Welkom in de spirituele wereld!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
#36 alweer, waar het voor het voor users als @:Summers en consorten wederom te lastig blijkt om inhoudelijk te discussiėren.
...van diepgravend onderzoek op youtube en feesboek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Welkom in de spirituele wereld!
Zolang het niet verifiėren valt, blijft het complot denken.quote:
Dat altijd tot de conclusie leidt dat je je maar het beste kunt terugtrekken in een bibliotheek met klassieke romans.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
...van diepgravend onderzoek op youtube en feesboek.
Niet doen man! Je blijft hier lachenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
Weekje mee gekeken hier. Ik schud meewarig mijn hoofd en klik pl stop volgen
Msm journalisten zijn doortrapt slechte mensen. Zij geven de evil do'ers het platform van dood en desctructie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zolang het niet verifiėren valt, blijft het complot denken.
anders was het MSM ... toch?
.. En het is nog maar level 1.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
Weekje mee gekeken hier. Ik schud meewarig mijn hoofd en klik pl stop volgen
Vrije geesten ja? Jullie zitten redelijk vast qua denkwijzequote:
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Msm journalisten zijn doortrapt slechte mensen. Zij geven de evil do'ers het platform van dood en desctructie.
Als zij godverdomme hun werk zouden dan was de coronahoax nooit kunnen beginnen.
Of waren de oorlogen in Vietnam en Irak nooit gestart.
Als de matrix zo pixelachtig is!... had ik het al veel eerder gemerktquote:
Die de wereld besturen en Big Money niemand. Als dan toch iemand dan is Putin de meest integere streegquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?
Het ""gewone"" volkquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?
Dat klinkt ook als een nogal vast understatement.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Vrije geesten ja? Jullie zitten redelijk vast qua denkwijze
Niet helemaal. De linksstemmer is niet goed snikquote:
Daar heb je weer zo'n conformdenkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer een drukke dag voor de revolutie erop zitten?
Oh ja, even vergeten dat er 'geen grens aan waarnemen zit'.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n conformdenker
Als niet vermogende Jan Modaal rechts stemmen is nog dommer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet helemaal. De linksstemmer is niet goed snik
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.quote:
Jammer he dat mensen je wereldbeeld ( illusie ) niet meer geloven , dat komt ook NOOIT MEER TERUG . De 1 is wat sneller dan de ander om de illusie achter zich te laten . Geeft niet hoor doe jij het maar in jouw tempoquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:54 schreef How het volgende:
[..]
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.
Man man man, het is toch duidelijk dat jij niet tevreden bent met je leven, en door middel van complottheorieėn de schuld daarvan buiten jezelf probeert te zoeken.
Inderdaad. Ik krijg hopelijk pas last van irreversibele hersenschade als de Alzheimer die in mijn familie spookt uiteindelijk toeslaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Jammer he dat mensen je wereldbeeld ( illusie ) niet meer geloven , dat komt ook NOOIT MEER TERUG . De 1 is wat sneller dan de ander om de illusie achter zich te laten . Geeft niet hoor doe jij het maar in jouw tempo![]()
waarom doet men zo bijster slecht onderzoek in hoe wereld 'functioneert' en hoe zo is als het is. Dat we nu aan de vooravond van een burgeroorlog zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:54 schreef How het volgende:
[..]
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.
Man man man, het is toch duidelijk dat jij niet tevreden bent met je leven, en door middel van complottheorieėn de schuld daarvan buiten jezelf probeert te zoeken.
Ik denk dat artsen zullen zeggen gezond en gevarieerd eten, zorgen voor een niet te vieze en niet te steriele omgeving voor je kind, en voldoende bewegen.quote:
Juist niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat artsen zullen zeggen gezond en gevarieerd eten, zorgen voor een niet te vieze en niet te steriele omgeving voor je kind, en voldoende bewegen.
Die dingen hierboven bevorderen je immuunsysteem niet, vaccinaties gebruiken je immuunsysteem, de andere zaken zorgen vooral voor verlichting als je immuunsysteem al druk aan het werk is.
Interessant!quote:
Hail Caeser of Rome!quote:
Ik denk dat we überhaupt niet te veel in de dualiteit van kwaad en goed moeten gaan hangen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, weer een lange harde dag in de revolutionaire strijd tegen het kwaad...
Was weer afzien, zie ik.
Oop-arts worden structureel gecensureerd en weggehoond.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:47 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Interessant!
Zijn inderdaad nogal wat ontdekkingen gedaan van nogal grote skeletten van volkeren die vroeger geleefd hebben.
Bijvoorbeeld rondom Sonora in Mexico.
https://northcountydailystar.com/the-giants-of-mexico/
Eens. Dat neemt echter niet weg dat als je aantoonbare krankzinnigheid tegenkomt zoals flat earthers, klimaatveranderingontkenners of anti-vaccers dat je dat moet benoemen en bestrijden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik denk dat we überhaupt niet te veel in de dualiteit van kwaad en goed moeten gaan hangen.
Onderzoekend bezig zijn of het nou met complottheorieėn, verborgen geschiedenis of het voorspellen van economische systemen te maken heeft.
Als je jezelf niet te veel laat leiden door een vorm van strijd tegen datgeen wat zich in jouw ogen als kwaad manifesteert kun je veel meer leren en ontdekken.
Maar dan moet geschiedenis wel met open ogen en van alle viewpoints bekeken worden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik denk dat we überhaupt niet te veel in de dualiteit van kwaad en goed moeten gaan hangen.
Onderzoekend bezig zijn of het nou met complottheorieėn, verborgen geschiedenis of het voorspellen van economische systemen te maken heeft.
Als je jezelf niet te veel laat leiden door een vorm van strijd tegen datgeen wat zich in jouw ogen als kwaad manifesteert kun je veel meer leren en ontdekken.
Klimaat en vaccin berust op hyperbedrog. Kennelijk heb je ipcc data-fraude gemist.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Dat neemt echter niet weg dat als je aantoonbare krankzinnigheid tegenkomt zoals flat earthers, klimaatveranderingontkenners of anti-vaccers dat je dat moet benoemen en bestrijden.
Grappig trouwens dat die lieden vaak
Ik geloof persoonlijk in een ronde aarde en ook geloof ik dat het klimaat verandert.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Dat neemt echter niet weg dat als je aantoonbare krankzinnigheid tegenkomt zoals flat earthers, klimaatveranderingontkenners of anti-vaccers dat je dat moet benoemen en bestrijden.
Grappig trouwens dat die lieden vaak ook meerdere van dat soort waanideeėn tegelijk hebben
Wat is de staatsversie van de geschiedenis van de Romeinse Republiek?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar dan moet geschiedenis wel met open ogen en van alle viewpoints bekeken worden.
Niet met eyes-wide-shut one-sided staatsversie.
Het klimaat veranderd. Maar niet zoals geclaimd wordt in greendeal/a2030. Of dat Co2 een milieuprobleem is, niets is minder waar. Temperatuurmetingen zijn bewust fout en historische data aangepast en vernietigd om maar die global warming nonsens te kunnen verkondigen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk in een ronde aarde en ook geloof ik dat het klimaat verandert.
Echter heb ik wel grote bedenkingen bij vaccinaties en met name de aangekondigde vaccinatie die mensen zouden moeten krijgen om het coronavirus onder de duim te krijgen.
Mocht jij mijn mening daarin, aantoonbare krankzinnigheid en een vorm van een waanidee vinden mag je dat van mij ook gerust benoemen en mijn mening bestrijden als je denkt dat je dat moet doen.
Ik kan je alleen verklappen dat het je waarschijnlijk niet helpt te veranderen in hoe ik tegenover vaccinaties sta.
Serieuze vraag, heb je 1984 gelezen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet. Orwell zou met stomheid geslagen zijn, als hij zou kunnen zien wie zich meester hebben gemaakt van zijn nalatenschap.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, heb je 1984 gelezen?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Orwell zou met stomheid geslagen zijn, als hij zou kunnen zien wie zich meester hebben gemaakt van zijn nalatenschap.
Dat 't als instructie handleiding wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Orwell zou met stomheid geslagen zijn, als hij zou kunnen zien wie zich meester hebben gemaakt van zijn nalatenschap.
Lambiekje heeft vooral veel fantasie.quote:Op zondag 13 september 2020 01:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik moet ook zeggen dat @:EttovanBelgie te veel de strijd aangaat tegen aluhoedjes.
Dat is een oorlog dat je niet kan winnen.
Net zoals iets als een atheļst tegen een strenggelovige.
Laat het varen en gun hun een eigen waarheid.
Lang verhaal kort, niemand heeft de waarheid in pacht, Etto niet, Lambiekje ook niet.
Veel angst vooralquote:Op zondag 13 september 2020 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lambiekje heeft vooral veel fantasie.
Totaal niet.quote:
Nee, dat Hitlerapologeten zoals jij hem aanhalen zonder iets van hem te weten. Orwell zou vóór Black Lives Matter zijn geweest. Misschien zou hij zelfs wel lid zijn geworden van Antifa.quote:Op zondag 13 september 2020 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat 't als instructie handleiding wordt gebruikt.
Je bent mensenhater of niet. Dan ben je pro blmquote:Op zondag 13 september 2020 08:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dat Hitlerapologeten zoals jij hem aanhalen zonder iets van hem te weten. Orwell zou vóór Black Lives Matter zijn geweest. Misschien zou hij zelfs wel lid zijn geworden van Antifa.
Jij bent precies de overheid uit 1984, of een Chinese communist: door en door anti-intellectueel. Je denkt alleen maar in luie slagzinnen. Van Homage to Catalonia heb je zeker nog nooit gehoord.quote:Op zondag 13 september 2020 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je bent mensenhater of niet. Dan ben je pro blm
Toch apart dat die fantasieėn beleid is of dat menig klokkenluider, onderzoeker of declassified document hetzelfde zegt.quote:Op zondag 13 september 2020 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lambiekje heeft vooral veel fantasie.
Ohmy God. Juist tegenovergestelde. Man man man.quote:Op zondag 13 september 2020 08:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij bent precies de overheid uit 1984, of een Chinese communist: door en door anti-intellectueel. Je denkt alleen maar in luie slagzinnen. Van Homage to Catalonia heb je zeker nog nooit gehoord.
Ja, hiermee toon je echt mijn ongelijk aan. Maar in plaats van met een schrijver aan de haal te gaan, doe je het in de stijl van een Amsterdams pubermeisje.quote:Op zondag 13 september 2020 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ohmy God. Juist tegenovergestelde. Man man man.
Zucht. Hoe kan iemand zo verbind zijn. I dont get it
Uhm. jij gelooft in reuzen.quote:Op zondag 13 september 2020 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ohmy God. Juist tegenovergestelde. Man man man.
Zucht. Hoe kan iemand zo verbind zijn. I dont get it
De enige personen die datgene zeggen wat jij zonder verificatie napraat, zijn aandachtstrekkers die teveel LSD op hebben.quote:Op zondag 13 september 2020 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Toch apart dat die fantasieėn beleid is of dat menig klokkenluider, onderzoeker of declassified document hetzelfde zegt.
Ik denk niet dat ik leidraad ben daarvoor.
Ergo. Ik heb heb gelijk.
Wake up.
De eerste twee zijn al lastig om in te geloven. Het zijn feiten. Geloven in zwaartekracht of "De Zon" is ook een beetje raar. Maar goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk in een ronde aarde en ook geloof ik dat het klimaat verandert.
Echter heb ik wel grote bedenkingen bij vaccinaties en met name de aangekondigde vaccinatie die mensen zouden moeten krijgen om het coronavirus onder de duim te krijgen.
ABSOLUUT niet waar. Vaccins werken niet. Dat kan helemaal niet. Vaccin zijn in de eerste plaats volstrekt niet bedoelt voor immuum-boost en gezondheid. Het is bedoelt voor permanent beschadiging en preparatie van chronisch medicatie-verslaving. En uiteraard nieuwe kankerpatient aanwas. De biljoenenindustrie moet wel op peil blijven. Het is absurd om te denken dat het voor gezondheid gaat dat staat haaks op het businessmodel.quote:Op zondag 13 september 2020 09:13 schreef manny het volgende:
[..]
De eerste twee zijn al lastig om in te geloven. Het zijn feiten. Geloven in zwaartekracht of "De Zon" is ook een beetje raar. Maar goed.
Bedenkingen / overdenkingen bij vaccinaties, en zeker bij toekomstige, dat lijkt me logisch. Als er iets aan je lichaam wordt toegevoegd, kun (en moet) je ook nadenken over de mogelijke nadelige gevolgen. De praktijk is echter dat de meest bekende vaccinaties werken en beperkte risico's met zich meebrengen.
Nee in de gebieden waar gevaccineerd wordt zijn juist uitbraken. En de bevolking is grotendeels steriel gemaakt.quote:Een aantal ziektes waaraan mensen dood gingen / zwaar ziek werden zijn inmiddels zo goed als niet bestaand in gebieden waar netjes gevaccineerd wordt.
quote:Dat een paar lieden zijn die zich laten misleiden door jokers op youtube of kwakzalvers in het alternatieve circuit doet daar niets aan af.
Ah vandaar ook dat vaccin-gifmengers totaal juridisch zijn afgeschermd. Als het echt escaleert dan is er nog een geheim-tribunaal. Maar als individu kan een vaccin niet berecht worden.quote:Om de risico's in te perken wordt trouwens een enorm streng risicoprotocol afgewerkt voordat iets überhaupt op de markt komt. Vandaar dat er ook geen corona vaccin is momenteel.
het is extreem makkelijk. Niets doen. Net zoals altijd met de griepseizoen.quote:Neemt niet weg dat ook ik de huidige coronamaatregelen overtrokken vindt, zonder daar een enorm complot achter te zien. Ik zie meer in het Zweedse model, maar dat zijn (politieke) afwegingen die extreem lastig te maken zijn.
Nee hoor, jij leeft niet in angst.quote:Op zondag 13 september 2020 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ABSOLUUT niet waar. Vaccins werken niet. Dat kan helemaal niet. Vaccin zijn in de eerste plaats volstrekt niet bedoelt voor immuum-boost en gezondheid. Het is bedoelt voor permanent beschadiging en preparatie van chronisch medicatie-verslaving. En uiteraard nieuwe kankerpatient aanwas. De biljoenenindustrie moet wel op peil blijven. Het is absurd om te denken dat het voor gezondheid gaat dat staat haaks op het businessmodel.
[..]
Nee in de gebieden waar gevaccineerd wordt zijn juist uitbraken. En de bevolking is grotendeels steriel gemaakt.
Neem Kenia. Of zoals nu de vaccin-induced polio.
[..]
[..]
Ah vandaar ook dat vaccin-gifmengers totaal juridisch zijn afgeschermd. Als het echt escaleert dan is er nog een geheim-tribunaal. Maar als individu kan een vaccin niet berecht worden.
[..]
het is extreem makkelijk. Niets doen. Net zoals altijd met de griepseizoen.
Het is echt te schandalig voor woorden dat iedereen zou jubelend is over vaccins. Het is zonder enig twijfel het meest misdadige wat de mens ooit heeft uitgevonden.
He-le-maal de weg kwijt. Treurig.quote:Op zondag 13 september 2020 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ABSOLUUT niet waar. Vaccins werken niet. Dat kan helemaal niet. Vaccin zijn in de eerste plaats volstrekt niet bedoelt voor immuum-boost en gezondheid. Het is bedoelt voor permanent beschadiging en preparatie van chronisch medicatie-verslaving. En uiteraard nieuwe kankerpatient aanwas. De biljoenenindustrie moet wel op peil blijven. Het is absurd om te denken dat het voor gezondheid gaat dat staat haaks op het businessmodel.
[..]
Nee in de gebieden waar gevaccineerd wordt zijn juist uitbraken. En de bevolking is grotendeels steriel gemaakt.
Neem Kenia. Of zoals nu de vaccin-induced polio.
[..]
[..]
Ah vandaar ook dat vaccin-gifmengers totaal juridisch zijn afgeschermd. Als het echt escaleert dan is er nog een geheim-tribunaal. Maar als individu kan een vaccin niet berecht worden.
[..]
het is extreem makkelijk. Niets doen. Net zoals altijd met de griepseizoen.
Het is echt te schandalig voor woorden dat iedereen zou jubelend is over vaccins. Het is zonder enig twijfel het meest misdadige wat de mens ooit heeft uitgevonden.
"IK BEN NIET GEK! IK HERHAAL: IK BEN NIET GEK!"quote:
Het is zelfs zo erg .. dat Hugo inhoud van het nieuwe vaccin bestempeld heeft tot Staatsgeheim. Niet alleen voor de hersenloze burger die smeekt om het vaccin. Ook voor de artserij.quote:
Volgens mij bedoelt hij dat jij helemaal de weg kwijt bent, niet de rest van de wereld.quote:Op maandag 14 september 2020 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg .. dat Hugo inhoud van het nieuwe vaccin bestempeld heeft tot Staatsgeheim. Niet alleen voor de hersenloze burger die smeekt om het vaccin. Ook voor de artserij.
https://www.wanttoknow.nl(...)vaccin-staatsgeheim/
En artsen, dat is kennelijk een obsoleet beroep ... ze worden in deze misdadige coronahoax compleet gepasseerd.
inderdaad, maar als je zo ver heen bent en zo krankzinnig omgaat met de werkelijkheid, dan verbaast het me eigenlijk niets dat hem dat ontgaat.quote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat jij helemaal de weg kwijt bent, niet de rest van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |