Welkom in de spirituele wereld!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
#36 alweer, waar het voor het voor users als @:Summers en consorten wederom te lastig blijkt om inhoudelijk te discussiëren.
...van diepgravend onderzoek op youtube en feesboek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Welkom in de spirituele wereld!
Zolang het niet verifiëren valt, blijft het complot denken.quote:
Dat altijd tot de conclusie leidt dat je je maar het beste kunt terugtrekken in een bibliotheek met klassieke romans.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
...van diepgravend onderzoek op youtube en feesboek.
Niet doen man! Je blijft hier lachenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
Weekje mee gekeken hier. Ik schud meewarig mijn hoofd en klik pl stop volgen
Msm journalisten zijn doortrapt slechte mensen. Zij geven de evil do'ers het platform van dood en desctructie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zolang het niet verifiëren valt, blijft het complot denken.
anders was het MSM ... toch?
.. En het is nog maar level 1.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:42 schreef babylon het volgende:
Weekje mee gekeken hier. Ik schud meewarig mijn hoofd en klik pl stop volgen
Vrije geesten ja? Jullie zitten redelijk vast qua denkwijzequote:
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Msm journalisten zijn doortrapt slechte mensen. Zij geven de evil do'ers het platform van dood en desctructie.
Als zij godverdomme hun werk zouden dan was de coronahoax nooit kunnen beginnen.
Of waren de oorlogen in Vietnam en Irak nooit gestart.
Als de matrix zo pixelachtig is!... had ik het al veel eerder gemerktquote:
Die de wereld besturen en Big Money niemand. Als dan toch iemand dan is Putin de meest integere streegquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?
Het ""gewone"" volkquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er ook goeie mensen op deze planeet .. althans in jou ogen?
Dat klinkt ook als een nogal vast understatement.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Vrije geesten ja? Jullie zitten redelijk vast qua denkwijze
Niet helemaal. De linksstemmer is niet goed snikquote:
Daar heb je weer zo'n conformdenkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer een drukke dag voor de revolutie erop zitten?
Oh ja, even vergeten dat er 'geen grens aan waarnemen zit'.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n conformdenker
Als niet vermogende Jan Modaal rechts stemmen is nog dommer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet helemaal. De linksstemmer is niet goed snik
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.quote:
Jammer he dat mensen je wereldbeeld ( illusie ) niet meer geloven , dat komt ook NOOIT MEER TERUG . De 1 is wat sneller dan de ander om de illusie achter zich te laten . Geeft niet hoor doe jij het maar in jouw tempoquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:54 schreef How het volgende:
[..]
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.
Man man man, het is toch duidelijk dat jij niet tevreden bent met je leven, en door middel van complottheorieën de schuld daarvan buiten jezelf probeert te zoeken.
Inderdaad. Ik krijg hopelijk pas last van irreversibele hersenschade als de Alzheimer die in mijn familie spookt uiteindelijk toeslaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Jammer he dat mensen je wereldbeeld ( illusie ) niet meer geloven , dat komt ook NOOIT MEER TERUG . De 1 is wat sneller dan de ander om de illusie achter zich te laten . Geeft niet hoor doe jij het maar in jouw tempo![]()
waarom doet men zo bijster slecht onderzoek in hoe wereld 'functioneert' en hoe zo is als het is. Dat we nu aan de vooravond van een burgeroorlog zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:54 schreef How het volgende:
[..]
Ik zie de 'growth' meer als een tumor gemaskeerd als 'truth' die, gevoed door gevoelens van discomfort, figuren zoals jij overwoekert.
Man man man, het is toch duidelijk dat jij niet tevreden bent met je leven, en door middel van complottheorieën de schuld daarvan buiten jezelf probeert te zoeken.
Ik denk dat artsen zullen zeggen gezond en gevarieerd eten, zorgen voor een niet te vieze en niet te steriele omgeving voor je kind, en voldoende bewegen.quote:
Juist niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat artsen zullen zeggen gezond en gevarieerd eten, zorgen voor een niet te vieze en niet te steriele omgeving voor je kind, en voldoende bewegen.
Die dingen hierboven bevorderen je immuunsysteem niet, vaccinaties gebruiken je immuunsysteem, de andere zaken zorgen vooral voor verlichting als je immuunsysteem al druk aan het werk is.
Interessant!quote:
Hail Caeser of Rome!quote:
Ik denk dat we überhaupt niet te veel in de dualiteit van kwaad en goed moeten gaan hangen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, weer een lange harde dag in de revolutionaire strijd tegen het kwaad...
Was weer afzien, zie ik.
Oop-arts worden structureel gecensureerd en weggehoond.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:47 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Interessant!
Zijn inderdaad nogal wat ontdekkingen gedaan van nogal grote skeletten van volkeren die vroeger geleefd hebben.
Bijvoorbeeld rondom Sonora in Mexico.
https://northcountydailystar.com/the-giants-of-mexico/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |