Welkom in de spirituele wereld!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
#36 alweer, waar het voor het voor users als @:Summers en consorten wederom te lastig blijkt om inhoudelijk te discussiėren.
...van diepgravend onderzoek op youtube en feesboek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Welkom in de spirituele wereld!
Zolang het niet verifiėren valt, blijft het complot denken.quote:
Dat altijd tot de conclusie leidt dat je je maar het beste kunt terugtrekken in een bibliotheek met klassieke romans.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
...van diepgravend onderzoek op youtube en feesboek.
Niet doen man! Je blijft hier lachenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
Weekje mee gekeken hier. Ik schud meewarig mijn hoofd en klik pl stop volgen
Msm journalisten zijn doortrapt slechte mensen. Zij geven de evil do'ers het platform van dood en desctructie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zolang het niet verifiėren valt, blijft het complot denken.
anders was het MSM ... toch?
.. En het is nog maar level 1.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
Weekje mee gekeken hier. Ik schud meewarig mijn hoofd en klik pl stop volgen
Vrije geesten ja? Jullie zitten redelijk vast qua denkwijzequote:
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Msm journalisten zijn doortrapt slechte mensen. Zij geven de evil do'ers het platform van dood en desctructie.
Als zij godverdomme hun werk zouden dan was de coronahoax nooit kunnen beginnen.
Of waren de oorlogen in Vietnam en Irak nooit gestart.
Als de matrix zo pixelachtig is!... had ik het al veel eerder gemerktquote:
Die de wereld besturen en Big Money niemand. Als dan toch iemand dan is Putin de meest integere streegquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?
Het ""gewone"" volkquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?
Dat klinkt ook als een nogal vast understatement.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Vrije geesten ja? Jullie zitten redelijk vast qua denkwijze
Niet helemaal. De linksstemmer is niet goed snikquote:
Daar heb je weer zo'n conformdenkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer een drukke dag voor de revolutie erop zitten?
Oh ja, even vergeten dat er 'geen grens aan waarnemen zit'.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n conformdenker
Als niet vermogende Jan Modaal rechts stemmen is nog dommer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet helemaal. De linksstemmer is niet goed snik
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.quote:
Jammer he dat mensen je wereldbeeld ( illusie ) niet meer geloven , dat komt ook NOOIT MEER TERUG . De 1 is wat sneller dan de ander om de illusie achter zich te laten . Geeft niet hoor doe jij het maar in jouw tempoquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:54 schreef How het volgende:
[..]
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.
Man man man, het is toch duidelijk dat jij niet tevreden bent met je leven, en door middel van complottheorieėn de schuld daarvan buiten jezelf probeert te zoeken.
Inderdaad. Ik krijg hopelijk pas last van irreversibele hersenschade als de Alzheimer die in mijn familie spookt uiteindelijk toeslaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Jammer he dat mensen je wereldbeeld ( illusie ) niet meer geloven , dat komt ook NOOIT MEER TERUG . De 1 is wat sneller dan de ander om de illusie achter zich te laten . Geeft niet hoor doe jij het maar in jouw tempo![]()
waarom doet men zo bijster slecht onderzoek in hoe wereld 'functioneert' en hoe zo is als het is. Dat we nu aan de vooravond van een burgeroorlog zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:54 schreef How het volgende:
[..]
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.
Man man man, het is toch duidelijk dat jij niet tevreden bent met je leven, en door middel van complottheorieėn de schuld daarvan buiten jezelf probeert te zoeken.
Ik denk dat artsen zullen zeggen gezond en gevarieerd eten, zorgen voor een niet te vieze en niet te steriele omgeving voor je kind, en voldoende bewegen.quote:
Juist niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat artsen zullen zeggen gezond en gevarieerd eten, zorgen voor een niet te vieze en niet te steriele omgeving voor je kind, en voldoende bewegen.
Die dingen hierboven bevorderen je immuunsysteem niet, vaccinaties gebruiken je immuunsysteem, de andere zaken zorgen vooral voor verlichting als je immuunsysteem al druk aan het werk is.
Interessant!quote:
Hail Caeser of Rome!quote:
Ik denk dat we überhaupt niet te veel in de dualiteit van kwaad en goed moeten gaan hangen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, weer een lange harde dag in de revolutionaire strijd tegen het kwaad...
Was weer afzien, zie ik.
Oop-arts worden structureel gecensureerd en weggehoond.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:47 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Interessant!
Zijn inderdaad nogal wat ontdekkingen gedaan van nogal grote skeletten van volkeren die vroeger geleefd hebben.
Bijvoorbeeld rondom Sonora in Mexico.
https://northcountydailystar.com/the-giants-of-mexico/
Eens. Dat neemt echter niet weg dat als je aantoonbare krankzinnigheid tegenkomt zoals flat earthers, klimaatveranderingontkenners of anti-vaccers dat je dat moet benoemen en bestrijden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik denk dat we überhaupt niet te veel in de dualiteit van kwaad en goed moeten gaan hangen.
Onderzoekend bezig zijn of het nou met complottheorieėn, verborgen geschiedenis of het voorspellen van economische systemen te maken heeft.
Als je jezelf niet te veel laat leiden door een vorm van strijd tegen datgeen wat zich in jouw ogen als kwaad manifesteert kun je veel meer leren en ontdekken.
Maar dan moet geschiedenis wel met open ogen en van alle viewpoints bekeken worden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik denk dat we überhaupt niet te veel in de dualiteit van kwaad en goed moeten gaan hangen.
Onderzoekend bezig zijn of het nou met complottheorieėn, verborgen geschiedenis of het voorspellen van economische systemen te maken heeft.
Als je jezelf niet te veel laat leiden door een vorm van strijd tegen datgeen wat zich in jouw ogen als kwaad manifesteert kun je veel meer leren en ontdekken.
Klimaat en vaccin berust op hyperbedrog. Kennelijk heb je ipcc data-fraude gemist.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Dat neemt echter niet weg dat als je aantoonbare krankzinnigheid tegenkomt zoals flat earthers, klimaatveranderingontkenners of anti-vaccers dat je dat moet benoemen en bestrijden.
Grappig trouwens dat die lieden vaak
Ik geloof persoonlijk in een ronde aarde en ook geloof ik dat het klimaat verandert.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Dat neemt echter niet weg dat als je aantoonbare krankzinnigheid tegenkomt zoals flat earthers, klimaatveranderingontkenners of anti-vaccers dat je dat moet benoemen en bestrijden.
Grappig trouwens dat die lieden vaak ook meerdere van dat soort waanideeėn tegelijk hebben
Wat is de staatsversie van de geschiedenis van de Romeinse Republiek?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar dan moet geschiedenis wel met open ogen en van alle viewpoints bekeken worden.
Niet met eyes-wide-shut one-sided staatsversie.
Het klimaat veranderd. Maar niet zoals geclaimd wordt in greendeal/a2030. Of dat Co2 een milieuprobleem is, niets is minder waar. Temperatuurmetingen zijn bewust fout en historische data aangepast en vernietigd om maar die global warming nonsens te kunnen verkondigen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk in een ronde aarde en ook geloof ik dat het klimaat verandert.
Echter heb ik wel grote bedenkingen bij vaccinaties en met name de aangekondigde vaccinatie die mensen zouden moeten krijgen om het coronavirus onder de duim te krijgen.
Mocht jij mijn mening daarin, aantoonbare krankzinnigheid en een vorm van een waanidee vinden mag je dat van mij ook gerust benoemen en mijn mening bestrijden als je denkt dat je dat moet doen.
Ik kan je alleen verklappen dat het je waarschijnlijk niet helpt te veranderen in hoe ik tegenover vaccinaties sta.
Serieuze vraag, heb je 1984 gelezen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet. Orwell zou met stomheid geslagen zijn, als hij zou kunnen zien wie zich meester hebben gemaakt van zijn nalatenschap.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, heb je 1984 gelezen?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Orwell zou met stomheid geslagen zijn, als hij zou kunnen zien wie zich meester hebben gemaakt van zijn nalatenschap.
Dat 't als instructie handleiding wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Orwell zou met stomheid geslagen zijn, als hij zou kunnen zien wie zich meester hebben gemaakt van zijn nalatenschap.
Lambiekje heeft vooral veel fantasie.quote:Op zondag 13 september 2020 01:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik moet ook zeggen dat @:EttovanBelgie te veel de strijd aangaat tegen aluhoedjes.
Dat is een oorlog dat je niet kan winnen.
Net zoals iets als een atheļst tegen een strenggelovige.
Laat het varen en gun hun een eigen waarheid.
Lang verhaal kort, niemand heeft de waarheid in pacht, Etto niet, Lambiekje ook niet.
Veel angst vooralquote:Op zondag 13 september 2020 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lambiekje heeft vooral veel fantasie.
Totaal niet.quote:
Nee, dat Hitlerapologeten zoals jij hem aanhalen zonder iets van hem te weten. Orwell zou vóór Black Lives Matter zijn geweest. Misschien zou hij zelfs wel lid zijn geworden van Antifa.quote:Op zondag 13 september 2020 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat 't als instructie handleiding wordt gebruikt.
Je bent mensenhater of niet. Dan ben je pro blmquote:Op zondag 13 september 2020 08:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dat Hitlerapologeten zoals jij hem aanhalen zonder iets van hem te weten. Orwell zou vóór Black Lives Matter zijn geweest. Misschien zou hij zelfs wel lid zijn geworden van Antifa.
Jij bent precies de overheid uit 1984, of een Chinese communist: door en door anti-intellectueel. Je denkt alleen maar in luie slagzinnen. Van Homage to Catalonia heb je zeker nog nooit gehoord.quote:Op zondag 13 september 2020 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je bent mensenhater of niet. Dan ben je pro blm
Toch apart dat die fantasieėn beleid is of dat menig klokkenluider, onderzoeker of declassified document hetzelfde zegt.quote:Op zondag 13 september 2020 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lambiekje heeft vooral veel fantasie.
Ohmy God. Juist tegenovergestelde. Man man man.quote:Op zondag 13 september 2020 08:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij bent precies de overheid uit 1984, of een Chinese communist: door en door anti-intellectueel. Je denkt alleen maar in luie slagzinnen. Van Homage to Catalonia heb je zeker nog nooit gehoord.
Ja, hiermee toon je echt mijn ongelijk aan. Maar in plaats van met een schrijver aan de haal te gaan, doe je het in de stijl van een Amsterdams pubermeisje.quote:Op zondag 13 september 2020 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ohmy God. Juist tegenovergestelde. Man man man.
Zucht. Hoe kan iemand zo verbind zijn. I dont get it
Uhm. jij gelooft in reuzen.quote:Op zondag 13 september 2020 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ohmy God. Juist tegenovergestelde. Man man man.
Zucht. Hoe kan iemand zo verbind zijn. I dont get it
De enige personen die datgene zeggen wat jij zonder verificatie napraat, zijn aandachtstrekkers die teveel LSD op hebben.quote:Op zondag 13 september 2020 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Toch apart dat die fantasieėn beleid is of dat menig klokkenluider, onderzoeker of declassified document hetzelfde zegt.
Ik denk niet dat ik leidraad ben daarvoor.
Ergo. Ik heb heb gelijk.
Wake up.
De eerste twee zijn al lastig om in te geloven. Het zijn feiten. Geloven in zwaartekracht of "De Zon" is ook een beetje raar. Maar goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk in een ronde aarde en ook geloof ik dat het klimaat verandert.
Echter heb ik wel grote bedenkingen bij vaccinaties en met name de aangekondigde vaccinatie die mensen zouden moeten krijgen om het coronavirus onder de duim te krijgen.
ABSOLUUT niet waar. Vaccins werken niet. Dat kan helemaal niet. Vaccin zijn in de eerste plaats volstrekt niet bedoelt voor immuum-boost en gezondheid. Het is bedoelt voor permanent beschadiging en preparatie van chronisch medicatie-verslaving. En uiteraard nieuwe kankerpatient aanwas. De biljoenenindustrie moet wel op peil blijven. Het is absurd om te denken dat het voor gezondheid gaat dat staat haaks op het businessmodel.quote:Op zondag 13 september 2020 09:13 schreef manny het volgende:
[..]
De eerste twee zijn al lastig om in te geloven. Het zijn feiten. Geloven in zwaartekracht of "De Zon" is ook een beetje raar. Maar goed.
Bedenkingen / overdenkingen bij vaccinaties, en zeker bij toekomstige, dat lijkt me logisch. Als er iets aan je lichaam wordt toegevoegd, kun (en moet) je ook nadenken over de mogelijke nadelige gevolgen. De praktijk is echter dat de meest bekende vaccinaties werken en beperkte risico's met zich meebrengen.
Nee in de gebieden waar gevaccineerd wordt zijn juist uitbraken. En de bevolking is grotendeels steriel gemaakt.quote:Een aantal ziektes waaraan mensen dood gingen / zwaar ziek werden zijn inmiddels zo goed als niet bestaand in gebieden waar netjes gevaccineerd wordt.
quote:Dat een paar lieden zijn die zich laten misleiden door jokers op youtube of kwakzalvers in het alternatieve circuit doet daar niets aan af.
Ah vandaar ook dat vaccin-gifmengers totaal juridisch zijn afgeschermd. Als het echt escaleert dan is er nog een geheim-tribunaal. Maar als individu kan een vaccin niet berecht worden.quote:Om de risico's in te perken wordt trouwens een enorm streng risicoprotocol afgewerkt voordat iets überhaupt op de markt komt. Vandaar dat er ook geen corona vaccin is momenteel.
het is extreem makkelijk. Niets doen. Net zoals altijd met de griepseizoen.quote:Neemt niet weg dat ook ik de huidige coronamaatregelen overtrokken vindt, zonder daar een enorm complot achter te zien. Ik zie meer in het Zweedse model, maar dat zijn (politieke) afwegingen die extreem lastig te maken zijn.
Nee hoor, jij leeft niet in angst.quote:Op zondag 13 september 2020 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ABSOLUUT niet waar. Vaccins werken niet. Dat kan helemaal niet. Vaccin zijn in de eerste plaats volstrekt niet bedoelt voor immuum-boost en gezondheid. Het is bedoelt voor permanent beschadiging en preparatie van chronisch medicatie-verslaving. En uiteraard nieuwe kankerpatient aanwas. De biljoenenindustrie moet wel op peil blijven. Het is absurd om te denken dat het voor gezondheid gaat dat staat haaks op het businessmodel.
[..]
Nee in de gebieden waar gevaccineerd wordt zijn juist uitbraken. En de bevolking is grotendeels steriel gemaakt.
Neem Kenia. Of zoals nu de vaccin-induced polio.
[..]
[..]
Ah vandaar ook dat vaccin-gifmengers totaal juridisch zijn afgeschermd. Als het echt escaleert dan is er nog een geheim-tribunaal. Maar als individu kan een vaccin niet berecht worden.
[..]
het is extreem makkelijk. Niets doen. Net zoals altijd met de griepseizoen.
Het is echt te schandalig voor woorden dat iedereen zou jubelend is over vaccins. Het is zonder enig twijfel het meest misdadige wat de mens ooit heeft uitgevonden.
He-le-maal de weg kwijt. Treurig.quote:Op zondag 13 september 2020 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ABSOLUUT niet waar. Vaccins werken niet. Dat kan helemaal niet. Vaccin zijn in de eerste plaats volstrekt niet bedoelt voor immuum-boost en gezondheid. Het is bedoelt voor permanent beschadiging en preparatie van chronisch medicatie-verslaving. En uiteraard nieuwe kankerpatient aanwas. De biljoenenindustrie moet wel op peil blijven. Het is absurd om te denken dat het voor gezondheid gaat dat staat haaks op het businessmodel.
[..]
Nee in de gebieden waar gevaccineerd wordt zijn juist uitbraken. En de bevolking is grotendeels steriel gemaakt.
Neem Kenia. Of zoals nu de vaccin-induced polio.
[..]
[..]
Ah vandaar ook dat vaccin-gifmengers totaal juridisch zijn afgeschermd. Als het echt escaleert dan is er nog een geheim-tribunaal. Maar als individu kan een vaccin niet berecht worden.
[..]
het is extreem makkelijk. Niets doen. Net zoals altijd met de griepseizoen.
Het is echt te schandalig voor woorden dat iedereen zou jubelend is over vaccins. Het is zonder enig twijfel het meest misdadige wat de mens ooit heeft uitgevonden.
"IK BEN NIET GEK! IK HERHAAL: IK BEN NIET GEK!"quote:
Het is zelfs zo erg .. dat Hugo inhoud van het nieuwe vaccin bestempeld heeft tot Staatsgeheim. Niet alleen voor de hersenloze burger die smeekt om het vaccin. Ook voor de artserij.quote:
Volgens mij bedoelt hij dat jij helemaal de weg kwijt bent, niet de rest van de wereld.quote:Op maandag 14 september 2020 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg .. dat Hugo inhoud van het nieuwe vaccin bestempeld heeft tot Staatsgeheim. Niet alleen voor de hersenloze burger die smeekt om het vaccin. Ook voor de artserij.
https://www.wanttoknow.nl(...)vaccin-staatsgeheim/
En artsen, dat is kennelijk een obsoleet beroep ... ze worden in deze misdadige coronahoax compleet gepasseerd.
inderdaad, maar als je zo ver heen bent en zo krankzinnig omgaat met de werkelijkheid, dan verbaast het me eigenlijk niets dat hem dat ontgaat.quote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat jij helemaal de weg kwijt bent, niet de rest van de wereld.
Ga je dit nu iedere dag posten?quote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
het was weer een harde dag vechten aan het front... de revolutie komt niet voor niets.
Ik mag hopen van wel.quote:Op maandag 14 september 2020 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dit nu iedere dag posten?
voor de revolutie, alles, kameraadquote:Op maandag 14 september 2020 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dit nu iedere dag posten?
Soms zit de kracht van een grap in de herhaling. Hier helaas niet.quote:
Ik heb wel de Marxbaard momenteel. Bijna dan.quote:Op maandag 14 september 2020 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voor de revolutie, alles, kameraad
quote:
De meerderheid is kneiter-gek. Wen d'r maar aan.quote:Op maandag 14 september 2020 21:50 schreef Orwell het volgende:
[..]
wie deze waanzin nog durft te verdedigen, is minimaal kneiter-gek.
Op individueel niveau is niemand schuldig. Nooit.quote:Op maandag 14 september 2020 21:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
De meerderheid is kneiter-gek. Wen d'r maar aan.
Van de andere kant kun je het ze ook niet kwalijk nemen want ze/we zijn natuurlijk allemaal onwijs hard de gek aan gestoken.
Inderdaad. De conducteurs moeten gewoon klappen krijgen als ze moeilijk doen over regels die zij niet verzonnen hebben!quote:Op maandag 14 september 2020 21:50 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee de reizigers moeten klappen krijgen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad. De conducteurs moeten gewoon klappen krijgen als ze moeilijk doen over regels die zij niet verzonnen hebben!
Mooiquote:Op maandag 14 september 2020 22:01 schreef Orwell het volgende:
[..]
Op individueel niveau is niemand schuldig. Nooit.
Het is eigenlijk daadwerkelijk gelijk een virus.
een Uber-geniaal ontworpen virus.
deze animatie legt dat beter uit dan elk betoog denkbaar;
(eerder gepost in De Kluis door kontkapje )
Ze verheerlijken het nieuwe normaal.quote:Op maandag 14 september 2020 21:50 schreef Orwell het volgende:
[..]
het meest geniale is is dat er geen virus is.quote:Op maandag 14 september 2020 22:01 schreef Orwell het volgende:
[..]
Kortom equilibriumquote:Op maandag 14 september 2020 22:15 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee de reizigers moeten klappen krijgen.
befhel is inderdaad bevel.
Houd afstand.
Laat bejaarden eenzaam sterven.
Sloop de middenstand.
JUICH NIET!
Pas op voor Covid19 !
Follow puntschoen!
Leer niet van de geschiedenis!
Er zijn grotere gevaren op de wereld zoals het posten van memes en vrijdenkersquote:Op maandag 14 september 2020 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
Wat nog het meest maffe is.. 15 jaar geleden zei ik al dat we naar een dergelijke shithole zouden gaan..
En nu is het daar en nog extremer en bizarder dan je kunt verzinnen.
Waarom is alles en iedereen zo fucking blind. Iedereen is zoals Carlos Sainz met mach 6 op een ander klappen
Filmpje doet me denken aan autodalequote:Op maandag 14 september 2020 22:01 schreef Orwell het volgende:
[..]
Of V for Vendetta?quote:
Inderdaad, er zijn ook idioten die er hun meningen op baseren.quote:Op maandag 14 september 2020 23:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Er zijn grotere gevaren op de wereld zoals het posten van memes en vrijdenkers
Toch apart dat Guy Fawkes zo'n cultstatus heeft gekregen, nobel doel maar eigenlijk was het een faalhaas. Niks ongeblazen, niks veranderd, maar iedereen denkt dat 'ie een succesvolle vrijheidsstrijder was, terwijl ie gewoon op heterdaad betrapt is en in 4 stukken is getrokken en voor de zekerheid ook nog eens is opgehangen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Of V for Vendetta?
If your are looking for the guilty you have only look into a mirror......
Kortom, je hebt niets voorspeld.quote:Op maandag 14 september 2020 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
Wat nog het meest maffe is.. 15 jaar geleden zei ik al dat we naar een dergelijke shithole zouden gaan..
En nu is het daar en nog extremer en bizarder dan je kunt verzinnen.
Ik voorspelde in 2010 dat ik nu 10 jaar ouder zou zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kortom, je hebt niets voorspeld.
Ik kan een traan van ontroering niet bedwingen. De juiste persoonsvorm bij media!quote:
Als je niet uitkijkt, dan pakken ze je vrijheden beetje bij beetje van je af. Van Dissel heeft het in Juli al aangegeven dat het OMT geen mondkapjes adviseert en toch moeten we in het OV dragen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Leuk die mondkapjes memes maar buiten het OV zijn die dingen in nederland helemaal niet verplicht... dus het grote gevaar dat jullie noemen die ons aan het hersenspoelen zijn en ons onderdanig willen maken met mondkapjes, zeggen houd gewoon 1,5m en die mondkapjes zijn niet nodig.
Er zijn twee experimenten geweest met mondkapjes op openbare plekken, namelijk in amsterdam en rotterdam en die zijn bij mijn weten allebei weer afgeschaft.
Waarom projecteren jullie amerikaanse regelgeving op een nederlandse samenleving?
Ik zag gisteren iets over een vlucht en een verwarde man werd de toegang geweigerd mocht niet aan boord, passagiers en personeel allemaal zo'n mondkapje op, de piloten werden geraadpleegd wat ze met de man moesten doen maar die piloten zaten lekker knus dicht opelkaar in de cockpit zonder zo'n mondluier. Wat is daar de logica van?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:36 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt, dan pakken ze je vrijheden beetje bij beetje van je af. Van Dissel heeft het in Juli al aangegeven dat het OMT geen mondkapjes adviseert en toch moeten we in het OV dragen.
Als je bekijkt hoe het eraan toe gaat in Australiė... Daar dachten ze ook dat ze vrij waren.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iets over een vlucht en een verwarde man werd de toegang geweigerd mocht niet aan boord, passagiers en personeel allemaal zo'n mondkapje op, de piloten werden geraadpleegd wat ze met de man moesten doen maar die piloten zaten lekker knus dicht opelkaar in de cockpit zonder zo'n mondluier. Wat is daar de logica van?
Volgens mij is Spanje nog het enige Europese land waar nog een mondkapjesplicht is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Leuk die mondkapjes memes maar buiten het OV zijn die dingen in nederland helemaal niet verplicht... dus het grote gevaar dat jullie noemen die ons aan het hersenspoelen zijn en ons onderdanig willen maken met mondkapjes, zeggen houd gewoon 1,5m en die mondkapjes zijn niet nodig.
Er zijn twee experimenten geweest met mondkapjes op openbare plekken, namelijk in amsterdam en rotterdam en die zijn bij mijn weten allebei weer afgeschaft.
Waarom projecteren jullie amerikaanse regelgeving op een nederlandse samenleving?
Welke vrijheden hebben ze je in Nederland precies afgepakt dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:36 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt, dan pakken ze je vrijheden beetje bij beetje van je af. Van Dissel heeft het in Juli al aangegeven dat het OMT geen mondkapjes adviseert en toch moeten we in het OV dragen.
Als je bekijkt hoe het eraan toe gaat in Australiė... Daar dachten ze ook dat ze vrij waren.
Ik zeg als je niet uitkijkt. Zie bv Australiė. Ze zullen eerst achterlijke regels opleggen, zoals de 1,5m, de mondkapjes in ov, de max 6 personen in je eigen huis, niet knuffelen, geen handen schudden. Als je die geaccepteerd hebt, dan kunnen ze het steeds verder rekken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Welke vrijheden hebben ze je in Nederland precies afgepakt dan?
Neuh, maar vooralsnog zijn dat een hoop ifs, buts en maybes. Als ze dit, wanneer de noodwet dat ... maar is die noodwet er? Het is een wetsvoorstel en ik zie hem nog niet zo 1-2-3 aangenomen worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik zeg als je niet uitkijkt. Zie bv Australiė. Ze zullen eerst achterlijke regels opleggen, zoals de 1,5m, de mondkapjes in ov, de max 6 personen in je eigen huis, niet knuffelen, geen handen schudden. Als je die geaccepteerd hebt, dan kunnen ze het steeds verder rekken.
Met de noodwet zou het zelfs mogelijk zijn om kinderen uit huis te halen als ze ziek zijn om ergens anders in quarantaine te zetten... Zie jij dat zitten als ouder?
Jep tot we slapend in een politiestaat terecht komen en we er niks meer aan kunnen doen. Die wetsvoorstel is er niet en hopelijk komt die er ook niet zolang mensen zich erover uit spreken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Neuh, maar vooralsnog zijn dat een hoop ifs, buts en maybes. Als ze dit, wanneer de noodwet dat ... maar is die noodwet er? Het is een wetsvoorstel en ik zie hem nog niet zo 1-2-3 aangenomen worden.
Aha, dus als het volk zich erover uitspreekt, zal die gehate noodwet er misschien niet komen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:56 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jep tot we slapend in een politiestaat terecht komen en we er niks meer aan kunnen doen. Die wetsvoorstel is er niet en hopelijk komt die er ook niet zolang mensen zich erover uit spreken.
Dat zullen we zien of dat het geval is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Aha, dus als het volk zich erover uitspreekt, zal die gehate noodwet er misschien niet komen?
Dan werkt onze democratie toch best aardig lijkt me.
Het oude Egypte: de eerste democratie.quote:
Een stuitend gebruik van de woorden van een verzetsman.quote:
Jij hoort bij de elite of je hebt een hekel aan jezelf.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Hey! Dat is wat ik al jįaren denk.
Vandaar de gruwelijk hekel aan het linkse goede.
Nee ik heb een hekel aan de akelige domheid van de links opgeleide intellect. Die alles wat niet autoritair of mainstream-biased is wegwuifd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij hoort bij de elite of je hebt een hekel aan jezelf.
Maar ik heb het idee dat veel lui hier pro-elite is en anti-gelijkwaardigheid.
Welk een verhevenheid valt ons hier ten deel!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de akelige domheid van de links opgeleide intellect. Die alles wat niet autoritair of mainstream-biased is wegwuifd.
De enige rede waarom
Of terwijl links het kankergezwel van de maatschappij.
De ironie hiervan ontgaat je waarschijnlijk een beetje. Logisch, je bent iemand die tijdens de lunch zijn speech van vanmorgen alweer tegenspreekt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan de akelige domheid van de links opgeleide intellect. Die alles wat niet autoritair of mainstream-biased is wegwuifd.
De enige rede waarom de evilness als coronacircus kan bestaan is door linkse imbecielen die alles maar klakkeloos accepteren. Zo ook wo2 en alle andere slechte zaken in de maatschappij.
Of terwijl links het kankergezwel van de maatschappij.
Als er geen draagvlak is dan kun je nog zulke gemene plannen hebben als leider dan wordt het in notime de kop ingedrukt.
Links geeft een platform, podium en support. En uiteraard de financiėn.
Vind je dat niet tegenstrijdig? Aan de ene kant sta je aan het front te vechten tegen de grote boze artsen die mensen lorazepam, diazepam en dergelijke tranquilizers toedienen - maar met deze afbeelding insininueer je dat het tegenovergestelde wordt toegediend. Hoe zit dat precies?quote:
Een integere arts is een extreme zeldzaamheid.quote:Op woensdag 16 september 2020 03:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind je dat niet tegenstrijdig? Aan de ene kant sta je aan het front te vechten tegen de grote boze artsen die mensen lorazepam, diazepam en dergelijke tranquilizers toedienen - maar met deze afbeelding insininueer je dat het tegenovergestelde wordt toegediend. Hoe zit dat precies?
Hoe kan het dan dat Hitler alle linkse stromingrn te vuur en te zwaard bestreed?quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Hey! Dat is wat ik al jįaren denk.
Vandaar de gruwelijk hekel aan het linkse goede.
Je mag toch hopen dat onze geradicaliseerde holocaustontkenner niet aan wapens kan komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er is weer hard gevochten vandaag, er zijn zware verliezen geleden, maar er is ook territorium veroverd... Leve de revolutie!
Zo ook voor snelheidslimieten, lozing van drugsafval, enz. "Die mensen zouden anders ook wel zijn doodgegaan."quote:
De angst voor suggestieve vragen?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:22 schreef Summers het volgende:
Yep werp jij de angst maar af
[ afbeelding ]
Gevaarlijk voor de winstquote:Op woensdag 16 september 2020 13:37 schreef Sponsje88 het volgende:
Hoe bedoel je propaganda...
[ afbeelding ]
Bij welk restaurant zijn bij binnenkomst mondkapjes verplicht?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor de winst
[ afbeelding ]
In verschillende landenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij welk restaurant zijn bij binnenkomst mondkapjes verplicht?
Ah, gelukkig dat jij er niet woont, onnie!quote:
Omdat hij ooit zelf een links schildertje was en niemand zijn schilderijen goed vond.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat Hitler alle linkse stromingrn te vuur en te zwaard bestreed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ik kan me niet voorstellen dat hij de beste kandidaat is dat America te bieden heeft. Een dementerende pedo.quote:
wel kut voor trump-haters, lijkt me...quote:Op woensdag 16 september 2020 21:31 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij de beste kandidaat is dat America te bieden heeft. Een dementerende pedo.
Jep. Zit te wachten op een opstand van de bevolking. Had ik eigenlijk verwacht toen wikileaks het een en ander had uitgelekt, maarja wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:32 schreef Orwell het volgende:
[..]
wel kut voor trump-haters, lijkt me...
Mocht Joe toch nog weten te 'winnen', dan breekt je pleuris heus nog wel uit, hoor..:)quote:Op woensdag 16 september 2020 21:38 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jep. Zit te wachten op een opstand van de bevolking. Had ik eigenlijk verwacht toen wikileaks het een en ander had uitgelekt, maarja wat niet is kan nog komen.
Hebben ze wel nodig, anders wordt het niks... Ze willen een podcast van 4 uur houden bij Joe Rogan... Dat gaat ie niet volhouden vrees ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:45 schreef Orwell het volgende:
[..]
Mocht Joe toch nog weten te 'winnen', dan breekt je pleuris heus nog wel uit, hoor..:)
(Wellicht hebben ze al een hi-tec pop van 'm klaar liggen, voor als ie wint.)
dat wordt of gecanceld, of.... de pop.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:48 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Hebben ze wel nodig, anders wordt het niks... Ze willen een podcast van 4 uur houden bij Joe Rogan... Dat gaat ie niet volhouden vrees ik.
quote:Op woensdag 16 september 2020 22:00 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat wordt of gecanceld, of.... de pop.
of extreem goeie dope
Is er ook iemand geen pedo in jullie zieke fantasiewereld?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:31 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij de beste kandidaat is dat America te bieden heeft. Een dementerende pedo.
Heel apart dat iedereen in een machtspositie of in Hollywood ineens pedo is, waarbij er ook nog eens nooit iemand ervoor wordt opgepakt. Daarnaast is het vrij apart dat dit enkel de laatste paar jaar zo is, vroeger hoorde je er niks over maar het is zogenaamd eenstructureel probleem.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er ook iemand geen pedo in jullie zieke fantasiewereld?
Ach gossie... is er weer iemand die je fantasiewereld van grote boze elites komt verstoren?quote:
Ik weet niet hoe jij met kinderen omgaat, maar als jij dit gedrag goedkeurd, dan zegt dat wel iets over jou.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach gossie... is er weer iemand die je fantasiewereld van grote boze elites komt verstoren?
Dat is best ranzig ja, maar je moet toch toegeven dat die hele pedo-obsessie een beetje uit de hand loopt - iedereen is tegenwoordig een pedofiel, ook zonder dat er dit soort filmpjes bekend van zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:27 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij met kinderen omgaat, maar als jij dit gedrag goedkeurd, dan zegt dat wel iets over jou.
Uiteraard, iedereen pedo. Flikker toch op man.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:27 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij met kinderen omgaat, maar als jij dit gedrag goedkeurd, dan zegt dat wel iets over jou.
Sowieso, overal de grote boze elite in zien en ondertussen multimiljardair Trump steunen.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:27 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Komt doordat er steeds meer in het licht komt.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is best ranzig ja, maar je moet toch toegeven dat die hele pedo-obsessie een beetje uit de hand loopt - iedereen is tegenwoordig een pedofiel, ook zonder dat er dit soort filmpjes bekend van zijn.
Onzin, toevallig alleen de laatste paar jaar.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:31 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Komt doordat er steeds meer in het licht komt.
Je ziet mij Trump niet steunen hoor. Ik denk dat er nog een laag boven zit.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sowieso, overal de grote boze elite in zien en ondertussen multimiljardair Trump steunen.
Echt, complotdenkers
AAN het licht.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:31 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Komt doordat er steeds meer in het licht komt.
Maxwell zou wel is de beerput open kunnen gooien.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Onzin, toevallig alleen de laatste paar jaar.
Er komt geen reet aan het licht, alleen Epstein is gepakt en verder niets.
EENS open kunnen gooien.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Maxwell zou wel is de beerput open kunnen gooien.
"zou wel eens" ... Woulda coulda shoulda.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Maxwell zou wel is de beerput open kunnen gooien.
Mja steeds meer mensen spreken zich uit. Time will tell.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:33 schreef illusions het volgende:
[..]
"zou wel eens" ... Woulda coulda shoulda.
Er is gewoon nog helemaal niks.
Je speculeert over iets als pedofilie, noemt mensen pedofiel zonder greintje bewijs.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:35 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mja steeds meer mensen spreken zich uit. Time will tell.
Hij zal pislink worden als hij dit leest. Btw heel Amerika heeft het erover maargoed.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Je speculeert over iets als pedofilie, noemt mensen pedofiel zonder greintje bewijs.
Dat is bespottelijk.
Ze moeten wel, onze BNW'ers... beetje op de emo spelen. Kinderen en hun lot interesseert ze verder geen flikker.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Je speculeert over iets als pedofilie, noemt mensen pedofiel zonder greintje bewijs.
Dat is bespottelijk.
Het gaat niet alleen om Joe Biden.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Hij zal pislink worden als hij dit leest. Btw heel Amerika heeft het erover maargoed.
#savethechildren gemist?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Joe Biden.
Je zegt "er komt steeds meer aan het licht", wat gewoon verzonnen is.
En wat doe jij precies allemaal? Vrijwilliger in de jeugdhulp? Ondersteuner kindertelefoon? Lid van Wilde Ganzen? Wat doe jij precies aan het lot van die kinderen?quote:
Wat doe jij hier precies in BNW?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat doe jij precies allemaal? Vrijwilliger in de jeugdhulp? Ondersteuner kindertelefoon? Lid van Wilde Ganzen? Wat doe jij precies aan het lot van die kinderen?
Of is het vooral op internet een beetje lopen zieken?
Een beetje normaliteit brengen. Is hard nodig.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier precies in BNW?
Goed argument weer.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:40 schreef illusions het volgende:
[..]
En dat noemt anderen schapen.
Jij hebt ook nul aan argumenten geleverd, jij bent degene die hier mensen pedofiel noemt en zegt dat er steeds meer aan het licht komt, maar niet kan vertellen wat er precies aan het licht komt, enkel dat Maxwell misschien wel eens een beerput open zou kunnen trekken. Wat voor argumenten verwacht je dan precies van mij, als jij pedo loopt te schreeuwen?quote:
En dat je #savethechildren hebt gemist. Moet je wel alles opschrijven.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij hebt ook nul aan argumenten geleverd, jij bent degene die hier mensen pedofiel noemt en zegt dat er steeds meer aan het licht komt, maar niet kan vertellen wat er precies aan het licht komt, enkel dat Maxwell misschien wel eens een beerput open zou kunnen trekken.
Kansloos.
Dat heb ik niet gemist.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:42 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
En dat je #savethechildren hebt gemist. Moet je wel alles opschrijven.
Ik niet alleen hoor. Heel Amerika begint het te zien.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gemist.
Jij schreeuwt pedo, maar hebt nul aan argumentatie, wat verwacht je van mij dan voor argumenten?
Dat is de standaard methode van BNW'ers als Summers, Ctrl, Orwell, Lambiekje... ik zie een patroon.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:42 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
En dat je #savethechildren hebt gemist. Moet je wel alles opschrijven.
Oh ongetwijfeld; ik ga daar eigenlijk al gewoon van uit. Zo werkt dat in die koppies daar. Uiteraard offer ik ook dagelijks babykonijntjes aan Moloch.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:45 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nog even en dan sta je er zelf ook tussen
Heel Amerika.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik niet alleen hoor. Heel Amerika begint het te zien.
Als in "begint het te zien". Jezus, moet ik je eigen woorden aan je uitleggen?quote:
Ik bedoelde tussen je eigen gemaakte lijst met beruchte complotdenkers van het BNW-forum nadat je vertelde 'een patroon te zien'; een voorteken van de transformatie naar complotdenker.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld; ik ga daar eigenlijk al gewoon van uit. Zo werkt dat in die koppies daar. Uiteraard offer ik ook dagelijks babykonijntjes aan Moloch.
Zie voorgaande filmpje en zoek maar is op youtube, je krijgt maar een paar resultaten te zien... Als je toch bezig bent ook even naar de view counts kijken en de comments. Ze zijn echt wel wakker.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Als in "begint het te zien". Jezus, moet ik je eigen woorden aan je uitleggen?
"Heel Amerika begint het te zien"
Kom je nog met bewijs of laat je het bij speculatie?
Oh zeker, maar in het wilde weg schreeuwen "er komt steeds meer aan het licht" terwijl er zegge en schrijven één pedofiel is opgepakt en niet eens is veroordeeld, is gewoon achterlijk. En dan niet eens met argumenten kunnen komen.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:52 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik bedoelde tussen je eigen gemaakte lijst met beruchte complotdenkers van het BNW-forum nadat je vertelde 'een patroon te zien'; een voorteken van de transformatie naar complotdenker.
Ik loop eigenlijk maar wat te ouwehoeren.
Om bij de leest te blijven; ik hoop eerlijk gezegd wel dat er wat voortkomt uit het onderzoek naar de praktijken van Epstein/Maxwell en de rest daar op dat eiland.
'T is toch allemaal vrij bizar dat zulke aangezichten des werelds dikwijls naar zo'n obscuur eilandje vlogen met vreemde mystieke gebouwen erop en een ondergrondse ruimte. (wat er daar dan ook heeft plaatsgevonden; laat ze het van mij part maar goed onderzoeken) Niets mis mee.
Wanneer ga je die kinderen echt helpen? Wilde Ganzen kan nog wel wat donateurs gebruiken.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zie voorgaande filmpje en zoek maar is op youtube, je krijgt maar een paar resultaten te zien... Als je toch bezig bent ook even naar de view counts kijken en de comments. Ze zijn echt wel wakker.
Ah, "zoek maar is op YouTube", viewcounts en comments.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zie voorgaande filmpje en zoek maar is op youtube, je krijgt maar een paar resultaten te zien... Als je toch bezig bent ook even naar de view counts kijken en de comments. Ze zijn echt wel wakker.
Thanks.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, "zoek maar is op YouTube", viewcounts en comments.
TOP beargumentatie!![]()
![]()
Blijf je hier ook in deze sub als alles wat hier verteld is uitkomt?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:55 schreef illusions het volgende:
Zelf ben je dus incapabel om met iets steekhoudends te komen.
Zoals verwacht.
Ja. En vooral als het niet uitkomt, om met m'n vingertje te wijzen en het nog eens lekker in te wrijven dat je compleet incapabel bent om iets te voorspellen, te beargumenteren of ook maar een discussie te voeren.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Blijf je hier ook in deze sub als alles wat hier verteld is uitkomt?
Er gaat niets 'uitkomen'. Die ranzigheid zit vooral in je eigen hoofd.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Blijf je hier ook in deze sub als alles wat hier verteld is uitkomt?
Misschien is het net als homofoben, dat zijn meestal ook gewoon homo's.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er gaat niets 'uitkomen'. Die ranzigheid zit vooral in je eigen hoofd.
Hou ik je aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja. En vooral als het niet uitkomt, om met m'n vingertje te wijzen en het nog eens lekker in te wrijven dat je compleet incapabel bent om iets te voorspellen, te beargumenteren of ook maar een discussie te voeren.
Dus je hebt je niet in Epstein, Pizzagate of Dutroux verdiept.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is bespottelijk.
Kennelijk doe je niet zo goed je best. Op nu.nl vind je het nietquote:Op woensdag 16 september 2020 22:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is best ranzig ja, maar je moet toch toegeven dat die hele pedo-obsessie een beetje uit de hand loopt - iedereen is tegenwoordig een pedofiel, ook zonder dat er dit soort filmpjes bekend van zijn.
Hahaha. Epstein is op 8u journaal geweest. Niks meer niks minder.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Onzin, toevallig alleen de laatste paar jaar.
Er komt geen reet aan het licht, alleen Epstein is gepakt en verder niets.
Ik zeg al, op basis van 1 pedo kan je nog niet iedereen een pedo noemen. Pizzagate is uitgebreid debunked en Dutroux heeft hier helemaal niks mee te maken - het feit dat ergens ter wereld 30 jaar geleden een pedo is veroordeelt bewijst je punt niet echt.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus je hebt je niet in Epstein, Pizzagate of Dutroux verdiept.
En denken ik heb geen kinderplaatjes dus een ander ook niet.
https://www.bitchute.com/video/3J4gtmzH38jH/
https://fort-russ.com/amp(...)eveloping-countries/
https://jonsnewplace.word(...)viser-to-bill-gates/
Net ff iets te veel toevalligheden om te denken. Het is z'n goede weldoener.
Epstein was ook betrokken bij het coronacircus vaccin eugenetica gedoe
Ignorance is blissquote:Op woensdag 16 september 2020 23:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hahaha. Epstein is op 8u journaal geweest. Niks meer niks minder.
Natuurlijk niet bekijken wie of wat op het eiland waren, of wat ie nu echt deed, en wie hem financierden.
Man wat simpel allemaal weer
Uh, dus?quote:Op woensdag 16 september 2020 23:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hahaha. Epstein is op 8u journaal geweest. Niks meer niks minder.
Heb je al bewijs?quote:Natuurlijk niet bekijken wie of wat op het eiland waren, of wat ie nu echt deed, en wie hem financierden.
Man wat simpel allemaal weer
wil je echt worldfame. Politicus, acteur, artiest dan wordt je ingewijd.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er ook iemand geen pedo in jullie zieke fantasiewereld?
ingeweidt...quote:Op woensdag 16 september 2020 23:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wil je echt worldfame. Politicus, acteur, artiest dan wordt je ingeweidt.
Je moet chantabel zijn om een miljarden publiek te mogen bespelen.
Jahoor je hebt gemist van Demmink, Claus, Beatrixquote:
Echt ja, de tering.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ingeweidt...
![]()
Is dat ook iets van BNW'ers, totaal incapabel in het beheersen van taal?
Elvis vergeten.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jahoor je hebt gemist van Demmink, Claus, Beatrix
Oh ja, Beatrix laat kinderen ontvoeren om erop te jagen en daarna ritueel te vermoorden voor een drankje waar de ouwe heks jonger van wordt, toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jahoor je hebt gemist van Demmink, Claus, Beatrix
Godverdomme doe eens je keer je ogen open. Wat doe je überhaupt hier in bnw.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Joe Biden.
Je zegt "er komt steeds meer aan het licht", wat gewoon verzonnen is.
Volgens mij is dit haar hobby. Mensen pedofiel noemen en rare verbanden zoeken die er niet zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk zijn er echt mensen met een negatief iq
Kijken of jullie ooit eens bewijs hebben voor je achterijke theorieėn. Kennelijk nog niet, ben ook niet echt hoopvol met mongolen zoals jou ertussen.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
Godverdomme doe eens je keer je ogen open. Wat doe je überhaupt hier in bnw.
Wat doe jij überhaupt aan het helpen van slachtoffers?quote:Op woensdag 16 september 2020 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Godverdomme doe eens je keer je ogen open. Wat doe je überhaupt hier in bnw.
Je bent nog zieliger dan atuinhek. Kennelijk zijn er echt mensen met een negatief iq
Ah, je post plaatjes.quote:
Oxfam, artsen zonder grensen gemist. Dutroux gemist. Demmink/claus gemist. Savile gemist. Cosby gemist. Andrew gemist. Weinstein gemist. Pizza gate gemist.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat doe jij precies allemaal? Vrijwilliger in de jeugdhulp? Ondersteuner kindertelefoon? Lid van Wilde Ganzen? Wat doe jij precies aan het lot van die kinderen?
Of is het vooral op internet een beetje lopen zieken?
Wat ik niet heb gemist is dat slachtoffers je geen flikker interesseren. Daadwerkelijk tijd, geld en energie steken in het helpen van kinderen uit dergelijke situaties? Nee natuurlijk niet. Ze dienen als je schaamlap om je rotzooi te verkondigen.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oxfam, artsen zonder grensen gemist. Dutroux gemist. Demmink/claus gemist. Savile gemist. Cosby gemist. Andrew gemist. Weinstein gemist. Pizza gate gemist.
Doe jij wat jij denkt dat je moet doen , de ander beslist dat zelf . Jij bent onze leidraad niet , je adviezen komen voort uit je geindoctrineerde hatelijke ass en wordt nog minder waarde aan gehecht dan een korrel zoutquote:Op woensdag 16 september 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik niet heb gemist is dat slachtoffers je geen flikker interesseren. Daadwerkelijk tijd, geld en energie steken in het helpen van kinderen uit dergelijke situaties? Nee natuurlijk niet. Ze dienen als je schaamlap om je rotzooi te verkondigen.
Uiteraard niet, Summers. Het staat je helemaal vrij jan en alleman voor pedo uit te maken.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Doe jij wat jij denkt dat je moet doen , de ander beslist dat zelf . Jij bent onze leidraad niet , je adviezen komen voort uit je geindoctrineerde hatelijke ass en wordt nog minder waarde aan gehecht dan een korrel zout
Whahaha debunked. Wie dat zegt zijn zelf walgelijke kindervekrachters.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg al, op basis van 1 pedo kan je nog niet iedereen een pedo noemen. Pizzagate is uitgebreid debunked en Dutroux heeft hier helemaal niks mee te maken - het feit dat ergens ter wereld 30 jaar geleden een pedo is veroordeelt bewijst je punt niet echt.
"te veel toevalligheden"
Verder komen jullie niet, bewijs? Ho maar.
verdient...quote:Op woensdag 16 september 2020 23:46 schreef Summers het volgende:
Er is niks debunked het komt juist naar boven , wie cnn nog gelooft verdiend de leugen maar weet dat je die leugen alleen moet leven .
Lalalalala bewijs.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:46 schreef Summers het volgende:
Er is niks debunked het komt juist naar boven , wie cnn nog gelooft verdiend de leugen maar weet dat je die leugen alleen moet leven .
Ga lekker cnn kijken en het is allemaal je eigen schuld , jij kiest ervoor om je niet te verdiepen , niet ons probleemquote:Op woensdag 16 september 2020 23:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Lalalalala bewijs.
Oh nee, heb je niet. Heb je nooit.
quote:Op woensdag 16 september 2020 23:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga lekker cnn kijken en het is allemaal je eigen schuld , jij kiest ervoor om je niet te verdiepen , niet ons probleem
quote:Op woensdag 16 september 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ook wel beetje medelijden, zo lang in een psychose zitten gun je niemand, maar toch, het is hilarisch om te lezen.
Helaas zie je hier weer de trieste werkelijkheid dat je geen bewijs hebt.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga lekker cnn kijken en het is allemaal je eigen schuld , jij kiest ervoor om je niet te verdiepen , niet ons probleem
Het zal zwaar voor je worden zodra je wakker begint te worden en je wereldbeeld stort inelkaar. Veel succes ermee!quote:Op woensdag 16 september 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ook wel beetje medelijden, zo lang in een psychose zitten gun je niemand, maar toch, het is hilarisch om te lezen.
Nou open mijn wereld dan schatjequote:Op donderdag 17 september 2020 00:03 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Het zal zwaar voor je worden zodra je wakker begint te worden en je wereldbeeld stort inelkaar. Veel succes ermee!
Ze beginnen nu al gek te worden en te doenquote:Op donderdag 17 september 2020 00:03 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Het zal zwaar voor je worden zodra je wakker begint te worden en je wereldbeeld stort inelkaar. Veel succes ermee!
Geef dan een bronnquote:Op donderdag 17 september 2020 00:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze beginnen nu al gek te worden en te doen
Waarom word maar lekker gek who caresquote:
Waarom?quote:Op donderdag 17 september 2020 00:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Waarom word maar lekker gek who cares
Je moet open minded zijn en dingen in verband kunnen zien. Dat is niet weggelegd voor sommige mensen.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou open mijn wereld dan schatje
1 bron
Je hoeft er maar 1!!! te geven
Ok. Leer het maar. Hoe ben je zo open minded geworden?quote:Op donderdag 17 september 2020 00:16 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je moet open minded zijn en dingen in verband kunnen zien. Dat is niet weggelegd voor sommige mensen.
quote:Op donderdag 17 september 2020 00:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Waarom word maar lekker gek who cares
[ afbeelding ]
Door de 2 torens die inelkaar gestort zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok. Leer het maar. Hoe ben je zo open minded geworden?
Een slangenkuil bedoel jequote:
En toen? Je moet wel wat meer verdiepen want een simpele ziel als ik ben heeft meer verduidelijking nodigquote:Op donderdag 17 september 2020 00:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Door de 2 torens die inelkaar gestort zijn.
En veel mensen steken liever hun kop in het zand , eigen keuze . Die muur moeten ze toch echt zelf afbreken . Een ander kan je niet openminded maken .quote:Op donderdag 17 september 2020 00:16 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je moet open minded zijn en dingen in verband kunnen zien. Dat is niet weggelegd voor sommige mensen.
3 torens...quote:Op donderdag 17 september 2020 00:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Door de 2 torens die inelkaar gestort zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |