lokte je? Ben je een kook- of bakmensch?
En was je al een lurker hier, dan hoeven wij ons niet voor te stellen...
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:31 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond: dus pannenkoek appel, spek en bergje gember.
Een (bijna) zwart ijsje pure chocolade op limoncello ijs.
En een bok van de Veluwe...ken je het, Anthraxx?Nee, nog niet gehad. Wij hebben hier een lokale hop plantage en een lokaal biertje, die drink ik wel regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Dotteke...grote vraag: wie lokte je? Ben je een kook- of bakmensch?
En was je al een lurker hier, dan hoeven wij ons niet voor te stellen...![]()
Neuh, het was ‘ijs’. Slordig dat er stukjes ijs inzat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:
Rondje markt gedaan, horlogebandje laten vervangen. Geen van de lekkere dingen van de markt gekocht, al waren sommige erg aantrekkelijk (verse stroopwafels).
@:AnneX was het chocolade sorbet? Dat heb ik wel eens op en was superlekker. Echt alleen maar de pure chocoladesmaak.
@:PdeHoog balen
Musicals, the horror.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb musical singalong opstaan.
Andere editie dan vorige jaren, minder publiek, afstand etc.
En men mag niet meezingen, vertellen de presentatoren. Maar wel klappen, stampen etc.
Niet meezingen met een sing-a-long...quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb musical singalong opstaan.
Andere editie dan vorige jaren, minder publiek, afstand etc.
En men mag niet meezingen, vertellen de presentatoren. Maar wel klappen, stampen etc.
Reactie publiek: ‘wooohooooo!!!!![]()
![]()
’
En daarom kun je zulke events dus nog niet met publiek organiseren.![]()
Ik ga me maar eens klaarmaken voor een Corona proof lunch met peettante.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om de bbq aan te stekencherry cola spareribs staan op het menu vanavond
Natuurlijk is dat verbod ook té treurig (de uitnodiging aan de mensen thuis om mee te zingen maakt dat echt niet beter) en zou voor mij een reden zijn niet te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Musicals, the horror.
Maar iets 'singalong' noemen en dan verbieden om mee te zingen is wel tegenstrijdig.![]()
Vandaag de laatste (meeneem- en boodschappen)lijstjes schrijven en dan spullen gaan klaarleggen om morgen mee te nemen. Een soort kamperen op zo'n boot houdt wel een beetje een complete verhuizing in.
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren bij de Jumbo marshmallow cola gekocht. Ben benieuwd.
Bijzonder.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren bij de Jumbo marshmallow cola gekocht. Ben benieuwd.
Omdat bier van zichzelf al niet mierzoet is?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ookal als het in bier kan waarom niet in cola.
Wat een inzicht toch weerquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:25 schreef AnneX het volgende:
Inbox: in oneindige wijsheid heeft de Commissie besloten, dat de Burendag niét
doorgaat./ 40 huishoudens.
Ik heb vroeger voor muziek op school de film Mozart gezien. Ik ga de podcast luisteren kijken of de film een beetje waarheidsgetrouw is. In de film ging hij ook een massagraf in idd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:27 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer een superleuke podcasttip voor jullie
Klassieke mysteries!
Afl. 1 gaat over Mozart. Hij heeft zijn requiem niet af kunnen schrijven omdat ie zelf dooTging op zijn 35e. VergiftigdDaar zijn allerlei vage en geheimzinnige theorieën over.
Wordt erg leuk gemaakt deze podcast. Ze reizen ook af naar Wenen bijv.
Wisten jullie dat er helemaal geen megagraf is? Van zo'n beroemde componist? En dat ie straatarm stierf?
etc etc etc.
Ik hou ervan
Geen dank
(ik ben podcastverslaafde tijdens het sporten..vandaar)
De maakster is getriggerd door de filmquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb vroeger voor muziek op school de film Mozart gezien. Ik ga de podcast luisteren kijken of de film een beetje waarheidsgetrouw is. In de film ging hij ook een massagraf in idd.
Das waarquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat bier van zichzelf al niet mierzoet is?
Ik vond het echt reuze interessant. Heeft iig indruk gemaakt toen en de middelbare school is voor mij toch ook alweer een jaar of 15 terugquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]
De maakster is getriggerd door de film
Ik wil de film natuurlijk nu ook zienKan me niet herinneren die gezien te hebben.
Er zal ongetwijfeld e.e.a. geromantiseerd zijn in zo'n film maar goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vond het echt reuze interessant. Heeft iig indruk gemaakt toen en de middelbare school is voor mij toch ook alweer een jaar of 15 terug
Ik heb ooit pannenkoekrecept geruild met iemand in de vs.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:41 schreef Blues het volgende:
Wij keken afgelopen week laat in de avond een afl. van James Martin in Frankrijk (24 kitchen serie, reis-en kookprogr)
Die maakte pannenkoeken... en het water liep ons in de mond.
Dus maakte g pannenkoeken, ergens rond 23.00
Zijn gewoon 24/7 goed
De Friese meren zitten er vol meequote:Op zaterdag 12 september 2020 12:35 schreef Blues het volgende:
Een speelgoedvis die beweegt![]()
[ afbeelding ]
De beste pannenkoeken!quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:00 schreef derLudolf het volgende:
Pannenkoeken, die had ik gister avond. Met boekweitmeel en voldoende spek
Hoe gaat het met het vasten?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
De beste pannenkoeken!![]()
Maar goed, ik support J. momenteel met z'n 48urige vasten (we zijn op de helft!) dus alles klinkt momenteel wel erg lekker![]()
Niettemin, boekweit + spek maken de lekkerste pannenkoeken die er zijn
Waarom?quote:[b]Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
Maar goed, ik support J. momenteel met z'n 48urige vasten (we zijn op de helft!) dus alles klinkt momenteel wel erg lekker![]()
Ik vind 16u altijd al heel watquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitstekendquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het vasten?
Jullie eten nu allebei dus 48 uur niks?
Wat maakt dat aanraders?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:27 schreef golfer het volgende:
Ach, mevrouw Hite is overleden.![]()
Heb haar leerzame boek in de jaren 70 met veel interesse gelezen.
Shere Hite rip.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:27 schreef golfer het volgende:
Ach, mevrouw Hite is overleden.![]()
Heb haar leerzame boek in de jaren 70 met veel interesse gelezen.
Dat lijkt me ook niet. Naar mijn idee is het weer de zoveelste afvalhype. Over een paar jaar is er weer iets anders.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:18 schreef Blues het volgende:
Om af te vallen is vasten niet zo'n strak plan voor je metabolisme.
En wéér nodig ook. Zulks een vertrutting overalquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Shere Hite rip.
Zij schreef “The Hite report”.inderdaad Molo over vrouwelijke én mannelijke seksualitet.
In de ‘Baas in eigen buik’ periode, feminisme op de barricaden.
Was hard nodig in die tijd.
Nu misschien minder relevant, maar geeft wel een mooi tijdsbeeld weer van de gedachtes in die tijd en met name haar progressieve denkbeelden omtrent het onderwerp.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
Wat maakt dat aanraders?
En nu nog relevant?
Over vrouwelijke seksualiteit enzo bedoel je toch?
Zekers, is ook zoquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu misschien minder relevant, maar geeft wel een mooi tijdsbeeld weer van de gedachtes in die tijd en met name haar progressieve denkbeelden omtrent het onderwerp.
Zekerquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu misschien minder relevant, maar geeft wel een mooi tijdsbeeld weer van de gedachtes in die tijd en met name haar progressieve denkbeelden omtrent het onderwerp.
Jullie hebben tot dusverre 12 (samen 24 dus) gevast?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze rekensomquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jullie hebben tot dusverre 12 (samen 24 dus) gevast?
Ik vind 10 uur per dag wel genoeg.
De mannelijke variant (uit 1981) staat hier ook nog tussen de boeken:quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:12 schreef minilot het volgende:
ZekerStaat hier, nou ja thuis, ook op de plank.
En dan bij voorkeur samen of snachts?quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jullie hebben tot dusverre 12 (samen 24 dus) gevast?
Ik vind 10 uur per dag wel genoeg.
Wat fijn voor haarquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan morgen pannenkoeken eten met de oma van mijn man. Is al 92 en komt eigenlijk sinds maart amper meer haar huis uit. En sindsdien is ze ook echt keihard achteruit gegaan.
Wilde eerste bij Rhijnauwen maar die zat kei vol dus hebben elders gereserveerd. Ze is zo blij dat we er even op uit gaan.
Ja is prachtig. Maarja we gaan nu bij een ander pannenkoekenhuis en dat is vast ook heel leuk. Geen idee meer waar dorpje in de polder onder Houten geloof ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn voor haar![]()
Rhijnauwen is mooi! Jammer dat t niet kon. Omgeving is ook zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |